SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Van rups naar vlinder, van vlinder naar tijgerin. Valt wel mee tochquote:Op zondag 6 april 2025 11:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Van een vlinder naar een tijgerin is wel een hele grote transformatie
Misschien heb ik ergens bij biologie een keer niet opgelet.quote:Op zondag 6 april 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van rups naar vlinder, van vlinder naar tijgerin. Valt wel mee toch
gewoon zak pindarotsjes leegvretenquote:Op zondag 6 april 2025 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Bonte was is al bijna klaar. alleen geen lunch in huis. Straks maar weer Bakker Bart laten opdraven dus.
Jaquote:
Ja je was net ziek die dag denk ikquote:Op zondag 6 april 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien heb ik ergens bij biologie een keer niet opgelet.
Of zelf naar Bakker Bart draven. Heb je alvast de stapjes voor se hapjesquote:Op zondag 6 april 2025 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Bonte was is al bijna klaar. alleen geen lunch in huis. Straks maar weer Bakker Bart laten opdraven dus.
PINDAROTSJESquote:Op zondag 6 april 2025 11:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon zak pindarotsjes leegvreten
Dat is helemaal geen gek idee eigenlijk.quote:Op zondag 6 april 2025 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of zelf naar Bakker Bart draven. Heb je alvast de stapjes voor se hapjes
quote:Op zondag 6 april 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen gek idee eigenlijk.
scheelt alvast weer bezorgkosten en servicekosten en transactiekosten en whatnotkosten.quote:
haaghs heeft het druk tegenwoordigquote:Op zondag 6 april 2025 11:45 schreef AirwiN het volgende:
Nog ff bij @:Haags langs gelopen met de Duinenmars maar hij stond geeneens klaar met een bakje koffie en een koekje.
Volgens mij moet je 20x heen en terug naar Bakker Bart voordat je de stapjes voor zo'n broodje gelopen hebtquote:Op zondag 6 april 2025 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of zelf naar Bakker Bart draven. Heb je alvast de stapjes voor se hapjes
Èn je hebt lekker een stukje gewandeldquote:Op zondag 6 april 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
scheelt alvast weer bezorgkosten en servicekosten en transactiekosten en whatnotkosten.
quote:Op zondag 6 april 2025 11:45 schreef AirwiN het volgende:
Nog ff bij @:Haags langs gelopen met de Duinenmars maar hij stond geeneens klaar met een bakje koffie en een koekje.
No wayquote:Op zondag 6 april 2025 11:51 schreef Karzai het volgende:
@:haags straks wil ze een pony zal maar vast wat gaan overwerken
Schandaligquote:Op zondag 6 april 2025 11:45 schreef AirwiN het volgende:
Schandaligquote:Op zondag 6 april 2025 11:45 schreef AirwiN het volgende:
Nouja, alsnog beter dan de bezorgert die stapjes laten zettenquote:Op zondag 6 april 2025 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij moet je 20x heen en terug naar Bakker Bart voordat je de stapjes voor zo'n broodje gelopen hebt
ik woon er niet naast of zo hoorquote:Op zondag 6 april 2025 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij moet je 20x heen en terug naar Bakker Bart voordat je de stapjes voor zo'n broodje gelopen hebt
Gaan er zo vaak mensen dood dan daar?quote:Op zondag 6 april 2025 12:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Koffie bij @:Haags? Da's zeker twee drupjes koffieboonvocht en een koekkruimeltje...
PAH!
Voor genieten, kom naar BENEDEN de rivieren en laaf je aan liters koffie geserveerd met hompen cake.
Zeg!!quote:Op zondag 6 april 2025 12:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Koffie bij @:Haags? Da's zeker twee drupjes koffieboonvocht en een koekkruimeltje...
PAH!
Voor genieten, kom naar BENEDEN de rivieren en laaf je aan liters koffie geserveerd met hompen cake.
Wel eerst even een cursus Brabants doen, maar zeg maar wanneer de koffie klaar staatquote:Op zondag 6 april 2025 12:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
PAH!
Ok USquote:Op zondag 6 april 2025 12:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
PAH!
Het moet al bijna de bakker bart in apeldoorn zijn wil je de calorieën eraf wandelen die er in zo'n belegd broodje zittenquote:
wat doe ik foutquote:Op zondag 6 april 2025 12:08 schreef kwiwi het volgende:
Zo, lekker in m'n hangstoelDie dingen zijn één van de beste uitvindingen ooit, beetje schommelen, draaien en op en neer wippen terwijl je met een drankje in je hand naar de vogeltjes en schapen kijkt
![]()
Zoiets dus
[ afbeelding ]
Comfyquote:Op zondag 6 april 2025 12:08 schreef kwiwi het volgende:
Zo, lekker in m'n hangstoelDie dingen zijn één van de beste uitvindingen ooit, beetje schommelen, draaien en op en neer wippen terwijl je met een drankje in je hand naar de vogeltjes en schapen kijkt
![]()
Zoiets dus
[ afbeelding ]
Maar je hoeft ook niet meteen naar de andere kant van het land toch. Er zijn vast ook wel plekken daar in het westen waar het wat rustiger is dan waar je nu woont.quote:Op zondag 6 april 2025 12:12 schreef Karzai het volgende:
ben hier gebonden door familie en vrienden en heb verder geen hoge opleiding
Je hebt geen hoge opleiding nodig om in friesland o.i.d. te gaan wonen. En met de auto ben je zo in Amsterdamquote:Op zondag 6 april 2025 12:12 schreef Karzai het volgende:
ben hier gebonden door familie en vrienden en heb verder geen hoge opleiding
-kijkt naar buiten-quote:Op zondag 6 april 2025 12:08 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Zoiets dus
[ afbeelding ]
Ik bescherm je welquote:Op zondag 6 april 2025 12:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
volgende week moet ik weer een keer naar boven de rivieren...
![]()
blijft spannend, die overtocht naar het Schaduwrijk.
Een begraafplaats schijnt vrij rustig te zijn. Maar om daar nu gezellig in een hangmat oid te gaan liggen is ook weer zo wat.quote:Op zondag 6 april 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je hoeft ook niet meteen naar de andere kant van het land toch. Er zijn vast ook wel plekken daar in het westen waar het wat rustiger is dan waar je nu woont.
Nou nou Haags..quote:Op zondag 6 april 2025 12:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Een begraafplaats schijnt vrij rustig te zijn. Maar om daar nu gezellig in een hangmat oid te gaan liggen is ook weer zo wat.
*Steelt schommelstoelquote:Op zondag 6 april 2025 12:08 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Zoiets dus
[ afbeelding ]
ik vind amsterdam wel een leuke stad hoor er gebeurt hier vanalles, weinig sociale controle en je mebt alles binnen handbereik, maar weinig mooi natuur en veel druktequote:Op zondag 6 april 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt geen hoge opleiding nodig om in friesland o.i.d. te gaan wonen. En met de auto ben je zo in Amsterdam
Ik zit met een dekentje over mijn benen maar met blote armen even een broodje te eten en vitamine D op te doenquote:Op zondag 6 april 2025 12:12 schreef Haags het volgende:
Het is vandaag net te fris hier om de middag in de tuin door te brengen.
Reuzin kwiwiquote:Op zondag 6 april 2025 12:17 schreef kwiwi het volgende:
O ja was vrijdag bij een arts en daar is voor het eerst in ruim 25 jaar weer eens m'n lengte gemetenWas 1.5cm groter dan ik dacht.
Maar vind dit wel echt ook het soort stoel voor jou, je kunt er ook lekker knus met een dekentje in zittenquote:
Jaaa het ziet er echt heel chill uitquote:Op zondag 6 april 2025 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar vind dit wel echt ook het soort stoel voor jou, je kunt er ook lekker knus met een dekentje in zitten
Heb je voor je geld wel een groot huis. Laatstelijke ouderlijke huis waar ik woonde was in een nieuwbouwwijk en bijna iedereen om ons heen kwam uit het westen omdat ze daar voor dat geld alleen een rijtjeshuis konden krijgen en hier een nieuwe twee onder één kap.quote:
even john de mol bellen van de beste naar de slechtste stad op de ranglijst, verdienen we er ook nog wat aanquote:Op zondag 6 april 2025 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Woningruil met Ama. Kun je even wennen.
Ik denk dat Hedwig niet heel gelukkig wordt daar.quote:Op zondag 6 april 2025 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Woningruil met Ama. Kun je even wennen.
Maar wie gaat er dan van de beste naar slechtste en vice versaquote:Op zondag 6 april 2025 12:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
even john de mol bellen van de beste naar de slechtste stad op de ranglijst, verdienen we er ook nog wat aan
Zeker als we mensen van KSC in het programma opnemen.quote:Op zondag 6 april 2025 12:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
even john de mol bellen van de beste naar de slechtste stad op de ranglijst, verdienen we er ook nog wat aan
die ziet daar goud in, weet ik zekerquote:Op zondag 6 april 2025 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker als we mensen van KSC in het programma opnemen.
Al die Amsterdammers komen nu hierheen. Ze hebben hier een ontzettend mooie wijk gebouwd met grote dure huizen voor de Amsterdamse import die lekker in het bos willen wonen. Het bos dat flink gekapt is voor hun huizen maar goed.quote:Op zondag 6 april 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je voor je geld wel een groot huis. Laatstelijke ouderlijke huis waar ik woonde was in een nieuwbouwwijk en bijna iedereen om ons heen kwam uit het westen omdat ze daar voor dat geld alleen een rijtjeshuis konden krijgen en hier een nieuwe twee onder één kap.
ik ben goed met katten, daar zorg ik dan wel voor, ben in juli een tijdje vrij, ruilen we een weekjequote:Op zondag 6 april 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat Hedwig niet heel gelukkig wordt daar.
waarom had je drie fietsen?quote:
Oooh ja boeit haar weinig wie dat doet, als iemand haar slaaf maar is.quote:Op zondag 6 april 2025 12:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben goed met katten, daar zorg ik dan wel voor, ben in juli een tijdje vrij, ruilen we een weekje
copainquote:Op zondag 6 april 2025 12:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Een begraafplaats schijnt vrij rustig te zijn. Maar om daar nu gezellig in een hangmat oid te gaan liggen is ook weer zo wat.
maar zelfde userID'squote:Op zondag 6 april 2025 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een heeft een I en de ander een l. Zo blijft hij soms onder de radar.
okay deal ga jij lekker hier even rondhoppenquote:Op zondag 6 april 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooh ja boeit haar weinig wie dat doet, als iemand haar slaaf maar is.
Etto telt voor 2quote:
Er heeft vannacht iemand drie fietsen uit de schuur gejat maar de schuur zat op slot en zit ook weer op slot. Fietsen horen allemaal bij een stel. Volgens mijn andere buurvrouw waren dat ook alle fietsen die er stonden zonder kettingslot eraan vast.quote:Op zondag 6 april 2025 12:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom had je drie fietsen?
en waarom zijn ze weg?
Slot vervangen dus maar he.quote:Op zondag 6 april 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Er heeft vannacht iemand drie fietsen uit de schuur gejat maar de schuur zat op slot en zit ook weer op slot. Fietsen horen allemaal bij een stel. Volgens mijn andere buurvrouw waren dat ook alle fietsen die er stonden zonder kettingslot eraan vast.
Mijn fiets staat buiten en hebben ze niet gejat, staat wel heel dichtbij de schuur dus ik heb geluk gehad. Maar goed het vermoeden is iemand een sleutel heeft die hier niet meer woont. We delen met zn allen beneden 1 schuur.
ah oke dat klinkt sketchie.quote:Op zondag 6 april 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Er heeft vannacht iemand drie fietsen uit de schuur gejat maar de schuur zat op slot en zit ook weer op slot. Fietsen horen allemaal bij een stel. Volgens mijn andere buurvrouw waren dat ook alle fietsen die er stonden zonder kettingslot eraan vast.
Mijn fiets staat buiten en hebben ze niet gejat, staat wel heel dichtbij de schuur dus ik heb geluk gehad. Maar goed het vermoeden is iemand een sleutel heeft die hier niet meer woont. We delen met zn allen beneden 1 schuur.
Ja dat stel gaat morgen meteen bellen of we een ander slot kunnen krijgen.quote:Op zondag 6 april 2025 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slot vervangen dus maar he.
Want de verzekering gaat zo ook niks betalen als er geen braaksporen zijn.
Nee joh. Waarom zou je op zondagochtend de moeite doen om alle buren bij langs te gaan om dit te vertellen als je het zelf gedaan hebt.quote:Op zondag 6 april 2025 12:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke dat klinkt sketchie.
zeker weten dat het niet een eigen setupje was van dat stel aangezien het alleen fietsen van hun waren?
En zo nu en dan eens een slot van een gemeenschappelijke ruimte vervangen is best verstandig (maar ja iets met mosterd en een put)
omdat verzekeringfraude? hoewel het stukje van braaksporen idd wel een dingetje kan zijnquote:Op zondag 6 april 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee joh. Waarom zou je op zondagochtend de moeite doen om alle buren bij langs te gaan om dit te vertellen als je het zelf gedaan hebt.
even in je halletje idd, kan nooit kwaadquote:Op zondag 6 april 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
Ik zet hem vanavond/vannacht ook maar even binnen in huis voor de zekerheid.
Ja die zijn er dus niet dus aangifte gaat ook weinig opleveren denk ik.quote:Op zondag 6 april 2025 12:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat verzekeringfraude? hoewel het stukje van braaksporen idd wel een dingetje kan zijn
[..]
even in je halletje idd, kan nooit kwaad
Ik heb hem heel vaak gewoon buiten want lui maar ik ga nu toch maar weer even beter opletten.quote:Op zondag 6 april 2025 12:36 schreef Nizno het volgende:
mijne staat standaard in de bijkeuken. Hoewel buiten ook kan trouwens want door het achterpad bij mijn huis komen moet je breakdancend tussen alle spinnewebben enzo door.
hangt er vanaf wat er in hun voorwaarden staat van hun verzekering uiteraradquote:Op zondag 6 april 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die zijn er dus niet dus aangifte gaat ook weinig opleveren denk ik.
Dat is waar.quote:Op zondag 6 april 2025 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat er in hun voorwaarden staat van hun verzekering uiterarad
ook uit datzelfde schuurtje?quote:Op zondag 6 april 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
Scooter van mn lieve bovenbuurvrouw was laatst ook gejat en helemaal in stukken terug gevonden in een bos.
puur vervelingquote:Op zondag 6 april 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
Scooter van mn lieve bovenbuurvrouw was laatst ook gejat en helemaal in stukken terug gevonden in een bos.
Nee de bovenburen delen ook een schuur. We hebben dus twee schuren hier naast elkaar.quote:
Ik vaak genoeg huissleutels in de deur snachts en bijna nooit achterdeur op slot als ik naar Solo ging.quote:Op zondag 6 april 2025 12:41 schreef Karzai het volgende:
ik heb hier al 4 keer keer mijn sleutels een nacht in de slot van mijn fiets laten zitten en hij werd niet gestolen
dan vind ik het ietwat laksig dat er nog geen actie ondernomen is voor beide schuurtjes...quote:Op zondag 6 april 2025 12:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee de bovenburen delen ook een schuur. We hebben dus twee schuren hier naast elkaar.
Nieuwe album van Jamie XX. Lekker zomersquote:Op zondag 6 april 2025 12:49 schreef Karzai het volgende:
zal ik nog een plaatje kopen vanmiddag iemand nog suggesties?
hey thanksquote:Op zondag 6 april 2025 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe album van Jamie XX. Lekker zomers
Alles opgegeten nu?quote:Op zondag 6 april 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
Dan heb je zo'n reep pure chocola
En dan wil je een paar blokjes afbreken
En dan heb je na een hele work out aan breekwerk allemaal oneven blokjes omdat dat ding werkelijk overal breekt behalve op de lijntjes
Ja, ik had geen andere keuzequote:
5 euro gewandeld dusquote:Op zondag 6 april 2025 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Broodje gezond en een broodje zalm, ¤ 13,75. Denk dat bezorgen me richting de 18 euro was gaan kosten. Tevens nu 3788 stappies (waarvan 1343 bij vertrek). Dus jah. Beter zo
Telt dat ook als geld 'vinden' onderweg?quote:
neequote:Op zondag 6 april 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Telt dat ook als geld 'vinden' onderweg?
nee want hij vond het niet onderweg, hij had er vooraf al over gedacht dus eigenlijk al 'thuis' gevondenquote:Op zondag 6 april 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Telt dat ook als geld 'vinden' onderweg?
Het heeft nog tot diep in de avond vastgestaan op de A4. Op m'n terugweg zag ik zelfs nog twee auto's in de kreukels op de vluchtstrook van de andere weghelft staan.quote:Op zondag 6 april 2025 13:36 schreef Haags het volgende:
Goh na gister wordt ook vandaag de A12 geblokkeerd door die zwerfpalen.
quote:Op zondag 6 april 2025 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft nog tot diep in de avond vastgestaan op de A4. Op m'n terugweg zag ik zelfs nog twee auto's in de kreukels op de vluchtstrook van de andere weghelft staan.
Waren ook meerdere ongelukken gebeurd en omleidingen als gevolg van werkzaamheden op de A13. Dan helpt het absoluut niet als XR op de Utrechtsebaan gaat zitten, maar het was dus niet alleen hun verdienste dat de Randstad vast stond.quote:Op zondag 6 april 2025 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft nog tot diep in de avond vastgestaan op de A4. Op m'n terugweg zag ik zelfs nog twee auto's in de kreukels op de vluchtstrook van de andere weghelft staan.
Ik zie juist steeds meer kritiek omdat ze kansloze acties houden.quote:Op zondag 6 april 2025 13:40 schreef Haags het volgende:
Er komt echt steeds meer sympathie voor die club.
Hadden ze niet, deze gekochtquote:Op zondag 6 april 2025 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe album van Jamie XX. Lekker zomers
Ik was sarcastisch, Hans.quote:Op zondag 6 april 2025 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie juist steeds meer kritiek omdat ze kansloze acties houden.
De vorige keer dat die lui daar zaten stond het ook vast op de A4.quote:Op zondag 6 april 2025 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waren ook meerdere ongelukken gebeurd en omleidingen als gevolg van werkzaamheden op de A13. Dan helpt het absoluut niet als XR op de Utrechtsebaan gaat zitten, maar het was dus niet alleen hun verdienste dat de Randstad vast stond.
Met de navo top willen ze ook demonstreren. Succes he.quote:Op zondag 6 april 2025 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vorige keer dat die lui daar zaten stond het ook vast op de A4.
Correlatie of causaliteit? Dat maakt nogal verschil.quote:Op zondag 6 april 2025 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vorige keer dat die lui daar zaten stond het ook vast op de A4.
Dan hoef ik niet langs Den Haag te rijden, dus boeie.quote:Op zondag 6 april 2025 13:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Met de navo top willen ze ook demonstreren. Succes he.
Dan krijgen ze echt 0,0 kans.quote:Op zondag 6 april 2025 13:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Met de navo top willen ze ook demonstreren. Succes he.
Hahahahahquote:
Ja nee. Ik kan tijdens die eerste film al niet wakker blijven.quote:Op zondag 6 april 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips https://www.ad.nl/show/24(...)-presentje~a9d90e23/
Trump wil er vast wel ff langs rijden met The Beast.quote:
In het zonnetje uit de wind best prima nog.quote:Op zondag 6 april 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
Stukkie frisser wel vandaag, geen korte broekenweer
Ze hebben wel weer netjes gewacht tot het weer wat lekkerder weer werd, in de winter zitten ze lekker warmpjes binnenquote:Op zondag 6 april 2025 13:40 schreef Haags het volgende:
[..]
[ x ]
Er komt echt steeds meer sympathie voor die club. Geweldige acties, iedere keer weer.
Ja dan wel, maar tijdens het lopen nietquote:Op zondag 6 april 2025 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het zonnetje uit de wind best prima nog.
Ja het is een stuk minder warmquote:Op zondag 6 april 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
Stukkie frisser wel vandaag, geen korte broekenweer
Lekker tüterenquote:Op zondag 6 april 2025 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trump wil er vast wel ff langs rijden met The Beast.
De lucht is nog wel on-Nederlands blauwquote:
Voor allebei de kanten is t en blijft t een ding.quote:Op zondag 6 april 2025 12:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
![]()
Ik ga twee keer, maar dat is wel geheel vrijwilligquote:Op zondag 6 april 2025 12:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
![]()
Thats the spiritquote:Op zondag 6 april 2025 14:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga twee keer, maar dat is wel geheel vrijwillig
Delfts blauw?quote:
Mijn haar zit altijd goedquote:
Nee gewoon echt blauw ipv zo'n dunnig laagje bewolking of smog. Zal die stevige wind ook wel in meehelpenquote:
quote:Op zondag 6 april 2025 14:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik zag vanochtend vroeg wel een mannetje met dat materiaal aan de gang in de lucht.
Inderdaad. De windmolens en boortorens op de Noordzee waren weer goed zichtbaar vanaf het strand.quote:
quote:
Die staan nu allemaal op de A12quote:
Kun je lekker de keuken op een zondagmiddag gaan poetsenquote:
Wat?quote:
Mijn blender gaat niet aan zonder dekselquote:
Succes met rendierenquote:
Dacht wel dat je renderen bedoelde, maar had de link met blender nog niet gelegdquote:
Die van mij gaat sowieso niet aan, ik heb er geenquote:Op zondag 6 april 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn blender gaat niet aan zonder deksel
Ik had even een error met dit visualiseren, maar je kunt natuurlijk ook kastjes boven het aanrecht hebbenquote:Op zondag 6 april 2025 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Viel mee, tegen de onderkant van een keukenkastje
De kogels op JFK zijn er niks bijquote:Op zondag 6 april 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had even een error met dit visualiseren, maar je kunt natuurlijk ook kastjes boven het aanrecht hebben
De aanslag of het vliegveld?quote:
is het mooi weer ?quote:Op zondag 6 april 2025 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen zit lekker in het zonnetje.
Smurfzondagquote:
heeft de voetbal er een beetje zin in?quote:Op zondag 6 april 2025 15:20 schreef Karzai het volgende:
ben plaatjes aan het draaien, net een paar nieuwe gekocht ondertussen staat voetbal op
daar wordt tegenaan getraptquote:Op zondag 6 april 2025 15:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
heeft de voetbal er een beetje zin in?
Ja sommige mensen hebben wel een normale keuken met onderdelen op logische plekkenquote:Op zondag 6 april 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had even een error met dit visualiseren, maar je kunt natuurlijk ook kastjes boven het aanrecht hebben
Dat ik een hekel heb aan die kleine kut koters? Ja.quote:
Inderdaad, 10 graden hier maar lig in korte broek en tshirt in de zonquote:Op zondag 6 april 2025 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het zonnetje is het heerlijk hoor
dan ben je een grote bikkel als je dat lukt.quote:Op zondag 6 april 2025 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, 10 graden hier maar lig in korte broek en tshirt in de zon
jij was ook zo eens geweestquote:Op zondag 6 april 2025 15:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ik een hekel heb aan die kleine kut koters? Ja.
Ja deze zijn van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Bovenkastjes zijn helemaal niet praktischquote:Op zondag 6 april 2025 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sommige mensen hebben wel een normale keuken met onderdelen op logische plekken
Heul welquote:Op zondag 6 april 2025 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bovenkastjes zijn helemaal niet praktisch
Klopt, daarom wil ik ze ook nietquote:
zegt meneer met de omgekeerde kraanquote:Op zondag 6 april 2025 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kastenwandenquote:
Ga jij nou maar oefenen om sushi met chopsticks te etenquote:
oefffffquote:Op zondag 6 april 2025 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou maar oefenen om sushi met chopsticks te eten
Nee dat je onvruchtbaar bent of incompetent als opvoeder.quote:Op zondag 6 april 2025 15:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ik een hekel heb aan die kleine kut koters? Ja.
quote:Op zondag 6 april 2025 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat je onvruchtbaar bent of incompetent als opvoeder.
kan ook een inzicht zijn....quote:Op zondag 6 april 2025 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan die ook al de trap opquote:Op zondag 6 april 2025 16:09 schreef essnhills het volgende:
Zo, Robbie heeft boven en beneden weer alles schoongezogen
wat heb je het meest nodig van die 3?quote:Op zondag 6 april 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht deze
[ afbeelding ]
Word het een jurk, rok of jas?
Jaquote:Op zondag 6 april 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht deze
[ afbeelding ]
Ik ben een vrouw, dus wat denk je zelf?quote:Op zondag 6 april 2025 16:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat heb je het meest nodig van die 3?
Geen van beide. Ik wil ze gewoon niet.quote:Op zondag 6 april 2025 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jasjequote:Op zondag 6 april 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht deze
[ afbeelding ]
Huh? Jij kan ze toch alle 3 aan/om hebben?quote:Op zondag 6 april 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus wat denk je zelf?
Het is een luxe modelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 6 april 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus wat denk je zelf?
quote:
Ze bedoelt dat ze ze allemaal nodig heeftquote:Op zondag 6 april 2025 16:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Huh? Jij kan ze toch alle 3 aan/om hebben?
Hoe weet je dan dat je competent bent als opvoeder?quote:Op zondag 6 april 2025 16:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen van beide. Ik wil ze gewoon niet.
Ja ok. Maar goed als je uiteindelijk 1 van die 3 gemaakt hebt is het wat lastig om het weer allemaal te herstellen en een jas er van te maken bijv.quote:Op zondag 6 april 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ze ze allemaal nodig heeft
quote:Op zondag 6 april 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een luxe modelRobots die de trap op en af gaan zijn engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben nu ook bezig met de serie Cassandra, misschien komt het ook wel daardoor
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, maar jij vroeg wat ze het meest nodig heeft. Het antwoord is allemaalquote:Op zondag 6 april 2025 16:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja ok. Maar goed als je uiteindelijk 1 van die 3 gemaakt hebt is het wat lastig om het weer allemaal te herstellen en een jas er van te maken bijv.
Hoe vind je het tot nu toe? Leuk dat je die aan t kijken bent.quote:Op zondag 6 april 2025 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Robots die de trap op en af gaan zijn engMaar ik ben nu ook bezig met de serie Cassandra, misschien komt het ook wel daardoor
Dat weet ik niet. Heeft ook verder niks met mijn voorkeur te maken.quote:Op zondag 6 april 2025 16:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je competent bent als opvoeder?
Had ook kort en bondig gezegd kunnen worden maar daar ben ik ook geen ster inquote:Op zondag 6 april 2025 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar jij vroeg wat ze het meest nodig heeft. Het antwoord is allemaal
ik heb wel een pittige mening over veel ouders van nu maar ik zou het ook niet kunnen, na ja niet willen meerquote:Op zondag 6 april 2025 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet zeker dat ik niet geschikt ben als opvoeder van kinderen.
Ga je nu vertellen dat bitterbal niet met stokjes kan eten?quote:Op zondag 6 april 2025 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou maar oefenen om sushi met chopsticks te eten
Ik heb jas gestemdquote:Op zondag 6 april 2025 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed er is geen eenduidig antwoord dus op de vraag wat ik ga maken.
Vaak is het een onbewuste reactie op het eigen onvermogen.quote:Op zondag 6 april 2025 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Heeft ook verder niks met mijn voorkeur te maken.
Dat zei ze toch ook kort en bondigquote:Op zondag 6 april 2025 16:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Had ook kort en bondig gezegd kunnen worden maar daar ben ik ook geen ster in
jups, maar in een ander topic werd er 2x op jurk gestemd.quote:
Ben halverwege, zeker visueel een erg goede sfeerquote:Op zondag 6 april 2025 16:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe vind je het tot nu toe? Leuk dat je die aan t kijken bent.
Hmmmquote:Op zondag 6 april 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
jups, maar in een ander topic werd er 2x op jurk gestemd.
Heb je veel goede ouders hier gespot?quote:Op zondag 6 april 2025 16:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vaak is het een onbewuste reactie op het eigen onvermogen.
Ballie in de sushitentquote:Op zondag 6 april 2025 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nu vertellen dat bitterbal niet met stokjes kan eten?
Ik krijg zelf het idee dat Los hier de enigste is die kinderen heeft....quote:Op zondag 6 april 2025 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je veel goede ouders hier gespot?
Haags is best een goede vader denk ik.quote:Op zondag 6 april 2025 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen zichzelf.quote:Op zondag 6 april 2025 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haagsquote:Op zondag 6 april 2025 16:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik krijg zelf het idee dat Los hier de enigste is die kinderen heeft....
Enige! Enige!quote:Op zondag 6 april 2025 16:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik krijg zelf het idee dat Los hier de enigste is die kinderen heeft....
Jij bent toch ook enig?quote:Op zondag 6 april 2025 16:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Enige! Enige!
Enigste is als je enig bent.
Tweede kan ook nog...quote:Op zondag 6 april 2025 16:27 schreef Karzai het volgende:
kut utrecht speelt gelijk, gaat feyenoord toch die derde plaats pakken
Purrito.quote:
Anders is het toch verloren ruimte boven je aanrecht (als je aanrecht tegen een muur staat)quote:Op zondag 6 april 2025 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Awwquote:Op zondag 6 april 2025 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haags is best een goede vader denk ik.
kwiwi een goede moeder, helaas zonder kinderen dan.
Nu heb ik een beeld van een kookeiland met zwevende bovenkastjesquote:Op zondag 6 april 2025 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders is het toch verloren ruimte boven je aanrecht (als je aanrecht tegen een muur staat)
Dat wordt biljetjes scoren!quote:Op zondag 6 april 2025 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff ben ik weer. 9633 stapjes inmiddels. Kostte behoorlijk wat wilskracht, maar het werd uiteindelijk beloond![]()
Honderd meter voordat ik weer thuis was:
[ afbeelding ]![]()
Waartegen ga je die insmeren dan?quote:Op zondag 6 april 2025 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
EN nou ernstig dijen en kuiten insmeren want ik heb het wel even gehad nu.
het voelt stram en spierpijnig en zo nu. Moet even van die mentholshit op. .quote:
Ah ja, even wat tijgerbalsem erop.quote:Op zondag 6 april 2025 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het voelt stram en spierpijnig en zo nu. Moet even van die mentholshit op. .
ja dat heb ik niet in huis. Wel iets Zweeds. Liniment.quote:
quote:Op zondag 6 april 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat heb ik niet in huis. Wel iets Zweeds. Liniment.
quote:Liniment is een 100% natuurlijk traditioneel Frans mengsel van olijfolie en kalkwater om babybilletjes te reinigen.
Klinkt als een soort laminaat.quote:Op zondag 6 april 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat heb ik niet in huis. Wel iets Zweeds. Liniment.
Soms. Met de motor de weide wereld in.quote:Op zondag 6 april 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie ook wel eens verdwijnen voor een paar maanden?
Wrijf het er nog maar eens inquote:Op zondag 6 april 2025 17:22 schreef Haags het volgende:
Zo nog even een hapje eten en dan zit het weekend er weer op.
Wel voor langere tijdquote:Op zondag 6 april 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie ook wel eens verdwijnen voor een paar maanden?
quote:
Niet voor mijquote:Op zondag 6 april 2025 17:22 schreef Haags het volgende:
Zo nog even een hapje eten en dan zit het weekend er weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |