SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je vakliteratuur mag declareren, mag je het dan lezen in de baas z'n tijd of moet dat in eigen tijd?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Baasquote:Op donderdag 10 april 2025 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
Als je vakliteratuur mag declareren, mag je het dan lezen in de baas z'n tijd of moet dat in eigen tijd?
Tenzij je het gebruikt om in slaap te komenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 11:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Baas
Tenzij je het gebruikt om in slaap te komen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan denk ik dat ik volgende week lekker een dagje ga lezen op kantoor. Eens zien wat voor reacties ik krijg.
Ik voel me rebels
ik mag altijd uren vrij maken voor zelfontwikkeling onder werktijd, zoals cursussen volgen en dan valt dit voor mij ook onderquote:Op donderdag 10 april 2025 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
Als je vakliteratuur mag declareren, mag je het dan lezen in de baas z'n tijd of moet dat in eigen tijd?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 10 april 2025 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik mag altijd uren vrij maken voor zelfontwikkeling onder werktijd, zoals cursussen volgen en dan valt dit voor mij ook onder
380 calorieën verbrand met hardlopen. Had best wat bastogne koeken mogen eten als ik ze niet eergisteren al had opgegetenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
bij mij zal ik geen rare reacties hebben, tenzij ik een stripboek ofzo aan het lezen benquote:Op donderdag 10 april 2025 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
Dan denk ik dat ik volgende week lekker een dagje ga lezen op kantoor. Eens zien wat voor reacties ik krijg.
Ik voel me rebelsUw ADH vitamine Worst
Ja, dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij mij zal ik geen rare reacties hebben, tenzij ik een stripboek ofzo aan het lezen ben
en als je markeerstift en/of kladblok erbij haalt ziet het er toch gewoon uit dat je serieus bezig bentquote:Uw ADH vitamine Worst
DAt doe ik sowieso altijdquote:Op donderdag 10 april 2025 12:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en als je markeerstift en/of kladblok erbij haalt ziet het er toch gewoon uit dat je serieus bezig bent
Rooie oortjesquote:Op donderdag 10 april 2025 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij mij zal ik geen rare reacties hebben, tenzij ik een stripboek ofzo aan het lezen benBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat kan dan weer welquote:
Gewoon blok in je agenda jaquote:Op donderdag 10 april 2025 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik mag altijd uren vrij maken voor zelfontwikkeling onder werktijd, zoals cursussen volgen en dan valt dit voor mij ook onder
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bolkquote:Op donderdag 10 april 2025 12:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon blok in je agenda ja![]()
![]()
wilde ik zeggenquote:
Weing zon vandaagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ook weinig zinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kan gewoon hequote:
Per person kun je wel hetzelfde zeggenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh, ik wist niet of dat mochtquote:Op donderdag 10 april 2025 12:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan gewoon he
Per person kun je wel hetzelfde zeggen
Werk voelt wel beter als er weinig zonisquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
oh ja?quote:Op donderdag 10 april 2025 12:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Werk voelt wel beter als er weinig zonisWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vind ik, als het zo lekker weer is heb ik al snel andere dingen te doenquote:
Al begint de zon wel door te breken nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik werk zowel binnen als buiten dus ik wil wel mooi weerquote:Op donderdag 10 april 2025 12:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vind ik, als het zo lekker weer is heb ik al snel andere dingen te doen
Al begint de zon wel door te breken nu
Ik vind het zo lastig om mijn scherm goed te zien buitenquote:Op donderdag 10 april 2025 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik werk zowel binnen als buiten dus ik wil wel mooi weerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die snap ikquote:Op donderdag 10 april 2025 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik werk zowel binnen als buiten dus ik wil wel mooi weer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik jou ookquote:
Huehuehue garpigquote:Op donderdag 10 april 2025 12:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik vind het zo lastig om mijn scherm goed te zien buiten
Zou je ook nog wel in de slaapkamer kunnen zeggen
WAt zou je dan zeggen?quote:Op donderdag 10 april 2025 12:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Beetje mild voor de slaapkamer
Geen aangepaste verlichting?quote:Op donderdag 10 april 2025 12:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik vind het zo lastig om mijn scherm goed te zien buitenWerewolf![]()
wat staat er op jouw UI?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Coolquote:Op donderdag 10 april 2025 12:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
2021 in Legoland Billund geweest
Geen ideequote:
Al mijn bloed zit in mijn kuiten op het moment
Geen brein energieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Begrijpelijkquote:Op donderdag 10 april 2025 12:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geen idee
Al mijn bloed zit in mijn kuiten op het moment
Geen brein energie
Dit zou een makkelijke wandeling moeten zijn
300 hoogtemeters tot nu toe
*Lust geen koffie*![]()
ah kakquote:Op donderdag 10 april 2025 12:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn route heeft een gesloten hekWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Openmakenquote:Op donderdag 10 april 2025 12:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn route heeft een gesloten hekOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Grappig, maar vind het er niet echt smakelijk uitzienquote:Op donderdag 10 april 2025 12:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://www.snack-nieuws.nl/lego-friet-in-legoland/
Lastig, ben nu door het bos aan het omlopen want ik wil niet deze heuvel weer af om dan weer op te gaanquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zit klaar met het alarmnummerquote:Op donderdag 10 april 2025 12:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Lastig, ben nu door het bos aan het omlopen want ik wil niet deze heuvel weer af om dan weer op te gaanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dock worldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb life360 dus als het fout gaat heeft dudje de coördinatenquote:Op donderdag 10 april 2025 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zit klaar met het alarmnummerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hij heeft een tien voor zijn engels jaahThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed zoquote:Op donderdag 10 april 2025 12:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb life360 dus als het fout gaat heeft dudje de coördinaten
quote:Op donderdag 10 april 2025 12:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij heeft een tien voor zijn engels jaah
Gekquote:Op donderdag 10 april 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben misschien gek maar niet dom![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat hoor je mij ook echt niet zeggenquote:Op donderdag 10 april 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben misschien gek maar niet dom
Heb ik ook al maanden last vanquote:
Hoe ging die tekst uit 'babe' ook alweer?quote:
iets met ooi en ram, alle schapen over de dam?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
That'll do pig, that'll doquote:Op donderdag 10 april 2025 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe ging die tekst uit 'babe' ook alweer?
iets met ooi en ram, alle schapen over de dam?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
op een gegeven moment leert babe een rijmpje van de schapen zodat de schapen luisteren en precies doen wat ze moeten doenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gevalletje film die ik niet meer heb gezien in minimaal 25 jaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bedoel je die film met dat varkentje eind 80s geloof ik? Mijn eerste bioscoopfilmquote:Op donderdag 10 april 2025 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe ging die tekst uit 'babe' ook alweer?
iets met ooi en ram, alle schapen over de dam?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Even opgezocht maar het isquote:Baa-ram-ewe. Baa-ram-ewe. To your breed, your fleece, your clan be true. Sheep be true. Baa-ram-ewe.Trotste mama van Ambar
Kwam er een vriendje logeren en gingen we naar Babe in de bioscoop. Thuglife.
Het was toch echt jaren 90quote:Op donderdag 10 april 2025 13:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bedoel je die film met dat varkentje eind 80s geloof ik? Mijn eerste bioscoopfilmTrotste mama van Ambar
Ha ha je bent oudquote:Op donderdag 10 april 2025 13:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bedoel je die film met dat varkentje eind 80s geloof ik? Mijn eerste bioscoopfilmHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
jaquote:Op donderdag 10 april 2025 13:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bedoel je die film met dat varkentje eind 80s geloof ik? Mijn eerste bioscoopfilmWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
1995 zie ik nu. In mijn gedachte vond ik het een leuke film, maar kan me haast niet voorstellen dat ik dat als 11/12 jarig jongetje vond die in die tijd al fuifjes had in groep 8. Errorquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh in mijn hoofd was het totaal wat anders.quote:
Iets met lam... huppelepup ram, alle schapen over de dam als je maar kan.
Maar dan heb ik het waarschijnlijk als kind altijd verkeerd verstaan.
Net zoals bij de droomshow, daar verstond ik ''nu nog maar een badedas ho shop ho'' .
Bleek ''Nu nog maar een paar en dan, ho shop ho'' te zijn![]()
Ik was fan.
Ik had een Babe poster, knuffels. En op mijn kamerdeur had ik graffiti van Babe.
Maar ik spaarde dan ook varkens enzoTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 10 april 2025 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was fan.
Ik had een Babe poster, knuffels. En op mijn kamerdeur had ik graffiti van Babe.
Maar ik spaarde dan ook varkens enzo
Liefquote:Op donderdag 10 april 2025 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was fan.
Maar ik spaarde dan ook varkens enzo
1995 had ik een Jari Litmanen poster
Zou nogsteeds een poster van Jari Litmanen op mijn slaapkamer hangen. Maar daar is niet iedereen blij mee.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
In 1995, geen idee waar ik fan van was.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
was dat ook de tijd van flubber?
Computer achtergrond?quote:Op donderdag 10 april 2025 13:23 schreef StevenHyde het volgende:
Zou nogsteeds een poster van Jari Litmanen op mijn slaapkamer hangen. Maar daar is niet iedereen blij mee.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jurasic park is van 1993 zie ik nu. Ik heb geen babe maar wat anders gezien, wat ook met dieren was op een boerderij en voor 1995 dat kan niet anders.
13:30 meeting, waar ik vooral moet luisteren en ja knikken, waar ik er even over na kan denken welke film dit was.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die heb ik in de bioscoop gezienquote:Op donderdag 10 april 2025 13:28 schreef StevenHyde het volgende:
Jurasic park is van 1993 zie ik nu. Ik heb geen babe maar wat anders gezien, wat ook met dieren was op een boerderij en voor 1995 dat kan niet anders.
13:30 meeting, waar ik vooral moet luisteren en ja knikken, waar ik er even over na kan denken welke film dit was.
Hele kindertijd gehad met een angst voor velociraptors in het donkerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
volgens mij was kruimeltje een van de eerste films die ik in de bios heb gezien.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vooral in die keuken was erg spannend. Had zo'n stickerboek wat ik super fanatiek spaarde. Groot fan.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die heb ik in de bioscoop gezien
Hele kindertijd gehad met een angst voor velociraptors in het donkerBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Animal farmquote:Op donderdag 10 april 2025 13:28 schreef StevenHyde het volgende:
13:30 meeting, waar ik vooral moet luisteren en ja knikken, waar ik er even over na kan denken welke film dit was.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gordy?quote:Op donderdag 10 april 2025 13:28 schreef StevenHyde het volgende:
13:30 meeting, waar ik vooral moet luisteren en ja knikken, waar ik er even over na kan denken welke film dit was.Trotste mama van Ambar
Oh man die sticker boekenquote:Op donderdag 10 april 2025 13:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vooral in die keuken was erg spannend. Had zo'n stickerboek wat ik super fanatiek spaarde. Groot fan.
Gingen we op vakantie, kregen we in 1 keer 10 pakjes voor in de auto
En dan waren ze op, maar stiekem had mama er dan altijd meerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dexterquote:
R.I.P DTS.![]()
Denk dat ik op de helft ben
Is moeilijk inschatten als je een stukje om moetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Omelette du fromageThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zou nog eens goed kunnen. Maar is ook 1994 en te laat in mijn hoofdquote:
Of stickers in pakjes kauwgum. Met de ninja turtles was dat. Super tijdquote:Op donderdag 10 april 2025 13:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh man die sticker boeken
Gingen we op vakantie, kregen we in 1 keer 10 pakjes voor in de auto
En dan waren ze op, maar stiekem had mama er dan altijd meer
A goofy movie in de bioscoop gezien vroeger film was deze week 30 jaar oud geworden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah yes de functie waar ik niet op mocht solliciteren hangt ook op het bordTrotste mama van Ambar
En de neptattoosquote:Op donderdag 10 april 2025 13:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Of stickers in pakjes kauwgum. Met de ninja turtles was dat. Super tijdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Omelette du fromage Omelette du fromageThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In Dexter nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
op solliciteren dus.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah yes de functie waar ik niet op mocht solliciteren hangt ook op het bord
How can I make this topic about me?![]()
Ben jij mal, helemaal geen zin in johquote:Trotste mama van Ambar
Op reddit ook al frans sprekende die Amerikanen hierop aanspreken als je het opzoekt op google.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is een goeie opmerking.quote:
* gebrokenglas houdt zich op de vlakte.How can I make this topic about me?![]()
Dat denk je, zo voelt het, maar intussenquote:Op donderdag 10 april 2025 14:01 schreef gebrokenglas het volgende:
De vorige eeuw is nog niet zo lang geleden...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
I can still rememberquote:
How that music
Used to make me smileHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
I can still remember
How that music
Used to make me smile![]()
![]()
klaar met werk, nog uurtje en dan uit eten vanwege jubileumcollegaUw ADH vitamine Worst
And I knew that if i had my chance
I could make those people dance
And maybe theyd be happy
For a whileHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat zijn de betere dagenquote:Op donderdag 10 april 2025 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
klaar met werk, nog uurtje en dan uit eten vanwege jubileumcollega![]()
Heb je verdiendquote:Op donderdag 10 april 2025 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ter compensatie van de kutdag gister![]()
![]()
Pilsje erbijquote:Op donderdag 10 april 2025 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
klaar met werk, nog uurtje en dan uit eten vanwege jubileumcollegaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
helemaal naar de tyfus zuipen en dan vrijdag uitkaterenUw ADH vitamine Worst
Omelette du fromage En Dexter is nooit fout
R.I.P DTS.![]()
FSOE aan het luisteren, oppassen dat ik niet dezelfde handbewegingen maak als thuis wanneer ik muziek luisterUw ADH vitamine Worst
Moet je dat etentje zelf betalen?quote:Op donderdag 10 april 2025 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
klaar met werk, nog uurtje en dan uit eten vanwege jubileumcollegaHow can I make this topic about me?![]()
neejoohquote:Op donderdag 10 april 2025 14:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je dat etentje zelf betalen?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 10 april 2025 14:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alles van de vorige eeuw is oud voortaanDan ben ik een oldbie
Zo hoort hetquote:Op donderdag 10 april 2025 14:11 schreef hemarookworst het volgende:
ik betaal helemaal nerghus meer voor jonguh![]()
En dan bij het afrekenen bij het etentje....quote:Op donderdag 10 april 2025 14:11 schreef hemarookworst het volgende:
ik betaal helemaal nerghus meer voor jonguh
Dine and dashquote:Op donderdag 10 april 2025 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan bij het afrekenen bij het etentje....Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gevalletje k thx byequote:Op donderdag 10 april 2025 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan bij het afrekenen bij het etentje....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
is op rekening voor werkgever jonguhquote:Op donderdag 10 april 2025 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan bij het afrekenen bij het etentje....Uw ADH vitamine Worst
Ik denk nog 4 km te gaan
En dan gaan we eerst bergaf om daarna de heuvel weer op te gaan
Heb straks net zoveel meters als gisterendat was niet de planning
*Lust geen koffie*![]()
Altijd mooi, dat gedoe als je met een groep uit eten gaat en bij het afrekenen moet iedereen zijn en haar deel betalen. "Nee ik had soep vooraf maar verder niks, nee geen toetje, jij wel toch? En had jij die biefstuk? Wie had die flat white dan?"How can I make this topic about me?![]()
Maar jij hebt een stukje stokbrood meer gehadTrotste mama van Ambar
Jij wilde nog een bakje extra patat.quote:Op donderdag 10 april 2025 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar jij hebt een stukje stokbrood meer gehadHow can I make this topic about me?![]()
Hier alles op een hoop op kosten van de belastingbetalerquote:Op donderdag 10 april 2025 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Altijd mooi, dat gedoe als je met een groep uit eten gaat en bij het afrekenen moet iedereen zijn en haar deel betalen. "Nee ik had soep vooraf maar verder niks, nee geen toetje, jij wel toch? En had jij die biefstuk? Wie had die flat white dan?"![]()
Uw ADH vitamine Worst
Dit is waarom we met de ksc meets alleen vreetschuren doenquote:Op donderdag 10 april 2025 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Altijd mooi, dat gedoe als je met een groep uit eten gaat en bij het afrekenen moet iedereen zijn en haar deel betalen. "Nee ik had soep vooraf maar verder niks, nee geen toetje, jij wel toch? En had jij die biefstuk? Wie had die flat white dan?"
Vaste prijs ppHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zo hoort hetquote:Op donderdag 10 april 2025 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier alles op een hoop op kosten van de belastingbetaler![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Alleen de rest van de dag geen Amerikanenquote:Op donderdag 10 april 2025 14:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik denk nog 4 km te gaan
En dan gaan we eerst bergaf om daarna de heuvel weer op te gaan
Heb straks net zoveel meters als gisterendat was niet de planning
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-04-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2192 / +189 / +91 / 4468 / 4954
2. Dr.Mikey / 560 / +121 / +53 / 323 / 483
3. Moeraskat / 356 / +58 / +39 / 730 / 898
4. KillemWieft / 326 / +0 / +0 / 159 / 255
5. _UserName_ / 262 / +53 / +27 / 246 / 345
6. gebrokenglas / 214 / +41 / +13 / 787 / 979
7. Lovely / 188 / +5 / +0 / 1322 / 1544
8. Fogel / 178 / +1 / +6 / 318 / 446
9. hemarookworst / 178 / +5 / +3 / 421 / 537
10. Pinnenmutske / 171 / +24 / +40 / 139 / 197
11. HappyCharly / 155 / +9 / +4 / 495 / 606
12. loveyoulongtime / 149 / +11 / +1 / 400 / 492
13. mario390 / 146 / +0 / +44 / 14 / 37
14. devzero / 145 / +0 / +75 / 122 / 166
15. Soury / 141 / +2 / +23 / 131 / 192
16. StevenHyde / 137 / +12 / +11 / 591 / 762
17. greysbones / 131 / +8 / +9 / 777 / 855
18. Bally-b / 127 / +0 / +0 / 88 / 127
19. loveislikeakiss / 112 / +16 / +28 / 552 / 658
20. sp3c / 105 / +7 / +4 / 85 / 126SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik ben 55% zweet op het moment dus ik ben alleen lekker nu als je van zout houdtquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oehquote:Op donderdag 10 april 2025 14:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben 55% zweet op het moment dus ik ben alleen lekker nu als je van zout houdt![]()
![]()
Is ook verdrietigquote:Op donderdag 10 april 2025 14:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ben ook sad
En moest aan @:sinterklaaskapoentje denken
Misschien wat gamen ondertussen ook als afleiding?
tijd voor bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kom hierheen danquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kloptquote:Op donderdag 10 april 2025 14:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Tijd voor een aanpassing naar SadCharlyTrust nobody![]()
Ja misschien zo maar even dat nieuwe spelletjes spelenquote:Op donderdag 10 april 2025 14:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is ook verdrietigMisschien wat gamen ondertussen ook als afleiding?
Trust nobody![]()
Recalitrante jongedamequote:
I'm surrounded by morons!
VERSE AARDBEIENquote:Op donderdag 10 april 2025 14:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet zo schreeuwen, je staat niet op de marktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
VERSE AARDBEIENquote:Op donderdag 10 april 2025 14:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet zo schreeuwen, je staat niet op de marktquote:
*Lust geen koffie*![]()
Kom vechten danquote:
Op de beurs in je daalder sinds kort ook een gulden waardquote:Op donderdag 10 april 2025 14:56 schreef gebrokenglas het volgende:
op de markt is je gulden een daalder waard
Rotte garnalen!I'm surrounded by morons!
The Art of the Dealquote:Op donderdag 10 april 2025 14:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op de beurs in je daalder sinds kort ook een gulden waard
Ik nog geen kiloquote:Op donderdag 10 april 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb al twee kilo op deze weekTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: