Die is een paar dagen wegquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dan moet je je vrouw een blik bonen voeren
Ik kan me april 2007 nog herinneren.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:15 schreef Elan het volgende:
Word steeds gekker, eerste zomerse dag was vorig jaar begin mei en 2023 zelfs in juni.
Hoe kunnen we nou weer boven het maximum zitten? Alsof het de eerste keer is dat april droog begonnen isquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:17 schreef 12Beaufort het volgende:
Dit jaar beginnen we met een hele droge periode in ieder geval.
[ afbeelding ]
Gaat gelijk op met het maximum.quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kunnen we nou weer boven het maximum zitten? Alsof het de eerste keer is dat april droog begonnen is
quote:Op zaterdag 12 april 2025 09:51 schreef INViCTuS het volgende:
Behoorlijk boffen met het weer vandaag de laatste +- 6 weken. Kan je niet over klagen op 12 april in maart en april.
Helemaal eens, ongekend boffen dit hoor al die weken! Zon zon nog meer zon. Zou dit weer zo'n zomer kunnen gaan worden met die 40 gradenquote:
*klaagt dat het niet een dag later is*quote:Op zaterdag 12 april 2025 09:51 schreef INViCTuS het volgende:
Behoorlijk boffen met het weer vandaag. Kan je niet over klagen op 12 april
Dat zou zielig zijn voor de (rotterdam) marathon lopersquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*klaagt dat het niet een dag later is*
Die nu pleurisweer hebben?quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:58 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat zou zielig zijn voor de (rotterdam) marathon lopers
Harde wind ja. Maar qua temperatuur wel beter dan vandaag, als je volluit gaat tenminste.quote:
Ik zou echt heel weinig tot niks kunnen verzinnen dat met dit weer niet uitvoerbaar isquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*klaagt dat het niet een dag later is*
IJsvissenquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zou echt heel weinig tot niks kunnen verzinnen dat met dit weer niet uitvoerbaar is
Tja, het 1 draagt bij aan het ander. Als de natuur vrij droog is, dan loopt de temperatuur veel makkelijker op naar hogere waardes. Nu zit ik niet te wachten op 40 graden, maar net zo goed niet op dagelijks een LV percentage van 60 of hoger. De gulden middenweg is hier altijd erg lastig. Als de LV nou een beetje bij 40 of max 50 blijft, dan is het wel ok, maar dan ook niet te heet. in het weekend is 26-28 wel voldoende en doordeweeks tijdens werk is max 24 ook wel voldoendequote:Op zaterdag 12 april 2025 10:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Helemaal eens, ongekend boffen dit hoor al die weken! Zon zon nog meer zon. Zou dit weer zo'n zomer kunnen gaan worden met die 40 gradendat was heftig heet wel maar niet mega vochtig dus te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |