Dat ik een hekel heb aan die kleine kut koters? Ja.quote:
Inderdaad, 10 graden hier maar lig in korte broek en tshirt in de zonquote:Op zondag 6 april 2025 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het zonnetje is het heerlijk hoor
dan ben je een grote bikkel als je dat lukt.quote:Op zondag 6 april 2025 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, 10 graden hier maar lig in korte broek en tshirt in de zon
jij was ook zo eens geweestquote:Op zondag 6 april 2025 15:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ik een hekel heb aan die kleine kut koters? Ja.
Ja deze zijn van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Bovenkastjes zijn helemaal niet praktischquote:Op zondag 6 april 2025 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sommige mensen hebben wel een normale keuken met onderdelen op logische plekken
Heul welquote:Op zondag 6 april 2025 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bovenkastjes zijn helemaal niet praktisch
Klopt, daarom wil ik ze ook nietquote:
zegt meneer met de omgekeerde kraanquote:Op zondag 6 april 2025 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bovenkastjes zijn helemaal niet praktisch
Kastenwandenquote:
Ga jij nou maar oefenen om sushi met chopsticks te etenquote:
oefffffquote:Op zondag 6 april 2025 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou maar oefenen om sushi met chopsticks te eten
Nee dat je onvruchtbaar bent of incompetent als opvoeder.quote:Op zondag 6 april 2025 15:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ik een hekel heb aan die kleine kut koters? Ja.
quote:Op zondag 6 april 2025 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat je onvruchtbaar bent of incompetent als opvoeder.
kan ook een inzicht zijn....quote:Op zondag 6 april 2025 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan die ook al de trap opquote:Op zondag 6 april 2025 16:09 schreef essnhills het volgende:
Zo, Robbie heeft boven en beneden weer alles schoongezogen
wat heb je het meest nodig van die 3?quote:Op zondag 6 april 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht deze
[ afbeelding ]
Word het een jurk, rok of jas?
Jaquote:Op zondag 6 april 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht deze
[ afbeelding ]
Ik ben een vrouw, dus wat denk je zelf?quote:Op zondag 6 april 2025 16:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat heb je het meest nodig van die 3?
Geen van beide. Ik wil ze gewoon niet.quote:Op zondag 6 april 2025 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jasjequote:Op zondag 6 april 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht deze
[ afbeelding ]
Huh? Jij kan ze toch alle 3 aan/om hebben?quote:Op zondag 6 april 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus wat denk je zelf?
Het is een luxe modelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 6 april 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus wat denk je zelf?
quote:
Ze bedoelt dat ze ze allemaal nodig heeftquote:Op zondag 6 april 2025 16:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Huh? Jij kan ze toch alle 3 aan/om hebben?
Hoe weet je dan dat je competent bent als opvoeder?quote:Op zondag 6 april 2025 16:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen van beide. Ik wil ze gewoon niet.
Ja ok. Maar goed als je uiteindelijk 1 van die 3 gemaakt hebt is het wat lastig om het weer allemaal te herstellen en een jas er van te maken bijv.quote:Op zondag 6 april 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ze ze allemaal nodig heeft
quote:Op zondag 6 april 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een luxe modelRobots die de trap op en af gaan zijn engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben nu ook bezig met de serie Cassandra, misschien komt het ook wel daardoor
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, maar jij vroeg wat ze het meest nodig heeft. Het antwoord is allemaalquote:Op zondag 6 april 2025 16:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja ok. Maar goed als je uiteindelijk 1 van die 3 gemaakt hebt is het wat lastig om het weer allemaal te herstellen en een jas er van te maken bijv.
Hoe vind je het tot nu toe? Leuk dat je die aan t kijken bent.quote:Op zondag 6 april 2025 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Robots die de trap op en af gaan zijn engMaar ik ben nu ook bezig met de serie Cassandra, misschien komt het ook wel daardoor
Dat weet ik niet. Heeft ook verder niks met mijn voorkeur te maken.quote:Op zondag 6 april 2025 16:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je competent bent als opvoeder?
Had ook kort en bondig gezegd kunnen worden maar daar ben ik ook geen ster inquote:Op zondag 6 april 2025 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar jij vroeg wat ze het meest nodig heeft. Het antwoord is allemaal
ik heb wel een pittige mening over veel ouders van nu maar ik zou het ook niet kunnen, na ja niet willen meerquote:Op zondag 6 april 2025 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet zeker dat ik niet geschikt ben als opvoeder van kinderen.
Ga je nu vertellen dat bitterbal niet met stokjes kan eten?quote:Op zondag 6 april 2025 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou maar oefenen om sushi met chopsticks te eten
Ik heb jas gestemdquote:Op zondag 6 april 2025 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed er is geen eenduidig antwoord dus op de vraag wat ik ga maken.
Vaak is het een onbewuste reactie op het eigen onvermogen.quote:Op zondag 6 april 2025 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Heeft ook verder niks met mijn voorkeur te maken.
Dat zei ze toch ook kort en bondigquote:Op zondag 6 april 2025 16:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Had ook kort en bondig gezegd kunnen worden maar daar ben ik ook geen ster in
jups, maar in een ander topic werd er 2x op jurk gestemd.quote:
Ben halverwege, zeker visueel een erg goede sfeerquote:Op zondag 6 april 2025 16:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe vind je het tot nu toe? Leuk dat je die aan t kijken bent.
Hmmmquote:Op zondag 6 april 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
jups, maar in een ander topic werd er 2x op jurk gestemd.
Heb je veel goede ouders hier gespot?quote:Op zondag 6 april 2025 16:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vaak is het een onbewuste reactie op het eigen onvermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |