Niks mis met 21 graden op zaterdagquote:Op woensdag 9 april 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag mijn 21 graden van zaterdag overnemen
Deze specifieke zaterdag werkt het mij juist tegenquote:
Wat een mooi woord "schier".quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:37 schreef Arcee het volgende:
Deze schier oneindige reeks van zonovergoten dagen.
21, hè. Geen 31quote:Op woensdag 9 april 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze specifieke zaterdag werkt het mij juist tegen
En het is uiteraard ook de enige warme dag van de week, elke andere dag was minder erg geweest.
Nou ja, het wordt wel onbestendiger en plaatselijke buien kunnen wel meer regen gevenquote:Op woensdag 9 april 2025 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Een stuk minder neerslag voor de komende 2 weken.
Het is iig een stuk minder dan de 80-100mm die jij eerder deze week plaatste.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nou ja, het wordt wel onbestendiger en plaatselijke buien kunnen wel meer regen geven
Klopt. Kan ook beter in etappes vallenquote:Op woensdag 9 april 2025 13:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is iig een stuk minder dan de 80-100mm die jij eerder deze week plaatste.
Viel mij ook al op dat ze er opeens weer zijn. Stikken is een groot woord, maar ik had er gister wel eentje binnen en heb er buiten meer zien vliegen.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:39 schreef tralalala het volgende:
Stikt het bij jullie ook van de wespen? Niet normaal.
Nog niet 1 gezien, maar zodra ik ze zie, dan probeer ik ze zo snel mogelijk door te slaan. Tyfus beesten. Allergisch voor ook nogquote:Op woensdag 9 april 2025 15:39 schreef tralalala het volgende:
Misschien kunnen ze wat sturen uit Australiëquote:Op woensdag 9 april 2025 13:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is iig een stuk minder dan de 80-100mm die jij eerder deze week plaatste.
Wat een kutplekquote:Op woensdag 9 april 2025 16:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze wat sturen uit Australië. G'dumme wat een water
Absurd veel hemelwater dit jaar in de Australische stad Townsville
Je hebt regen en regen, je hebt heel veel regen en je hebt astronomische regenval in de stad Townsville in de Australische staat Queensland! Daar is dit jaar, tot 6 april, al 2453 mm gevallen. Dat betekent nu al, na slechts iets meer dan drie maanden, een JAARRECORD. Het jaarrecord stond op 2400 mm over het gehele kalenderjaar 2000. Tijdens de afgelopen maand brak Townsville met 1005 mm het maartrecord. Dat stond op 696 mm. Absurd!
Richting Pasen lijkt het inderdaad weer aardig nat te worden. Dan had ik liever afgelopen weken een week regenachtig weer gehad. Zijn we straks een dagje extra vrij zit je weer met regenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:36 schreef MissButterflyy het volgende:
Ahhh de regen zondag is weer terug. Ben benieuwd. De natuur heeft het nodig.
Ja met name in NWS, VBL en POLquote:Op woensdag 9 april 2025 15:39 schreef tralalala het volgende:
Zie er wel wat, maar nog niet overdreven veel. Zijn nu het nest nog aan het bouwen, wellicht heb je er eentje in de buurt zitten?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:39 schreef tralalala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |