SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintHow can I make this topic about me?![]()
Niiihhiikkkssss.
Dat ik het huishouden niet gedaan heb
Behalve de was en de vaatwasser.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het Disney spel gedaan vanmiddag ook?quote:Op donderdag 10 april 2025 16:11 schreef Moeraskat het volgende:
Zo, interieur spray![]()
Even verbloemen dat ik de hele dag heb zitten gamen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jaquote:Op donderdag 10 april 2025 16:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Het Disney spel gedaan vanmiddag ook?![]()
Ik ging eigenlijk naar de sportschool. En toen niet meer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mij part speelde je 24/7 vandaag Freddi Fish. Dat heb je wel dik verdiend na de kut berichtenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Sportschool niet gehaald?quote:Op donderdag 10 april 2025 16:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ging eigenlijk naar de sportschool. En toen niet meer.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Je bent liefquote:Op donderdag 10 april 2025 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
Mij part speelde je 24/7 vandaag Freddi Fish. Dat heb je wel dik verdiend na de kut berichten![]()
Het is eigenlijk best een leuk spel. ''Nog éven dit... en dan nog heul even gauw dit'' ... en dan ben je 4u verder.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe hete het spel ookalweer disney en nog wat? Ga ik even op steam kijken wat voor een game dat is
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee, misschien straks. Het is 24/7 open.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Disney Dreamlight Valleyquote:Op donderdag 10 april 2025 16:16 schreef StevenHyde het volgende:
Hoe hete het spel ookalweer disney en nog wat? Ga ik even op steam kijken wat voor een game dat isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Chili con carne wrapsIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hup Hup, schnell je ijzeren ros bestijgen om furieus ijzer te gaan pompen in de sportschool gij!quote:Op donderdag 10 april 2025 16:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ging eigenlijk naar de sportschool. En toen niet meer.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Disney villains ofzoquote:Op donderdag 10 april 2025 16:16 schreef StevenHyde het volgende:
Hoe hete het spel ookalweer disney en nog wat? Ga ik even op steam kijken wat voor een game dat isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Morgen vroeg na de eerste kop koffie ultiem porseleinen troon genotjesquote:
jahaquote:Op donderdag 10 april 2025 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hup Hup, schnell je ijzeren ros bestijgen om furieus ijzer te gaan pompen in de sportschool gij!Vanavond denk ik.
Ik had gisteren een genant moment met het draaihek om de sportschool te verlaten.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je zat vast?quote:Op donderdag 10 april 2025 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jahaVanavond denk ik.
Ik had gisteren een genant moment met het draaihek om de sportschool te verlaten.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Man man man, altijd weer die verdomde draaihekken. Die kunnen ook nooit normaal doenquote:Op donderdag 10 april 2025 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jahaVanavond denk ik.
Ik had gisteren een genant moment met het draaihek om de sportschool te verlaten.
Vergeet draaideuren niet, dat zijn ook schoften.quote:Op donderdag 10 april 2025 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, altijd weer die verdomde draaihekken. Die kunnen ook nooit normaal doenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mn schoen bleef hangen en toen floepte hij uit.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar wil ik niet eens over beginnen, dat zijn de echte tokkies der draaiende dingenquote:Op donderdag 10 april 2025 16:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Vergeet draaideuren niet, dat zijn ook schoften.
Ow basic shitquote:Op donderdag 10 april 2025 16:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, misschien straks. Het is 24/7 open.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 16:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Graphics maken wel vrolijk als ik dat zo op steam zieja, het is lekker smooth.
Ik vind het leuker dan My time at portiaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee hoor. Gewoon de plaatselijke sportschoolquote:Op donderdag 10 april 2025 16:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Disney villains ofzo
[..]
Ow basic shit
Krijg je er wel begeleiding?quote:Op donderdag 10 april 2025 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon de plaatselijke sportschoolDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Als je dat wil ja.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tegen betaling net als basis spitquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ooohhhh het had nog veel erger gekund dus.quote:Op donderdag 10 april 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mn schoen bleef hangen en toen floepte hij uit.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Beetje Monkey island tekenstijl zoquote:Op donderdag 10 april 2025 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ja, het is lekker smooth.
Ik vind het leuker dan My time at portiaAl heb ik die bijna niet gespeeld hoor. Maar wel power unlimited lezer vroeger, dus ken wel de games uit die tijd
Ik heb vanmorgen wel lekker kleine 5,5 kilometer gewandeld en uurtje aluminium/titanium legeringen met een omhulsel van versleten rubber opgepakt en neergelegd als fitness![]()
Nee, zit in je abonnement.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is beter, zoveel mensen die "maar wat doen"quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nog meer uitspraken die als feiten worden neergezet die ik weer moet ontkrachten of is een vraag stellen wellicht handiger?
Of claimen dat je er geen actieve herinnering meer aan hebtquote:Op donderdag 10 april 2025 16:25 schreef Moeraskat het volgende:
Nog meer uitspraken die als feiten worden neergezet die ik weer moet ontkrachten of is een vraag stellen wellicht handiger?
quote:Op donderdag 10 april 2025 16:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Beetje Monkey island tekenstijl zoAl heb ik die bijna niet gespeeld hoor. Maar wel power unlimited lezer vroeger, dus ken wel de games uit die tijd
Ja, ik had ook wel languit kunnen gaan. Maar gelukkig viel het mee.quote:Op donderdag 10 april 2025 16:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ooohhhh het had nog veel erger gekund dus.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waaraan?quote:Op donderdag 10 april 2025 16:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of claimen dat je er geen actieve herinnering meer aan hebtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Huh?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Doe je toch zelf ook wel eens hier in dts. dus tjaquote:Op donderdag 10 april 2025 16:25 schreef Moeraskat het volgende:
Smile, it's free therapy.![]()
Moet er iets gemeten worden?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Watquote:Op donderdag 10 april 2025 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Doe je toch zelf ook wel eens hier in dts. dus tja
Oh, is goed hoorquote:
Of iets met bananen gevraagd worden of is dat weer iets anders?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gewoon een combat roll eruit gooien toch.quote:Op donderdag 10 april 2025 16:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik had ook wel languit kunnen gaan. Maar gelukkig viel het mee.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Stel je hebt een banaanvraag.quote:Op donderdag 10 april 2025 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of iets met bananen gevraagd worden of is dat weer iets anders?
Hoe groot is die banaan dan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
De middelstequote:
Welk antwoord?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nou, iemand hield wel de deur voor me open, dus het was een optie.quote:Op donderdag 10 april 2025 16:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon een combat roll eruit gooien toch.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Ik heb een nieuw koffertje
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
2 keer de helft - 3,14% plus de lichtsnelheid gehalveerd door het gewicht van een quantum kat die danwel levend en dood is op hetzelfde moment!quote:Op donderdag 10 april 2025 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Stel je hebt een banaanvraag.
Hoe groot is die banaan dan?
Ik heb hongerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gebakken?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Flink wat zon op je koppie nu?quote:Op donderdag 10 april 2025 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2 keer de helft - 3,14% plus de lichtsnelheid gehalveerd door het gewicht van een quantum kat die danwel levend en dood is op hetzelfde moment!
Nee joh gekkie, ik zit lekker in de schaduw naast de aircoquote:Op donderdag 10 april 2025 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Flink wat zon op je koppie nu?
quote:Op donderdag 10 april 2025 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Flink wat zon op je koppie nu?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wim Kieft met zn eerste vrouw, wat lijken ze jong
Of misschien ben ik nu al zo oud dat ik twintigers er al jong uit vind zien
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 16:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Wim Kieft met zn eerste vrouw, wat lijken ze jong
Of misschien ben ik nu al zo oud dat ik twintigers er al jong uit vind zien![]()
![]()
die heb ik welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waterfietsgenotquote:Op donderdag 10 april 2025 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
Jij bent de zon, jij bent de zee. De bus genot.
quote:Op donderdag 10 april 2025 16:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, ik zit lekker in de schaduw naast de aircolekker
Ik heb hoofdpijn omdat mijn haar verkeerd zit
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
te strak?quote:Op donderdag 10 april 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb hoofdpijn omdat mijn haar verkeerd zitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zou kunnenquote:
Ben je zelfquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een vlecht kan ook te strak getrokken zijnquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik zal eens aan jouw strak trekkenquote:Op donderdag 10 april 2025 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een vlecht kan ook te strak getrokken zijnTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal eens aan jouw strak trekken![]()
Dat is in februari wel duidelijk geworden in het tuinhuisje jaquote:Op donderdag 10 april 2025 16:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
ben een sucker voor een goede running gag![]()
pohhhhquote:Op donderdag 10 april 2025 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal eens aan jouw strak trekkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gelukkig kun je wat hebbenquote:Op donderdag 10 april 2025 16:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
ben een sucker voor een goede running gag
bijna weer een tuinhuisjes meetquote:Op donderdag 10 april 2025 16:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is in februari wel duidelijk geworden in het tuinhuisje ja![]()
Deze snap ik nietquote:Op donderdag 10 april 2025 16:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is in februari wel duidelijk geworden in het tuinhuisje ja
Nu alweer zin inquote:Op donderdag 10 april 2025 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bijna weer een tuinhuisjes meet![]()
Al moet er wel nog behoorlijk geklust worden na de afgelopen meet
Steven weet niet meer wat er gebeurd isquote:Op donderdag 10 april 2025 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu alweer zin in![]()
Al moet er wel nog behoorlijk geklust worden na de afgelopen meet
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: