Daar heb je geen Karrel hequote:Op zondag 6 april 2025 13:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Het geluid van Eurosport is beduidend beter dan dat van Sporza.
Deze post leest er als eentje van tongquote:Op zondag 6 april 2025 13:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nu met pas drie uur bier achter de kiezen. Straks met 6 uur. Dat wordt genot.
Waarom niet de veldrit oplossing hier?quote:Op zondag 6 april 2025 13:04 schreef Bugno3 het volgende:
Publiek hangt weer veel te ver over de hekken. Dat gaat straks mis.
Verlang weer terug naar de 2020 versiequote:Op zondag 6 april 2025 13:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarom niet de veldrit oplossing hier?
Stond die langs de kant?quote:
Wordt daar waarschijnlijk slecht afgezet door zijn team.quote:Op zondag 6 april 2025 13:19 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga zitten voor het demasque van WOUT op de Eikenberg.
Een lekvrije band is geen snelle band.quote:Op zondag 6 april 2025 13:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom rijden ze altijd lek? Hoe moeilijk is het om een lekvrije band te ontwikkelen. In autosport rijden ze zelden lek.
In F1 rijden ze ook op lekvrije snelle banden.quote:Op zondag 6 april 2025 13:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een lekvrije band is geen snelle band.
Wat een kutseizoen heeft die jongen tot nu toe. Ik heb nochtans goede hoop voor de rest van het seizoen.quote:Op zondag 6 april 2025 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jenno is lekker aan het bloeden.
In Twente heel normaal net als in Vlaanderen, dan drink je mooi wat pintjes en laat je de tuin de tuin.quote:
Bobby Eden?quote:Op zondag 6 april 2025 13:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Houden we Bobby de hele dag bij Eurosport?
Straks Visma op kop en dan glijden ze allemaal de bocht uit door olie?quote:Op zondag 6 april 2025 13:23 schreef Pistolero het volgende:
WOUT heeft tot nu toe wel alle pech ontweken. Dit kan niet meer fout!
(Dit gaat sowieso grandioos fout straks)
Dat gevoel had ik ook. Zwoegend.quote:Op zondag 6 april 2025 13:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit ziet er al niet meer flitsend uit bij Van der Poel, in het wiel van Planckaert of all places. Waggelend van links naar rechts.
Stig?quote:Op zondag 6 april 2025 13:26 schreef Faraday01 het volgende:
Lotto wordt de hekken in gereden door motor
Misschien zich aan het pacen, geen krachten nu verspillen, maar dat is ook wensdenkenquote:Op zondag 6 april 2025 13:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit ziet er al niet meer flitsend uit bij Van der Poel, in het wiel van Planckaert of all places. Waggelend op het zadel van links naar rechts.
Ja dit is gespeeld, streep erdoor.quote:Op zondag 6 april 2025 13:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit ziet er al niet meer flitsend uit bij Van der Poel, in het wiel van Planckaert of all places. Waggelend op het zadel van links naar rechts.
Of gewoon niet meteen met je krachten smijtenquote:Op zondag 6 april 2025 13:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Maar net hoe de pet van de jury staat.quote:Op zondag 6 april 2025 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Maar achter de auto stayeren mag dus na een valpartij, of wat zijn precies de regels?
Serieuze vraag, overigens.
Waan van de dag.quote:Op zondag 6 april 2025 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Maar achter de auto stayeren mag dus na een valpartij, of wat zijn precies de regels?
Mag niet, maar wordt standaard gedoogd. Zeg maar het Nederlandse wietbeleid.quote:Op zondag 6 april 2025 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Arme Eekhoffquote:Op zondag 6 april 2025 13:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mag niet, maar wordt standaard gedoogd. Zeg maar het Nederlandse wietbeleid.
Hangt van je nationaliteit af.quote:Op zondag 6 april 2025 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Wel een lompe klap leek het, weinig schaafwondenquote:
Ik dacht dat hij 1 van de laatsten was die viel. Dus dat zou mee kunnen vallen. Had wel wat pijn aan de arm.quote:
Misschien staat Sagan er wel, met een jas en een stuk in de kraag.quote:Op zondag 6 april 2025 13:31 schreef Fretwork het volgende:
Kan er iemand zn jasje even laten bungelen op de Kwaremont?
De koers is onredbaar gezonkenquote:
Bij de NOS kijkenquote:Op zondag 6 april 2025 13:34 schreef Remco het volgende:
NOS
20 minuten voorbeschouwing alles missen, dan 5 minuten later melden vd Poel is gevallen, nu reclame.
Zelfkastijdingquote:Op zondag 6 april 2025 13:34 schreef Remco het volgende:
NOS
20 minuten voorbeschouwing alles missen, dan 5 minuten later melden vd Poel is gevallen, nu reclame.
Hef de NOS opquote:Op zondag 6 april 2025 13:34 schreef Remco het volgende:
NOS
De livestream is prima, hoewel Michael er natuurlijk ongelooflijk op los oudehoert.quote:
Dan zal Pogi er wel vroeg aan beginnen.quote:Op zondag 6 april 2025 13:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het plannetje van UAE wordt ook steeds moeilijker met Politt, Narvaez en Wellens die allemaal al op de grond hebben gelegen.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 6 april 2025 13:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het plannetje van UAE wordt ook steeds moeilijker met Politt, Narvaez en Wellens die allemaal al op de grond hebben gelegen.
Ja maar alpecin ook. Die had vdp nodig om plannen van uae te counterenquote:Op zondag 6 april 2025 13:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit maakt mij razend.quote:Op zondag 6 april 2025 13:38 schreef DiegoFuser het volgende:
Met al die valpartijen vandaag noteer ik Philipsen alvast met permanent marker voor volgende week.
Het idee is natuurlijk om een verschroeiende lead-out te doen op de tweede Oude Kwaremont, maar dan moet je wel nog een ploeg hebben.quote:Op zondag 6 april 2025 13:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zal Pogi er wel vroeg aan beginnen.
Rotslecht in Dwars, blijkbaar kampend met wat keelpijn. Die noteer ik niet.quote:Op zondag 6 april 2025 13:38 schreef DiegoFuser het volgende:
Met al die valpartijen vandaag noteer ik Philipsen alvast met permanent marker voor volgende week.
Voor de einduitslag niet, zeker nu de enige concurrent op de grond heeft gelegen.quote:
We zijn één slecht getimede lekke band of valpartij van Pogacar verwijderd van een glorieuze zege van WOUT volgende week.quote:Op zondag 6 april 2025 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rotslecht in Dwars, blijkbaar kampend met wat keelpijn. Die noteer ik niet.
Ik noteer Mes alvast.quote:Op zondag 6 april 2025 13:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We zijn één slecht getimede lekke band of valpartij van Pogacar verwijderd van een glorieuze zege van WOUT volgende week.
Moet hij wel nog van Pedersen en Ganna af.quote:Op zondag 6 april 2025 13:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We zijn één slecht getimede lekke band of valpartij van Pogacar verwijderd van een glorieuze zege van WOUT volgende week.
Het zou niet het eerste grote nummer zijn van de medische staf van Alpecin.quote:Op zondag 6 april 2025 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rotslecht in Dwars, blijkbaar kampend met wat keelpijn. Die noteer ik niet.
Die rijdt ongetwijfeld weer drie keer lek.quote:
Pedersen, Ganna of Wout zouden alledrie wel leuke winnaars zijn. Alles beter dan Pogacar of Philipsen.quote:Op zondag 6 april 2025 13:42 schreef Kloit het volgende:
[..]
Moet hij wel nog van Pedersen en Ganna af.
Die heeft nooit geimponeerd in Noord-Frankrijk.quote:Op zondag 6 april 2025 13:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Iedereen weet dat volgende week Ganna wint.
Straks hebben ze meerderheid in kopgroep en valt Matteo wel winnend aan. Dat zou erg geinig zijn.quote:Op zondag 6 april 2025 13:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Compleet weggereden door Mes op het vlakkequote:Op zondag 6 april 2025 13:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Iedereen weet dat volgende week Ganna wint.
Je kon ook nos.nl kijken, hoor.quote:Op zondag 6 april 2025 13:34 schreef Remco het volgende:
NOS
Stijn VDBquote:Op zondag 6 april 2025 13:49 schreef Fretwork het volgende:
Welke renner zou een klassieker van pakweg 400-500km winnen?
Kung is wel kanshebber
Kruijswijkquote:Op zondag 6 april 2025 13:49 schreef Fretwork het volgende:
Kung is wel kanshebber
Fabio Jakobsenquote:Op zondag 6 april 2025 13:49 schreef Fretwork het volgende:
Kung is wel kanshebber
Ludo Dierckxsensquote:Op zondag 6 april 2025 13:49 schreef Fretwork het volgende:
Kung is wel kanshebber
Mes.quote:Op zondag 6 april 2025 13:49 schreef Fretwork het volgende:
Kung is wel kanshebber
Wanneer komt Bordeaux-Parijs weer terug op de kalender?quote:Op zondag 6 april 2025 13:49 schreef Fretwork het volgende:
Kung is wel kanshebber
Evenepoel na een solo van 370 km.quote:Op zondag 6 april 2025 13:49 schreef Fretwork het volgende:
Kung is wel kanshebber
Geen hysterie.quote:Op zondag 6 april 2025 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het commentaar vd nos is om bij in slaap te vallen
Eens.quote:Op zondag 6 april 2025 14:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Extreem slap van Vollering om dit te skippen, trouwens.
Dat is de vijfde keer al vandaag? Zenuwenquote:Op zondag 6 april 2025 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sanitaire stop Wout van Aert.
Dat is goed zijn, dat is vertrouwen!
Maar Pogacar heeft nog amper troepen. Die gaat zo zelf.quote:Op zondag 6 april 2025 14:01 schreef Bugno3 het volgende:
Tsjeu kan zo kijken naar Pogi om het om te lossen.
Ganna gaat hier op deze manier echt niet winnenquote:Op zondag 6 april 2025 14:01 schreef Bugno3 het volgende:
Tsjeu kan zo kijken naar Pogi om het om te lossen.
Ja, dat bedoel ik. Matje op het wiel. Pogi het dicht laten brommeren.quote:Op zondag 6 april 2025 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar Pogacar heeft nog amper troepen. Die gaat zo zelf.
Zou mooi zijnquote:
Zo lang het binnen 2 minuten blijft kan hij wel wachten op tweede keer Kwaremont lijkt mequote:Op zondag 6 april 2025 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Berendries is wat dat betreft ideaal. Vanaf daar vooral rugwind richting de Oude Kwaremont.quote:Op zondag 6 april 2025 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is nog 40km, dat lijkt me te ver.quote:Op zondag 6 april 2025 14:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zo lang het binnen 2 minuten blijft kan hij wel wachten op tweede keer Kwaremont lijkt me
Ik tel inmiddels 3 uae's op kopquote:Op zondag 6 april 2025 14:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is nog 40km, dat lijkt me te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |