Iedereen die zijn aandelen verkoopt naar El Salvador gedeporteerd.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:39 schreef monkyyy het volgende:
De volgende stap is dat Trump alle handel gaat verbieden
Je zal er vast geweldige returns in zien. dat je gezien de inflatie in 2 van de 3 gevallen geen pepernoot verdient heb vergeet je blijkbaar.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als je januari voor start jaar pakt en december voor eind jaar klopt het voor geen van de drie.
Behalve dan dat die voorbeelden niet kloppen en al helemaal geen bewijs zijn voor jouw stelling dat:quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:49 schreef dop het volgende:
[..]
Je zal er vast geweldige returns in zien. dat je gezien de inflatie in 2 van de 3 gevallen geen pepernoot verdient heb vergeet je blijkbaar.
Dat ik geen 250jaar aan data heb doorgespit en uit mijn hoofd ongunstige voorbeelden kan geven, zegt volgens mij genoeg.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:18 schreef dop het volgende:
Er zijn in de geschiedenis periode genoeg geweest waar je in 20 jaar ook een aanmerkelijk verlies kon hebben door te blijven zitten.
Inflatie correctie is genoeg voor de average joe.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:49 schreef dop het volgende:
[..]
Je zal er vast geweldige returns in zien. dat je gezien de inflatie in 2 van de 3 gevallen geen pepernoot verdient heb vergeet je blijkbaar.
Dat ik geen 250jaar aan data heb doorgespit en uit mijn hoofd ongunstige voorbeelden kan geven, zegt volgens mij genoeg.
Dan moet je wel met correcte data komen natuurlijk, anders heeft je opmerking weinig waardequote:Op dinsdag 8 april 2025 21:49 schreef dop het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of honderd miljoen miljard procent tariffs.
reken jezelf vooral rijk.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:40 schreef Drass het volgende:
[..]
Dan moet je wel met correcte data komen natuurlijk, anders heeft je opmerking weinig waarde
Los daarvan blijft het feit dat wanneer je x aantal top dagen mist je rendement historisch fors lager zal zijn.
Timen is niet te doen en dus compleet uitstappen is niet het beste advies.
Wel ben ik het eens, als je onrustig begint te worden en slecht slaapt je inderdaad uit de markt moet gaan voor een deel, dat is prima.
De komende maanden komt de bodem niet, tenzij de inflatie gierend uit de klauwen gaat lopen.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:06 schreef SuperNeger het volgende:
Interessante dag vandaag. Hebben we de bodem bereikt of komt er nog een dip?
Maar ik wil nog niet dat het voorbij is. Mij was meer groei beloofd. Ik heb nog niet genoeg verkocht en geen geld om bij te kopen.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
De komende maanden komt de bodem niet, tenzij de inflatie gierend uit de klauwen gaat lopen.
De afgelopen 15 jaar was er geen groei genoeg?quote:Op woensdag 9 april 2025 08:13 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar ik wil nog niet dat het voorbij is. Mij was meer groei beloofd. Ik heb nog niet genoeg verkocht en geen geld om bij te kopen.
Ja maar ik bedoelde meer nog even de komende maanden.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
De afgelopen 15 jaar was er geen groei genoeg?
[ afbeelding ]
hoe kom je daar bij? Vorige week gingen we nog harder door het putjequote:Op woensdag 9 april 2025 09:11 schreef heywoodu het volgende:
Het gaat vandaag harder dan de dagen voor gisteren
Het is totaal onvoorspelbaar wat er de komende maanden gaat gebeuren. Dat het nog wel even onrustig blijft is misschien wel het enige dat ik nog wel durf te beweren.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:28 schreef SuperNeger het volgende:
Als iedereen denkt dat we verder crashen kan het wel eens meevallen.
Voor deze groei zijn 1001 factoren te noemen. Die factoren zijn niet veranderd. Er is door de printer teveel geld in de markt, dat moet ergens renderen. Dat gaat niet veranderen. Als Trump weg is, gaan we weer full moon. Lambo season.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat stroomt straks allemaal richting goud, drank, soepblikken en wapensquote:Op woensdag 9 april 2025 09:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voor deze groei zijn 1001 factoren te noemen. Die factoren zijn niet veranderd. Er is door de printer teveel geld in de markt, dat moet ergens renderen. Dat gaat niet veranderen. Als Trump weg is, gaan we weer full moon. Lambo season.
Verkeerd gezien gok ikquote:Op woensdag 9 april 2025 09:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
hoe kom je daar bij? Vorige week gingen we nog harder door het putje
Leuk dat Willem Middelkoop ook mee post.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat stroomt straks allemaal richting goud, drank, soepblikken en wapens
De reden van die groei is ongekende stimulus. Het blazen van de zeepbel der zeepbellen. Aan de capaciteiten om die bel verder op te blazen begint een einde te komen.
Dat markeert het begin van de moeder van alle bankruns.
Nadeel, de belastingdienst wordt medio 2026 overweldigend door heel veel verzoeken werkelijk rendement over 2025 te belasten die ze niet aankunnenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:51 schreef Groepfunder het volgende:
Toch een voordeel van dit koersgeweld: als dit aanhoudt, betalen we in 2027 fors minder VRH over 2026 dan we in het begin van dit jaar dachten. #omdenken
Dit dus.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nadeel, de belastingdienst wordt medio 2026 overweldigend door heel veel verzoeken werkelijk rendement over 2025 te belasten die ze niet aankunnen
Ik betaal liever heel veel VRHquote:Op woensdag 9 april 2025 09:51 schreef Groepfunder het volgende:
Toch een voordeel van dit koersgeweld: als dit aanhoudt, betalen we in 2027 fors minder VRH over 2026 dan we in het begin van dit jaar dachten. #omdenken
Heel zwart/wit gezien wel. Maar even realistisch gezien, als je een eigenvermogen op de beurs hebt van 1 miljoen (ik noem maar een getal) dan zul je het verder ook aardig voor elkaar hebben vermoed ik zo.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:23 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik ook. Althans, mits dat voortvloeit uit een stijgend eigen vermogen.
Ja en als je je vermogen naar mij overmaakt dan betaal je ook geen vrh.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:51 schreef Groepfunder het volgende:
Dat is waar. Maar het is ook een feit dat de VRH de afgelopen jaren al flink is verhoogd. Maar laten we niet te veel of topic gaan. Mijn initiële opmerking over de silver lining bij fors dalende aandelenkoersen was (natuurlijk) vooral als grapje bedoeld.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:29 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar dan nog, zelfs met een miljoen in je aandelenportefeuille valt het te betalen bedrag aan VRH best wel mee.
silver linings is misschien wel een goed alternatief om de dag mee door te komen: degrowth?quote:Op woensdag 9 april 2025 10:41 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het is ook een feit dat de VRH de afgelopen jaren al flink is verhoogd. Maar laten we niet te veel of topic gaan. Mijn initiële opmerking over de silver lining bij fors dalende aandelenkoersen was (natuurlijk) vooral als grapje bedoeld.
Er is natuurlijk ook gigantische inflatie geweest, en investeren in ETF's, de SP500 en de Nasdaq is gemeengoed geworden voor mensen over de hele wereld. Dus op zich is het niet vreemd dat er een enorme groei is geweest.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hopen en voelen ze in 2 verschillende dingen.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef SuperNeger het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft alsof er opeens onverwachts goed nieuws komt en opeens echt alles keihard omhoog schiet?
Het enige goede nieuws zou zijn als Trump opstapt als president.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef SuperNeger het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft alsof er opeens onverwachts goed nieuws komt en opeens echt alles keihard omhoog schiet?
Dan krijgen we Vancequote:Op woensdag 9 april 2025 12:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het enige goede nieuws zou zijn als Trump opstapt als president.
Dan krijgen we Mike Johnson.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die moet dan wel mee opstappen, anders werkt het niet
China verhoogt wederom de importtarievenquote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef SuperNeger het volgende:
Allemaal hielenlikkers die straks wegduiken zodra Trump & co aangeschoten wild zijn.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:41 schreef recursief het volgende:
JD Vance, Marco Rubio, Pete Hegseth, Pam Bondi en RFK zitten ook nog ergens in de lijn van opvolging. Kies er maar eentje uit.
Grote handel wellicht, maar kleine handel van Temu en Shein gaat nu juist heel hard.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
In de praktijk ligt handel in beide richtingen nu natuurlijk stil, in afwachting van wat er komen gaat.
Nu kijken ze wie de langste adem heeft, ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |