SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie![]()
Kijk, prachtig.quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:05 schreef Moonlight het volgende:
https://shop.air-up.com/nl/nl/flavors/coffee-pod-3-pcs
@:gebrokenglas
How can I make this topic about me?![]()
Het is ook heel vreemd dat het zo dicht in de buurt ligt.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:02 schreef _UserName_ het volgende:
moet nog wat schrijven over het leven van Jyske, maar het voelt nu te dubbel
Vorig jaar rond deze tijd overleed de oma m'n ex en een week later werd het dochtertje van een vriend van mij 1, zijn we toen samen na haar begrafenis heen gereden, was heel erg gek..Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Het kwam vanochtend trouwens ook hier nog even extra binnen. Werd wakker, opende het topic en zag die in memoriam en er kwam echt een "oh ja.... verdomme" uit.......
Well, life can be a riot
Dat dus, ik had precies het zelfde.quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:07 schreef Grotetijd het volgende:
Het kwam vanochtend trouwens ook hier nog even extra binnen. Werd wakker, opende het topic en zag die in memoriam en er kwam echt een "oh ja.... verdomme" uit.......
![]()
Voelt ontzettend onwerkelijk. Het was "maar" een user op het internet zouden veel mensen waarschijnlijk denken. Maar je kan toch met een online persoon echt een onwijze band opbouwen..quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat dus, ik had precies het zelfde.
Shit man, ga die gast missen.Well, life can be a riot
Je erwten cappuccino verraad je nogquote:Op dinsdag 8 april 2025 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas gooit snel zijn MacBook dicht.Well, life can be a riot
Toe maarquote:Op dinsdag 8 april 2025 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas gooit snel zijn MacBook dicht.
Een mac boek
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In elk geval hip.quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door gebrokenglas op 08-04-2025 11:21:46 ]How can I make this topic about me?![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Alleen was telekids echt niet zo leuk als dat het leek. Werd 20 minuten eerder weggestuurd omdat ik met die pompom (zo heten die dingen toch?) door de mega blubberpowerrace ging en dat werd niet gewaardeerd.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ging zeg maar door het sop ermee en toen werd iemand van telekids heel boos en moest ik dus al in de bus gaan zitten. Tot zover mijn kindertrauma.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nog steeds slapeloze nachten van zeker?quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:30 schreef StevenHyde het volgende:
Ging zeg maar door het sop ermee en toen werd iemand van telekids heel boos en moest ik dus al in de bus gaan zitten. Tot zover mijn kindertrauma.![]()
Irene of carloquote:Op dinsdag 8 april 2025 11:30 schreef StevenHyde het volgende:
Ging zeg maar door het sop ermee en toen werd iemand van telekids heel boos en moest ik dus al in de bus gaan zitten. Tot zover mijn kindertrauma.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@DJMO en alle andere die gedoneerd hebben voor bloemen
De zus van Sinterklaaskapoentje laat weten dat de moeder van hem bij voorkeur geen rouwboeketten ontvangt, maar dat mensen een losse bloem meenemen naar de uitvaart. Als het boeket al verzonden is dat niet erg, maar als niet heeft mijn moeder een voorkeur voor een donatie.
aan de Depressievereniging: https://depressievereniging.nl/doneren/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:29 schreef StevenHyde het volgende:
Alleen was telekids echt niet zo leuk als dat het leek. Werd 20 minuten eerder weggestuurd omdat ik met die pompom (zo heten die dingen toch?) door de mega blubberpowerrace ging en dat werd niet gewaardeerd.
Well, life can be a riot
En was vlak voor het Wk94 en dus zou er een voetballer komen waar we vragen aan mochten stellen. Volgens mij zou John de Wolf komen en de kinderen die de beste vraag hadden bedacht die mochten deze stellen. Maar hij kon niet en toen had de redactie oa Frank de Boer proberen te regelen en dat lukte allemaal niet en toen kwam uiteindelijk Henny Meijer. Spits van Heerenveen meen ik en die kreeg allemaal vragen over het WK en of hij dacht te gaan spelen. Maar dat sloeg dus helemaal nergens op.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat mij betreft mag m'n donatie (en wat er van mij nog komen gaat) zeker gebruikt worden voor een donatie met Sint in gedachtenquote:Op dinsdag 8 april 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
@:DJMO en alle andere die gedoneerd hebben voor bloemen
De zus van Sinterklaaskapoentje laat weten dat de moeder van hem voorkeur geen rouwboeketten ontvangt, maar dat mensen een losse bloem meenemen naar de uitvaart. Als het boeket al verzonden is dat niet erg, maar als niet heeft mijn moeder een voorkeur voor een donatie.
aan de Depressievereniging: https://depressievereniging.nl/doneren/Absoluut
Well, life can be a riot
Dan toch Irene maar er was met beiden geen enkele interactie met de kinderen buiten de camera om. Tijdens elk tekenfilmpje werden we in een kleine kantine gepropt.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ik droom soms nog wel over pompom'squote:Op dinsdag 8 april 2025 11:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog steeds slapeloze nachten van zeker?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tegenwoordig komen beiden ook erg gemaakt over op televisie.quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan toch Irene maar er was met beiden geen enkele interactie met de kinderen buiten de camera om. Tijdens elk tekenfilmpje werden we in een kleine kantine gepropt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het was meer dan een ''user'' idd!quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Voelt ontzettend onwerkelijk. Het was "maar" een user op het internet zouden veel mensen waarschijnlijk denken. Maar je kan toch met een online persoon echt een onwijze band opbouwen..
Shit man, ga die gast missen.![]()
Helemaal eens, van mij ook. Erg belangrijk doelquote:Op dinsdag 8 april 2025 11:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag m'n donatie (en wat er van mij nog komen gaat) zeker gebruikt worden voor een donatie met Sint in gedachtenAbsoluut
Mooi weer vandaag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zellufquote:Op dinsdag 8 april 2025 11:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa zonnetje maar wel nog wat koud
Ik moet een zomerjas gaan aanschaffen ergens.quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa zonnetje maar wel nog wat koudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oei, nachtmerries zekerquote:Op dinsdag 8 april 2025 11:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik droom soms nog wel over pompom's
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Die heb ik niet, wel een tussenjasquote:Op dinsdag 8 april 2025 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moet een zomerjas gaan aanschaffen ergens.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
DAT of een lekker warm vestquote:Op dinsdag 8 april 2025 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moet een zomerjas gaan aanschaffen ergens.
Smile, it's free therapy.![]()
Mannen en een vestquote:
Is toch vaak wat ouwelijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
uh neej?quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mannen en een vest
Is toch vaak wat ouwelijk
ligt eraan wat het voor een vest is.
niet zo'n hoodie ding , vind ik iets voor kinderen.
Gebreid vest is ook wat voor een oude lulSmile, it's free therapy.![]()
Hoodies heb ik wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zellufquote:Op dinsdag 8 april 2025 11:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh neej?
ligt eraan wat het voor een vest is.
niet zo'n hoodie ding , vind ik iets voor kinderen.
Gebreid vest is ook wat voor een oude lul![]()
Maar niet met rits
R.I.P DTS.![]()
Liefst met een kangaroe buidel zodat als het echt koud is je warme handen hebt
Ik moest die van mij teruggevenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik wel, vind die wel makkelijk en eigenlijk fijner dan mn zomerjas ook, zeker op festivals enzo.quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dan is zo'n vest wel handiger iddquote:Op dinsdag 8 april 2025 11:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wel, vind die wel makkelijk en eigenlijk fijner dan mn zomerjas ook, zeker op festivals enzo."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo een dikke ? Of echt een vest.quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wel, vind die wel makkelijk en eigenlijk fijner dan mn zomerjas ook, zeker op festivals enzo.
Die dikke zijn nog best duur toch ik probeer een beeld erbij te krijgen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Me 2quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb niet echt vesten. Sweaters en hoodies wel
Wel een vest, beetje zoquote:Op dinsdag 8 april 2025 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo een dikke ? Of echt een vest.
Die dikke zijn nog best duur toch ik probeer een beeld erbij te krijgen.
Niks mis meequote:Op dinsdag 8 april 2025 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel een vest, beetje zo
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
'moet' ook nog even gamen vandaagquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik ben call of duty aan het doen
Ohja bij vrouwen staat dat welquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel een vest, beetje zo
[ afbeelding ]
R.I.P DTS.![]()
Ah, ik zag me jou nu al voor me in gebreid vestquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb niet echt vesten. Sweaters en hoodies welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik zag me jou nu al voor me in gebreid vestBleghhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude lullen vest
quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik zag me jou nu al voor me in gebreid vestIk brei weleens een bruine truiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga zo verder met Factorioquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
'moet' ook nog even gamen vandaag![]()
![]()
Ik 4 met rits en 1 zonder rits, maar die is slecht voor mn kapselquote:
Ah ja dan is met rits wel beterquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik 4 met rits en 1 zonder rits, maar die is slecht voor mn kapsel
Hahaha ik zocht eigenlijk een foto van een oude man, maar lukte niet zo snelquote:
Bodywarmers zijn ook weer helemaal hip
Al vind ik ze zelf ietwat kakkerig tegenwoordig
Meer voor de roderickjesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vroeger droeg je die over een spijkerjas..quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:10 schreef greysbones het volgende:
Meer voor de roderickjes"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb bodywarmers nooit echt mooi gevondenquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:10 schreef greysbones het volgende:
Meer voor de roderickjes
Jep tegenwoordig gewoon over een truiquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vroeger droeg je die over een spijkerjas..
Chino broek eronder
En sportschoenenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar een bodywarmer over een hoodie kan best leuk staan, stoere broek eronder met sneakers.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik vind die lange voor vrouwen juist leukquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb bodywarmers nooit echt mooi gevonden
Wat ik niet mooi vind zijn wittebroeken( sorry als iemand ze wel draagt )
Met een logo er op?quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas heeft nu een hoodie aan.
Mooie witte linnen broekquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
Vind ik wel mooi
Nee, een logo loos ding. Ik houd niet zo van teksten en merknamen enzo erop.quote:How can I make this topic about me?![]()
Dat zou nog wel net willen ja.. Linnen is wel fijn aan met warm weerquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooie witte linnen broek
Vind ik wel mooi"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik draag geregeld grijze broeken.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
quote:![]()
was nep!
![]()
Zal me een rotzorg zijn ook of iemand een hoodie aanheeft of niet vest koopt of niet, ben niet bezig met wat een ander aantrekt.
Als iemand zich maar fijn voelt in wat hij aantrekt. Vind ik belangrijker.
Oke.. man met een rode broek aan en of bodywarmer dat is een dikke NO GO.Smile, it's free therapy.![]()
Oh ja, ik dacht aan die puffy dingenquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind die lange voor vrouwen juist leuk
Dit is een mart smeets vest.quote:
Ik heb wel echt een hoofddoel voor mezelf wat betreft gamen. Wil een blingbling camo halen wat rete lastig is.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik vind die gewoon niet praktisch, durf dan nergens te gaan zitten enzoquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
Maatje van me had vroeger een nep spijkerbroek. Zei dat het echt was van een of ander peperduur merk. Evisu of zoiets.
Dat ding kon nooit echt zijn, twee regenpijpen als broekspijpen. Dat was lachen. Hij helemaal trots met zijn nep ding die origineel 700 euro gekost zou hebben of zo.![]()
Zat helemaal geen model in.![]()
![]()
Past dat bij je haar kleurquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik draag geregeld grijze broeken.
Of er komt meteen een vlek op nadat je hem hebt aangetrokkenquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind die gewoon niet praktisch, durf dan nergens te gaan zitten enzo
Wouter in die periode dat je naar Spanje ging (en ik ook) waren witte broeken echt in toch. Echt praktisch zo in bijv LLoret de hele nacht doorgaanquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:15 schreef KoningWouter het volgende:
Maatje van me had vroeger een nep spijkerbroek. Zei dat het echt was van een of ander peperduur merk. Evisu of zoiets.
Dat ding kon nooit echt zijn, twee regenpijpen als broekspijpen. Dat was lachen. Hij helemaal trots met zijn nep ding die origineel 700 euro gekost zou hebben of zo.![]()
Zat helemaal geen model in.
* greysbones haalt de rode broek uit de kast bij manliefquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
was nep!
![]()
Zal me een rotzorg zijn ook of iemand een hoodie aanheeft of niet vest koopt of niet, ben niet bezig met wat een ander aantrekt.
Als iemand zich maar fijn voelt in wat hij aantrekt. Vind ik belangrijker.
Oke.. man met een rode broek aan en of bodywarmer dat is een dikke NO GO.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Yup hahaha, ik had ook een witte replay broek en een of ander wit linnen ding. En dan inderdaad hele nacht stampen. Dat ding kon je weggooien de volgende dag.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wouter in die periode dat je naar Spanje ging (en ik ook) waren witte broeken echt in toch. Echt praktisch zo in bijv LLoret de hele nacht doorgaan![]()
ritueel verbranden dat dingquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones haalt de rode broek uit de kast bij manlief![]()
![]()
Die zijn uitquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht aan die puffy dingen
[ afbeelding ]
De fijne gestiktedunne zijn in
Ik heb geen rode broek, dus 'ik ben veilig'quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones haalt de rode broek uit de kast bij manlief
Heb hem al geplaagd vandaag... ik probeer het altijd wat te doserenquote:
Jup kan gewoonquote:![]()
Ik ga hem strijken.quote:
Voor de volgende keer dat je langs komt
En een bodywarmer met hoodie roggelen
Hahaha ik zie nu regenpijpen voor me als broekspijpen, lijkt me weinig flexibelquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:15 schreef KoningWouter het volgende:
Zat helemaal geen model in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Haha ja idd mooie tijd welquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup hahaha, ik had ook een witte replay broek en een of ander wit linnen ding. En dan inderdaad hele nacht stampen. Dat ding kon je weggooien de volgende dag.
maar wel grijze haren?quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen rode broek, dus 'ik ben veilig'
quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha ik zie nu regenpijpen voor me als broekspijpen, lijkt me weinig flexibelJa zag er echt niet uit. En dan natuurlijk echt gigantisch groot dat merkje over de hele broek heen. Oerlelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha ik zie nu regenpijpen voor me als broekspijpen, lijkt me weinig flexibelIk heb precies die lamp aan de pergola hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar niet zo'n broek.
Boeit me niet is toch jouw manquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga hem strijken.
Voor de volgende keer dat je langs komt
En een bodywarmer met hoodie roggelenen hij is aardig
wat ie ook aantrekt
Nou, alles mag ook wel in een keer komen, dan heb ik dat weer gehad. Net als ene regenbui: je kunt beter even zeiknat worden door een hoosbui dan langzaam nat worden door een druilerig buitje.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb hem al geplaagd vandaag... ik probeer het altijd wat te doseren
[..]
Jup kan gewoon
ik doseer het liever.. heb ik er zelf meer plezier vanquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, alles mag ook wel in een keer komen, dan heb ik dat weer gehad. Net als ene regenbui: je kunt beter even zeiknat worden door een hoosbui dan langzaam nat worden door een druilerig buitje.![]()
Nicequote:Op dinsdag 8 april 2025 12:19 schreef greysbones het volgende:
Ik had ooit een witte Australian broek![]()
Ik Australian shirt wel. Moest ik het mee doen, want was afhankelijk van wat ik mocht uitgeven van mijn ouders toen
En vooral natuurlijk als ik het even niet verwacht. Nog een geluk dat ik geen koffie aan het drinken was....quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik doseer het liever.. heb ik er zelf meer plezier van![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:21 schreef KoningWouter het volgende:
Zo'n soort ding was het. (dit is van het echte merk) en dan zonder model.
[ afbeelding ]![]()
wat een spuuglelijke broek
Ik word onpasselijk van al die zakkenquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:21 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah ik volg de mode nooit zo. Kan me weer geen beeld maken bij fijne gestikte dunne bodywarmersquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zijn uit
De fijne gestiktedunne zijn in
Zelf gekochtquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
NiceIk Australian shirt wel. Moest ik het mee doen, want was afhankelijk van wat ik mocht uitgeven van mijn ouders toen
En een beide cavello pak
lekker hakkuhhhhhhhquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelf gekocht
En een beide cavello pak![]()
![]()
Jaloers. Ik ga eens googlen of ik mijn shirt nog ergens kan vindenquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelf gekocht
En een beide cavello pakBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wow, dit vind ik ook al heel lelijkquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:21 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Maar goed, ik heb ook geen al te beste smaak, dus dat zegt weinig
Ah dan herken ik je misschien wel op de meet! Vanachter mn krantjequote:
Ik was ooit een gabberquote:
Maar mocht mijn haar niet opscherenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dan herken ik je misschien wel op de meet! Vanachter mn krantje![]()
Ik doe mijn hoodie aan, en dan de capuchon op.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dan herken ik je misschien wel op de meet! Vanachter mn krantjeHow can I make this topic about me?![]()
dat weet ik tochquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was ooit een gabber
Maar mocht mijn haar niet opscheren![]()
Jij was zo'n trainingspak meisje
quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik doe mijn hoodie aan, en dan de capuchon op.
Op een warme 31 mei herken ik je dan zeker wel!
Mocht niet naar schoolquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat weet ik toch![]()
Jij was zo'n trainingspak meisje
En ook niet met stappen ( in clubs )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
mocht je dat niet aan van je ouders?quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mocht niet naar school
En ook niet met stappen ( in clubs )
Wat nu toch wat maanden terug is gesloopt, waardoor er een heel lege plek zit daar (naast de aspenvalley) waar ze appartementen gaan bouwen. Zit dan toevallig naast die verbranden huizen. 2 weken terug even in Arnhem en zag daar veel ramptoeristen kijken zo van ooooohhh dit is helemaal weg door de brand ook. Maar dat was dus gesloopt voor de brand
gabberingreysquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was ooit een gabber
Maar mocht mijn haar niet opscheren
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo richting werk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ging je wel eens naar de Goldfinger tegen de ochtend of was dat voor jouw tijd?quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:30 schreef StevenHyde het volgende:
Ging je dan naar the level voor hardcore feestjes?Smile, it's free therapy.![]()
Nope ik eet liever choco eierenquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:36 schreef Moonlight het volgende:
Wie zoekt ook de paaseieren in de bol app?
doe maar de bolk appquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:36 schreef Moonlight het volgende:
Wie zoekt ook de paaseieren in de bol app?Uw ADH vitamine Worst
Naar school niet neequote:Op dinsdag 8 april 2025 12:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mocht je dat niet aan van je ouders?
En met stappen kwam je niet binnen
Tenzij je naar een house club gingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
stappen in gewone discotheken kwam je daar hier ook nergens mee binnen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naar school niet nee
En met stappen kwam je niet binnen
Tenzij je naar een house club ging
School ook niet.
Alleen op feestenSmile, it's free therapy.![]()
Zegt me helemaal niks. Weleens naar cafe de Buik als het laat werdquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ging je wel eens naar de Goldfinger tegen de ochtend of was dat voor jouw tijd?
Huh! Lege plek naast Aspen?quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:32 schreef StevenHyde het volgende:
Wat nu toch wat maanden terug is gesloopt, waardoor er een heel lege plek zit daar (naast de aspenvalley) waar ze appartementen gaan bouwen. Zit dan toevallig naast die verbranden huizen. 2 weken terug even in Arnhem en zag daar veel ramptoeristen kijken zo van ooooohhh dit is helemaal weg door de brand ook. Maar dat was dus gesloopt voor de brand
Als in waar eerder Jules zat?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Arnhem ?quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niks. Weleens naar cafe de Buik als het laat werdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is Jules niet die lasergame tent?quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh! Lege plek naast Aspen?
Als in waar eerder Jules zat?![]()
Jaquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is Jules niet die lasergame tent?
Was eerder ook een caféThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee de andere hoek om. Langs pizza carlos(?). The level zat naast the move en tegenover die poolcafe dinges.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh! Lege plek naast Aspen?
Als in waar eerder Jules zat?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Aah wat vroeger the box wasquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee de andere hoek om. Langs pizza carlos(?). The level zat naast the move en tegenover die poolcafe dinges.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jules was volgens mij die trap op toch? En ook lasergamen kon je er. Nooit gedaan overigens.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is Jules niet die lasergame tent?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jepquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jules was volgens mij die trap op toch? En ook lasergamen kon je er. Nooit gedaan overigens.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jules was volgens mij die trap op toch? En ook lasergamen kon je er. Nooit gedaan overigens.
Een keer meegenomen door mijn oom om daar te lasergamen. Was gaaf.![]()
Daar ben ik wel wat keertjes geweestquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Yes we hebben het over hetzelfde nu
Leuke herinnering zo te horenquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
Een keer meegenomen door mijn oom om daar te lasergamen. Was gaaf.Op een gegeven moment was daar bier voor een euro. Ideaal om de avond ff te beginnen
Witte wijnquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Leuke herinnering zo te horenOp een gegeven moment was daar bier voor een euro. Ideaal om de avond ff te beginnen
![]()
Dan naar Woody’s cocktails scoren
Bloopers
En Aspen valleyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb nergens mijn oude australian shirt kunnen vinden op google ondertussen. Krijg tuurlijk vooral allemaal Australië t-shirtsBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Op vinted vaak welquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:44 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb nergens mijn oude australian shirt kunnen vinden op google ondertussen. Krijg tuurlijk vooral allemaal Australië t-shirts
Ik heb ook een poosje dready gedragen
Die vond ik daar ook terugThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Woodys roadhouse hahaha classic ja. Aspen de eerste keer dacht ik dat iemand wat in mijn drankje had gedaan, vanwege die ronddraaiende bar. Dacht dat ik dizzy werd.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Witte wijn![]()
Dan naar Woody’s cocktails scoren
Bloopers
En Aspen valleyBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Aspen heette eerst andersquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Woodys roadhouse hahaha classic ja. Aspen de eerste keer dacht ik dat iemand wat in mijn drankje had gedaan, vanwege die ronddraaiende bar. Dacht dat ik dizzy werd.
Weet de naam even niet meerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah vroeg me juist af of de Aspen in Arnhem ook een ronddraaiende bar had. Had die in Enschede ook.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Woodys roadhouse hahaha classic ja. Aspen de eerste keer dacht ik dat iemand wat in mijn drankje had gedaan, vanwege die ronddraaiende bar. Dacht dat ik dizzy werd.
Yup, bloedirritant dat ding.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah vroeg me juist af of de Aspen in Arnhem ook een ronddraaiende bar had. Had die in Enschede ook.![]()
Matig heb maar van die Kruidvat oordoppen in gedaan maar moet daar ook nog aan wennen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt is even wennen. Ik heb die dingen elke nacht in, hier zit een AZC in de buurt en die lui lopen altijd te schreeuwen op het fietspad naast mijn slaapkamer.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Matig heb maar van die Kruidvat oordoppen in gedaan maar moet daar ook nog aan wennen.
Kan me helemaal afsluiten met die dingen. Vind het super fijn.![]()
Ja ik vond het ook niet heel handig. In Tilburg ook ooit geweest in een café met ronddraaiende bar, vraag me nu af of dat ook een Aspen wasquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Volgens mij had de Blauwe Engel in Enschede ook zo'n ding.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook niet heel handig. In Tilburg ook ooit geweest in een café met ronddraaiende bar, vraag me nu af of dat ook een Aspen was![]()
Oh dat café zegt me niets eigenlijkquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij had de Blauwe Engel in Enschede ook zo'n ding.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Die was vrij nieuw. Kwam pas aan het eind van mijn studententijd aanwaaien vanuit Groningen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat café zegt me niets eigenlijk
Zat in het pand van De Geus.![]()
Groningenquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die was vrij nieuw. Kwam pas aan het eind van mijn studententijd aanwaaien vanuit Groningen.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De vraag is nu: in welk apparaat?quote:Uw ADH vitamine Worst
Beter lezen GGquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De vraag is nu: in welk apparaat?
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja die post over die muis leeg was net buiten beeld. Plus dat in een muis maar 1 batterij hoeft, niet meerdere.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik zou in muis geen batterij stoppenquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die post over die muis leeg was net buiten beeld. Plus dat in een muis maar 1 batterij hoeft, niet meerdere.
Ah ja, toen was ik allang weg uit Enschedequote:Op dinsdag 8 april 2025 13:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die was vrij nieuw. Kwam pas aan het eind van mijn studententijd aanwaaien vanuit Groningen.
Zat in het pand van De Geus.
Had ik het goed gelezen dat jij lid was bij Taste?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Yupquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, toen was ik allang weg uit Enschede
Had ik het goed gelezen dat jij lid was bij Taste?![]()
Jij ook?![]()
2x AA bij de mijne, maar dan ben ik wel iets meer dan een jaar zoet meequote:Op dinsdag 8 april 2025 13:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die post over die muis leeg was net buiten beeld. Plus dat in een muis maar 1 batterij hoeft, niet meerdere.Uw ADH vitamine Worst
Ik werk niet op batterijenquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die post over die muis leeg was net buiten beeld. Plus dat in een muis maar 1 batterij hoeft, niet meerdere.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee, ik heb in Eindhoven gestudeerd, maar ken Taste natuurlijk welquote:
Ben ook wel eens in Eindhoven geweest op een societeit. Geen idee hoe die tent heette. Heb jij nog bij een vereniging gezeten?quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb in Eindhoven gestudeerd, maar ken Taste natuurlijk wel![]()
PakketjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, jij bent bij SSRE geweest, toen nog in de bunker denk ik, een mooi brutalistisch betonnen bouwwerkquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben ook wel eens in Eindhoven geweest op een societeit. Geen idee hoe die tent heette. Heb jij nog bij een vereniging gezeten?
Yup dat was het!quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, jij bent bij SSRE geweest, toen nog in de bunker denk ik, een mooi brutalistisch betonnen bouwwerk![]()
![]()
brutalisme heeft wel watquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, jij bent bij SSRE geweest, toen nog in de bunker denk ik, een mooi brutalistisch betonnen bouwwerkUw ADH vitamine Worst
Hello
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zijn voor mij gevoel ook stijlen die wel bij Rotterdam passenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Pfff.. wel lekker weer, dus de ramen kunnen openquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:51 schreef KoningWouter het volgende:
Klote. De schilders komen morgen NOG een dag...![]()
![]()
Mooiquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Pfff.. wel lekker weer, dus de ramen kunnen open
Forum Opties Forumhop: Hop naar: