Daaaat valt Eeenoorm Meeeee…quote:Op zondag 13 april 2025 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Sja... Ik zou slecht gaan op de hele dag Roma om mij heeeeen hooooren.
gezelquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe lang is de huidige cyclus al bezig? Kijk nu seizoen 2 terug, maar vind het ook wel leuk om nu live mee te kijken. Maar wil dan wel even bij het begin van de cyclus instappen.
Never mind, daar heb je OPs voor..
OMGquote:Op maandag 14 april 2025 07:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, Emma constant met die filler-lippen aan het smakken![]()
dat geeft precies het probleem van Esther weerquote:Op maandag 14 april 2025 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben van alle muppets deelnemers een muppetversie op hun insta gezet
[ afbeelding ]
Esther
[ afbeelding ]
Jerwien
Ik wilde net Esther delen inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2025 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben van alle muppets deelnemers een muppetversie op hun insta gezet
[ afbeelding ]
Esther
[ afbeelding ]
Jerwien
Die had toch commentaar op haar lippen?quote:Op maandag 14 april 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
OMG
die dacht
Senna heeft die dingen ook
misschien wil floris mij wel met lipfillers
dat dus, leg het per woord uit, dat is de bedoelingquote:Op maandag 14 april 2025 19:40 schreef StephanL het volgende:
Als je nou eens aangeeft welk woord je uitbeeld.
Ik had haar veel jonger ingeschatquote:
Ben bang dat Roma een hele verhaallijn gaat worden deze reeks.quote:Op maandag 14 april 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Blij dat ik later begonnen ben. Alleen moeten sommigen niet te veel in beeld komen, loop ik zo weer gelijk
Reken er maar wel op ja, helemaal nu El Che erachter aan lijkt te lopen..quote:Op maandag 14 april 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ben bang dat Roma een hele verhaallijn gaat worden deze reeks.
als ze nu ook nog eens haar mond houdtquote:Op maandag 14 april 2025 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ziet "staartje op hoofd" er leuk uit zonder staartje op d'r bol
Ze kan gewoon ook normaal praten. Doet ze alleen vrijwel nooit.quote:Op maandag 14 april 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze nu ook nog eens haar mond houd
Ik moet wel lachen om haar manier van pratenquote:Op maandag 14 april 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze nu ook nog eens haar mond houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |