Ik heb hem heel vaak gewoon buiten want lui maar ik ga nu toch maar weer even beter opletten.quote:Op zondag 6 april 2025 12:36 schreef Nizno het volgende:
mijne staat standaard in de bijkeuken. Hoewel buiten ook kan trouwens want door het achterpad bij mijn huis komen moet je breakdancend tussen alle spinnewebben enzo door.
hangt er vanaf wat er in hun voorwaarden staat van hun verzekering uiteraradquote:Op zondag 6 april 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die zijn er dus niet dus aangifte gaat ook weinig opleveren denk ik.
Dat is waar.quote:Op zondag 6 april 2025 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat er in hun voorwaarden staat van hun verzekering uiterarad
ook uit datzelfde schuurtje?quote:Op zondag 6 april 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
Scooter van mn lieve bovenbuurvrouw was laatst ook gejat en helemaal in stukken terug gevonden in een bos.
puur vervelingquote:Op zondag 6 april 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
Scooter van mn lieve bovenbuurvrouw was laatst ook gejat en helemaal in stukken terug gevonden in een bos.
Nee de bovenburen delen ook een schuur. We hebben dus twee schuren hier naast elkaar.quote:
Ik vaak genoeg huissleutels in de deur snachts en bijna nooit achterdeur op slot als ik naar Solo ging.quote:Op zondag 6 april 2025 12:41 schreef Karzai het volgende:
ik heb hier al 4 keer keer mijn sleutels een nacht in de slot van mijn fiets laten zitten en hij werd niet gestolen
dan vind ik het ietwat laksig dat er nog geen actie ondernomen is voor beide schuurtjes...quote:Op zondag 6 april 2025 12:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee de bovenburen delen ook een schuur. We hebben dus twee schuren hier naast elkaar.
Nieuwe album van Jamie XX. Lekker zomersquote:Op zondag 6 april 2025 12:49 schreef Karzai het volgende:
zal ik nog een plaatje kopen vanmiddag iemand nog suggesties?
hey thanksquote:Op zondag 6 april 2025 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe album van Jamie XX. Lekker zomers
Alles opgegeten nu?quote:Op zondag 6 april 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
Dan heb je zo'n reep pure chocola
En dan wil je een paar blokjes afbreken
En dan heb je na een hele work out aan breekwerk allemaal oneven blokjes omdat dat ding werkelijk overal breekt behalve op de lijntjes
Ja, ik had geen andere keuzequote:
5 euro gewandeld dusquote:Op zondag 6 april 2025 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Broodje gezond en een broodje zalm, ¤ 13,75. Denk dat bezorgen me richting de 18 euro was gaan kosten. Tevens nu 3788 stappies (waarvan 1343 bij vertrek). Dus jah. Beter zo
Telt dat ook als geld 'vinden' onderweg?quote:
neequote:Op zondag 6 april 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Telt dat ook als geld 'vinden' onderweg?
nee want hij vond het niet onderweg, hij had er vooraf al over gedacht dus eigenlijk al 'thuis' gevondenquote:Op zondag 6 april 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Telt dat ook als geld 'vinden' onderweg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |