Ondanks de problemen.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:03 schreef hole1988 het volgende:
Reddick is wel lekker bezig op dit moment.
Die heeft nu al een flink gat te pakken in het klassement.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een baas door nu al vier zeges op zak te hebben
De veroorzaker is wel de klos.quote:Op maandag 30 maart 2026 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
Hele cleane race tot halverwege de laatste stage
Het is maar een kleintjequote:
Ben soms wel eens wat te enthousiastquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:38 schreef ondeugend het volgende:
Erg vermakelijke zaterdag auto parts series race.
Geen idee wanneer xfinity verloren ging trouwens.
Verder niet veel aanwezig meer in dit topic.. omdat de winnaars gespoilerd worden en ik vaak na moet kijken.
Afijn morgen big one rond 158. 😉
Het is je bij deze vergeven.quote:Op zondag 26 april 2026 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben soms wel eens wat te enthousiast
Een hele goede coureurs, maar hij neemt imo op sommige momenten net wat te veel risico en bepaalt daar soms de prijs voorquote:Op zondag 26 april 2026 21:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het is je bij deze vergeven.
Ik voorspel ook dat Kyle Larson weer niet finisht of met ronden achterstand. Op een of andere manier is hij vaak het bokje op de superspeedways.
Sinds dit seizoen een andere sponsor.quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:38 schreef ondeugend het volgende:
Geen idee wanneer xfinity verloren ging trouwens.
Ik vind hem juist een behouden rijder. Maar hij is vaak indirect betrokken bij een big one.quote:Op zondag 26 april 2026 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een hele goede coureurs, maar hij neemt imo op sommige momenten net wat te veel risico en bepaalt daar soms de prijs voor
Ik keek dat ook vrijwel nooit maar gisteren toevallig wel. Tnx.quote:Op zondag 26 april 2026 21:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sinds dit seizoen een andere sponsor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |