SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je vakliteratuur mag declareren, mag je het dan lezen in de baas z'n tijd of moet dat in eigen tijd?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Baasquote:Op donderdag 10 april 2025 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
Als je vakliteratuur mag declareren, mag je het dan lezen in de baas z'n tijd of moet dat in eigen tijd?
Tenzij je het gebruikt om in slaap te komenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 10 april 2025 11:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Baas
Tenzij je het gebruikt om in slaap te komen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan denk ik dat ik volgende week lekker een dagje ga lezen op kantoor. Eens zien wat voor reacties ik krijg.
Ik voel me rebels
ik mag altijd uren vrij maken voor zelfontwikkeling onder werktijd, zoals cursussen volgen en dan valt dit voor mij ook onderquote:Op donderdag 10 april 2025 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
Als je vakliteratuur mag declareren, mag je het dan lezen in de baas z'n tijd of moet dat in eigen tijd?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 10 april 2025 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik mag altijd uren vrij maken voor zelfontwikkeling onder werktijd, zoals cursussen volgen en dan valt dit voor mij ook onder
380 calorieën verbrand met hardlopen. Had best wat bastogne koeken mogen eten als ik ze niet eergisteren al had opgegetenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
bij mij zal ik geen rare reacties hebben, tenzij ik een stripboek ofzo aan het lezen benquote:Op donderdag 10 april 2025 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
Dan denk ik dat ik volgende week lekker een dagje ga lezen op kantoor. Eens zien wat voor reacties ik krijg.
Ik voel me rebelsUw ADH vitamine Worst
Ja, dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij mij zal ik geen rare reacties hebben, tenzij ik een stripboek ofzo aan het lezen ben
en als je markeerstift en/of kladblok erbij haalt ziet het er toch gewoon uit dat je serieus bezig bentquote:Uw ADH vitamine Worst
DAt doe ik sowieso altijdquote:Op donderdag 10 april 2025 12:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en als je markeerstift en/of kladblok erbij haalt ziet het er toch gewoon uit dat je serieus bezig bent
Rooie oortjesquote:Op donderdag 10 april 2025 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij mij zal ik geen rare reacties hebben, tenzij ik een stripboek ofzo aan het lezen benBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat kan dan weer welquote:
Gewoon blok in je agenda jaquote:Op donderdag 10 april 2025 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik mag altijd uren vrij maken voor zelfontwikkeling onder werktijd, zoals cursussen volgen en dan valt dit voor mij ook onder
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bolkquote:Op donderdag 10 april 2025 12:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon blok in je agenda ja![]()
![]()
wilde ik zeggenquote:
Weing zon vandaagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ook weinig zinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kan gewoon hequote:
Per person kun je wel hetzelfde zeggenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh, ik wist niet of dat mochtquote:Op donderdag 10 april 2025 12:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan gewoon he
Per person kun je wel hetzelfde zeggen
Werk voelt wel beter als er weinig zonisquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
oh ja?quote:Op donderdag 10 april 2025 12:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Werk voelt wel beter als er weinig zonisWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vind ik, als het zo lekker weer is heb ik al snel andere dingen te doenquote:
Al begint de zon wel door te breken nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik werk zowel binnen als buiten dus ik wil wel mooi weerquote:Op donderdag 10 april 2025 12:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vind ik, als het zo lekker weer is heb ik al snel andere dingen te doen
Al begint de zon wel door te breken nu
Ik vind het zo lastig om mijn scherm goed te zien buitenquote:Op donderdag 10 april 2025 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik werk zowel binnen als buiten dus ik wil wel mooi weerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die snap ikquote:Op donderdag 10 april 2025 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik werk zowel binnen als buiten dus ik wil wel mooi weer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik jou ookquote:
Huehuehue garpigquote:Op donderdag 10 april 2025 12:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik vind het zo lastig om mijn scherm goed te zien buiten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: