Welnee, gewoon gas gevenquote:Op zondag 15 februari 2026 22:19 schreef ondeugend het volgende:
Oww mijn Larson moet in de duct-tape
Volle gas!quote:
Pitsstops onder groen zijn altijd leuk.quote:
Witte vlag betekent; wat er ook gebeurt maakt niet uit volle gas.quote:
Ze hadden na de witte vlag de caution kunnen geven, maar blij dat ze dat niet gedaan hebbenquote:Op zondag 15 februari 2026 23:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Witte vlag betekent; wat er ook gebeurt maakt niet uit volle gas.
Was gaaf.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:14 schreef 4-elements het volgende:
Zat gisteren eindelijk weer eens live te kijken. Maar wat een laatste ronde.
Meerdere coureurs klaagden al over de warmte, maar Allmendinger ging helemaal out ...quote:
Ondanks de problemen.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:03 schreef hole1988 het volgende:
Reddick is wel lekker bezig op dit moment.
Die heeft nu al een flink gat te pakken in het klassement.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een baas door nu al vier zeges op zak te hebben
De veroorzaker is wel de klos.quote:Op maandag 30 maart 2026 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
Hele cleane race tot halverwege de laatste stage
Het is maar een kleintjequote:
Ben soms wel eens wat te enthousiastquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:38 schreef ondeugend het volgende:
Erg vermakelijke zaterdag auto parts series race.
Geen idee wanneer xfinity verloren ging trouwens.
Verder niet veel aanwezig meer in dit topic.. omdat de winnaars gespoilerd worden en ik vaak na moet kijken.
Afijn morgen big one rond 158. 😉
Het is je bij deze vergeven.quote:Op zondag 26 april 2026 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben soms wel eens wat te enthousiast
Een hele goede coureurs, maar hij neemt imo op sommige momenten net wat te veel risico en bepaalt daar soms de prijs voorquote:Op zondag 26 april 2026 21:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het is je bij deze vergeven.
Ik voorspel ook dat Kyle Larson weer niet finisht of met ronden achterstand. Op een of andere manier is hij vaak het bokje op de superspeedways.
Sinds dit seizoen een andere sponsor.quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:38 schreef ondeugend het volgende:
Geen idee wanneer xfinity verloren ging trouwens.
Ik vind hem juist een behouden rijder. Maar hij is vaak indirect betrokken bij een big one.quote:Op zondag 26 april 2026 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een hele goede coureurs, maar hij neemt imo op sommige momenten net wat te veel risico en bepaalt daar soms de prijs voor
Ik keek dat ook vrijwel nooit maar gisteren toevallig wel. Tnx.quote:Op zondag 26 april 2026 21:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sinds dit seizoen een andere sponsor.
Ze reden iets te snel voor een 1 stopper.quote:
Spa 98 start vibes. Voor gaat er één en zorgt voor een opstopping.quote:
voorspellende gavequote:Op zondag 26 april 2026 21:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het is je bij deze vergeven.
Ik voorspel ook dat Kyle Larson weer niet finisht of met ronden achterstand. Op een of andere manier is hij vaak het bokje op de superspeedways.
Met recht wel.quote:
Ja meestal hoor.. let maar eens op. De pineut weer.quote:
ja. iig Preece, Van Gisbergen, Chastain en Bell. Die andere twee zijn Buescher en Jones?quote:
Had in 2021 veel ellende gescheeldquote:Op zondag 26 april 2026 23:17 schreef Zorro het volgende:
Dat mogen ze in de F1 ook wel invoeren. Niks doen, ook geen bandjes, bij rode vlag.
McDowellquote:Op zondag 26 april 2026 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja. iig Preece, Van Gisbergen, Chastain en Bell. Die andere twee zijn Buescher en Jones?
Ging vooral om de uitvoering.quote:
Gevalletje pech.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:49 schreef Peterselieman het volgende:
Lekkere chaos in de pits
Gibbs rijdt weg, Custer remt hiervoor en Logano knalt er op
2 band stoppers, maakt het niet overzichtelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |