Ik had even een error met dit visualiseren, maar je kunt natuurlijk ook kastjes boven het aanrecht hebbenquote:Op zondag 6 april 2025 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Viel mee, tegen de onderkant van een keukenkastje
De kogels op JFK zijn er niks bijquote:Op zondag 6 april 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had even een error met dit visualiseren, maar je kunt natuurlijk ook kastjes boven het aanrecht hebben
De aanslag of het vliegveld?quote:
is het mooi weer ?quote:Op zondag 6 april 2025 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen zit lekker in het zonnetje.
Smurfzondagquote:
heeft de voetbal er een beetje zin in?quote:Op zondag 6 april 2025 15:20 schreef Karzai het volgende:
ben plaatjes aan het draaien, net een paar nieuwe gekocht ondertussen staat voetbal op
daar wordt tegenaan getraptquote:Op zondag 6 april 2025 15:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
heeft de voetbal er een beetje zin in?
Ja sommige mensen hebben wel een normale keuken met onderdelen op logische plekkenquote:Op zondag 6 april 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had even een error met dit visualiseren, maar je kunt natuurlijk ook kastjes boven het aanrecht hebben
Dat ik een hekel heb aan die kleine kut koters? Ja.quote:
Inderdaad, 10 graden hier maar lig in korte broek en tshirt in de zonquote:Op zondag 6 april 2025 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het zonnetje is het heerlijk hoor
dan ben je een grote bikkel als je dat lukt.quote:Op zondag 6 april 2025 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, 10 graden hier maar lig in korte broek en tshirt in de zon
jij was ook zo eens geweestquote:Op zondag 6 april 2025 15:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ik een hekel heb aan die kleine kut koters? Ja.
Ja deze zijn van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Bovenkastjes zijn helemaal niet praktischquote:Op zondag 6 april 2025 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sommige mensen hebben wel een normale keuken met onderdelen op logische plekken
Heul welquote:Op zondag 6 april 2025 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bovenkastjes zijn helemaal niet praktisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |