Dat over de maan gesprek was ook niet gemeend toch?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:59 schreef MacDeMarco het volgende:
De scene met Jelle over de maan moet toch haast wel een gescript stukje voor de tv zijn? Bijna niet te geloven.
Het komt niet vaak voor, maar dit keer moest ik toch echt even de naam opzoeken, omdat die persoon zo onzichtbaar is. Dit betreft Joey. Gaat hij een Erikje doen? Onzichtbaar met de ton naar huis?
Misschien bedoelde ze de zangeres Maan? Maar dan nog, ook daar zijn mensen op geweest ..quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat over de maan gesprek was ook niet gemeend toch?
Ik vroeg mij ook al af of zij niet als kind een trauma heeft opgelopen, waardoor zich zo uit. Ik ben geen psycholoog of psychiater maar ergens kreeg ik toch dat idee.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
Die Roma staat voor de klas, heeft ze ook dat nivo van de kids?
Of is het een manier van aandacht door zo om te gaan met andere, ze is onzeker en ergens denk ik dat ze een lieve meid is.
Jelle klonk wel overtuigt van zichzelfquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat over de maan gesprek was ook niet gemeend toch?
Afgelopen weekquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe lang is de huidige cyclus al bezig? Kijk nu seizoen 2 terug, maar vind het ook wel leuk om nu live mee te kijken. Maar wil dan wel even bij het begin van de cyclus instappen.
Never mind, daar heb je OPs voor..
Daaaat valt Eeenoorm Meeeee…quote:Op zondag 13 april 2025 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Sja... Ik zou slecht gaan op de hele dag Roma om mij heeeeen hooooren.
gezelquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe lang is de huidige cyclus al bezig? Kijk nu seizoen 2 terug, maar vind het ook wel leuk om nu live mee te kijken. Maar wil dan wel even bij het begin van de cyclus instappen.
Never mind, daar heb je OPs voor..
OMGquote:Op maandag 14 april 2025 07:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, Emma constant met die filler-lippen aan het smakken![]()
dat geeft precies het probleem van Esther weerquote:Op maandag 14 april 2025 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben van alle muppets deelnemers een muppetversie op hun insta gezet
[ afbeelding ]
Esther
[ afbeelding ]
Jerwien
Ik wilde net Esther delen inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2025 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben van alle muppets deelnemers een muppetversie op hun insta gezet
[ afbeelding ]
Esther
[ afbeelding ]
Jerwien
Die had toch commentaar op haar lippen?quote:Op maandag 14 april 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
OMG
die dacht
Senna heeft die dingen ook
misschien wil floris mij wel met lipfillers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |