| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 | Nr. Coureur Team Auto #1 Ross Chastain Trackhouse Racing Chevrolet #2 Austin Cindric Team Penske Ford #3 Austin Dillon Richard Childress Racing Chevrolet #4 Noah Gragson Front Row Motorsports Ford #5 Kyle Larson Hendrick Motorsports Chevrolet #6 Brad Keselowski RFK Racing Ford #7 Justin Haley Spire Motorsports Chevrolet #8 Kyle Busch Richard Childress Racing Chevrolet #9 Chase Elliott Hendrick Motorsports Chevrolet #10 Ty Dillon Kaulig Racing Chevrolet #11 Denny Hamlin Joe Gibbs Racing Toyota #12 Ryan Blaney Team Penske Ford #16 A.J. Allmendinger Kaulig Racing Chevrolet #17 Chris Buescher RFK Racing Ford #19 Chase Briscoe Joe Gibbs Racing Toyota #20 Christopher Bell Joe Gibbs Racing Toyota #21 Josh Berry Wood Brothers Racing Ford #22 Joey Logano Team Penske Ford #23 Bubba Wallace 23XI Racing Toyota #24 William Byron Hendrick Motorsports Chevrolet #34 Todd Gilliland Front Row Motorsports Ford #35 Riley Herbst 23XI Racing Toyota #38 Zane Smith Front Row Motorsports Ford #41 Cole Custer Haas Factory Team Ford #42 John Hunter Nemechek Legacy Motor Club Toyota #43 Erik Jones Legacy Motor Club Toyota #45 Tyler Reddick 23XI Racing Toyota #47 Ricky Stenhouse Jr. Hyak Motorsports Chevrolet #48 Alex Bowman Hendrick Motorsports Chevrolet #51 Cody Ware Rick Ware Racing Ford #54 Ty Gibbs Joe Gibbs Racing Toyota #60 Ryan Preece RFK Racing Ford #71 Michael McDowell Spire Motorsports Chevrolet #77 Carson Hocevar Spire Motorsports Chevrolet #88 Shane van Gisbergen Trackhouse Racing Chevrolet #99 Daniel Suarez Trackhouse Racing Chevrolet |
Dank je wel weer!quote:Op maandag 14 april 2025 06:05 schreef hole1988 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Xfinity is niet uitgezonden.
Ik kijk morgen de samenvatting wel want nu WK snooker.quote:
Ik las juist dat hij het bijgelegd had met Stenhouse.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ben benieuwd naar Hocevar. Volgens Rick kan hij binnenkort een koekje van eigen deeg krijgen
Hij heeft nog meer vijanden voor zover ik weetquote:Op zondag 8 juni 2025 20:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las juist dat hij het bijgelegd had met Stenhouse.
https://www.motorsport.co(...)enhouse-Jr/10730504/
Enerverende race!quote:
Giantquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:32 schreef Peterselieman het volgende:
De Xfinity heeft al een Big One op Watkins Glen
Even de beelden.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 04:05 schreef JomboyMedia het volgende:
19-year-old NASCAR star Connor Zilisch broke his collarbone getting out of his car to celebrate his victory
quote:Op zondag 10 augustus 2025 01:29 schreef GavinMatte1 het volgende:
Prayers up for Conner Zilisch​
alternative angle on his post race fall
quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:38 schreef ArchivesDe het volgende:
Hey @Ridiculousness ever have a category about Sports Celebrations Gone Wrong? I think this would qualify. ​
​
All kidding aside I’m glad Connor Zilisch wasn’t more seriously injured after his tumble yesterday. I thought for sure he messed up his leg and had a concussion but he
Dankjewel!quote:Op maandag 25 augustus 2025 01:24 schreef hole1988 het volgende:
Nee niet weer!quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:24 schreef Starflyer het volgende:
Helaas wel ja. Zul je zien dat Logano alsnog kampioen wordt
We hebben slechtere versies gehad.quote:Op zondag 2 november 2025 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
Matige uitvoering van het volkslied
Is inmiddels bevestigd.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens de eerste berichten is voormalig NASCAR-coureur Greg Biffle bij een vliegtuigcrash in de staat North Carolina om het leven gekomen. Aan boord van het vliegtuigje dat op naam stond van de vliegmaatschappij van Biffle zouden 6 personen zijn geweest
https://www.telegraaf.nl/(...)taten/115499239.html
quote:Op maandag 12 januari 2026 21:45 schreef NASCAR het volgende:
A different look for the postseason in 2026.
Einde tijdperk Play-off Elliotquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 03:20 schreef TMZ het volgende:
NASCAR Driver Denny Hamlin's Dad Dead Following North Carolina House Fire
tmz.me/nrYRU7X
Welnee, gewoon gas gevenquote:Op zondag 15 februari 2026 22:19 schreef ondeugend het volgende:
Oww mijn Larson moet in de duct-tape
Volle gas!quote:
Pitsstops onder groen zijn altijd leuk.quote:
Witte vlag betekent; wat er ook gebeurt maakt niet uit volle gas.quote:
Ze hadden na de witte vlag de caution kunnen geven, maar blij dat ze dat niet gedaan hebbenquote:Op zondag 15 februari 2026 23:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Witte vlag betekent; wat er ook gebeurt maakt niet uit volle gas.
Was gaaf.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:14 schreef 4-elements het volgende:
Zat gisteren eindelijk weer eens live te kijken. Maar wat een laatste ronde.
Meerdere coureurs klaagden al over de warmte, maar Allmendinger ging helemaal out ...quote:
Ondanks de problemen.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:03 schreef hole1988 het volgende:
Reddick is wel lekker bezig op dit moment.
Die heeft nu al een flink gat te pakken in het klassement.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een baas door nu al vier zeges op zak te hebben
De veroorzaker is wel de klos.quote:Op maandag 30 maart 2026 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
Hele cleane race tot halverwege de laatste stage
Het is maar een kleintjequote:
Ben soms wel eens wat te enthousiastquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:38 schreef ondeugend het volgende:
Erg vermakelijke zaterdag auto parts series race.
Geen idee wanneer xfinity verloren ging trouwens.
Verder niet veel aanwezig meer in dit topic.. omdat de winnaars gespoilerd worden en ik vaak na moet kijken.
Afijn morgen big one rond 158. 😉
Het is je bij deze vergeven.quote:Op zondag 26 april 2026 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben soms wel eens wat te enthousiast
Een hele goede coureurs, maar hij neemt imo op sommige momenten net wat te veel risico en bepaalt daar soms de prijs voorquote:Op zondag 26 april 2026 21:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het is je bij deze vergeven.
Ik voorspel ook dat Kyle Larson weer niet finisht of met ronden achterstand. Op een of andere manier is hij vaak het bokje op de superspeedways.
Sinds dit seizoen een andere sponsor.quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:38 schreef ondeugend het volgende:
Geen idee wanneer xfinity verloren ging trouwens.
Ik vind hem juist een behouden rijder. Maar hij is vaak indirect betrokken bij een big one.quote:Op zondag 26 april 2026 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een hele goede coureurs, maar hij neemt imo op sommige momenten net wat te veel risico en bepaalt daar soms de prijs voor
Ik keek dat ook vrijwel nooit maar gisteren toevallig wel. Tnx.quote:Op zondag 26 april 2026 21:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sinds dit seizoen een andere sponsor.
Ze reden iets te snel voor een 1 stopper.quote:
Spa 98 start vibes. Voor gaat er één en zorgt voor een opstopping.quote:
voorspellende gavequote:Op zondag 26 april 2026 21:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het is je bij deze vergeven.
Ik voorspel ook dat Kyle Larson weer niet finisht of met ronden achterstand. Op een of andere manier is hij vaak het bokje op de superspeedways.
Met recht wel.quote:
Ja meestal hoor.. let maar eens op. De pineut weer.quote:
ja. iig Preece, Van Gisbergen, Chastain en Bell. Die andere twee zijn Buescher en Jones?quote:
Had in 2021 veel ellende gescheeldquote:Op zondag 26 april 2026 23:17 schreef Zorro het volgende:
Dat mogen ze in de F1 ook wel invoeren. Niks doen, ook geen bandjes, bij rode vlag.
McDowellquote:Op zondag 26 april 2026 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja. iig Preece, Van Gisbergen, Chastain en Bell. Die andere twee zijn Buescher en Jones?
Ging vooral om de uitvoering.quote:
Gevalletje pech.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:49 schreef Peterselieman het volgende:
Lekkere chaos in de pits
Gibbs rijdt weg, Custer remt hiervoor en Logano knalt er op
2 band stoppers, maakt het niet overzichtelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |