Wat ziet Mart er slecht uit tegenwoordigquote:
Mogen we dan ook de bloemen leveren?quote:
Arme Eliquote:
Tijd om een belletje op zijn rolstoel te monteren.quote:
Ik zie een hele goede Pogiquote:Op zondag 6 april 2025 14:18 schreef Reljem het volgende:
Dit gaat als een boomerang terug komen maar ik heb 2 momentjes gehad bij Pogi waardoor ik denk dat hij niet super is.
Helaas is hij ook beter dan iedereen behalve Matje op 90%, maar toch. Een mens mag hopen.
Die stapt afquote:Op zondag 6 april 2025 14:20 schreef Bugno3 het volgende:
Op 86km kramp beginnen krijgen. Leuke laatste uurtjes voor Romele op komst.
Was heel handig te showen op de eerste keer Kwaremontquote:Op zondag 6 april 2025 14:20 schreef Bugno3 het volgende:
Op 86km kramp beginnen krijgen. Leuke laatste uurtjes voor Romele op komst.
Pogacar rijdt er op de Kwaremont zeker 30-40 seconden af per keer.quote:
Die kans lijkt aanwezig. Op UAE na gaat niemand werken in het peloton en UAE is al bijna uitgespeeld.quote:
Das waar, Matje ook.quote:Op zondag 6 april 2025 14:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Pogacar rijdt er op de Kwaremont zeker 30-40 seconden af per keer.
Meerdere valpartijen op de levensgevaarlijke Vlaamse wegen.quote:Op zondag 6 april 2025 14:23 schreef The_Undertone het volgende:
Ja, terug van het voetbal van mijn zoon, wat heb ik gemist?
Kan niet wachten tot de Kwaremont iigquote:Op zondag 6 april 2025 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die kans lijkt aanwezig. Op UAE na gaat niemand werken in het peloton en UAE is al bijna uitgespeeld.
Al wachten we natuurlijk op de aanval van Pogacar.
We hebben Pogi, Van Aert en van der Poel een paar jaar geleden in no time minuten goed zien maken tussen grofweg de Kwaremont en net na de Kruisberg?quote:Op zondag 6 april 2025 14:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Pogacar rijdt er op de Kwaremont zeker 30-40 seconden af per keer.
Gras is groenquote:Op zondag 6 april 2025 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meerdere valpartijen op de levensgevaarlijke Vlaamse wegen.
Trek gaat ook wel wat doen als het penibel wordt, lijkt me.quote:Op zondag 6 april 2025 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die kans lijkt aanwezig. Op UAE na gaat niemand werken in het peloton en UAE is al bijna uitgespeeld.
Al wachten we natuurlijk op de aanval van Pogacar.
Mwoah, als Pogacar all out gaat en naar ze toe rijdt is het wel listigquote:Op zondag 6 april 2025 14:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zolang t voorste groepje geen 3 minuten heeft is er weinig aan de hand.
Tenzij jij een manier weet waarmee je zonder verhoogde hartslag en/of beentempo opeens 6km per uur harder kan fietsen: ja.quote:Op zondag 6 april 2025 14:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou Cancellara destijds echt een hulpmotor hebben gehad?
Alle ballen op Hoolequote:Op zondag 6 april 2025 14:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Trek gaat ook wel wat doen als het penibel wordt, lijkt me.
Dat is toch wel de meest zielige vorm van valsspelen ooit?quote:Op zondag 6 april 2025 14:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tenzij jij een manier weet waarmee je zonder verhoogde hartslag en/of beentempo opeens 6km per uur harder kan fietsen: ja.
Schakelen, afdalen, dat soort dingenquote:Op zondag 6 april 2025 14:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tenzij jij een manier weet waarmee je zonder verhoogde hartslag en/of beentempo opeens 6km per uur harder kan fietsen: ja.
quote:Op zondag 6 april 2025 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom rijden er treinen tijdens de hoogmis?
Ja, waar niet?quote:Op zondag 6 april 2025 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit ziet eruit als een plek waar ik ook ooit Sep heb zien liggen.
Drukt zn snorquote:
Tja, we weten dankzij Femke Vandendriessche dat die dingen in ieder geval hebben bestaan en die ze waren waarschijnlijk niet speciaal gemaakt voor een subtop junioren veldrijdster.quote:Op zondag 6 april 2025 14:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is toch wel de meest zielige vorm van valsspelen ooit?
Past mi totaal niet bij Cancellara
De Roompot geweldenaarquote:Op zondag 6 april 2025 14:32 schreef Bugno3 het volgende:
Ik had tot vandaag nog nooit van Elmar Reinders gehoord.
Gezien dit feit weet ik bijna zeker dat Cancellara en ook Vrome gemotoriseerd rondreden.quote:Op zondag 6 april 2025 14:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tja, we weten dankzij Femke Vandendriessche dat die dingen in ieder geval hebben bestaan en die ze waren waarschijnlijk niet speciaal gemaakt voor een subtop junioren veldrijdster.
Maar dat was niet haar fiets! Just verkocht aan een vriend.quote:Op zondag 6 april 2025 14:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tja, we weten dankzij Femke Vandendriessche dat die dingen in ieder geval hebben bestaan en die ze waren waarschijnlijk niet speciaal gemaakt voor een subtop junioren veldrijdster.
Ik wel, maar juist omdát het zo'n nietszeggende renner is.quote:Op zondag 6 april 2025 14:32 schreef Bugno3 het volgende:
Ik had tot vandaag nog nooit van Elmar Reinders gehoord.
Rick Pluimers is het niet met joun eens.quote:Op zondag 6 april 2025 14:35 schreef Bugno3 het volgende:
Alle afstopmannetjes wel weggblazen inmiddels.
Froome?quote:Op zondag 6 april 2025 14:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gezien dit feit weet ik bijna zeker dat Cancellara en ook Vrome gemotoriseerd rondreden.
Even die extra chromosomen benuttenquote:Op zondag 6 april 2025 14:36 schreef Kloit het volgende:
[..]
Springplank voor Dylan Teuns, die zo een verschroeiende demarrage gaat plaatsen.
Amy De Gendt gaat ook top 10 rijden volgens Oli Naesen.quote:Op zondag 6 april 2025 14:36 schreef Kloit het volgende:
[..]
Springplank voor Dylan Teuns, die zo een verschroeiende demarrage gaat plaatsen.
Droomplanquote:Op zondag 6 april 2025 14:36 schreef Kloit het volgende:
[..]
Op die gravelklim in de Giro, heb het eens bekeken en met satellite shifters (die hij op sommige fietsen leek te hebben) is het mogelijkquote:Op zondag 6 april 2025 14:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Froome?
Kan me wel een heel vreemde versnelling tijdens een ronde herrineren.
Eerder 5 denk ikquote:Op zondag 6 april 2025 14:38 schreef Kloit het volgende:
Hoeveel minuten zou de kopgroep nodig hebben op de tweede keer Kwaremont om het te halen? 2.30?
4-5 denk ik ja, want Pogacar en MVDP gaan zometeen schroeienquote:
Zoveel nou ook weer niet. Denk ikquote:Op zondag 6 april 2025 14:38 schreef Kloit het volgende:
Hoeveel minuten zou de kopgroep nodig hebben op de tweede keer Kwaremont om het te halen? 2.30?
3. Maar gaat m niet worden.quote:Op zondag 6 april 2025 14:38 schreef Kloit het volgende:
Ik juich stiekem wel voor deze twee. Leuk als een outsider er met een grote prijs vandoor gaat.quote:Op zondag 6 april 2025 14:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijkt me overdreven met Ganna en Kung erin.
Die zitten al flinke tijd op kop te boren, zeker in de achtervolging op de oorspronkelijke kopgroepquote:Op zondag 6 april 2025 14:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ganna, Kung en Benoot zijn op deze manier wel een dikke top-10 plek aan het veiligstellen normaal gesproken.quote:Op zondag 6 april 2025 14:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Satellite shifters?quote:Op zondag 6 april 2025 14:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Op die gravelklim in de Giro, heb het eens bekeken en met satellite shifters (die hij op sommige fietsen leek te hebben) is het mogelijk
Ok ik neem het terug.quote:Op zondag 6 april 2025 14:18 schreef Reljem het volgende:
Dit gaat als een boomerang terug komen maar ik heb 2 momentjes gehad bij Pogi waardoor ik denk dat hij niet super is.
Helaas is hij ook beter dan iedereen behalve Matje op 90%, maar toch. Een mens mag hopen.
Alleen voor het knopje?quote:Op zondag 6 april 2025 14:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Op die gravelklim in de Giro, heb het eens bekeken en met satellite shifters (die hij op sommige fietsen leek te hebben) is het mogelijk
Extra Di2 knoppen die je op je fiets kan zetten. Hij had ze bovenop het stuur vanwege zn klimhouding. En kon dus schakelen met de handen bovenopquote:
Wout wellicht maar bij Alpecin laten ze Hermans wachten als het nodig isquote:Op zondag 6 april 2025 14:40 schreef Kloit het volgende:
[..]
Veel zal ervan afhangen of Wout en Mathieu durven te pokeren met Benoot en Hermans vooraan.
Nou ja, wat er gezegd werd, als je een stuk harder gaat zonder te lijken schakelen is het wel verdacht. Maar hij heeft zn handen op plekken waar hij wel kan schakelenquote:
Bij Froome toonde de hartslagmeter geen hogere hartslag tijdens de versnelling. Dus ook al kon hij ongezien schakelen: hoe kan zijn hartslag dan niet toenemen bij een versnelling?quote:Op zondag 6 april 2025 14:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nou ja, wat er gezegd werd, als je een stuk harder gaat zonder te lijken schakelen is het wel verdacht. Maar hij heeft zn handen op plekken waar hij wel kan schakelen
Dat slaat toch nergens op?quote:Op zondag 6 april 2025 14:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nou ja, wat er gezegd werd, als je een stuk harder gaat zonder te lijken schakelen is het wel verdacht. Maar hij heeft zn handen op plekken waar hij wel kan schakelen
Die doet het in zijn broek op de OK in het wiel van Pogi en Matje?quote:Op zondag 6 april 2025 14:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wout zal zometeen ook wel weer moeten.
Zit wel een flinke vertraging in hè, gemiddeld zo'n 30s voor de hartslag echt reageert, laat staan in de tweede week van een grote ronde.quote:Op zondag 6 april 2025 14:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bij Froome toonde de hartslagmeter geen hogere hartslag tijdens de versnelling. Dus ook al kon hij ongezien schakelen: hoe kan zijn hartslag dan niet toenemen bij een versnelling?
Dat mag.quote:
Oh echt? Dat wist ik niet. Dat verandert eea wellicht.quote:Op zondag 6 april 2025 14:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zit wel een flinke vertraging in hè, gemiddeld zo'n 30s voor de hartslag echt reageert, laat staan in de tweede week van een grote ronde.
Tja, hij had ook 80 astmapufjes aan medicijnen in zn bloed en een arts die testosteronpleisters bestelde.quote:Op zondag 6 april 2025 14:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op?
Als je gewoon gaat staan en het motortje aanzet dan?
Ik kan maar moeilijk geloven dat je zo laf wil winnen,
Ja, je kan het best precies uitzoeken die vertraging, iemand bij Recreatief Wielrennen had dat gedaan.quote:Op zondag 6 april 2025 14:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh echt? Dat wist ik niet. Dat verandert eea wellicht.
Dat valt echt enorm mee.quote:Op zondag 6 april 2025 14:48 schreef Bugno3 het volgende:
Iedereen laat zich naar de slacht rijden door Pogi.
Koersverloop is eerder in het voordeel van Matje tot nu toe.quote:
Wat wil je dat de rest doet dan? Renners als Benoot, Ganna en Kung hebben al geanticipeerd en de rest laat Pogacar zijn ploeg oproken voor de Kwaremont.quote:Op zondag 6 april 2025 14:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee hoor. Tempo rijden tot de OK is zelfmoord.
Inderdaad. Altijd lekker zo'n val om je even op scherp te zettenquote:Op zondag 6 april 2025 14:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Koersverloop is eerder in het voordeel van Matje tot nu toe.
Wat moeten ze anders doen volgens jou?quote:Op zondag 6 april 2025 14:48 schreef Bugno3 het volgende:
Iedereen laat zich naar de slacht rijden door Pogi.
Zonder valpartij zeker. Nu moet je maar afwachten hoeveel last hij heeft en hoeveel energie de achtervolging heeft gekost.quote:Op zondag 6 april 2025 14:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik noem dat een motorrijder.quote:Op zondag 6 april 2025 14:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is de persoon die op de motor zit.
Visma had minimaal Jorgenson iets moeten laten doen. Lidl had ook iets mogen doen. Die gaan op deze manier helemaal kansloos zijn.quote:Op zondag 6 april 2025 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat wil je dat de rest doet dan? Renners als Benoot, Ganna en Kung hebben al geanticipeerd en de rest laat Pogacar zijn ploeg oproken voor de Kwaremont.
Daan Hooligan onderschatten.quote:Op zondag 6 april 2025 14:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Visma had minimaal Jorgenson iets moeten laten doen. Lidl had ook iets mogen doen. Die gaan op deze manier helemaal kansloos zijn.
Op Pro Cycling Manager jaquote:Op zondag 6 april 2025 14:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Benoot kan de Ronde van Vlaanderen winnen.
Lidl-Trek heeft Hoole vooraan.quote:Op zondag 6 april 2025 14:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Visma had minimaal Jorgenson iets moeten laten doen. Lidl had ook iets mogen doen. Die gaan op deze manier helemaal kansloos zijn.
Yep, ook lekker dat Quinten mee is. Die kan zeker van pas komen op die tussenstukken.quote:Op zondag 6 april 2025 14:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jose heeft dit vakkundig afgehandeld.quote:
Béarnaisesausquote:Op zondag 6 april 2025 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
Steak frites
(de enige variant waarin de term frites is toegestaan)
Ik voorzie een mutantendemonstratie.quote:Op zondag 6 april 2025 14:52 schreef H.Vviv het volgende:
We gaan even goed zitten voor een topshow op de Oude Kwaremont.
Boeren boeren boeren!quote:
Tijd om jou uit dit subforum te verbannenquote:
Tsja, wat moeten ze anders.quote:Op zondag 6 april 2025 14:53 schreef Bugno3 het volgende:
Visma vol rijden om zo WOUT te lossen. Zin in.
Als deze kopgroep vooruit zou blijven wel, ja. We hebben het over iemand die in 10 deelnames twee keer niet gefinisht is en de andere 8 keer niet slechter dan 15e is geëindigd.quote:
Het gat naar Benoot niet zelf dichtrijen zodat ze er mogelijk ook wat aan hebben?quote:Op zondag 6 april 2025 14:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, wat moeten ze anders.
Prima geanticipeerd met Benoot, en nu maar zien hoe ver WOUT en Jorgenson kunnen komen. Veel meer kan je ook niet van ze verwachten.
Alles komt samen, Jorgenson valt aan, iedereen kijkt naar elkaar en hij rijdt solo naar de winst.quote:Op zondag 6 april 2025 14:59 schreef Szura het volgende:
Hopelijk hebben ze een betere tactiek bij Visma dan woensdag
Ja.quote:Op zondag 6 april 2025 15:02 schreef Godshand het volgende:
Gaat Pogacar langzamer dan de vorige keer Kwaremont toen hij won of gaan de anderen sneller?
Dit valt alleszins mee.quote:
Dit is weer de klassieke Mathieu die we toch al een tijdje niet meer hebben gezien.quote:Op zondag 6 april 2025 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een paar meter voor Pogacar gaat rijdt ie nog voor hem, hoe kan een mens in zo'n korte tijd zoveel posities verliezen?
Al die extra inspanningen komen je duur te staan.
Pogi wil er een intervalwedstrijd van maken?quote:
Dat was echt volle bak, dit zeker nietquote:Op zondag 6 april 2025 15:02 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben benieuwd naar de tijd op de OK tov de versnelling daar van Pogi 2 jaar terug
Inderdaad, gewoon meedrijven.quote:Op zondag 6 april 2025 15:04 schreef Reljem het volgende:
Jumbo moet uiteraard niet rijden, anders breng je de 2 beste bij Benoot.
De beste renner ter wereld zou natuurlijk niet misstaan op de erelijst.quote:Op zondag 6 april 2025 15:04 schreef Szura het volgende:
Karrel droomt al voorzichtig van winnaar Benoot
In Spanje zouden ze zwembadje lek prikkenquote:Op zondag 6 april 2025 15:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind dat, wat de weersomstandigheden ook zijn, de Koppenberg te allen tijde nat moet liggen.
Uitstekende suggestie.quote:Op zondag 6 april 2025 15:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind dat, wat de weersomstandigheden ook zijn, de Koppenberg te allen tijde nat moet liggen.
Was helaas te verwachten.quote:
Oneens, de Koppenberg vorig jaar was een parodie op wielrennen.quote:Op zondag 6 april 2025 15:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |