SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie![]()
Kijk, prachtig.quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:05 schreef Moonlight het volgende:
https://shop.air-up.com/nl/nl/flavors/coffee-pod-3-pcs
@:gebrokenglas
How can I make this topic about me?![]()
Het is ook heel vreemd dat het zo dicht in de buurt ligt.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:02 schreef _UserName_ het volgende:
moet nog wat schrijven over het leven van Jyske, maar het voelt nu te dubbel
Vorig jaar rond deze tijd overleed de oma m'n ex en een week later werd het dochtertje van een vriend van mij 1, zijn we toen samen na haar begrafenis heen gereden, was heel erg gek..Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Het kwam vanochtend trouwens ook hier nog even extra binnen. Werd wakker, opende het topic en zag die in memoriam en er kwam echt een "oh ja.... verdomme" uit.......
Well, life can be a riot
Dat dus, ik had precies het zelfde.quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:07 schreef Grotetijd het volgende:
Het kwam vanochtend trouwens ook hier nog even extra binnen. Werd wakker, opende het topic en zag die in memoriam en er kwam echt een "oh ja.... verdomme" uit.......
![]()
Voelt ontzettend onwerkelijk. Het was "maar" een user op het internet zouden veel mensen waarschijnlijk denken. Maar je kan toch met een online persoon echt een onwijze band opbouwen..quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat dus, ik had precies het zelfde.
Shit man, ga die gast missen.Well, life can be a riot
Je erwten cappuccino verraad je nogquote:Op dinsdag 8 april 2025 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas gooit snel zijn MacBook dicht.Well, life can be a riot
Toe maarquote:Op dinsdag 8 april 2025 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas gooit snel zijn MacBook dicht.
Een mac boek
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In elk geval hip.quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door gebrokenglas op 08-04-2025 11:21:46 ]How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: