Het heeft nog tot diep in de avond vastgestaan op de A4. Op m'n terugweg zag ik zelfs nog twee auto's in de kreukels op de vluchtstrook van de andere weghelft staan.quote:Op zondag 6 april 2025 13:36 schreef Haags het volgende:
Goh na gister wordt ook vandaag de A12 geblokkeerd door die zwerfpalen.
quote:Op zondag 6 april 2025 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft nog tot diep in de avond vastgestaan op de A4. Op m'n terugweg zag ik zelfs nog twee auto's in de kreukels op de vluchtstrook van de andere weghelft staan.
Waren ook meerdere ongelukken gebeurd en omleidingen als gevolg van werkzaamheden op de A13. Dan helpt het absoluut niet als XR op de Utrechtsebaan gaat zitten, maar het was dus niet alleen hun verdienste dat de Randstad vast stond.quote:Op zondag 6 april 2025 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft nog tot diep in de avond vastgestaan op de A4. Op m'n terugweg zag ik zelfs nog twee auto's in de kreukels op de vluchtstrook van de andere weghelft staan.
Ik zie juist steeds meer kritiek omdat ze kansloze acties houden.quote:Op zondag 6 april 2025 13:40 schreef Haags het volgende:
Er komt echt steeds meer sympathie voor die club.
Hadden ze niet, deze gekochtquote:Op zondag 6 april 2025 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe album van Jamie XX. Lekker zomers
Ik was sarcastisch, Hans.quote:Op zondag 6 april 2025 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie juist steeds meer kritiek omdat ze kansloze acties houden.
De vorige keer dat die lui daar zaten stond het ook vast op de A4.quote:Op zondag 6 april 2025 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waren ook meerdere ongelukken gebeurd en omleidingen als gevolg van werkzaamheden op de A13. Dan helpt het absoluut niet als XR op de Utrechtsebaan gaat zitten, maar het was dus niet alleen hun verdienste dat de Randstad vast stond.
Met de navo top willen ze ook demonstreren. Succes he.quote:Op zondag 6 april 2025 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vorige keer dat die lui daar zaten stond het ook vast op de A4.
Correlatie of causaliteit? Dat maakt nogal verschil.quote:Op zondag 6 april 2025 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vorige keer dat die lui daar zaten stond het ook vast op de A4.
Dan hoef ik niet langs Den Haag te rijden, dus boeie.quote:Op zondag 6 april 2025 13:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Met de navo top willen ze ook demonstreren. Succes he.
Dan krijgen ze echt 0,0 kans.quote:Op zondag 6 april 2025 13:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Met de navo top willen ze ook demonstreren. Succes he.
Hahahahahquote:
Ja nee. Ik kan tijdens die eerste film al niet wakker blijven.quote:Op zondag 6 april 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips https://www.ad.nl/show/24(...)-presentje~a9d90e23/
Trump wil er vast wel ff langs rijden met The Beast.quote:
In het zonnetje uit de wind best prima nog.quote:Op zondag 6 april 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
Stukkie frisser wel vandaag, geen korte broekenweer
Ze hebben wel weer netjes gewacht tot het weer wat lekkerder weer werd, in de winter zitten ze lekker warmpjes binnenquote:Op zondag 6 april 2025 13:40 schreef Haags het volgende:
[..]
[ x ]
Er komt echt steeds meer sympathie voor die club. Geweldige acties, iedere keer weer.
Ja dan wel, maar tijdens het lopen nietquote:Op zondag 6 april 2025 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het zonnetje uit de wind best prima nog.
Ja het is een stuk minder warmquote:Op zondag 6 april 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
Stukkie frisser wel vandaag, geen korte broekenweer
Lekker tüterenquote:Op zondag 6 april 2025 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trump wil er vast wel ff langs rijden met The Beast.
De lucht is nog wel on-Nederlands blauwquote:
Voor allebei de kanten is t en blijft t een ding.quote:Op zondag 6 april 2025 12:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
volgende week moet ik weer een keer naar boven de rivieren...
![]()
blijft spannend, die overtocht naar het Schaduwrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |