SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Maar nee, ik ga met tegenzin. En zal je ook iedere dag missen broederquote:
Lach met een schone bips![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1910 / +185 / +199 / 3887 / 4273
2. Dr.Mikey / 382 / +24 / +149 / 239 / 355
3. KillemWieft / 326 / +21 / +0 / 159 / 255
4. Moeraskat / 257 / +77 / +13 / 432 / 552
5. Lovely / 183 / +50 / +15 / 1248 / 1461
6. _UserName_ / 182 / +0 / +9 / 196 / 264
7. hemarookworst / 170 / +19 / +21 / 340 / 444
8. Fogel / 167 / +96 / +3 / 267 / 387
9. gebrokenglas / 160 / +4 / +21 / 707 / 871
10. HappyCharly / 139 / +7 / +14 / 385 / 481
11. Bally-b / 127 / +0 / +0 / 88 / 127
12. loveyoulongtime / 123 / +3 / +3 / 330 / 406
13. Soury / 116 / +38 / +27 / 110 / 161
14. StevenHyde / 114 / +16 / +14 / 487 / 629
15. greysbones / 114 / +25 / +8 / 627 / 691
16. Pinnenmutske / 107 / +12 / +49 / 110 / 154
17. mario390 / 102 / +0 / +41 / 11 / 30
18. sp3c / 94 / +13 / +0 / 44 / 77
19. Sally / 94 / +3 / +20 / 75 / 104
20. ieniminimuis / 75 / +16 / +5 / 211 / 264SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik jou ook makkerquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar nee, ik ga met tegenzin. En zal je ook iedere dag missen broeder![]()
![]()
Ik heb vooral gèèn hongerDamn.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal het forum ooit nog hetzelfde zijn na die 3 weken?![]()
Jij weet er altijd een positieve draai aan te geven hequote:Op dinsdag 8 april 2025 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Evolutie, zo moeten we het dan maar bekijken denk ik![]()
![]()
Een mens moet iets, wij kunnen dat handelen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij weet er altijd een positieve draai aan te geven heLach met een schone bips![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
🍲 🥄quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze topman
En nu ga ik soep lepelen
![]()
![]()
Ik voel dat er iets fout ziet hier, normaal kwispel je... Nu alleen een moppie? Zijn er meer dan 10 anderen?quote:Lach met een schone bips![]()
Jahquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker mooi
Ben er nog steeds helemaal van slag van![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ook, zo onwerkelijk.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker mooi
Ben er nog steeds helemaal van slag van![]()
![]()
Hello Lovequote:Hey Jussiequote:
Ja, dit.quote:
En dit is het eerste en laatste wat ik erover zeg want het is een veelste grote trigger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik ook net thuis van tweede vergadering van vandaag.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dit.
En dit is het eerste en laatste wat ik erover zeg want het is een veelste grote trigger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nu tijd voor jezelf hoop ikquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook net thuis van tweede vergadering van vandaag.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
[..]
Ja, dit.
En dit is het eerste en laatste wat ik erover zeg want het is een veelste grote trigger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ben echt moe. Twee hele drukke dagen achter de rug.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
[..]
Ja, dit.
En dit is het eerste en laatste wat ik erover zeg want het is een veelste grote trigger.Dikke knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat dacht ik al. Even rustig aan nu maarquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben echt moe. Twee hele drukke dagen achter de rug.![]()
![]()
Ja morgen fysio en komt de glaszetter en wordt mijn bank opgehaald.quote:
Moet wel een verslag schrijven maar hoef daar niet voor weg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga ik doen. Ga zo maar weer over jou dromenquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Even rustig aan nu maar
Slaap lekker dadelijk dottiequote:Op dinsdag 8 april 2025 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik doen. Ga zo maar weer over jou dromen
Ga wat vaker een woensdag vrij nemen, kijken of een dag minder werken iets isquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Klinkt weer als een drukke dag wel. Hoop dat je ondanks de ellende ook nog ergens tijd vindt voor me-time voor jezelf. Pas iig goed op jezelfquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja morgen fysio en komt de glaszetter en wordt mijn bank opgehaald.
Moet wel een verslag schrijven maar hoef daar niet voor weg.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Handen boven de deken!quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik doen. Ga zo maar weer over jou dromenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh Dot, je hartslag moet omlaag hoorquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik doen. Ga zo maar weer over jou dromen![]()
![]()
Woensdag vrij is lekker hoor, breekt de week, heb ik ook. Maar toevallig moet ik morgen toch een keer werken.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga wat vaker een woensdag vrij nemen, kijken of een dag minder werken iets is![]()
![]()
Dank je Love. Jij ook straks.quote:
Moet even aclimatiseren en dan hop hop naar bed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ouwelullendag invoerenquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga wat vaker een woensdag vrij nemen, kijken of een dag minder werken iets is
I'm surrounded by morons!
Lijkt me op zich niet verkeerdquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga wat vaker een woensdag vrij nemen, kijken of een dag minder werken iets is![]()
Komt goed hoor. Dank jequote:Op dinsdag 8 april 2025 21:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klinkt weer als een drukke dag wel. Hoop dat je ondanks de ellende ook nog ergens tijd vindt voor me-time voor jezelf. Pas iig goed op jezelf
Moet dan nouquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet ook nog wel met HR om de tafel als het bevalt
Ja eigenlijk wel he.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het moet niet nee. Gooi je speelgoed ook meteen aan de laderquote:
Ik ben van 40 naar 32 gegaan met die 8 uren vrij op te nemen wanneer ik wil, dat vond ik persoonlijk fijner dan 1 hele dag minder werken. Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd juist meer dan 40 uur werk maar is maar tijdelijk. Maar soms word ik wakker van de wekker en denk ik, fuck ik. Dan blijf ik nog ff liggen. Soms eerder weg, prima. 1 hele dag tussendoor vrij leek mij niks persoonlijk. Maar goed ik ben dan ook het proefkonijn nu bij ons aangezien ik niet heel lang meer blijf.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga wat vaker een woensdag vrij nemen, kijken of een dag minder werken iets isLach met een schone bips![]()
Heb ze er net afgehaaldquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het moet niet nee. Gooi je speelgoed ook meteen aan de laderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil ook zeker weten dat ik mezelf niet in m'n voet schiet en alsnog in 4 dagen hetzelfde van me verwacht wordtquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben van 40 naar 32 gegaan met die 8 uren vrij op te nemen wanneer ik wil, dat vond ik persoonlijk fijner dan 1 hele dag minder werken. Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd juist meer dan 40 uur werk maar is maar tijdelijk. Maar soms word ik wakker van de wekker en denk ik, fuck ik. Dan blijf ik nog ff liggen. Soms eerder weg, prima. 1 hele dag tussendoor vrij leek mij niks persoonlijk. Maar goed ik ben dan ook het proefkonijn nu bij ons aangezien ik niet heel lang meer blijf.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is wel wat je vaak hoortquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wil ook zeker weten dat ik mezelf niet in m'n voet schiet en alsnog in 4 dagen hetzelfde van me verwacht wordt![]()
Je weet het toch, geen hand vol maar een land vol!quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik voel dat er iets fout ziet hier, normaal kwispel je... Nu alleen een moppie? Zijn er meer dan 10 anderen?(en was net thuis en moest nog eten, hangry dus
)
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
En dat als post 69...quote:I'm surrounded by morons!
Slaap mutsje 🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar goed, ik heb meer dan genoeg vrije dagen over om het een tijdje te proberenSame shit, different day
SC hopper present![]()
100% in 80% proppen voor 80% loon. Nope nope.quote:I'm surrounded by morons!
Ik vind daarom de verdeling naar eigen inzicht juist zo fijn, alleen vandaag dan weer wat Chinese leveranciers over de vloer en was ik ook pas rond 20u of iets later thuis. Maar die uren mag ik bij houden en later ook weer vrij nemen. Maar dit past mij prima. Snap ook wel dat sommigen liever een hele dag vrij hebben, maar ik ben liever flexibel daarin voor mezelf.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wil ook zeker weten dat ik mezelf niet in m'n voet schiet en alsnog in 4 dagen hetzelfde van me verwacht wordtLach met een schone bips![]()
Nou idd, daar bedank ik ook voorquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
100% in 80% proppen voor 80% loon. Nope nope.![]()
Zal ik een keer lasagne voor je maken?quote:I'm surrounded by morons!
Voel me beetje afgedaan net zoquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je weet het toch, geen hand vol maar een land vol!(en was net thuis en moest nog eten, hangry dus
)
Nee joh, jij bent toch me allessiequote:Op dinsdag 8 april 2025 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voel me beetje afgedaan net zo
Meestal gaat er maar een rode chili doorheen. Kan ook zonder als je zelf al pittig bentquote:
Je weet mijn DM te vindenquote:
Het zit wel vol bloemetjes voor nuquote:
Maak zo bad 2
Het internet zegt dat de combi zon en je haren weken in kamille het wat blonder moet makenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zit net aan de kamille thee, komt wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het zit wel vol bloemetjes voor nu
Maak zo bad 2
Het internet zegt dat de combi zon en je haren weken in kamille het was blonder moet maken![]()
Straks wordt je een dame blanche. Lekker manquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zit net aan de kamille thee, komt wel dichtbij zoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hij weet dat ik niet van melk chocolade hou!quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Straks wordt je een dame blanche. Lekker manLach met een schone bips![]()
Helemaal zenquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zit net aan de kamille thee, komt wel dichtbij zoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja wel eens beter geweest, beetje sad, beetje moe. Jij?quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Straks wordt je een dame blanche. Lekker man![]()
![]()
Hier is het zo heerlijk dik, de warme chocomelkquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij weet dat ik niet van melk chocolade hou!
Maar ik heb een ei voor jequote:Op dinsdag 8 april 2025 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja wel eens beter geweest, beetje sad, beetje moe. Jij?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is er 1 te veel!quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meestal gaat er maar een rode chili doorheen. Kan ook zonder als je zelf al pittig bent
Ik ben niet zo pittig, ben eerder wat flauw
Ik ken het gevoel. Matig geslapen, ziekig nu dus gelukkig is er rumquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja wel eens beter geweest, beetje sad, beetje moe. Jij?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Een witte?quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[..]
Maar ik heb een ei voor je![]()
Net als je grapjes?quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is er 1 te veel!
Ik ben niet zo pittig, ben eerder wat flauw![]()
![]()
Ik drink tegenwoordig voor slapen gaan een glas van de enige echte, de volle variant dan wel. En geen idee waarom maar kreeg daar een week of 2 terug ineens zin in. Drink nu steeds glas voor slapen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hier is het zo heerlijk dik, de warme chocomelkLach met een schone bips![]()
Ahwquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hier is het zo heerlijk dik, de warme chocomelk
[..]
Maar ik heb een ei voor je
Dat maakt mn dag wel wat beter ja
Wat extra zout kan je krijgen danquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is er 1 te veel!
Ik ben niet zo pittig, ben eerder wat flauwI'm surrounded by morons!
Mijn collega blijft er op hameren dat ik de Don Papa special edition uit Thailand moet meenemen voor hemquote:
Ik had zondag de bacardi die 8 jaar gerijpt was. Goed te drinkenquote:
Don Papa is toch Filippijns dacht ik?quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn collega blijft er op hameren dat ik de Don Papa special edition uit Thailand moet meenemen voor hemSame shit, different day
SC hopper present![]()
Yep die heb ik ook wel eens gehadquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had zondag de bacardi die 8 jaar gerijpt was. Goed te drinkenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja klopt, hij zegt goeie rum maar kan die special edition goed verkopen hier. En krijg ik 50 euro mee.quote:Lach met een schone bips![]()
Goed planquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja klopt, hij zegt goeie rum maar kan die special edition goed verkopen hier. En krijg ik 50 euro mee.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hij kan er 100 euro mee verdienen zelf zegt ie, maar ik heb geen zin in internethandel. Maar flesje meenemen voor 50 euro in de pocket doet dan ook geen pijnquote:
Dus je zegt dat ik een trip naar Thailand moet boeken voor een goede rum?quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja klopt, hij zegt goeie rum maar kan die special edition goed verkopen hier. En krijg ik 50 euro mee.
Oh, ik zit nu met mijn laptop te klooien, vriendin zei net (omdat Las Vegas op TV is) dat wel een keer terug wil naar LV. Ze zag dat ik meteen een website opende en zei NEEEEEEEEEE, afblijven, niet nu!
Ik heb geen idee of het goede rum is, ik drink het niet. Hij zegt van wel, maar die special edition 1 liter verpakking is kut te krijgen hier en in Thailand gewoon te koop. En hier zegt ie gaan ze voor 200 euro. Dus aanschaf 45 ofzo. 50 voor mij en de rest voor hem.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus je zegt dat ik een trip naar Thailand moet boeken voor een goede rum?
Oh, ik zit nu met mijn laptop te klooien, vriendin zei net (omdat Las Vegas op TV is) dat wel een keer terug wil naar LV. Ze zag dat ik meteen een website opende en zei NEEEEEEEEEE, afblijven, niet nu!Lach met een schone bips![]()
In de categorie ik ben niet verslaafd trouwens
Ik ben vandaag langs een lush winkel gekomen en ik heb niets gekochtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is een lush winkel nou weer?quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ben vandaag langs een lush winkel gekomen en ik heb niets gekochtLach met een schone bips![]()
Heb liever jouw lushquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is een lush winkel nou weer?![]()
Netjes. Maar ik zou het gewoon lekker zelf opdrinkenquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het goede rum is, ik drink het niet. Hij zegt van wel, maar die special edition 1 liter verpakking is kut te krijgen hier en in Thailand gewoon te koop. En hier zegt ie gaan ze voor 200 euro. Dus aanschaf 45 ofzo. 50 voor mij en de rest voor hem.
Bruisballenquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is een lush winkel nou weer?
Ik had begin dit jaar een stash van 50 stuks ofzo
Dus ze moeten eerst op voor ik nieuwe maar kopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon vaker in bad, dat kan ook.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bruisballen
Dus ze moeten eerst op voor ik nieuwe maar kopenI'm surrounded by morons!
Dat zeg ik, vaker in bad.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen bad
Dus vaker op reis
Ik had afgelopen weekend een badkuip op mijn hotelkamer. Niet in bad gelegen. Heb daar geen geduld voor, zelfs al had ik ruim de tijd.I'm surrounded by morons!
En dan regel je niet even dat ik mee ga?quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vaker in bad.
Ik had afgelopen weekend een badkuip op mijn hotelkamer. Niet in bad gelegen. Heb daar geen geduld voor, zelfs al had ik ruim de tijd.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hou niet van Rum, al heb ik laatst paar Dead man's fingers spiced rums geprobeerd. De vanille en die met Peppers vond ik wel lekker. Maar wel met ijs en ook maar klein beetje. Ik hou niet zou van sterke drank.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Netjes. Maar ik zou het gewoon lekker zelf opdrinkenLach met een schone bips![]()
Ah ok, bedankt voor de info... Ik had serieus geen ideequote:Op dinsdag 8 april 2025 22:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bruisballen
Dus ze moeten eerst op voor ik nieuwe maar kopen
Ja duh, jij moest zo nodig in Italie zijn...quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En dan regel je niet even dat ik mee ga?I'm surrounded by morons!
Ze hebben nu voor Pasen een racewagen in de vorm van een wortelquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ah ok, bedankt voor de info... Ik had serieus geen idee
En een gouden glitter eiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit keer eerst 3 dagen Bangkok, mijn ex vliegt voor 3 dagen over van Phuket naar Bangkok. En dan 3 dagen even oude tijden herleven met haar en haar ja met wat ik betaal voor haar universiteit "onze" dochter. Daarna vlieg ik door Nakhon Phanom, van vliegveld daar haalt mijn mokka chocolade me op om naar That Phanom te gaan. Vlak bij de Mekong en ik wil daar vissenquote:Daarna vlieg ik terug naar Bangkok. 1 avond daar om met de "stiefdochter" nog hapje en drankje te doen en dan wieder nach hause. Om 5 over 9 in de ochtend weer lift off naar Ollanda. Dus op tijd naar bed de avond ervoor.
Ik moet paaseieren halen om mijn titel van suikertante te bewakenquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja duh, jij moest zo nodig in Italie zijn...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
OKOK, volgende keer beter.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik moet paaseieren halen om mijn titel van suikertante te bewakenI'm surrounded by morons!
Ik ga bij tempel serieus geurstokjes aansteken voor hem over ruim anderhalve maandquote:
Trustequote:
Mooiquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga bij tempel serieus geurstokjes aansteken voor hem over ruim anderhalve maand![]()
![]()
Heb ik al eerder en vaker gedaan, en of het iets doet? Geen idee, maar ik vind het mooi om te doen ter nagedachtenis aan iemand.quote:Lach met een schone bips![]()
Maakt niet uit of het iets doet, het is het gebaar dat telt op dat moment en wat voor jouzelf goed voelt. Ik heb vorig jaar voor het eerst een kaarsje aangestoken in een kapelletje, heb dat nog nooit eerder gedaan. Maar voelde op dat moment heel fijn om te doen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik al eerder en vaker gedaan, en of het iets doet? Geen idee, maar ik vind het mooi om te doen ter nagedachtenis aan iemand.![]()
Is ook, en waar ik nu heen ga is 1 van de meest heilige boedhistische tempels te vinden in Thailand. Dat lijkt me een hele mooie plek. Ik sla geen kruisjes naderhand nooit gedaan, doe ook niet aan gebeden maar stuur na zoiets een kushandje naar de lucht boven ons.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het iets doet, het is het gebaar dat telt op dat moment en wat voor jouzelf goed voelt. Ik heb vorig jaar voor het eerst een kaarsje aangestoken in een kapelletje, heb dat nog nooit eerder gedaan. Maar voelde op dat moment heel fijn om te doen.Lach met een schone bips![]()
FrisjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga bij tempel serieus geurstokjes aansteken voor hem over ruim anderhalve maand![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Eenmaal binnen val ik bijna flauw vd luchtquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ben vandaag langs een lush winkel gekomen en ik heb niets gekochtTrust nobody![]()
Ik zal ze aansteken en foto's maken wanneer mijn mokka chocolade ze plaatst en ook bid na uitleg waarom en dan die kus ook in de lucht stuurt. Ze is heel gelovig, dus wil ze zeker doen. Ik ben redelijk op mijn privacy gericht, maar laat ik haar voor mij doen. Ze is nogal gevoelig met dit soort dingen.quote:Lach met een schone bips![]()
Het doet watquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik al eerder en vaker gedaan, en of het iets doet? Geen idee, maar ik vind het mooi om te doen ter nagedachtenis aan iemand.![]()
Trust nobody![]()
Het is fijn dat zij iig de bijbehorende woorden kan geven bij de rookstaven. Ik zou er alleen maar bij zitten voor de show. Dat is ook kut. Maar zij heeft zoveel vriendinnen verloren aan drugs daar dat ze blijft bidden. Iedere avond voor we naar bed gaan ook. Eerst op de knietjes voor het bed en even bidden. Ze is daar vrij extreem in wel, maar puur uit goedheid.quote:Lach met een schone bips![]()
Slaap lekker Koen!quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Beter ga ik slapen, truste allemaal en tot morgen![]()
![]()
sorry sgatquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jouw timing is soms wel een beetje kut Paul.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ze doet er niemand kwaad mee en het geeft haar steunquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is fijn dat zij iig de bijbehorende woorden kan geven bij de rookstaven. Ik zou er alleen maar bij zitten voor de show. Dat is ook kut. Maar zij heeft zoveel vriendinnen verloren aan drugs daar dat ze blijft bidden. Iedere avond voor we naar bed gaan ook. Eerst op de knietjes voor het bed en even bidden. Ze is daar vrij extreem in wel, maar puur uit goedheid.
Ik steek ook kaarsjes aan als ik bijv in het buitenland in een kerk benTrust nobody![]()
Soms zeettiequote:Op dinsdag 8 april 2025 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jouw timing is soms wel een beetje kut Paul.Trust nobody![]()
Hoezo, zijn wel meer posts vandaag die gewoon 'lollig' of 'luchtig' of whatever bedoeld zijn. Moet ook kunnen toch.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jouw timing is soms wel een beetje kut Paul.![]()
Ja, prima deed ik ook... Maar alleen maar hihitjes posten... Naja zal wel. Vind het nog nog niet tijd voor hihi'tjes maar kan aan mij liggen. Doet het ook wel vaker hoorquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoezo, zijn wel meer posts vandaag die gewoon 'lollig' of 'luchtig' of whatever bedoeld zijn. Moet ook kunnen toch.
Moet kunnen iddquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoezo, zijn wel meer posts vandaag die gewoon 'lollig' of 'luchtig' of whatever bedoeld zijn. Moet ook kunnen toch.
Soms wel ingewikkeldTrust nobody![]()
Nou vanmiddag was het ook luchtig, lol, enz., niemand die er toen aanstoot aan nam.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, prima deed ik ook... Maar alleen maar hihitjes posten... Naja zal wel. Vind het nog nog niet tijd voor hihi'tjes maar kan aan mij liggen. Doet het ook wel vaker hoor![]()
Toen ben ik ook maar weer gegaanquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou vanmiddag was het ook luchtig, lol, enz., niemand die er toen aanstoot aan nam.
Lastig verdriet te delen als de rest lol maaktTrust nobody![]()
Wil niet zeggen dat ik niet begrijp wat je bedoelt, maar bij sommigen gaat het leven gewoon door en kun je niet constant stil staan bij, en Paul heeft dat ook wel degelijk gedaan, en dat heb jij misschien gemist.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, prima deed ik ook... Maar alleen maar hihitjes posten... Naja zal wel. Vind het nog nog niet tijd voor hihi'tjes maar kan aan mij liggen. Doet het ook wel vaker hoor![]()
Relativeren is ook belangrijk soms, mensen reageren verschillend op dingen. Maar ja, ik blijf soms ook liever weg. Ieder gewoon zn eigen manier, alles is OK.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Toen ben ik ook maar weer gegaan
Lastig verdriet te delen als de rest lol maaktI'm surrounded by morons!
Prima verder hoor, al kom ik alleen in de avond weer onlinequote:Op dinsdag 8 april 2025 23:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou vanmiddag was het ook luchtig, lol, enz., niemand die er toen aanstoot aan nam.Ik heb gewoon nog niet zo zin in hihi'tjes maar ligt aan mij hoor. Zal er niks meer over zeggen. Laat hem lekker Hihihi'en.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Prima verder hoor, al kom ik alleen in de avond weer onlineIk heb gewoon nog niet zo zin in hihi'tjes maar ligt aan mij hoor. Zal er niks meer over zeggen. Laat hem lekker Hihihi'en.
Ik maakte er ook geen probleem vanquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Relativeren is ook belangrijk soms, mensen reageren verschillend op dingen. Maar ja, ik blijf soms ook liever weg. Ieder gewoon zn eigen manier, alles is OK.
Maar ging gewoon even wegTrust nobody![]()
Neeeeeee! Ik had idioot collega die die gek constant na deed. Maakt het niet beterquote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:
Is trouwens serieus waar, dikke fan van MJ en om aandacht te trekken deed ie soms de moonwalk naar de deur. Echt kun je je naam schrijven dan nemen ze je aan bij ons.quote:Lach met een schone bips![]()
YellowThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
snap ik hee, was gisteren ook wel geschrokken en had even in zn posthistory gekeken enzquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hellow H=Yquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Betalen ze ook goed? Want ik kan mijn naam schrijvenquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is trouwens serieus waar, dikke fan van MJ en om aandacht te trekken deed ie soms de moonwalk naar de deur. Echt kun je je naam schrijven dan nemen ze je aan bij ons.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Betalen ze ook goed? Want ik kan mijn naam schrijven
Trust nobody![]()
Keith Bakker is overleden dit weekend tragisch figuur ook veel fouten dingen gedaan maar ook mensen van de drugs afgeholpen. Keek vroeger zijn programma’s wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja iedereen wel denk ikquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:17 schreef Paul het volgende:
[..]
snap ik hee, was gisteren ook wel geschrokken en had even in zn posthistory gekeken enz
Trust nobody![]()
Nu leer je het mij want dit wist ik niet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook
Maar yellow betekent ook *cowardly*
Laatst geleerd
R.I.P DTS.![]()
Het is bizar, ik doe de gesprekken met nieuwe sollicitanten en geef dan een rapport aan de big Chief. Hij neemt alleen aan die ik afwijs al 3 jaar lang en na jaar zijn ze weer pleite. Dat is MBO2 nivo zonder afgeronde opleiding en die pakken een jaar lang 4000 netto in de maand. Ik zeg lees je die shit wil wat ik schrijf? Zegt ie "jawel, maar deze zijn goedkoper en misschien zit er wat tussen"quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Betalen ze ook goed? Want ik kan mijn naam schrijven
Dus die Yellow submarine... hoe zit het daarmee?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook
Laatst geleerdI'm surrounded by morons!
ja hij had een mooi showtje vroegerquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Keith Bakker is overleden dit weekend tragisch figuur ook veel fouten dingen gedaan maar ook mensen van de drugs afgeholpen. Keek vroeger zijn programma’s wel.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Goed nummerquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus die Yellow submarine... hoe zit het daarmee?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dus 4000 netto zijn de goedkoopste werknemers?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is bizar, ik doe de gesprekken met nieuwe sollicitanten en geef dan een rapport aan de big Chief. Hij neemt alleen aan die ik afwijs al 3 jaar lang en na jaar zijn ze weer pleite. Dat is MBO2 nivo zonder afgeronde opleiding en die pakken een jaar lang 4000 netto in de maand. Ik zeg lees je die shit wil wat ik schrijf? Zegt ie "jawel, maar deze zijn goedkoper en misschien zit er wat tussen"I'm surrounded by morons!
Heel fok! Toen opzoek naar de kiki riemfotoquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:21 schreef Paul het volgende:
[..]
ja hij had een mooi showtje vroeger
[ afbeelding ]
R.I.P DTS.![]()
Whut???? 4000 netto?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is bizar, ik doe de gesprekken met nieuwe sollicitanten en geef dan een rapport aan de big Chief. Hij neemt alleen aan die ik afwijs al 3 jaar lang en na jaar zijn ze weer pleite. Dat is MBO2 nivo zonder afgeronde opleiding en die pakken een jaar lang 4000 netto in de maand. Ik zeg lees je die shit wil wat ik schrijf? Zegt ie "jawel, maar deze zijn goedkoper en misschien zit er wat tussen"
Ik kom bij jou werkenTrust nobody![]()
staat me vaag wat van bijquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heel fok! Toen opzoek naar de kiki riemfotowat was dat ookalweer
Kan jij je naam schrijven? Dan ben je minimaal 5k waardquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Whut???? 4000 netto?
Ik kom bij jou werken
Wat?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heel fok! Toen opzoek naar de kiki riemfotoTrust nobody![]()
Soms vraag ik me af waarom ik mijn werk doequote:Op dinsdag 8 april 2025 23:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan jij je naam schrijven? Dan ben je minimaal 5k waard
Trust nobody![]()
Nee magazijn en alles wat niet met verkoop te maken heeft, dat zit iets lager. Inkoop verdiend ook kut bij ons. Verkoop is gewoon gepamperd. Maar stel je na sollicitatie gesprek iemand voor die echt iets kan "mehhh die is te duur en gaat toch zeuren" Ik kijk wel ff de rest van je verslagen door.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus 4000 netto zijn de goedkoopste werknemers?
Gelukkig hoef ik niet lang meer deze onzin te doen
Wat doe je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom ik mijn werk doeI'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee magazijn en alles wat niet met verkoop te maken heeft, dat zit iets lager. Inkoop verdiend ook kut bij ons. Verkoop is gewoon gepamperd. Maar stel je na sollicitatie gesprek iemand voor die echt iets kan "mehhh die is te duur en gaat toch zeuren" Ik kijk wel ff de rest van je verslagen door.
Gelukkig hoef ik niet lang meer deze onzin te doen
Is ook een Coldplay liedjequote:Op dinsdag 8 april 2025 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook
Laatst geleerdWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
En bruto?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zinvol werk
Maar niet voor 4000 netto
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
4000 netto, tja ik kan er alleen maar van dromen en kom nooit uit op zo'n salaris.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zinvol werk
![]()
Zinvol werk en daar ook plezier in hebben is ook veel waard. Zolang je maar genoeg inkomen hebt om er ook een beetje OK van te leven.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zinvol werk
Ik verdien liever minder en heb het gevoel iets nuttigs te doen dan dat ik iets doe wat ik voel dat geen nut heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zinvol werk en daar ook plezier in hebben is ook veel waard. Zolang je maar genoeg inkomen hebt om er ook een beetje OK van te leven.
Ik verdien liever minder en heb het gevoel iets nuttigs te doen dan dat ik iets doe wat ik voel dat geen nut heeft.eennssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zinvol werk en daar ook plezier in hebben is ook veel waard. Zolang je maar genoeg inkomen hebt om er ook een beetje OK van te leven.
Ik verdien liever minder en heb het gevoel iets nuttigs te doen dan dat ik iets doe wat ik voel dat geen nut heeft.Jij vliegt de wereld toch rond voor je baan? Of ben ik in de warSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Het is daar nooit te laat voor.quote:
Mijn vriendin is nu bezig met een deeltijd master om uit haar huidige beroep weg te komen.I'm surrounded by morons!
Maar ik vind mijn werk leuk en zinvol voor de maatschappij..quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is daar nooit te laat voor.
Mijn vriendin is nu bezig met een deeltijd master om uit haar huidige beroep weg te komen.
Trust nobody![]()
Neuh, dat doe ik privequote:Op dinsdag 8 april 2025 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij vliegt de wereld toch rond voor je baan? Of ben ik in de war
Voor mijn werk vlieg ik 1 a 2 keer per jaar naar Oslo en soms een keer naar het buitenland. Dit jaar is een uitzondering omdat ik twee keer voor mijn werk naar het buitenland ga, maar wel beiden binnen Europa.I'm surrounded by morons!
Dat zijn doorgaans de banen die ook geen 4000 netto gevenquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
Genoeg beroepen waar ze om mensen staan te springen
Trust nobody![]()
Dus dan had je geen ander beroep moeten kiezenquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar ik vind mijn werk leuk en zinvol voor de maatschappij..
In de ICT bijv. Of techniekquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zijn doorgaans de banen die ook geen 4000 netto gevenUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:24 schreef Paul het volgende:
[..]
staat me vaag wat van bijwat was dat ookalweer
De moeder van Kiki ( een deelneemster aan Keith zijn programma) Vertelde in het programma dat ze een foto had gezien van Kiki met alleen een riem om dat werd toen een meme dingetje voordat meme’s bestonden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je lijkt altijd aan t vliegenquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, dat doe ik prive
Voor mijn werk vlieg ik 1 a 2 keer per jaar naar Oslo en soms een keer naar het buitenland. Dit jaar is een uitzondering omdat ik twee keer voor mijn werk naar het buitenland ga, maar wel beiden binnen Europa.
Trust nobody![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
Genoeg beroepen waar ze om mensen staan te springen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik las net in die topics dat ik vaak om de riemfoto vroegquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
De moeder van Kiki ( een deelneemster aan Keith zijn programma) Vertelde in het programma dat ze een foto had gezien van Kiki met alleen een riem om dat werd toen een meme dingetje voordat meme’s bestonden.
Moet toch wat te doen hebben?quote:
Maar deze maand vlieg ik niet meer.I'm surrounded by morons!
Nou, dat is niet helemaal waarquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zijn doorgaans de banen die ook geen 4000 netto geven
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ging ff puur om de combi veel geld verdienen en weinig hoeven kunnen ;-)quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus dan had je geen ander beroep moeten kiezenTrust nobody![]()
Gewoon zelfstandig loodgieter wordenquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zal @:kree eens een berichtje sturenUw ADH vitamine Worst
dan kan je sekswerker worden.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ging ff puur om de combi veel geld verdienen en weinig hoeven kunnen ;-)
Ah, duidelijkquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ging ff puur om de combi veel geld verdienen en weinig hoeven kunnen ;-)
Geen last van vliegschaamte dus?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet toch wat te doen hebben?
Maar deze maand vlieg ik niet meer.Trust nobody![]()
ICT distributie, maar wel daarbij zeggende 1 van de grote spelers in de markt nog steeds in privaat beheer. Dus geen onderdeel van de wereldwijde spelers. En ik heb gewoon mijn eigen klantenbestandje ook nog, maar iets van 40 klanten anders verveel ik me de dood in als ik geen sollicitatie gesprekken doe of andere shit.quote:
Het is heel doorzichtig bij ons, Big chief, dan maatje van me die qua inkoop zijn rechterhand is. En ik voor de verkoop en wat daarbij komt kijken. Acht we redden ons al sinds sinds 1997 toen de boel opgestart is. En ik zit er al sinds 2002. Doen het niet slecht met in totaal meer dan 60 man in dienst nuToen ik begon nog 6
Tegenwoordig kunnen vrouwen met gedragen sokken al veel geld verdienenquote:
R.I.P DTS.![]()
Geen idee wat hij doet, maar vast een optiequote:Op dinsdag 8 april 2025 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of bij @:loveyoulongtime gaan werken
Dat was 20 jaar geleden ook alquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen vrouwen met gedragen sokken al veel geld verdienenEn slipjes.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen vrouwen met gedragen sokken al veel geld verdienen
Trust nobody![]()
In een van de topics over keith zijn overlijden gaat het er ook over.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:35 schreef Paul het volgende:
[..]
ik las net in die topics dat ik vaak om de riemfoto vroegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet ik veel, die gasten die beginnen krijgen 2500 bruto startsalaris, maar meteen een klantenbestand waar ze ruim 3000 bruto provisie makkelijk uit halen. Heb er pas 1 meegemaakt die kut verdiende. Die bleek bang te zijn de telefoon op te pakken.quote:Lach met een schone bips![]()
Kan me wel overal over gaan schamen...quote:
Maar nee. En er worden bomen geplant om CO2 te compenseren, dus aflaat is OK
Ik kijk nooit naar netto
Schaamte, daar bereik je ook precies niks meequote:Op dinsdag 8 april 2025 23:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan me wel overal over gaan schamen...
Maar nee. En er worden bomen geplant om CO2 te compenseren, dus aflaat is OKWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nettorama? Nog nooit geweestquote:
Ik durf te bellenquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik veel, die gasten die beginnen krijgen 2500 bruto startsalaris, maar meteen een klantenbestand waar ze ruim 3000 bruto provisie makkelijk uit halen. Heb er pas 1 meegemaakt die kut verdiende. Die bleek bang te zijn de telefoon op te pakken.
Trust nobody![]()
Okquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar nee. En er worden bomen geplant om CO2 te compenseren, dus aflaat is OKTrust nobody![]()
gen z?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik veel, die gasten die beginnen krijgen 2500 bruto startsalaris, maar meteen een klantenbestand waar ze ruim 3000 bruto provisie makkelijk uit halen. Heb er pas 1 meegemaakt die kut verdiende. Die bleek bang te zijn de telefoon op te pakken.I'm surrounded by morons!
Lekker bellen met hem lekker bellen met haar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
grote kansquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Foto's dan graag inleveren bij @sp3c die doet daar weer de selectie voorquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of bij @:loveyoulongtime gaan werken
Nou, mooi geregeld danquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Foto's dan graag inleveren bij @:sp3c die doet daar weer de selectie voor
Ja rot op met die onzin als alle superrijken wel hun prive jets de wereld rond mogen vliegen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar nee. En er worden bomen geplant om CO2 te compenseren, dus aflaat is OKLach met een schone bips![]()
Begin 5 dagen op kantoor om ingewerkt te worden, daarna 1 of 2 dagen thuis werken mogelijk...quote:
Fuck wil dit lijkt op recruiten I kap ermee
Hij is vorig jaar eruit gegooit en van 2001 denk ik, maar ik ken al die gen benamingen niet.quote:Lach met een schone bips![]()
Lijkt idd wel jaquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Begin 5 dagen op kantoor om ingewerkt te worden, daarna 1 of 2 dagen thuis werken mogelijk...
Weer zo'n WNKNDNquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is vorig jaar eruit gegooit en van 2001 denk ik, maar ik ken al die gen benamingen niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gen jonkie die overal bang voor isquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is vorig jaar eruit gegooit en van 2001 denk ik, maar ik ken al die gen benamingen niet.I'm surrounded by morons!
Naja, was meer uitleg... Maar ik ging er te ver op door. Daarom hush hush LYLT en hou je bakkesquote:
Ahhaaaaaquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, was meer uitleg... Maar ik ging er te ver op door. Daarom hush hush LYLT en hou je bakkesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook nog thuis kunnen werken?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Begin 5 dagen op kantoor om ingewerkt te worden, daarna 1 of 2 dagen thuis werken mogelijk...
T wordt steeds beter!Trust nobody![]()
Ik ga niet solliciteren, wees gerustquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, was meer uitleg... Maar ik ging er te ver op door. Daarom hush hush LYLT en hou je bakkes
Weinig interessants op de streamingdienstenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gij mag op gesprek komen hoor. Koffie en daarna biertje op de rijnprommenade. Scheelt mij weer uurtje of 3 op de zaakquote:
Nou vooruit, maar dan gaan we het niet over werk hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gij mag op gesprek komen hoor. Koffie en daarna biertje op de rijnprommenade. Scheelt mij weer uurtje of 3 op de zaakI'm surrounded by morons!
Weet niks en de rest jaquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: