Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Misschien wil @Dotteke deze er even inzettenquote:Op woensdag 9 april 2025 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
De bondjes van de 17e cyclus:
[ afbeelding ]
Vossen: Maudy, Radek, Robert, John
Haaien: El Che, Julia, Floris, Joey
Slangen: Roma, Jerwien, Djinty, Jelle
Gieren: Manon, Peter, Esther, Perla
Karmaquote:
Komt vast goedquote:Op woensdag 9 april 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien wil @:Dotteke deze er even inzetten
Ik post mobiel en dat gaat niet zo handig nu
Ja wel had toch niets te doenquote:Op woensdag 9 april 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien wil @:Dotteke deze er even inzetten
Ik post mobiel en dat gaat niet zo handig nu
Ik dacht al Beau?quote:
Ja dacht Dotteke is drukquote:
Het staat weer goed, gelukkig had ik laptop nog niet uitquote:Op woensdag 9 april 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dacht Dotteke is druk
Kijk wel even
Ging lekker mis![]()
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Die kennen we, die dingen raken altijd kwijt in die loods!
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Die kennen we, die dingen raken altijd kwijt in die loods!
Nieuwenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
"Het is een behoorlijk grote groep"
Een minder dan vorige cyclus
Is dus rooie toch? Leuke meidquote:Op woensdag 9 april 2025 20:10 schreef Soury het volgende:
Roma is niet op haar bekkie gevallen, leuk
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dus rooie toch? Leuke meid
Nee die blonde met een staartje op haar hoofd.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Roma is de lerares met de gebloemde jurkquote:Op woensdag 9 april 2025 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Mijn vermogen om namen te onthouden is nihilquote:Op woensdag 9 april 2025 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]De rode dame is Maudy, Roma wil niet ko-ken
Gemeen achterbaks kreng is het.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
Sow Manon
Die noemt roma een varkentje
Ik lust geen saaaauuuuuhhhhhhhsquote:Op woensdag 9 april 2025 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Praat ze altijd zo? Alsof ze voor de klas staat?
Wie wisselt er serieus regelmatig zijn matras van hard naar zacht. Voor hotel/b&b kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar voor thuis zie ik toegevoegde waarde niet.quote:
Ja precies!quote:
Nee of je houdt van zacht of niet, dat ga je niet wisselen.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:28 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Wie wisselt er serieus regelmatig zijn matras van hard naar zacht. Voor hotel/b&b kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar voor thuis zie ik toegevoegde waarde niet.
Ik dacht 9 uur, maar soms de volgende dag pas. (op kijk)quote:Op woensdag 9 april 2025 20:46 schreef woxxel2 het volgende:
Vanaf hoe laat is de uitzending meestal terug te kijken?
quote:Op woensdag 9 april 2025 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Nou, veel nieuwe indrukken. Die Roma ziet er uit als een vergrote versie van 1 van haar leerlingen; een reuze kleuter. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet, dat is wat ik vind als ik naar dat kind kijk.
Die Dijnty lijkt een beetje op Jessie uit Utopia 2, en laat die nou ook uit het Westland komen...Het is me wat met die Westlanders en RLS's.
Maudy is wel leuk, El Che maakt gelijk weer zijn moves. Volgens mij is ze wel ouder dan hem, maar ik denk dat die achter Dijnty gaat, lijkt wat op Demi inderdaad.
Geweldige plottwist, Manon die naast Robert en Radek grijpt, dus Maudy kan nu al niet meer stuk, topspel!TeamVossen.
![]()
Heksther zit nu in het faalbondje. Wel weer leuke TV met zichzelf gaan leuren.
Ik denk toch dat al met al een leuke groep is maar dat ik niet zomaar gelijk zou zeggen; dit is een Kumbaya groepje. Denk dat niets is wat het lijkt en dat er best wel wat spanningen en irritaties gaan komen. Zeker bij de mannelijke deelnemers. Hopelijk faalt die Fleuris nou eens, en wordt hij overklast door betere deelnemers. Niet alles moet maar om hem gaan draaien dit seizoen. Is ook niet goed voor programma.
Heb jij al ergens op het bord kunnen vernemen wanneer de volgende finale week is? Of hadden ze dat nog niet op het bord geschreven. Zag wel even snel een shot, maar dat was wat te ver weg.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja precies!
"Oh, jij zit bij Roooooobert"
"Dat wordt wel een prestaaaaaaatie"
Stopit!
quote:Op woensdag 9 april 2025 21:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb jij al ergens op het bord kunnen vernemen wanneer de volgende finale week is? Of hadden ze dat nog niet op het bord geschreven. Zag wel even snel een shot, maar dat was wat te ver weg.
Maudy is wel een leuke in het Robert bondje. Ze lijkt me net zo fel als haar haarquote:Op donderdag 10 april 2025 00:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Roma doet mij denken aan Kloontje van het Land van Ooit.
Maudy kijkt wel heel intens, ik zou er bang van worden.
Manon keihard genaaid met bondjes maken deze aflevering, heerlijke tv![]()
En in El Che schuilt een talent als comedian. Het stukje met 'de hele supermarkt komt binnenlopen' was wel grappig gevonden; roma tomaten, djinten, perla koffie en snelle jelle.![]()
Peter is veel te vrolijk naar mijn inziens, die gaat waarschijnlijk een keer keihard crashen.
Roma is niet dom maar wel irritant, nou ja dat vind ik als iemand zo zeikerig is over eten.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:14 schreef ThijsTH het volgende:
Die Roma is de nieuwe Charissa, maar dan lelijker.....nu al annoying.
Gewoonlijk tussen 20:30 en 21:00.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:46 schreef woxxel2 het volgende:
Vanaf hoe laat is de uitzending meestal terug te kijken?
Eerder Robert die Floris overruled. En Floris moet het maar laten gebeuren.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
Robert en Floris die samenwerken
En de groep aanspreken
Inderdaad, domme opmerking, de groep is altijd 16 personen aan het begin van de cyclus. (Behalve vorige maand) En als het gaat over grote groep nieuwen, ja klopt, 8 nieuwen is nog niet eerder voorgekomen, maar 7 nieuwen al meerdere keren.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
"Het is een behoorlijk grote groep"
Een minder dan vorige cyclus
Voor het geval ze dat nog niet wisten. Je kunt het maar alvast benoemd hebben.quote:
Ja, dat vind ik echt beneden niveau. Mag Manon sowieso al niet. Leuk dat haar plannetje met Radek mislukt is.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
Sow Manon
Die noemt roma een varkentje
Perlaquote:Op donderdag 10 april 2025 19:37 schreef King_Merc het volgende:
Wie vertrekt er als eerste van de nieuwe (en na hoeveel dagen ?
Zag je goedquote:Op donderdag 10 april 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
huh een lerares die deze vraag fout heeft, of zag ik dat verkeerd?
Zelfde gedachte kwam er ook niet uitquote:Op donderdag 10 april 2025 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht even 'wie is dat dan?!', heel ander gezicht zonder die krullen (en plamuur)
nouuu die nieuwe is ergerquote:Op donderdag 10 april 2025 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Esther.... ik weet het nietik heb iedere keer weer als ze iets zegt
of ergens op reagert..... die is ontsnapt van de nachtwaker uit Parnassia
Haha, zag vanmiddag dat een paar oud-bondgenoten (en dat broertje van Florisquote:Op donderdag 10 april 2025 19:51 schreef King_Merc het volgende:
Heey Regna heeft geen nieuw huis gekocht.. XD
SPOILER: Die ParodieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, zag vanmiddag dat een paar oud-bondgenoten (en dat broertje van Floris) er een parodie op gemaakt hebben
Moest zo hard lachenSPOILER: Die ParodieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
appie met dat huisje
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Hij had iemand ontmoetquote:Op donderdag 10 april 2025 20:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nee Floris....hij heeft GEEN relatie
Ik zou daar echt compleet gestoord van worden.quote:
Haha, ja, zoals Manon keek tijdens dat gesprek met haar, kijk ik de hele tijd als Roma praatquote:
vergiste mij met die nieuwequote:Op donderdag 10 april 2025 20:13 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
John is niet hyper die nieuwe peter adhd
Jep groep 5quote:Op donderdag 10 april 2025 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
ze doet een uur over een 50 minuten rooster, hoop dat ze lager onderwijs doet maar dat zal wel.
Onderbouwquote:Op donderdag 10 april 2025 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
ze doet een uur over een 50 minuten rooster, hoop dat ze lager onderwijs doet maar dat zal wel.
Schop onder haar reet, PRAAT NORMAAL !!!! (arme kindjesquote:Op donderdag 10 april 2025 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of haar ff een harde reset geven
Neequote:
Ik moet wel om hem lachen.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Jelle: "Peter is wel meer volwassen dan El Che"
Peter:
[ afbeelding ]
Ik vind dat spel juist wel tof. Ze moeten het allemaal zelf doen.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:23 schreef freaky40 het volgende:
Man man, wat een casting weer dit, niets is wat het leek bij de voorstelling, dat is wel duidelijk. Peter is ook een gekkie, het oudere broertje met ultra ADHD van El Che. Roma krijg ik jeuk van maar niet op de goede manier. Praat als een kindje en doet officieel haar bijnaam 'reuzenkleuter' eer aan. Die gaat problemen maken en dreigen met opstappen.
De eerste opdracht hebben ze ook al eens eerder gedaan. De creatieve armoede is nu toch wel toegeslagen dat ze zelfs geen oude EJVJL opdrachten recyclen en nu maar opdrachten van DB zelf gaan recyclen.
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, zag vanmiddag dat een paar oud-bondgenoten (en dat broertje van Floris) er een parodie op gemaakt hebben
Ik vind die mensen een beetje vervelend eigenlijk.SPOILER: Die ParodieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soort van elitair clubje.
Hotapnyc
Die zijn verleden maand(en) niet gespeeld. Ik moet je eerlijk bekennen dat het mij niet eens was opgevallen. Dus die keren misschien weer terug. Al kan het ook iets compleets anders zijn, maw je hebt helemaal geen moer aan mijn antwoord.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:11 schreef Cirilico het volgende:
Ohja, kan iemand mij uitleggen op welke manier de hint op het scherm een hint was naar uitdagingsduellen?
Ze vond de havermout wel lekker, zo zie ja maar weer. Vind dat echt zo irritant dat mensen iets van eten afwijzen als ze het nog nooit geprobeerd hebben.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:30 schreef Gia het volgende:
Die Perla is best wel een maatje meer. Vincent was 10 kilo afgevallen. Benieuwd of dit bij Perla ook gaat gebeuren.
Geldt ook voor Roma, overigens. Ik wil weleens weten wat haar eetgewoontes zijn, aangezien ze bijna niets lust.
Gelukkig groep 5 al. Mijn kleindochter zit ook in groep 5.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep groep 5
Ze praat ook daadwerkelijk of ze les aan het geven is
Da's een kwestie van opvoeding, of het gebrek daaraan.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze vond de havermout wel lekker, zo zie ja maar weer. Vind dat echt zo irritant dat mensen iets van eten afwijzen als ze het nog nooit geprobeerd hebben.
De vraag was of ze klaar waren voor de volgende uitdaging. Dat laatste woord was meteen de hint.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:11 schreef Cirilico het volgende:
Ohja, kan iemand mij uitleggen op welke manier de hint op het scherm een hint was naar uitdagingsduellen?
Klopt, vanwege de duels van het zwarte schaap. Maar ik zie nog altijd niks wat hiernaar hint.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn verleden maand(en) niet gespeeld. Ik moet je eerlijk bekennen dat het mij niet eens was opgevallen. Dus die keren misschien weer terug. Al kan het ook iets compleets anders zijn, maw je hebt helemaal geen moer aan mijn antwoord.
En hoe is dat een hint als "hint" vetgedrukt en onderstreept is? Dat is niet logisch. Eigenlijk zou de gehele tweede zin dan overbodig zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De vraag was of ze klaar waren voor de volgende uitdaging. Dat laatste woord was meteen de hint.
Vorige maand met het Zwarte Schaap deden ze 'tweestrijd' dat schapenduel, in plaats van uitdagingsduellen, deze maand heb je geen ZS meer, dus kans dat die weer terug komen is groot
Geen idee, maar uitdagingsduel was ook het eerste wat in mij op kwamquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:32 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En hoe is dat een hint als "hint" vetgedrukt en onderstreept is? Dat is niet logisch. De gehele tweede zin zou dan onnodig zijn eigenlijk.
Ja, maar dan is het dus geen hint naar uitdagingsduellen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, maar uitdagingsduel was ook het eerste wat in mij op kwam
Misschien om duidelijk te maken dat er een hint in de vraag zat? Of om extra commotie te starten voor tv-beelden?
Ze is ook geen lerares maar onderwijzeres.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:13 schreef Yver73 het volgende:
Pffff Roma…. Iedereen kan maar lerares worden blijkbaar. Ze weet niks en dat moet kinderen dingen leren
Ooo gelukkig, dan is het niet erg dat ze niks weet 😄😄quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is ook geen lerares maar onderwijzeres.
Het zal mij niet verrassen als daar wat wrijving mee ontstaatquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
"Maan! Maan! Maan! EUHHJ!! Maan!"
Grappig, maar om er nou hele dagen mee opgesloten te zitten
Jaaaaaaaaaquote:
Ik zou hoogstpersoonlijk op school een gesprek komen voeren met de juf. #Karenquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa
Leuk als die kinderen die manier van praten overnemen
Zou ik als ouder niet blij mee zijn
Irritainmentquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Het gaan toch niet van die dagelijkse Roma-monologen worden he?
Naja met sommige dingen mag een mens best een Karen zijn, vind ik danquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik zou hoogstpersoonlijk op school een gesprek komen voeren met de juf. #Karen
Volgens mij keek ik op het juiste moment naar mijn telefoon ipv naar de BGquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:44 schreef Cirilico het volgende:
Wtf, Peter met zijn twee vingers richting de anus van Jelle denk ik?
Het was uiteindelijk maar een schijnbeweging. Op de middelgrond.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij keek ik op het juiste moment naar mijn telefoon ipv naar de BG
Het is een bijzondere manquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
Ik zou ritalin verplicht stellen voor Peter
Dikke schijt aan haar bondjequote:Op vrijdag 11 april 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Vond het wel erg voor de hint hand liggen, maar ok
Die Esther, gewoon lekker blijven zitten ja
Het was wel een leuk programma vroeger op tv. Althans de versie met Anita Witzier.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog nooit gespeeld
Weet alleen dat mensen in hun elleboog porren
Ja... ze sluit zichzelf buiten ookquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Vond het wel erg voor de hint hand liggen, maar ok
Die Esther, gewoon lekker blijven zitten ja
Of voor mijn tijdquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het was wel een leuk programma vroeger op tv. Althans de versie met Anita Witzier.
Frank Kramer (1983-1997)quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of voor mijn tijd
Of mijn moeder zette het niet op
Ah okequote:Op vrijdag 11 april 2025 20:01 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Frank Kramer (1983-1997)
Anita Witzier (1997-2003)
Sofie van den Enk (2010-2011)
wat een mafklapper is dat zegquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
Jelle denkt dat de aarde plat is ofzo ?
quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Echt vreeeeselijkkkkk!
Oh wacht, ik begin al hetzelfde te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik hooooooop heeeeet hoop hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft 'n los contactje in haar groepenkast, spoort ook niet
Ik vrees dat ik niet empathisch genoeg ben hiervoorquote:
Petertje uit de klas krijgt straf omdat ie nog niet goed kan opletten.quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
Die gast vergat gewoon in z'n enthousiasme dat ie al iets aan het doen was, is ze meteen gepikeerd.
Hoe doet ze dat met die kinderen uit groep 5?
Oh ik moet denken aan Maxime Meiland met dat stemmetjequote:Op vrijdag 11 april 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Ok Francis van Broekhuizen, nou is het mooi geweest
Een groepsgesprek aangaan over een totaal ander onderwerpquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
Die gast vergat gewoon in z'n enthousiasme dat ie al iets aan het doen was, is ze meteen gepikeerd.
Hoe doet ze dat met die kinderen uit groep 5?
Tja het mag daar gewoonquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou zo slecht gaan op mensen die aan je eigendommen zitten
Word niet snel boos, maar daar zou ik boos om worden
Jezelf belangrijk maken is wel echt Esther haar dingquote:
Haha ja! Vooral dat daar helemaal niks gebeurdequote:Op vrijdag 11 april 2025 21:05 schreef Dotteke het volgende:
Ze te lezen weer het een en ander gemist
O erg gebeurde niets daar. Dus alleen hierquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja! Vooral dat daar helemaal niks gebeurde
Er wat wrijving tussen bewonersquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O erg gebeurde niets daar. Dus alleen hier
Ja...het is iig niet het hele weekend in spanning zittenquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:11 schreef freaky40 het volgende:
Die Jelle en Roma, maken problemen om helemaal niets. Tenminste ik heb totaal niet begrepen waarom het ging, en dat is knap. Over knap gesproken, 2 ADHD'ers erin, die Jelle en Peter. Nogmaals; wat een casting! Jelle denkt dat hij grappig is en Ronald Goedemondt (cabaretier) zelf is en Roma is een autistisch kindvrouwtje/cliniclown.
Het wordt dus Hints als opdracht, nou geweldig. Gedoe om niets. Die Manon zat daar vreselijk interessant over te doen maar je moet het dan nog wel even doen. Robert maakte en terecht punt naar haar.
Maandag vervolg![]()
Dat over de maan gesprek was ook niet gemeend toch?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:59 schreef MacDeMarco het volgende:
De scene met Jelle over de maan moet toch haast wel een gescript stukje voor de tv zijn? Bijna niet te geloven.
Het komt niet vaak voor, maar dit keer moest ik toch echt even de naam opzoeken, omdat die persoon zo onzichtbaar is. Dit betreft Joey. Gaat hij een Erikje doen? Onzichtbaar met de ton naar huis?
Misschien bedoelde ze de zangeres Maan? Maar dan nog, ook daar zijn mensen op geweest ..quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat over de maan gesprek was ook niet gemeend toch?
Ik vroeg mij ook al af of zij niet als kind een trauma heeft opgelopen, waardoor zich zo uit. Ik ben geen psycholoog of psychiater maar ergens kreeg ik toch dat idee.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
Die Roma staat voor de klas, heeft ze ook dat nivo van de kids?
Of is het een manier van aandacht door zo om te gaan met andere, ze is onzeker en ergens denk ik dat ze een lieve meid is.
Jelle klonk wel overtuigt van zichzelfquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat over de maan gesprek was ook niet gemeend toch?
Afgelopen weekquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe lang is de huidige cyclus al bezig? Kijk nu seizoen 2 terug, maar vind het ook wel leuk om nu live mee te kijken. Maar wil dan wel even bij het begin van de cyclus instappen.
Never mind, daar heb je OPs voor..
Daaaat valt Eeenoorm Meeeee…quote:Op zondag 13 april 2025 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Sja... Ik zou slecht gaan op de hele dag Roma om mij heeeeen hooooren.
gezelquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe lang is de huidige cyclus al bezig? Kijk nu seizoen 2 terug, maar vind het ook wel leuk om nu live mee te kijken. Maar wil dan wel even bij het begin van de cyclus instappen.
Never mind, daar heb je OPs voor..
OMGquote:Op maandag 14 april 2025 07:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, Emma constant met die filler-lippen aan het smakken![]()
dat geeft precies het probleem van Esther weerquote:Op maandag 14 april 2025 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben van alle muppets deelnemers een muppetversie op hun insta gezet
[ afbeelding ]
Esther
[ afbeelding ]
Jerwien
Ik wilde net Esther delen inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2025 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben van alle muppets deelnemers een muppetversie op hun insta gezet
[ afbeelding ]
Esther
[ afbeelding ]
Jerwien
Die had toch commentaar op haar lippen?quote:Op maandag 14 april 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
OMG
die dacht
Senna heeft die dingen ook
misschien wil floris mij wel met lipfillers
dat dus, leg het per woord uit, dat is de bedoelingquote:Op maandag 14 april 2025 19:40 schreef StephanL het volgende:
Als je nou eens aangeeft welk woord je uitbeeld.
Ik had haar veel jonger ingeschatquote:
Ben bang dat Roma een hele verhaallijn gaat worden deze reeks.quote:Op maandag 14 april 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Blij dat ik later begonnen ben. Alleen moeten sommigen niet te veel in beeld komen, loop ik zo weer gelijk
Reken er maar wel op ja, helemaal nu El Che erachter aan lijkt te lopen..quote:Op maandag 14 april 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ben bang dat Roma een hele verhaallijn gaat worden deze reeks.
als ze nu ook nog eens haar mond houdtquote:Op maandag 14 april 2025 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ziet "staartje op hoofd" er leuk uit zonder staartje op d'r bol
Ze kan gewoon ook normaal praten. Doet ze alleen vrijwel nooit.quote:Op maandag 14 april 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze nu ook nog eens haar mond houd
Ik moet wel lachen om haar manier van pratenquote:Op maandag 14 april 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze nu ook nog eens haar mond houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |