SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2025 is een beetje een klootzakje.quote:
Dat had ik toch al gedaan bij m'n laatste examen?quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Gefeli @:ggmm
Doe je nog een rondje met gebak?
Je bent een lief mens.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:13 schreef GGMM het volgende:
@:kingroland hopelijk bedenk je je nog. Ik vind je een aardige vent en je bezorgt heel vaak een lach op mijn gezicht.
Goedemorgen maatquote:Op woensdag 9 april 2025 07:24 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1390 5/6
⬛🟩⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟨🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1186 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
⬛⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:ggmm @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:onlogisch @:maxi-mus @:coco @:caland
Goedemorgen
Alleen de Macbook is een acceptabel product.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:48 schreef RamboDirk het volgende:
Op mijn eerste dag als minister-president koop ik voor de BV Nederland, Apple. Koninklijke Apple.
Je hebt volgens mij net Paul gemist hiermee!quote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 11:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij net Paul gemist hiermee!
Daar heeft hij 5 april nog getweet dus wat bedoel jequote:Op woensdag 9 april 2025 13:17 schreef onlogisch het volgende:
@:Kingroland lijkt ook van Twitter te zijn. Het verwerkingsproces voor @:GGMM zal een pittige zijn
Oh, ik kon hem niet vinden op Twitter. Volgens mij heeft hij mij daar geblokkeerdquote:Op woensdag 9 april 2025 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heeft hij 5 april nog getweet dus wat bedoel je
Gohquote:Op woensdag 9 april 2025 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, ik kon hem niet vinden op Twitter. Volgens mij heeft hij mij daar geblokkeerd
quote:Dag op Uranus blijkt 28 seconden langer te duren dan gedacht
17 uur, 14 minuten en 52 seconden. Zo lang blijkt een dag te duren op de planeet Uranus. En niet 17 uur, 14 minuten en 24 seconden, zoals astronomen jarenlang dachten.
quote:Op woensdag 9 april 2025 15:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Jammer dat @:kingroland dit niet meer mag meemaken
Kip uit de oven, rijst, salade.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Zoals de meesten die verkondigen hier nooit meer te komen, de afdeling aandachtshoeren.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik denk trouwens gewoon dat user @:KingRoland nooit een mail gestuurd heeft en vanzelf weer komt aanlopen.
Laat BefBekje met rustquote:Op woensdag 9 april 2025 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoals de meesten die verkondigen hier nooit meer te komen, de afdeling aandachtshoeren.
Wat een mooie momenten hebben we samen gedeeldquote:Op woensdag 9 april 2025 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik besef net dat ik alweer 21 jaar met dit account op de foks zit, en in totaal 23 jaar.
Wat is jouw mooiste moment op fok?quote:Op woensdag 9 april 2025 17:54 schreef GGMM het volgende:
Ik alweer 23 jaar
Bij 25 jaar gebak @:pisces29
Poehquote:Op woensdag 9 april 2025 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw mooiste moment op fok?
Ik denk dat ik dat ook wel aantik eigenlijk.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik besef net dat ik alweer 21 jaar met dit account op de foks zit, en in totaal 23 jaar.
Daar heb je nog zelfs een leuke afspraak voor een bioscoopbezoek aan overgehouden!quote:Op woensdag 9 april 2025 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh
Dat ik mijn goede vrienden hier leerde kennen denk ik
Als je geen zin meer hebt blijf je toch gewoon weg en je kunt je account houden. Kun je weer terug als je dat zelf wil.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoals de meesten die verkondigen hier nooit meer te komen, de afdeling aandachtshoeren.
Ik vind het eigenlijk veel stoerder als je melodramatisch afscheid neemt door je permanent te laten verbannen voor kinderachtig gedrag, om vervolgens een paar maanden later heul anoniem terug te keren.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je geen zin meer hebt blijf je toch gewoon weg en je kunt je account houden. Kun je weer terug als je dat zelf wil.
@:typisch @:atypisch @:engijrene etc
Ik vind dat jij je maar erg druk maakt om aTypisch.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk veel stoerder als je melodramatisch afscheid neemt door je permanent te laten verbannen voor kinderachtig gedrag, om vervolgens een paar maanden later heul anoniem terug te keren.
Ik maak mij er drukker om dat jij dit vindt, dan dat ik mij druk maak om atypisch.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je maar erg druk maakt om aTypisch.
@SHE gatequote:Op woensdag 9 april 2025 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw mooiste moment op fok?
Ben jij ook zo benieuwd wie straks de eerste is die @KingRoland tagged, maar dan zijn naam in het zwart ziet?quote:Op donderdag 10 april 2025 08:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1391 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1187 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟩⬛🟩🟩
🟩⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Geen geel @:kingroland
De babbelbox vraagt zich af; heeft u wel eens een rugtas met explosieven in de fik gezet?quote:Op donderdag 10 april 2025 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
Het was weer gezellig. @:onlogisch @:caland
https://x.com/NOS/status/1910078741880987780
Lekker gezond. Trots op je.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:52 schreef tong80 het volgende:
Muslibolletje, banaan, kiwi, sinaasappel, peertje.
Magere kwark.
Geen Kapitein Ruigbaard meer in je sig.quote:Op donderdag 10 april 2025 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
Net een heerlijke Boba Tea gedronken. @:kingroland
Kiwi met schil eten schijnt extra gezond te zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker gezond. Trots op je.
Geniet er lekker van!
Dat zou een leuk onderwerp zijn voor een CUL-topic!quote:Op donderdag 10 april 2025 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kiwi met schil eten schijnt extra gezond te zijn.
Ah nee, wat een heldquote:
Staat Donald eigenlijk op het lijstje van @onlogisch?quote:Op donderdag 10 april 2025 20:59 schreef fetX het volgende:
Je kunt beter wel op het lijstje van @:onlogisch komen. Dan leef je de komende 10 jaar in ieder geval nog.
Ja als mensen van 82 beginnen om te vallen word ik achterdochtig.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom vallen er zoveel BN'ers om
goed gedaanquote:Op vrijdag 11 april 2025 08:00 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1392 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
🟨🟩⬛🟩🟨
⬛🟩🟨🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1188 4/6
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer
Goedemorgen
Chemtrailsquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja als mensen van 82 beginnen om te vallen word ik achterdochtig.
Vaccin?
Turbokankerquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vaccin?
Het is uiteraard vaccinatieschade. Op die leeftijd zomaar overlijden kan écht niet!quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vaccin?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeiemorgen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Jaquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat.
Zien we je dan minder hier?
Ja, eerst was het een nieuwe functie bij het bedrijf waar ik nu zit, maar nu is het eigenlijk diezelfde functie maar bij een ander bedrijf (maar beter geld, betere reistijd, enzovoorts)quote:
Weer gebak. @Pisces29quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weer gebak. @:pisces29Wat leuk bedankt voor dit persoonlijke berichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker hoorquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eerst was het een nieuwe functie bij het bedrijf waar ik nu zit, maar nu is het eigenlijk diezelfde functie maar bij een ander bedrijf (maar beter geld, betere reistijd, enzovoorts)
Dus dank je!
quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Echt vaak gelachen om deze. @Zipportal Er is ook een variant waarbij de ANWB gebeld moet worden, maar deze is onschuldig grappig.quote:
De buurtparkeerplaats noem jij je achtertuin?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:22 schreef alpeko het volgende:
Landelijk wonen… de buurtkoeien waren ontsnapt en de wijk gaan verkennen. Ik zag ineens 2 koeien bij de achtertuin.
[ afbeelding ]
Nee. Daar waren ze een half uur eerder al maar daar heb ik geen filmpje van. Ze hebben dik een uur rondgelopen totdat de eigenaar ze uiteindelijk de wei weer in wist te drijven.quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De buurtparkeerplaats noem jij je achtertuin?
Veel plezier maatquote:Op zaterdag 12 april 2025 09:32 schreef Caland het volgende:
Ik pak over een uur de trein voor een heerlijk dagje naar bruisend Sittard
Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 09:32 schreef Caland het volgende:
Ik pak over een uur de trein voor een heerlijk dagje naar bruisend Sittard
Ik heb moeite mijn eigen veters te strikken.quote:Op zaterdag 12 april 2025 07:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ben jij klaar om zijn rol als fa in te vullen?
quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb moeite mijn eigen veters te strikken.Het hebben van een rugzakje lijkt mij een pre inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wil ik @GGMM nog wel even feliciteren met zijn nieuwe baan.
Ik ook. Komt erg dichtbij zo.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Simpel soep en broodje @:Drizzt_DoUrden
Nog nooit gezien? Zeker kijken broederquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:56 schreef tong80 het volgende:
Vanavond weer eens naar Studio Sport kijken om 22:30 uur ipv live ESPN. Deze film lijkt me namelijk de moeite waard. Weliswaar Rotterdam, maar van Waardenberg is natuurlijk een topper. Om 20:00 uur SBS6
[ afbeelding ]
Veel reviews die slechts 4 sterren geven (zo te zien op die poster), deze slaat @GGMM overquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nog nooit gezien? Zeker kijken broeder
Hij was leuk, maar had er meer van verwacht. Het was net geen satire en net niet realistisch. Er had meer ingezeten. Ook waren niet alle acteurs even goed. Stephan van der Walle is echt een topacteur. Georgina is ook goed geworden. Maar zo'n dementerende moeder was amateurtoneel. De eerste keer samen "trainen" lopend vanuit de garage had veel realistischer gemoeten. Na 2 minuten met kramp en kotsend terug zijn past in een klucht, nu net niet.. Ook dat kleineren van de Egyptische automonteur had leuker gemoeten. Maar de typetjes waren precies goed. Toch een 7 en half.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nog nooit gezien? Zeker kijken broeder
Vooral Sander de Kramer.quote:Op zondag 13 april 2025 11:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Hoop lelijke mensen in Rotterdam @:gurneyisbestoke @:fetx
Flopland staat met Pasen op uit de dood, net als zijn grote voorbeeld.quote:
Ik rende mee met de mooiere mensen deze keerquote:Op zondag 13 april 2025 11:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Hoop lelijke mensen in Rotterdam @:gurneyisbestoke @:fetx
Oké Brad Pitt, dit kan echt niet.quote:Op zondag 13 april 2025 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik rende mee met de mooiere mensen deze keer
Heb je wel je Neuken is lekkerder shirt aangetrokken Sjoerdje?quote:Op zondag 13 april 2025 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk, dat hardlopen. Tot de 30 kilometer en dan is het janken en vloeken en afvragen waarom je dit in godsnaam doet
Ik heb laaijelichter H. de Jonge nog zien lopenquote:Op zondag 13 april 2025 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk, dat hardlopen. Tot de 30 kilometer en dan is het janken en vloeken en afvragen waarom je dit in godsnaam doet
Ik heb iets gemistquote:Op zondag 13 april 2025 19:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heb je wel je Neuken is lekkerder shirt aangetrokken Sjoerdje?
welke tijd?quote:Op zondag 13 april 2025 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel totaal ingestort, lange tijd op schema voor 3u10 maar toen waren mijn benen er klaar mee. Ach ja. Volgende beterquote:
Prachtige tijdquote:Op zondag 13 april 2025 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel totaal ingestort, lange tijd op schema voor 3u10 maar toen waren mijn benen er klaar mee. Ach ja. Volgende beter
Huismerkbanaan van de Plus?quote:Op zondag 13 april 2025 17:27 schreef tong80 het volgende:
Babi pangang met groenten en bami. Plus banaan en sinaasappel.
Nog geen 10 minuten meer zie ik niet als instortenquote:Op zondag 13 april 2025 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel totaal ingestort, lange tijd op schema voor 3u10 maar toen waren mijn benen er klaar mee. Ach ja. Volgende beter
Dit. Prestatie om nog steeds trots op te zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 22:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Nog geen 10 minuten meer zie ik niet als instorten
Gewoon een mooie tijd.
Welke kleur sneakers?quote:Op zondag 13 april 2025 20:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb laaijelichter H. de Jonge nog zien lopen
Ik dacht dat iemand ‘hup Dolf’ tegen mij zei dus toen wilde ik wel van de Erasmusbrug afrennen!quote:Op zondag 13 april 2025 22:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Prachtige tijd
Dan moet je wel hondslelijk zijn
Volgende keer gewoon weer met de lelijke mensen meerennen. Dan val je minder uit de toon.quote:Op zondag 13 april 2025 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand ‘hup Dolf’ tegen mij zei dus toen wilde ik wel van de Erasmusbrug afrennen!
Het valt reuze mee. Maar ik denk wel dat @:maxi-mus op basis van mijn foto’s vandaag zou reageren met Dachau, bevrijding van 1945. Ingekleurd
Zou je @KingRoland voortaan ook mee kunnen nemen? Dan zien we snel genoeg of hij op #ANONIEM is gegaan.quote:Op maandag 14 april 2025 07:48 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1395 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟩⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1191 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟩⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
🟨🟩⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
Van de Markt natuurlijk. De Mèrt zeggen we hier. Steun de plaatselijke middenstand.quote:
De belastingcenten van @GGMM komen terecht bij de hardwerkende middenstand van Zaltbommel. Dat zal hem deugen nu hij extra belasting is gaan betalen door zijn promotie.quote:Op maandag 14 april 2025 11:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van de Markt natuurlijk. De Mèrt zeggen we hier. Steun de plaatselijke middenstand.
Goeiemorgen.
Like gegeven.quote:Op maandag 14 april 2025 12:48 schreef onlogisch het volgende:
Voor de slechtste 'grap' van 2025 verwijs ik jullie graag naar het wolven topic in NWS.
De dader; @:Caland
Lekker maat. Ik ga zo aan de macaroni bij moeders.quote:Op maandag 14 april 2025 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe biefstuk.
Ik moest glimlachen. De like die ik gaf was de eerste dus @ChevyCaprice zit te jokken hier!quote:Op maandag 14 april 2025 12:48 schreef onlogisch het volgende:
Voor de slechtste 'grap' van 2025 verwijs ik jullie graag naar het wolven topic in NWS.
Even gekeken.quote:Op maandag 14 april 2025 12:48 schreef onlogisch het volgende:
Forum Admin @GGMM kan blijkbaar totaal niet rekenen.quote:Op maandag 14 april 2025 09:56 schreef onlogisch het volgende:
Forum admin @:GGMM deelt een steekje uit in het Feyenoordtopic
Is dat op Fok! of elders?quote:Op maandag 14 april 2025 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
Binnenkort klim ik in de pen voor de bekerfinale. @:coco
quote:Op maandag 14 april 2025 18:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
User @:maxi-mus doet ook al een tijdje dick ratings via dm voor $5.
Ik hoop niet dat je te lang hebt gezeten met de 2 die ik je heb gegeven.quote:Op maandag 14 april 2025 18:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
User @:maxi-mus doet ook al een tijdje dick ratings via dm voor $5.
Ik ben al 25 jaar iedereen voor qua briljante topics. Ik gun de kruimels. Moet het niet weer een loze belofte zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk is Tong je niet net voor met een plaatje uit de bekerfinale 1973
50/50 gokje hier ook op de woordle6quote:Op dinsdag 15 april 2025 07:49 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1396 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟩🟩
⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1192 X/6
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Dit was even een test jongens. Gelukkig is hij er nogDie heeft geen e-mail gestuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt aan het einde van het zomer gewoon weer aanlopen. Ik vertrouw God.
Ik heb even een snoeiharde reactie geplaatst.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:55 schreef Caland het volgende:
R&P / Na openstelling hulp een leven leiden - hoe?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goed zoquote:Op dinsdag 15 april 2025 07:49 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1396 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟩🟩
⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1192 X/6
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen.
Ik krijg het idee dat werken niet in zijn aard ligt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:55 schreef Caland het volgende:
R&P / Na openstelling hulp een leven leiden - hoe?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In die topics van mensen zonder vrienden/sociaal leven heb je vaak ook al binnen 3 zinnen door waardoor het komt. Maar het is wel droevig natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:23 schreef GGMM het volgende:
Door FOK ben ik wel gaan inzien dat mensen die het moeilijk hebben vaak gewoon slachtoffer zijn van hun eigen slappe karakter.
Toch een glimlach.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb even een snoeiharde reactie geplaatst.
Ik ga NU kijken!quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:50 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM krijgt een pak rammel in het Feyenoordtopic.
Iets makkelijks in ieder geval (geen soep)quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
KBR maat (een uitzondering, zovaak eet ik dat niet meerquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Hoe staat het met je zomervakantie, makker.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KBR maat (een uitzondering, zovaak eet ik dat niet meer)
Hoop dat hij een boek van Piketty overdwars in zijn kringspier douwt zodat eindelijk die diarree gedempt wordt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
Rutger Bregman.![]()
@:wotte heeft hier een mening over.
Vakantie is geboekt maatje. Ga jij nog weg? Zo ja, waar ga je naar toe?quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe staat het met je zomervakantie, makker.Krijgt de afgelopen zomer een vervolg?
Ik moet nog boeken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vakantie is geboekt maatje. Ga jij nog weg? Zo ja, waar ga je naar toe?
Dat is schijnbaar wel een van de meest aantrekkelijkste accenten van dit land.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand met een zachte g bij het NOS nieuws. Waren alle ABN sprekende mensen op?
Oh regio. Godzijdank.![]()
Hoeveel bladzijden lees je gemiddeld voor je in slaap valt?quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:01 schreef tong80 het volgende:
Goed gescoord bij de kringloop.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ze hebben sinds kort een Marokkaan die het nieuws leest, met een ontzettend lelijke g (en tig fouten steeds). Alles voor de divibokaal, net als toen met die donkere mevrouw, die kon er ook echt heeeelemaal niks van maar mocht er vanwege de huidskleur plaatsnemen. @RamboDirkquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand met een zachte g bij het NOS nieuws. Waren alle ABN sprekende mensen op?
Oh regio. Godzijdank.![]()
Ik heb hier helaas geen humor gelezen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De kringloopwinkel waar Tong heengaat lijkt wel ruim gesorteerd.
Opsporing verzocht heeft al 50 keer de divibokaal gewonnen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben sinds kort een Marokkaan die het nieuws leest, met een ontzettend lelijke g (en tig fouten steeds). Alles voor de divibokaal, net als toen met die donkere mevrouw, die kon er ook echt heeeelemaal niks van maar mocht er vanwege de huidskleur plaatsnemen. @:RamboDirk
Overdrijf toch niet zo.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:19 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van user @:Mortaxx en een post van user @:maxi-mus op de vroege morgen.
Mensen kinderen; WAT WORDT DIT VOOR EEN DAG?????
[ afbeelding ]
Als je je zo blijft gedragen een hele vermoeiendequote:Op woensdag 16 april 2025 08:19 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van user @:Mortaxx en een post van user @:maxi-mus op de vroege morgen.
Mensen kinderen; WAT WORDT DIT VOOR EEN DAG?????
[ afbeelding ]
Ik breng gewoon wat leven in de brouwerij makker. Van @KingRoland moeten we het niet meer hebben.quote:
Intussen is ie nog gewoon user. Deze TT is al net zo'n faal als je dodenlijstje.quote:Op woensdag 16 april 2025 08:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik breng gewoon wat leven in de brouwerij makker. Van @:Kingroland moeten we het niet meer hebben.
Gebbetje ouwe reus.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:44 schreef onlogisch het volgende:
Nou ja zeg
Wat doet @:Scrummie opeens onaardig zeg.
Goed. Daar heb ik helemaal geen last meer vanquote:Op woensdag 16 april 2025 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gebbetje ouwe reus.
Hoe is het met je schouder?
Op dit moment vrij rustig. Zoals je weet gaan we trouwen zonder gasten, in 2026.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed. Daar heb ik helemaal geen last meer van
Hoe staat het met de voorbereidingen van het huwelijk? @:GGMM en ik hebben nog steeds geen uitnodiging gehad. Je zal het wel druk hebben. We wachten rustig af
Gefeliciteerd!!quote:
Hallonquote:
quote:Vrouw ligt te zonnen en wordt daarna bijna doodgestoken: cel voor buurman
Subhi Al H. uit Helmond komt voorlopig niet vrij. De rechtbank in Den Bosch heeft hem maandag 2,5 jaar cel en tbs met dwangverpleging opgelegd. De man zat al in voorarrest nadat hij was aangehouden na een burenruzie, in juni 2023. Zijn toen 60-jarige benedenbuurvrouw Jacqueliena ontsnapte aan de dood toen de man zeker vijfmaal op haar instak. Haar belager moet een schadevergoeding van ruim 14.000 euro betalen.
quote:
Dit zou de eerste keer geweest zijn dat ik op een soort van FOK-meeting gekomen was, maar ik respecteer je keuzequote:Op woensdag 16 april 2025 09:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op dit moment vrij rustig. Zoals je weet gaan we trouwen zonder gasten, in 2026.
Fijn dat je schouderproblematiek verleden tijd is
Bedankt!quote:
Weggaan en dan later weer terugkeren op een veel dikker contract, zo doet iedereen in de big five dat.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:14 schreef GGMM het volgende:
Bedankt!
Ik heb inmiddels wel ook een aanbod van m'n huidige werk gekregen dus ik zit een beetje met mezelf in de knoop.
@KingRolandquote:Op woensdag 16 april 2025 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Weggaan en dan later weer terugkeren op een veel dikker contract, zo doet iedereen in de big five dat.
Dat scheelt uiteindelijk maar 150 euro brutoquote:Op woensdag 16 april 2025 10:18 schreef onlogisch het volgende:
Wat @:Caland zegt @:GGMM
Hang gewoon de hoer uit. Gewoon wie het meeste betaalt. Jatogniettan
Daarom moet je ook jobhoppen.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat scheelt uiteindelijk maar 150 euro bruto
Ik denk dat in dit geval de RANDVOORWAARDEN belangrijker zijn.
Ik vind persoonlijk de verwachtte werkdruk wel een doorslaggevende factor.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat scheelt uiteindelijk maar 150 euro bruto
Ik denk dat in dit geval de RANDVOORWAARDEN belangrijker zijn.
Nu verwacht ik wel wat van jou. Ik zet wel een GoFundMe op.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:25 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor huwelijkscadeau @:GGMM koopt voor @:Scrummie met al die salarisverhogingen.
Ondanks dat hij geen uitnodiging krijgt zal @:GGMM zich als een ware vriend opstellen en een presentje kopen voor @:Scrummie en mevrouw @:Scrummie
Ik haat nieuwe omgevingen dus ik zit straks al 13 jaar bij dezelfde werkgever vanaf 1 juni dit jaar.quote:
Die ervaart iedereen als best hoog op m'n huidige werk, maar ik doe gewoon altijd wat ik moet doen en maak me niet zo druk.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de verwachtte werkdruk wel een doorslaggevende factor.
Als je de deur uitstapt, is het voor zo'n 16 uur niet jouw probleemquote:Op woensdag 16 april 2025 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ervaart iedereen als best hoog op m'n huidige werk, maar ik doe gewoon altijd wat ik moet doen en maak me niet zo druk.
Verschillend. Andy van de Meijden geloof 4 uur in bed uitgelezen. Suarez half boek. Maar altijd minstens bladzij of 30. Ik denk dat ik gemiddeld 2 en half uur lees voor ik m'n ogen dicht doe.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeveel bladzijden lees je gemiddeld voor je in slaap valt?
Bij RTL zit een meid die praat alsof ze de paardenrennen verslaat. Niet bij te houden. Dat niemand daar iets aan doet. Bij de NOS die blonde griet waar geen zin zonder fouten uit komt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben sinds kort een Marokkaan die het nieuws leest, met een ontzettend lelijke g (en tig fouten steeds). Alles voor de divibokaal, net als toen met die donkere mevrouw, die kon er ook echt heeeelemaal niks van maar mocht er vanwege de huidskleur plaatsnemen. @:RamboDirk
Laatst deze gelezen. Zeer goed geschreven en erg grappig.............quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb hier helaas geen humor gelezen.
Heb ik één keer gedaan. Begin jaren 80. Niks voor mij. Gelijk gestopt met werken.quote:
Van je werkgever naar het UWV is geen jobhoppen, Herman.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik één keer gedaan. Begin jaren 80. Niks voor mij. Gelijk gestopt met werken.
Nee, toen kreeg ik wat anders. VW, SP, AUB, SC.....? Help me eens.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Van je werkgever naar het UWV is geen jobhoppen, Herman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |