In elk geval geld dat snel vrijgemaakt kan worden. En ja, dat zal het geval zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:20 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ja ik snap dat het niet 1 persoon of bedrijf is, maar alsnog moet er dus een paar biljoen aan cash vrij liggen om letterlijk binnen seconden te besteden.
Daar had ik uiteraard allemaal wel rekening mee gehouden, ik had met opzet inderdaad geen nieuwe order geplaatst voor een vorige daadwerkelijk verwijderd was, en met name gewerkt via order wijzigen op hoop van zegen dat de wijziging ooit daadwerkelijk werd doorgevoerd. Ik doe overigens niet aan opties oid dus een margin call gaat sowieso bij mij niet gebeuren, en er stond ruim voldoende saldo op de rekening om de twee orders die ik had ingezet uit te laten voeren, dus dat was geen probleem. Het jammere is dus alleen dat een vd twee aankopen die ik had willen doen door het gedoe niet gelukt is. Maar als ik helemaal was uitgelogd en niks geprobeerd had dan had ik ook de andere order niet binnen gehad, dus ik heb er nu iig 1 vd 2.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:27 schreef jaco het volgende:
[..]
Als ik merk dat het systeem van mijn broker sterk vertraagde of onjuiste response geeft, dan probeer ik verder niets meer en log ik uit. Zodra je de response niet meer kan vertrouwen, kan het gevaarlijk zijn om correcties aan te brengen. Je doet bijvoorbeeld drie pogingen om een order door te geven omdat het steeds lijkt te mislukken en uiteindelijk blijken alle drie wel degelijk doorgevoerd te zijn. Als de liquidity controle van je saldo op dat moment ook niet werkt, krijg je uiteindelijk nog een margin call ook.
Weet niet, wat is er anders dan gisteren?quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:47 schreef Black-Death het volgende:
DEGIRO kleurt hier groen. Lang niet gezien. Wat betekent dat?
Nix. Enorm volatiele markt. Kan morgen weer anders zijn. Wel leuke markt om te daytraden als je er bovenop kan zitten. Heb ik in 2007-2008 veel geld mee verdiend. Maar dan moet je er wel echt tijd voor hebben om er bovenop te zitten. Die risico's durf ik nu niet meer te nemen. Heb geen tijd meer om de hele dag naast mijn werk zijdelings beursnieuws te volgen om direct te kunnen kopen of verkopenquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:47 schreef Black-Death het volgende:
DEGIRO kleurt hier groen. Lang niet gezien. Wat betekent dat?
Ik heb wat bijgekocht. Niet dat ik denk dat we de bodem al hebben, maar wel het idee dat het niet nog hele grote stappen terug gaat doen. De weerstand in de US begint ook te groeien.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet niet, wat is er anders dan gisteren?
Was sarcasmequote:Op dinsdag 8 april 2025 10:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nix. Enorm volatiele markt. Kan morgen weer anders zijn. Wel leuke markt om te daytraden als je er bovenop kan zitten. Heb ik in 2007-2008 veel geld mee verdiend. Maar dan moet je er wel echt tijd voor hebben om er bovenop te zitten. Die risico's durf ik nu niet meer te nemen. Heb geen tijd meer om de hele dag naast mijn werk zijdelings beursnieuws te volgen om direct te kunnen kopen of verkopen.
Wanneer is een aandeel voor jou "goedkoop"?quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet een iemand, maar gewoon meer mensen die nu fors inkopen. Aandelen zijn nu goedkoop. De meeste bedrijven zijn nog precies dezelfde bedrijven en die importtarieven zijn gewoon een koevoet voor allerlei onderhandelingen.
Vast wel idd. Vraag is uiteindelijk wat Trump echt wil en echt denkt.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:07 schreef polquito1971 het volgende:
[..]
Ik heb wat bijgekocht. Niet dat ik denk dat we de bodem al hebben, maar wel het idee dat het niet nog hele grote stappen terug gaat doen. De weerstand in de US begint ook te groeien.
Is het gewoon niet groen vanwege oldfashion koopjesjagers?
Mee eens ... het is ook nog steeds plukjes bijkopen hoor (tech etf's en wat vwrl).quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vast wel idd. Vraag is uiteindelijk wat Trump echt wil en echt denkt.
Is het gewoon allemaal een onderhandel tactiek, dan zal het uiteindelijk wel weer omhoog gaan. Wil Trump & Co daadwerkelijk het huidige systeem slopen (Weg met WHO, uit NAVO, Groenland innemen, Panama innemen, etc.) dan zijn we pas aan het begin van de daling en de vraag is dan ook of het ooit nog omhoog gaat.
Soort van voordeel is dat het grote geld in het algemeen weer richting groei wil gaan. Bedrijven willen wereldwijd hun producten kunnen leveren dus dat betekend dat er altijd een push is om wereldhandel en consumentisme te stimuleren.
Ik geloof nog steeds niet dat de “crash” van gisteren is veroorzaakt door paniek. Er is gisteren onnoemelijk veel geld geherfinancierd.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:07 schreef polquito1971 het volgende:
Is het gewoon niet groen vanwege oldfashion koopjesjagers?
Onzin artikel, uiteindelijk gebruik men bij dit soort artikelen nooit de complete geschiedenis maar slechts een relatief korte dataset.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:45 schreef Drass het volgende:
https://www.cnbc.com/2025(...)rt-you-research.html
Voor de mensen die compleet zijn uitgestapt en waarom je dat nooit moet doen.
Ik denk dat Trump echt het idee heeft dat hij die yield op treasuries naar beneden kan halen voor de grote refinanciering in 2026 door de markt te verneuken.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vast wel idd. Vraag is uiteindelijk wat Trump echt wil en echt denkt.
Is het gewoon allemaal een onderhandel tactiek, dan zal het uiteindelijk wel weer omhoog gaan. Wil Trump & Co daadwerkelijk het huidige systeem slopen (Weg met WHO, uit NAVO, Groenland innemen, Panama innemen, etc.) dan zijn we pas aan het begin van de daling en de vraag is dan ook of het ooit nog omhoog gaat.
Soort van voordeel is dat het grote geld in het algemeen weer richting groei wil gaan. Bedrijven willen wereldwijd hun producten kunnen leveren dus dat betekend dat er altijd een push is om wereldhandel en consumentisme te stimuleren.
Ik denk dat de meeste aandelen niet "flink overgewaardeerd" waren. Dit is volgens mij geen algehele correctie op de waarde van bedrijven, maar een paniekreactie op de Amerikaanse importtarieven en de reacties daar op.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:31 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Wanneer is een aandeel voor jou "goedkoop"?
Een flink overgewaardeerd aandeel wat tientallen procenten daalt kan nog steeds flink overgewaardeerd zijn, en daarmee "duur"
Zijn wat signaaltjes gekomen dat Trump openstaat voor onderhandelingen, of pauzering van de meeste tarieven. En de EU heeft besloten niet direct vol terug te slaan.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:53 schreef Black-Death het volgende:
Mijn portfolio is >+5 nu. Prima allemaal, maar er is niet echt iets gebeurd toch?
Nog niet vervulde orders kan je nog annuleren, maar als je een market order doet die gelijk vervuld wordt uiteraard niet meer.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:50 schreef Zonnige het volgende:
Gisteren per ongeluk 2 dezelfde orders achter elkaar gedaan en dan is er in de app van De Giro volgens mij helemaal geen enkele manier meer om een order te annuleren of wel?
Welke periodes dan? Als ze er al zijn, dan zijn het er heel weinig denk ik, als je dividend meeneemt. Je kan het hier uitrekenen: https://ofdollarsanddata.com/sp500-calculator/quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:18 schreef dop het volgende:
[..]
Onzin artikel, uiteindelijk gebruik men bij dit soort artikelen nooit de complete geschiedenis maar slechts een relatief korte dataset.
Er zijn in de geschiedenis periode genoeg geweest waar je in 20 jaar ook een aanmerkelijk verlies kon hebben door te blijven zitten.
En India en Vietnam en Cambodja en Bangla Desh en de Filipijnenquote:Op maandag 7 april 2025 18:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat valt allemaal reuze mee, we maken meer dan genoeg. Al is het natuurlijknwelnzondat China ondertussen de fabriek van de wereld is.
[..]
Inmiddels is Amerika al weer een paar procent winst kwijtquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:53 schreef Black-Death het volgende:
Mijn portfolio is >+5 nu. Prima allemaal, maar er is niet echt iets gebeurd toch?
zeker niet , bedrijven als DSM , AKZO of Aalberts staan op de helft van de topquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste aandelen niet "flink overgewaardeerd" waren.
Dit is volgens mij geen algehele correctie op de waarde van bedrijven, maar een paniekreactie op de Amerikaanse importtarieven en de reacties daar op.
De helft kan nog steeds veel te duur zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zeker niet , bedrijven als DSM , AKZO of Aalberts staan op de helft van de top
dus instappen is prima
[ afbeelding ]
koffie kan, Wim Kan , alles kanquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De helft kan nog steeds veel te duur zijn.
Ik zie dat Palantir een P/E heeft van 429.quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
koffie kan, Wim Kan , alles kan
maar instappen op 61,5 met Palantir heb ik nog geen spijt van, die ga ik heel lang houden
Top secret dingen doen voor undisclosed parties voor undisclosed bedragen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zie dat Palantir een P/E heeft van 429.
Dat lijkt me wel wat hoog.
Wat zijn de verwachtingen voor het bedrijf?
Wim Kan toch echt al een tijdje niet meer.quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
koffie kan, Wim Kan , alles kan
maar instappen op 61,5 met Palantir heb ik nog geen spijt van, die ga ik heel lang houden
1880-1900quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:37 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Welke periodes dan? Als ze er al zijn, dan zijn het er heel weinig denk ik, als je dividend meeneemt. Je kan het hier uitrekenen: https://ofdollarsanddata.com/sp500-calculator/
Ik dacht dat Trump Xi als een "vriend" zag?quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Inmiddels 104% als China niet afzien van de 34% voor middernacht
Aangezien de rest van de wereld geen Tesla's meer wil, waar moet 'vriend' Elon nog met zijn in China geproduceerde Tesla's heen?quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:45 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik dacht dat Trump Xi als een "vriend" zag?
quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Inmiddels 104% als China niet afzien van de 34% voor middernacht
Als je januari voor start jaar pakt en december voor eind jaar klopt het voor geen van de drie.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:17 schreef dop het volgende:
[..]
1880-1900
1901-1921
1961-1981
Zomaar even 3 uit het hoofd
Als ik Xi was, sloot ik per direct die Tesla fabriek van Musk. Eens kijken hoe lang Musk dat vol houdt voordat hij gaat piepen tegen Trumpquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Aangezien de rest van de wereld geen Tesla's meer wil, waar moet 'vriend' Elon nog met zijn in China geproduceerde Tesla's heen?
Dat hoeft hij toch helemaal niet te doen, Tesla gaat toch al door het putje vanwege gebrek aan vraag.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:00 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Als ik Xi was, sloot ik per direct die Tesla fabriek van Musk. Eens kijken hoe lang Musk dat vol houdt voordat hij gaat piepen tegen Trump
2 uur later: nog 1,5% verder gezaktquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:12 schreef Faraday01 het volgende:
En Amerika is alle winst kwijt en laat rode cijfers zien
Musk heeft Trump al gebeld om te stoppen met zijn tarieven, Trump stopt niet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:00 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Als ik Xi was, sloot ik per direct die Tesla fabriek van Musk. Eens kijken hoe lang Musk dat vol houdt voordat hij gaat piepen tegen Trump
1961-1981: 10.000 euro investering groeide naar ruim 46.000 euroquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:17 schreef dop het volgende:
[..]
1880-1900
1901-1921
1961-1981
Zomaar even 3 uit het hoofd
Als je naar Belgie rijdt krijg je nu al een flink lagere prijsquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:23 schreef eenjongen... het volgende:
Wordt in ieder geval wel lekker goedkoop tanken binnenkort
quote:De actuele benzineprijs van E10 in België is ¤ 1.62.
Of honderd miljoen miljard procent tariffs.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:39 schreef monkyyy het volgende:
De volgende stap is dat Trump alle handel gaat verbieden
De beurs lijkt er al rekening mee te houden en daalt verder en verder.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:39 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen die zijn aandelen verkoopt naar El Salvador gedeporteerd.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:39 schreef monkyyy het volgende:
Je zal er vast geweldige returns in zien. dat je gezien de inflatie in 2 van de 3 gevallen geen pepernoot verdient heb vergeet je blijkbaar.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als je januari voor start jaar pakt en december voor eind jaar klopt het voor geen van de drie.
Behalve dan dat die voorbeelden niet kloppen en al helemaal geen bewijs zijn voor jouw stelling dat:quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:49 schreef dop het volgende:
[..]
Je zal er vast geweldige returns in zien. dat je gezien de inflatie in 2 van de 3 gevallen geen pepernoot verdient heb vergeet je blijkbaar.
Dat ik geen 250jaar aan data heb doorgespit en uit mijn hoofd ongunstige voorbeelden kan geven, zegt volgens mij genoeg.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:18 schreef dop het volgende:
Er zijn in de geschiedenis periode genoeg geweest waar je in 20 jaar ook een aanmerkelijk verlies kon hebben door te blijven zitten.
Inflatie correctie is genoeg voor de average joe.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:49 schreef dop het volgende:
[..]
Je zal er vast geweldige returns in zien. dat je gezien de inflatie in 2 van de 3 gevallen geen pepernoot verdient heb vergeet je blijkbaar.
Dat ik geen 250jaar aan data heb doorgespit en uit mijn hoofd ongunstige voorbeelden kan geven, zegt volgens mij genoeg.
Dan moet je wel met correcte data komen natuurlijk, anders heeft je opmerking weinig waardequote:Op dinsdag 8 april 2025 21:49 schreef dop het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of honderd miljoen miljard procent tariffs.
reken jezelf vooral rijk.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:40 schreef Drass het volgende:
[..]
Dan moet je wel met correcte data komen natuurlijk, anders heeft je opmerking weinig waarde
Los daarvan blijft het feit dat wanneer je x aantal top dagen mist je rendement historisch fors lager zal zijn.
Timen is niet te doen en dus compleet uitstappen is niet het beste advies.
Wel ben ik het eens, als je onrustig begint te worden en slecht slaapt je inderdaad uit de markt moet gaan voor een deel, dat is prima.
De komende maanden komt de bodem niet, tenzij de inflatie gierend uit de klauwen gaat lopen.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:06 schreef SuperNeger het volgende:
Interessante dag vandaag. Hebben we de bodem bereikt of komt er nog een dip?
Maar ik wil nog niet dat het voorbij is. Mij was meer groei beloofd. Ik heb nog niet genoeg verkocht en geen geld om bij te kopen.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
De komende maanden komt de bodem niet, tenzij de inflatie gierend uit de klauwen gaat lopen.
De afgelopen 15 jaar was er geen groei genoeg?quote:Op woensdag 9 april 2025 08:13 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar ik wil nog niet dat het voorbij is. Mij was meer groei beloofd. Ik heb nog niet genoeg verkocht en geen geld om bij te kopen.
Ja maar ik bedoelde meer nog even de komende maanden.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
De afgelopen 15 jaar was er geen groei genoeg?
[ afbeelding ]
hoe kom je daar bij? Vorige week gingen we nog harder door het putjequote:Op woensdag 9 april 2025 09:11 schreef heywoodu het volgende:
Het gaat vandaag harder dan de dagen voor gisteren
Het is totaal onvoorspelbaar wat er de komende maanden gaat gebeuren. Dat het nog wel even onrustig blijft is misschien wel het enige dat ik nog wel durf te beweren.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:28 schreef SuperNeger het volgende:
Als iedereen denkt dat we verder crashen kan het wel eens meevallen.
Voor deze groei zijn 1001 factoren te noemen. Die factoren zijn niet veranderd. Er is door de printer teveel geld in de markt, dat moet ergens renderen. Dat gaat niet veranderen. Als Trump weg is, gaan we weer full moon. Lambo season.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat stroomt straks allemaal richting goud, drank, soepblikken en wapensquote:Op woensdag 9 april 2025 09:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voor deze groei zijn 1001 factoren te noemen. Die factoren zijn niet veranderd. Er is door de printer teveel geld in de markt, dat moet ergens renderen. Dat gaat niet veranderen. Als Trump weg is, gaan we weer full moon. Lambo season.
Verkeerd gezien gok ikquote:Op woensdag 9 april 2025 09:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
hoe kom je daar bij? Vorige week gingen we nog harder door het putje
Leuk dat Willem Middelkoop ook mee post.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat stroomt straks allemaal richting goud, drank, soepblikken en wapens
De reden van die groei is ongekende stimulus. Het blazen van de zeepbel der zeepbellen. Aan de capaciteiten om die bel verder op te blazen begint een einde te komen.
Dat markeert het begin van de moeder van alle bankruns.
Nadeel, de belastingdienst wordt medio 2026 overweldigend door heel veel verzoeken werkelijk rendement over 2025 te belasten die ze niet aankunnenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:51 schreef Groepfunder het volgende:
Toch een voordeel van dit koersgeweld: als dit aanhoudt, betalen we in 2027 fors minder VRH over 2026 dan we in het begin van dit jaar dachten. #omdenken
Dit dus.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nadeel, de belastingdienst wordt medio 2026 overweldigend door heel veel verzoeken werkelijk rendement over 2025 te belasten die ze niet aankunnen
Ik betaal liever heel veel VRHquote:Op woensdag 9 april 2025 09:51 schreef Groepfunder het volgende:
Toch een voordeel van dit koersgeweld: als dit aanhoudt, betalen we in 2027 fors minder VRH over 2026 dan we in het begin van dit jaar dachten. #omdenken
Heel zwart/wit gezien wel. Maar even realistisch gezien, als je een eigenvermogen op de beurs hebt van 1 miljoen (ik noem maar een getal) dan zul je het verder ook aardig voor elkaar hebben vermoed ik zo.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:23 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik ook. Althans, mits dat voortvloeit uit een stijgend eigen vermogen.
Ja en als je je vermogen naar mij overmaakt dan betaal je ook geen vrh.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:51 schreef Groepfunder het volgende:
Dat is waar. Maar het is ook een feit dat de VRH de afgelopen jaren al flink is verhoogd. Maar laten we niet te veel of topic gaan. Mijn initiële opmerking over de silver lining bij fors dalende aandelenkoersen was (natuurlijk) vooral als grapje bedoeld.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:29 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar dan nog, zelfs met een miljoen in je aandelenportefeuille valt het te betalen bedrag aan VRH best wel mee.
silver linings is misschien wel een goed alternatief om de dag mee door te komen: degrowth?quote:Op woensdag 9 april 2025 10:41 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het is ook een feit dat de VRH de afgelopen jaren al flink is verhoogd. Maar laten we niet te veel of topic gaan. Mijn initiële opmerking over de silver lining bij fors dalende aandelenkoersen was (natuurlijk) vooral als grapje bedoeld.
Er is natuurlijk ook gigantische inflatie geweest, en investeren in ETF's, de SP500 en de Nasdaq is gemeengoed geworden voor mensen over de hele wereld. Dus op zich is het niet vreemd dat er een enorme groei is geweest.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hopen en voelen ze in 2 verschillende dingen.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef SuperNeger het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft alsof er opeens onverwachts goed nieuws komt en opeens echt alles keihard omhoog schiet?
Het enige goede nieuws zou zijn als Trump opstapt als president.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef SuperNeger het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft alsof er opeens onverwachts goed nieuws komt en opeens echt alles keihard omhoog schiet?
Dan krijgen we Vancequote:Op woensdag 9 april 2025 12:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het enige goede nieuws zou zijn als Trump opstapt als president.
Dan krijgen we Mike Johnson.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die moet dan wel mee opstappen, anders werkt het niet
China verhoogt wederom de importtarievenquote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef SuperNeger het volgende:
Allemaal hielenlikkers die straks wegduiken zodra Trump & co aangeschoten wild zijn.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:41 schreef recursief het volgende:
JD Vance, Marco Rubio, Pete Hegseth, Pam Bondi en RFK zitten ook nog ergens in de lijn van opvolging. Kies er maar eentje uit.
Grote handel wellicht, maar kleine handel van Temu en Shein gaat nu juist heel hard.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
In de praktijk ligt handel in beide richtingen nu natuurlijk stil, in afwachting van wat er komen gaat.
Nu kijken ze wie de langste adem heeft, ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |