quote:"The Vegetarian" is a haunting, lyrical exploration of rebellion, identity, and the human psyche. When a seemingly ordinary woman makes an unexpected choice to renounce meat, her decision quietly disrupts the lives around her and unearths buried tensions. Set in contemporary South Korea, Han Kang’s internationally acclaimed novel unfolds in three parts, each offering a unique perspective on one woman’s quiet, yet radical transformation. With spare, poetic prose, it examines the boundaries of societal expectation, autonomy, and sanity. Disturbing yet beautiful, The Vegetarian is a powerful meditation on the cost of denying one’s inner truth.
Nee, wel de serie Slow Horses gezien (geweldige serie btw) Deze beide boeken lagen hier in het huis wat we voor de vakantie boekten.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb je de overige boeken van de Slough House serie ook gelezen?
Ik heb alleen het eerste boek, Slow Horses, gelezen. Het boek werd nogal bejubeld maar het viel mij wat tegen.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, wel de serie Slow Horses gezien (geweldige serie btw) Deze beide boeken lagen hier in het huis wat we voor de vakantie boekten.
Als je de kans hebt de serie te kijken, doen. Glansrol van Gary Oldman. Hij vind het zelf een van de beste rollen die hij speelde.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb alleen het eerste boek, Slow Horses, gelezen. Het boek werd nogal bejubeld maar het viel mij wat tegen.
quote:
Hmm het was toch niet voor mij.quote:
Benieuwd wat je ervan vindt/vond.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:34 schreef drakin het volgende:
Deze lag al een tijdje op de tbr stapel
[ afbeelding ]
Tot nu toe leest het echt heel fijn!quote:
Vind die boeken van Mathijs Deen leuk!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:16 schreef Mrs.Peel het volgende:
Kairos, Jenny Erpenbeck
[ afbeelding ]
De loods, Mathijs Deen
[ afbeelding ]
Een tijd geleden heb ik zijn eerste boek "gelezen" (luisterboek). Deen heeft een mooie schrijfstijl maar ik vond het verhaal (plot) niet zo boeiend.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vind die boeken van Mathijs Deen leuk!
De Damiaanhoeve gelijk aangeschaft n.a.v. deze post. Ziet eruit als een interessant verhaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:46 schreef blomke het volgende:
Na een "Vrede zij met U zuster" van hem gelezen te hebben, deze tegengekomen in winkel en meteen meegenomen:
[ afbeelding ]
Al 60 blz verslonden op eerste dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |