Dit dus.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nadeel, de belastingdienst wordt medio 2026 overweldigend door heel veel verzoeken werkelijk rendement over 2025 te belasten die ze niet aankunnen
Ik betaal liever heel veel VRHquote:Op woensdag 9 april 2025 09:51 schreef Groepfunder het volgende:
Toch een voordeel van dit koersgeweld: als dit aanhoudt, betalen we in 2027 fors minder VRH over 2026 dan we in het begin van dit jaar dachten. #omdenken
Heel zwart/wit gezien wel. Maar even realistisch gezien, als je een eigenvermogen op de beurs hebt van 1 miljoen (ik noem maar een getal) dan zul je het verder ook aardig voor elkaar hebben vermoed ik zo.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:23 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik ook. Althans, mits dat voortvloeit uit een stijgend eigen vermogen.
Ja en als je je vermogen naar mij overmaakt dan betaal je ook geen vrh.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:51 schreef Groepfunder het volgende:
Toch een voordeel van dit koersgeweld: als dit aanhoudt, betalen we in 2027 fors minder VRH over 2026 dan we in het begin van dit jaar dachten. #omdenken
Dat is waar. Maar het is ook een feit dat de VRH de afgelopen jaren al flink is verhoogd. Maar laten we niet te veel of topic gaan. Mijn initiële opmerking over de silver lining bij fors dalende aandelenkoersen was (natuurlijk) vooral als grapje bedoeld.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:29 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar dan nog, zelfs met een miljoen in je aandelenportefeuille valt het te betalen bedrag aan VRH best wel mee.
silver linings is misschien wel een goed alternatief om de dag mee door te komen: degrowth?quote:Op woensdag 9 april 2025 10:41 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het is ook een feit dat de VRH de afgelopen jaren al flink is verhoogd. Maar laten we niet te veel of topic gaan. Mijn initiële opmerking over de silver lining bij fors dalende aandelenkoersen was (natuurlijk) vooral als grapje bedoeld.
Er is natuurlijk ook gigantische inflatie geweest, en investeren in ETF's, de SP500 en de Nasdaq is gemeengoed geworden voor mensen over de hele wereld. Dus op zich is het niet vreemd dat er een enorme groei is geweest.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
De afgelopen 15 jaar was er geen groei genoeg?
[ afbeelding ]
Hopen en voelen ze in 2 verschillende dingen.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef SuperNeger het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft alsof er opeens onverwachts goed nieuws komt en opeens echt alles keihard omhoog schiet?
Het enige goede nieuws zou zijn als Trump opstapt als president.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef SuperNeger het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft alsof er opeens onverwachts goed nieuws komt en opeens echt alles keihard omhoog schiet?
Dan krijgen we Vancequote:Op woensdag 9 april 2025 12:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het enige goede nieuws zou zijn als Trump opstapt als president.
Dan krijgen we Mike Johnson.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die moet dan wel mee opstappen, anders werkt het niet
China verhoogt wederom de importtarievenquote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef SuperNeger het volgende:
Allemaal hielenlikkers die straks wegduiken zodra Trump & co aangeschoten wild zijn.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:41 schreef recursief het volgende:
JD Vance, Marco Rubio, Pete Hegseth, Pam Bondi en RFK zitten ook nog ergens in de lijn van opvolging. Kies er maar eentje uit.
Grote handel wellicht, maar kleine handel van Temu en Shein gaat nu juist heel hard.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
In de praktijk ligt handel in beide richtingen nu natuurlijk stil, in afwachting van wat er komen gaat.
Nu kijken ze wie de langste adem heeft, ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |