SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie![]()
Ik wist niet precies hoe ziek hij was, maar hij was niet voor niets opgenomen, uit zich zelf dus had juist het idee dat het beter ging. Hij heeft ook meegedaan pas met het kraamcadeau voor Jyske, zo dichtbij liggen dood en levenquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je schrikt. Denk dat bijna iedereen die hier regelmatig post wist hoe ziek hij was, moment is dan toch onverwacht als iemand het doet.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
6 keer al!!quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Al 6 keer. Een tante van mij woont in Roodepoort.Wat mooi dat jij / jullie er al zo vaak zijn geweest. Goede rede om vaker heen te gaan als je tante er woont.
Smile, it's free therapy.![]()
Ik kan het ook nog steeds niet gelovenquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wist niet precies hoe ziek hij was, maar hij was niet voor niets opgenomen, uit zich zelf dus had juist het idee dat het beter ging. Hij heeft ook meegedaan pas met het kraamcadeau voor Jyske, zo dichtbij liggen dood en leven![]()
![]()
Slapen ging wel, maar ik zit er wel bijna steeds aan te denken.quote:How can I make this topic about me?![]()
Heb onrustig geslapenquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Slapen ging wel, maar ik zit er wel bijna steeds aan te denken.![]()
Ja suïcide gepleegd. (althans.. daar lijkt het op).quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wist niet precies hoe ziek hij was, maar hij was niet voor niets opgenomen, uit zich zelf dus had juist het idee dat het beter ging. Hij heeft ook meegedaan pas met het kraamcadeau voor Jyske, zo dichtbij liggen dood en leven
Klopt zo dicht ligt het bij elkaar in het leven..Smile, it's free therapy.![]()
Heftig als dat het laatste redmiddel is.. Hoop zo dat het een weloverwogen besluit is geweestquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja suïcide gepleegd.
Klopt zo dicht ligt het bij elkaar in het leven..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En dat ie nu z'n rust heeft gevondenquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heftig als dat het laatste redmiddel is.. Hoop zo dat het een weloverwogen besluit is geweest![]()
Morrguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Hey UN en Birdiequote:
Hey Jussiequote:
Ja redelijk, ik was moe, gisteren zo drukke en toch wel emotionele dag gehadquote:
En jij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey GG thnx lekker bakkiequote:
Hopelijk weer een beetje tot rust gekomenquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja redelijk, ik was moe, gisteren zo drukke en toch wel emotionele dag gehad
En jij?![]()
Ik heb heel onrustig geslapen![]()
Ik denk het wel, als je z'n topic leestquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heftig als dat het laatste redmiddel is.. Hoop zo dat het een weloverwogen besluit is geweestWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
de situatie is ook voor zoveel mensen herkenbaar..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat is zijn topic?quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk het wel, als je z'n topic leestTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Welke situatie bedoel je?quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:47 schreef Moeraskat het volgende:
de situatie is ook voor zoveel mensen herkenbaar..Smile, it's free therapy.![]()
Alle muziek is nu ook gewoon kutmuziek.. brian adams - i'll be there for u, next.. Coldplay - Fix you.. next.. leuk die algoritmes.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O vervelend te horen, door wat je gisteren gehoord hebt?quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopelijk weer een beetje tot rust gekomen![]()
Ik heb heel onrustig geslapenJa hebt blijft door je hoofd spoken he.quote:
Zo gek je kent iemand alleen maar van hier en toch raakt het je zo.
Het was ook echt een fijne ventWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon keiharde kutherrie draaien, daar hield hij vanquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
Alle muziek is nu ook gewoon kutmuziek.. brian adams - i'll be there for u, next.. Coldplay - Fix you.. next.. leuk die algoritmes.![]()
![]()
UN het is een weloverwegen besluit geweest.quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heftig als dat het laatste redmiddel is.. Hoop zo dat het een weloverwogen besluit is geweest
En hij lag er vredig bij vertelde zijn vriend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
David specter - cilcle of life dan maar, en dan zien wat algoritme doet van spotifyquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon keiharde kutherrie draaien, daar hield hij vanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hey Mutskequote:
Zijn depressie, burnout, add struggles, kastje naar de muurquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heel blij dit te lezen..quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
UN het is een weloverwegen besluit geweest.
En hij lag er vredig bij vertelde zijn vriend.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend te horen, door wat je gisteren gehoord hebt?
[..]
Ja hebt blijft door je hoofd spoken he.
Zo gek je kent iemand alleen maar van hier en toch raakt het je zo.
Het was ook echt een fijne vent
Op de dag dat dit me niks meer doet maak ik me pas zorgen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja het deed wel wat met mequote:Op dinsdag 8 april 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend te horen, door wat je gisteren gehoord hebt?
[..]![]()
Toch wel mooi om hem, in sintpak gehuld te zien stampen in gedachten op een typische jaren 90 dansvloer
quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:56 schreef _UserName_ het volgende:
Toch wel mooi om hem, in sintpak gehuld te zien stampen in gedachten op een typische jaren 90 dansvloer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Op de dag dat dit me niks meer doet maak ik me pas zorgen.
Ja dat snap ik, volgens mij zijn vele diep geraakt.quote:![]()
Zo jammer dat hij het zelf niet meer mee krijgt hoe geliefd hij hier was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Moonquote:
Misschien maar 'beter' ook, want als je deze beslissing moet nemen, dan naja... Hij had het er waarschijnlijk al verschrikkelijk moeilijk met wat hij z'n ouders aan zou doen. Want dat tikte hij al in z'n topic in december.quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, volgens mij zijn vele diep geraakt.![]()
Zo jammer dat hij het zelf niet meer mee krijgt hoe geliefd hij hier was.
Weet het ook niet... ik snap wel wat je zegt.heb daar zelf ook aan gedacht.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe is het met de kleine meid UN?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja beetje hetzelfde welquote:Op dinsdag 8 april 2025 08:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het nieuws is wel echt even aangekomen, verder wel oke. Hoe is het met jou?![]()
Wel goed, ze wil alleen maar bij papa en mama zijn, slapen is dus een dingetje.. ze kijkt heel veel om zic heen en tilt het hoofd op, veel zwaaien en trappelen
moet nog wat schrijven over het leven van Jyske, maar het voelt nu te dubbelTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
KLaasje kennede zou het juist fijn vinden als iedereen zijn ding bleef doenquote:Op dinsdag 8 april 2025 08:02 schreef _UserName_ het volgende:
moet nog wat schrijven over het leven van Jyske, maar het voelt nu te dubbel
En zeker over jou kleine meisje blijven schrijven UN
Leven en dood liggen dicht bij elkaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neem het ervan!quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ontbijt om 8u30
Zin in een goeie smoothie![]()
![]()
Vergeet een ding niet ieder hier heeft Klaasje geholpen door naar hem te luisteren en er voor hem te zijn.
Hij gaf regelmatig aan dat hij het fijn vond dat wij er voor hem waren en dat hij hier juist van zich af kon praten.
Hij wist dat wij hem niet konden helpen, maar dat wij naar hem luisterde en antwoorde gaven was voor hem al heel wat, en daar was hij dankbaar voor. Hoe vaak heeft hij dat niet gezegd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben idd ook wel begonnen met schrijven, moet 01:00 online staan dus jaquote:Op dinsdag 8 april 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLaasje kennede zou het juist fijn vinden als iedereen zijn ding bleef doen
En zeker over jou kleine meisje blijven schrijven UN
Leven en dood liggen dicht bij elkaar.En ja, het ligt dicht bij elkaar, het is moeilijk om zijn naam op het kaartje te zien op de gangdeur naar het toilet. Maar ben blij dat hij er vredig bij ligt en dat het goed zo is voor hem. Voor hem, want het was zijn leven.
Dat klopt idd! Hij vond het heel fijn dat ie hier kon klagen en dat wij er voor m waren. Ook al konden we m niet helpen iddquote:Op dinsdag 8 april 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
Vergeet een ding niet ieder hier heeft Klaasje geholpen door naar hem te luisteren en er voor hem te zijn.
Hij gaf regelmatig aan dat hij het fijn vond dat wij er voor hem waren en dat hij hier juist van zich af kon praten.
Hij wist dat wij hem niet konden helpen, maar dat wij naar hem luisterde en antwoorde gaven was voor hem al heel wat, en daar was hij dankbaar voor. Hoe vaak heeft hij dat niet gezegd.![]()
Een luisterend oor is vaak meer dan alleen een luisterend oor (of lezend oog in dit geval)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben idd ook wel begonnen met schrijven, moet 01:00 online staan dus jaEn ja, het ligt dicht bij elkaar, het is moeilijk om zijn naam op het kaartje te zien op de gangdeur naar het toilet. Maar ben blij dat hij er vredig bij ligt en dat het goed zo is voor hem. Voor hem, want het was zijn leven.
![]()
![]()
Soms is je 'gehoord' en/of 'gezien' voelen al zo ontzettend fijn.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat klopt idd! Hij vond het heel fijn dat ie hier kon klagen en dat wij er voor m waren. Ook al konden we m niet helpen iddWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja en dat liet ie ook wel wetenquote:Op dinsdag 8 april 2025 08:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms is je 'gehoord' en/of 'gezien' voelen al zo ontzettend fijn.![]()
![]()
Top UN denk dat je hem daar een groot plezier mee doet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben idd ook wel begonnen met schrijven, moet 01:00 online staan dus jaEn ja, het ligt dicht bij elkaar, het is moeilijk om zijn naam op het kaartje te zien op de gangdeur naar het toilet. Maar ben blij dat hij er vredig bij ligt en dat het goed zo is voor hem. Voor hem, want het was zijn leven.
Hij was niet iemand die andere mensen snel pijn zou doen lijkt mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is zeker fijn!quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms is je 'gehoord' en/of 'gezien' voelen al zo ontzettend fijn.![]()
Ik wil kijken of ik deze situatie iets kan verwerken in "Het leven van Jyske", een subtiel eerbetoon maken
quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:29 schreef KoningWouter het volgende:
Was het weer even vergeten toen ik wakker werd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:29 schreef KoningWouter het volgende:
Was het weer even vergeten toen ik wakker werd
Heel mooi gezegd dotquote:Op dinsdag 8 april 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
Hij wist dat wij hem niet konden helpen, maar dat wij naar hem luisterde en antwoorde gaven was voor hem al heel wat, en daar was hij dankbaar voor. Hoe vaak heeft hij dat niet gezegd.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Flestijd voor Jyske, alsof ze wist dat ik over haar aan het schrijven wasTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik wacht wel even met de koffie
Heb zo een afspraakThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja hij heeft het vaak genoeg benoemd.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat klopt idd! Hij vond het heel fijn dat ie hier kon klagen en dat wij er voor m waren. Ook al konden we m niet helpen iddWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij heeft het vaak genoeg benoemd.![]()
![]()
![]()
Ja ben er bijnaquote:Op dinsdag 8 april 2025 08:45 schreef greysbones het volgende:
Ik wacht wel even met de koffie
Heb zo een afspraak![]()
![]()
quote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Oh kwam jij hierheen?quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhh
Das lief
Maar ik moet ergens heen![]()
![]()
Birdieee!!!quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gaat Greys komen![]()
Over 2 weken komt ze denk ik wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker, laat het je smaken pinnenquote:
Hoi KWquote:![]()
![]()
Zonnetje bij jou ook?Smile, it's free therapy.![]()
Dat is wat anders dan in 2 minquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gaat Greys komen![]()
Over 2 weken komt ze denk ik wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
niet iedereen kan zo snel klaar zijn![]()
![]()
Jazeker! En schilders die me aanstaren.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker, laat het je smaken pinnen
[..]
Hoi KW![]()
![]()
Zonnetje bij jou ook?![]()
want je bent vergeten je aan te kledenquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jazeker! En schilders die me aanstaren.
Kringloopquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:13 schreef _UserName_ het volgende:
Vanmiddag weer even bij de kringloop kijken![]()
![]()
Met greysie welquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die twee weken zijn zo voorbij...![]()
![]()
Verhip! Dat zal het zijn!quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
want je bent vergeten je aan te kleden![]()
duurt vaker 2 weken bij jou om te komen?quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die twee weken zijn zo voorbij...
quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
duurt vaker 2 weken bij jou om te komen?
How can I make this topic about me?![]()
Hai Gebrokenglasquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Saved by the bell.
Oftewel Lovely die binnenkomt.
Lovely![]()
Hoezo saved by the bell?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
neee neequote:Op dinsdag 8 april 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Saved by the bell.
Oftewel Lovely die binnenkomt.
Lovely
O, een vraag van KB kan ik nu mooi negeren ontwijken.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hai Gebrokenglas![]()
Hoezo saved by the bell?How can I make this topic about me?![]()
Dat laat ze niet toe hoorquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, een vraag van KB kan ik nu mooi negeren ontwijken.
Dus antwoord geven jij
Nee ik kom er niet onderuit, ben ik inderdaad ook bang voor.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat laat ze niet toe hoor
Dus antwoord geven jijHow can I make this topic about me?![]()
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Tenzij je een lekker verse latte macchiato zet..quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee ik kom er niet onderuit, ben ik inderdaad ook bang voor.
O, dat doe ik direct.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tenzij je een lekker verse latte macchiato zet..
* gebrokenglas zet een heerlijke verse latte macchiato en zet het Lovely voor....How can I make this topic about me?![]()
Niet voor mij, al lust ik het ook wel maar voor Birdiequote:Op dinsdag 8 april 2025 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat doe ik direct.
* gebrokenglas zet een heerlijke verse latte macchiato en zet het Lovely voor....
Hoiquote:
Ik werd wakker, nog half in slaap met zo'n gevoel *er is iets vreselijks gebeurd* ohja
Trust nobody![]()
Ik moet gaan douchen en aankleden. Moet om een uur in Amsterdam zijn
quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat laat ze niet toe hoor
Dus antwoord geven jij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet voor mij, al lust ik het ook wel maar voor Birdie![]()
hij snapt het niet he! hahahaha
Nope was me wel duidelijkquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zei het misschien ook een beetje verkeerd![]()
GG is nog niet goed wakkerSmile, it's free therapy.![]()
* gebrokenglas is niet de moeilijkste en zwiept het glas met heerlijke Latte Macchiato in een prima berekende push over de tafel naar KB toe. Het glas komt precies voor haar tot stilstand.quote:How can I make this topic about me?![]()
Moet ie nog maar even een kop koffie drinkenquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope was me wel duidelijk![]()
GG is nog niet goed wakker
Uhu en alle latte is eroverheen geklotstquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas is niet de moeilijkste en zwiept het glas met heerlijke Latte Macchiato in een prima berekende push over de tafel naar KB toe. Het glas komt keurig precies voor haar tot stilstand.
nee hoor, geen druppel geknoeid, het ging helemaal goed.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhu en alle latte is eroverheen geklotstHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ie nog maar even een kop koffie drinken![]()
jup en hij is ook al te traag voor ninja edits zie ik
nope je bent niet goed wakker GGquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee hoor, geen druppel geknoeid, het ging helemaal goed.
* Lovely gooit maar een emmer koud water over gebrokenglas heen
Nick Schilder?quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:35 schreef KoningWouter het volgende:
Ik krijg ooraids van deze kut muziek. Schildermuziek![]()
![]()
Zet je je eigen muziek opquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:35 schreef KoningWouter het volgende:
Ik krijg ooraids van deze kut muziek. Schildermuziek
Goeiedag zegquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:34 schreef Lovely het volgende:
* Lovely gooit maar een emmer koud water over gebrokenglas heen
Dat zijn geen halve maatregelen.How can I make this topic about me?![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Soms helpt halve maatregelen niet dus tjaquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goeiedag zeg
Dat zijn geen halve maatregelen.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Veel erger dit. Hardcore smartlappen.![]()
![]()
Geloof me, dit is een hele goede volledige maatregel.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms helpt halve maatregelen niet dus tja
Brrr, koud zeg...How can I make this topic about me?![]()
Bouwvakkers hebben vaak ook rare muziek op of stratenmakersquote:
* Lovely gooit een handdoekquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geloof me, dit is een hele goede volledige maatregel.
Brrr, koud zeg...
Ik denk dat we het over dezelfde muziekstijl hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bouwvakkers hebben vaak ook rare muziek op of stratenmakers![]()
![]()
Wees blij ze had ook de tuinslang op je kunnen houdenquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goeiedag zeg
Dat zijn geen halve maatregelen.
Zie je nu een bilspleet?quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik denk dat we het over dezelfde muziekstijl hebben.Smile, it's free therapy.![]()
Ja maar dan pak ik de tuinslang van haar af en ga die op haar richten....quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wees blij ze had ook de tuinslang op je kunnen houden
Voor de mensen die er gisteren (avond) niet waren : ik ben bezig met het organiseren van een rouwboeket voor sinterklaaskapoentje. Als je je naam op de kaart wil en / of wil bijdragen, stuur me dan even dm.Ik heb er één en ik ben er trots op
Oja, @Lovely Ik heb nu een Air Up drinkfles met wat pods. Dus even uitproberen of het bevalt.
Welke smaken heb je? Of heb je die bij de AH gekocht?quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, @:Lovely Ik heb nu een Air Up drinkfles met wat pods. Dus even uitproberen of het bevalt.
Ik ben er nog steeds blij mee"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goed idee. Pak van gisteren is nog niet op.quote:
Net maar even een andere lamp opgehangen op mijn studeerkamer. En was gedaan. Dus heb wel 1,2,3 bastognekoeken verdiend.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zeker, goed bezigquote:Op dinsdag 8 april 2025 10:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed idee. Pak van gisteren is nog niet op.
Net maar even een andere lamp opgehangen op mijn studeerkamer. En was gedaan. Dus heb wel 1,2,3 bastognekoeken verdiend.![]()
![]()
We hebben vorig jaar een nieuwe keuken laten zetten. En de mozaïek lamp die we in de oude keuken hadden hangen was over. Heb nu echt een gezellig licht ipv gewoon saai wit licht, wat ik daarom nooit aandeed. Zal eens ff googlen naar de lamp.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb deze bij AH gekocht. Speciaal even naar een grote AH gegaan, want niet elke AH verkoopt die dingen blijkbaar, en Kruidvat heeft ze ook niet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke smaken heb je? Of heb je die bij de AH gekocht?
Ik ben er nog steeds blij mee
Ik heb Cassis smaak en Wild Berry smaak.How can I make this topic about me?![]()
Kleurrijkquote:Op dinsdag 8 april 2025 10:27 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is em. Ben er blij mee![]()
![]()
Is dat een sombrero?quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:27 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is em. Ben er blij mee![]()
Klopt alleen de AH verkoopt het of online via de airup site..quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb deze bij AH gekocht. Speciaal even naar een grote AH gegaan, want niet elke AH verkoopt die dingen blijkbaar, en Kruidvat heeft ze ook niet.
Ik heb Cassis smaak en Wild Berry smaak."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
hebben ze geen cola en koffiesmaak?quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb deze bij AH gekocht. Speciaal even naar een grote AH gegaan, want niet elke AH verkoopt die dingen blijkbaar, en Kruidvat heeft ze ook niet.
Ik heb Cassis smaak en Wild Berry smaak.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
https://shop.air-up.com/n(...)-EAAYASAFEgL8efD_BwEquote:Op dinsdag 8 april 2025 10:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hebben ze geen cola en koffiesmaak?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
wel cola geen koffiequote:Op dinsdag 8 april 2025 10:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://shop.air-up.com/n(...)-EAAYASAFEgL8efD_BwEUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hebben ze geen cola en koffiesmaak?cola en ijskoffie smaak
oeh morgen is plantjes markt bij de Lidl![]()
10 plantjes voor een euroGaat sneller om wat bloemen in mn borders te krijgen dan bloemenzaad wat ik nog erin moet doen.
10 plantjes voor een euro of een euro per plantje?quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
10 plantjes voor een euroGaat sneller om wat bloemen in mn borders te krijgen dan bloemenzaad wat ik nog erin moet doen.
![]()
Dat is een koopje. Doen!quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
Ik heb gister potrozen gekocht. 50 euro lichter(had meer plantjes dat wel).
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Bij elke lidl of?quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
Waar plant je die allemaal?quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nope 10 voor 1 euroquote:Op dinsdag 8 april 2025 10:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
10 plantjes voor een euro of een euro per plantje?![]()
![]()
![]()
Staat in haar bericht.quote:
Borders (tuin neem ik aan dan)
woww maar ja.. die zijn ook duurder.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is een koopje. Doen!
Ik heb gister potrozen gekocht. 50 euro lichter(had meer plantjes dat wel).
vorig jaar 5 rozenstruiken uit de tuin gehaald. Ik heb niks met rozen
Wilde toch even het woordgrapje makenquote:Op dinsdag 8 april 2025 10:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Staat in haar bericht.
Borders (tuin neem ik aan dan)
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
woww maar ja.. die zijn ook duurder.
vorig jaar 5 rozenstruiken uit de tuin gehaald. Ik heb niks met rozenmaar mooi zijn ze
Heb ze ook binnenhuis staan in schattige potjes
Dat magquote:Op dinsdag 8 april 2025 10:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wilde toch even het woordgrapje makenserieusmode off die zag het niet 😅
Nice!quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]is landelijk:
https://www.lidl.nl/c/blo(...)e=Current_Sales_WeekTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:![]()
ja uhm.. ik heb een paar meter border met de nadruk op paar meter..
Zag bij de action laatst een pot bijtjes bloemenzaad voor 3 euro. Is voor 14 m2 maar nog niks mee gedaan.
Moet nog onkruid eruit halen.. en dan nog weken wachten..
20 plantjes of zo ga ik wel halen. En een hangplantending en een dipladenia die bloeide de hele zomer vorig jaar
quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wilde toch even het woordgrapje maken![]()
![]()
Het is wel ieder jaar heel heeeel druk dan bij de LIDL.. vorig jaar in de rij gestaan hier om op die plantjesmarkt te komen van de lidlquote:
Op de parkeerplaats wordt hier met hekken een aparte plek afgezet met kassa.. voor de plantjesmarkt.. en dan is het heel druk als je niet heel vroeg daar bent.
Moet weg![]()
Ga er gewoon 8 uur heen en ik zie het wel. En anders jammer danquote:Op dinsdag 8 april 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het is wel ieder jaar heel heeeel druk dan bij de LIDL.. vorig jaar in de rij gestaan hier om op die plantjesmarkt te komen van de lidl
Op de parkeerplaats wordt hier met hekken een aparte plek afgezet met kassa.. voor de plantjesmarkt.. en dan is het heel druk als je niet heel vroeg daar bent.
Moet weg![]()
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hebben ze geen cola en koffiesmaak?Die koffiesmaak, als die er is, ga ik die absoluut proberen...
Ik zie alleen de smaken Peach, Wild Berry en Cassis en die drie waren ook de enige die AH had.How can I make this topic about me?![]()
Volgens mij is er een koffie smaak van airupquote:Op dinsdag 8 april 2025 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.Die koffiesmaak, als die er is, ga ik die absoluut proberen...
![]()
![]()
Als je ze poot wel jaquote:Op dinsdag 8 april 2025 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
https://shop.air-up.com/n(...)ohEdbZxoCyaMQAvD_BwE
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: