Maar Pogacar heeft nog amper troepen. Die gaat zo zelf.quote:Op zondag 6 april 2025 14:01 schreef Bugno3 het volgende:
Tsjeu kan zo kijken naar Pogi om het om te lossen.
Ganna gaat hier op deze manier echt niet winnenquote:Op zondag 6 april 2025 14:01 schreef Bugno3 het volgende:
Tsjeu kan zo kijken naar Pogi om het om te lossen.
Ja, dat bedoel ik. Matje op het wiel. Pogi het dicht laten brommeren.quote:Op zondag 6 april 2025 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar Pogacar heeft nog amper troepen. Die gaat zo zelf.
Zou mooi zijnquote:
Zo lang het binnen 2 minuten blijft kan hij wel wachten op tweede keer Kwaremont lijkt mequote:Op zondag 6 april 2025 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Berendries is wat dat betreft ideaal. Vanaf daar vooral rugwind richting de Oude Kwaremont.quote:Op zondag 6 april 2025 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is nog 40km, dat lijkt me te ver.quote:Op zondag 6 april 2025 14:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zo lang het binnen 2 minuten blijft kan hij wel wachten op tweede keer Kwaremont lijkt me
Ik tel inmiddels 3 uae's op kopquote:Op zondag 6 april 2025 14:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is nog 40km, dat lijkt me te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |