Glazen bol?quote:
Dat lijkt me een nogal voorbarige conclusiequote:
Ik mag hopen dat Max beter met de banden bezig is dan Lando.quote:
Of denkt P2 is goed genoeg.quote:Op zondag 6 april 2025 08:16 schreef Newone82 het volgende:
Mijn take:
Norris gaat nog een fout maken laatste rondjes.
I hope soquote:Op zondag 6 april 2025 08:17 schreef Tijn het volgende:
Er naartoe is een, er voorbij is heel wat anders. Dit komt wel goed, hoor.
da's ook een klasse apart iddquote:Op zondag 6 april 2025 08:17 schreef wdn het volgende:
Saaie race (qua inhaalakties, uitvallers, en rode vlaggen) maar toch spannend![]()
Als hij dat denkt moet 'ie ontslagen worden.quote:Op zondag 6 april 2025 08:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of denkt P2 is goed genoeg.
Omdat het kan!quote:
Een uitspraak van voor het KERS-ERS-DRS tijdperk en we zijn niet in Monaco.quote:Op zondag 6 april 2025 08:17 schreef Tijn het volgende:
Er naartoe is een, er voorbij is heel wat anders. Dit komt wel goed, hoor.
Nou nou.quote:Op zondag 6 april 2025 08:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als hij dat denkt moet 'ie ontslagen worden.
Zou ik ook graag zien.quote:
Dan ben je geen coureurquote:Op zondag 6 april 2025 08:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
dan gaat McLaren helemaal in de ankersquote:Op zondag 6 april 2025 08:18 schreef pmponer het volgende:
Ver keertje de chicane missen voor wat tijdswinst
Moet gewoon een ander in die autoquote:Op zondag 6 april 2025 08:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom rijdt die teamgenoot van Max zo belabberd?
Niks nou nou, je bent sportman of niet.quote:
Ik denk ook nog steeds dat Piastri zijn voornaamste concurrent is. Verstappen kan ervan profiteren als ze elkaar de tent uit vechten, maar er gaan echt nog wel genoeg races komen waar zelfs Verstappen deze Red Bull niet op het podium krijgt.quote:Op zondag 6 april 2025 08:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom geef jij zoveel om het constructeurs kampioenschap?quote:Op zondag 6 april 2025 08:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Eerste race in die auto. Hij heeft nog een race om te bewijzen dat hij het kan. Anders wieberenquote:Op zondag 6 april 2025 08:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Ja Liam Lawson zou een goede keuze zijnquote:Op zondag 6 april 2025 08:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Eerste race in die auto. Hij heeft nog een race om te bewijzen dat hij het kan. Anders wieberen
quote:
Heb je al Prost-Senna, Alonso-Hamilton vibes?quote:Op zondag 6 april 2025 08:19 schreef PzKpfw het volgende:
Spanningen binnen McLaren zijn alleen maar gunstig.
Zal wel leuk zijn.quote:Op zondag 6 april 2025 08:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je al Prost-Senna, Alonso-Hamilton vibes?
Tov Lawson bewijst ie iig dat 2x Bog Last wel een beetje weinig was, zelf op een baan die ze allebei kennen legt Lawson het nu af. Wat Hadjar betreft, zal er geen verandering komenquote:Op zondag 6 april 2025 08:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Eerste race in die auto. Hij heeft nog een race om te bewijzen dat hij het kan. Anders wieberen
Ze moeten nog leren.quote:Op zondag 6 april 2025 08:21 schreef wdn het volgende:
Tactisch is MacLaren gewoon dom bezig.
Tegelijk met Max pitten was ook al dom.
Hill - Shumacherquote:Op zondag 6 april 2025 08:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je al Prost-Senna, Alonso-Hamilton vibes?
Ze hebben PIA gewoon geofferd zonder reden. Lando had de undercut moeten doen en PIA profiteren. Maar Papaya rules lijken alleen voor NOR te gelden. Beetje dom.quote:Op zondag 6 april 2025 08:21 schreef wdn het volgende:
Kijk dan niet.quote:Op zondag 6 april 2025 08:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een saaie optocht dit weer zeg, nu weet ik weer waarom ik het niet meer keek.
Volgens de NOS app zou het 'spannend' zijn, nog geen enkele actie gezien rijden gewoon in een treintje achter elkaar alsof ze op de snelweg zitten
Dat was vorig jaar een redenquote:
Nober Nober, altijd dwars en stoken.quote:
Als Max dit jaar ook WK wordt dan moet McLaren echt eens na gaan denken.quote:Op zondag 6 april 2025 08:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar een redenmaar dit jaar nee...
Het is een undercut circuit. Hoe wil je voorkomen dat je concurrent niet ook pit?quote:Op zondag 6 april 2025 08:21 schreef wdn het volgende:
Waar zie jij dat gebeuren momenteel?quote:Op zondag 6 april 2025 08:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Max dit jaar ook WK wordt dan moet McLaren echt eens na gaan denken.
Ja. Kunnen we er nog 1 bij doen:quote:Op zondag 6 april 2025 08:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Ze hebben PIA gewoon geofferd zonder reden. Lando had de undercut moeten doen en PIA profiteren. Maar Papaya rules lijken alleen voor NOR te gelden. Beetje dom.
Het seizoen duurt lang en zie vorig seizoen. McLaren kwam later ook dichterbij.quote:Op zondag 6 april 2025 08:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Waar zie jij dat gebeuren momenteel?
Seizoen is nog lang. Kan van alles gebeuren. Ook dat Max geen WK wordt.quote:Op zondag 6 april 2025 08:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Waar zie jij dat gebeuren momenteel?
Rookiesquote:
quote:Op zondag 6 april 2025 08:26 schreef wdn het volgende:
Ik weet het: HET IS DE VERF, Witte verf is lichter dan blauwe verf
en dat maakt de wagen stabieler
(_
De naam doet 60 jaar mee, het zijn in feite drie verschillende teams geweest:quote:
vorig jaar 1u54m geloof ik dat ze zeidenquote:
Beginnersgelukquote:Op zondag 6 april 2025 08:28 schreef William_Papadin het volgende:
Max is toch wel een hele hele hele grote hoor. Ongelooflijk.
Nee hoor.quote:
Tegen 2 rookiesquote:
Wel boardradio, geen gevloekquote:
Ook nog idd, Hadjar ook mooi trouwens, goed voor de managerquote:
Je moet Lollipopman ook niet alles ontnemenquote:
Max heeft niemand ingehaald - Yuki welquote:Op zondag 6 april 2025 08:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je moet Lollipopman ook niet alles ontnemen
Max heeft Stroll gelaptquote:
Nogmaals: wel boardradio, geen gevloekquote:
Volgens het boekjequote:
Yuki heeft er maar 1 ingehaald in de RBR. Lawson 4 vorige racequote:
Had verwacht dat ie Alonso had kunnen pakken.quote:Op zondag 6 april 2025 08:33 schreef bedachtzaam het volgende:
Hij doet het gewoon weer. een mooier afscheid voor Honda had Red Bull niet kunnen geven.
Jammer dat Yuki niet veel kon doen.
Was niet zoveel sneller dan Norris, kwam er rondenlang met DRS niet langs.quote:
Max nog maar 1 punt achter in het klassement.quote:Op zondag 6 april 2025 08:33 schreef RAVW het volgende:
Lando nu al een beetje meer geknackt.
Dit gaat toch wel spelen in dat hoofdje
Jepquote:Op zondag 6 april 2025 08:34 schreef Tijn het volgende:
Nog maar 1 puntje tussen Max en Lando in de standings, of niet?
Yup.quote:Op zondag 6 april 2025 08:34 schreef Tijn het volgende:
Ja hij betrekt het vooral op zichzelf. Doet ie netjes. Maar bij de pitstop is ie volgens mij wel een beetje gepaald.quote:Op zondag 6 april 2025 08:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Was niet zoveel sneller dan Norris, kwam er rondenlang met DRS niet langs.
Ja 62 om 61quote:Op zondag 6 april 2025 08:34 schreef Tijn het volgende:
Alles kan nog.quote:Op zondag 6 april 2025 08:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Max nog maar 1 punt achter in het klassement.
papaya rulesquote:Op zondag 6 april 2025 08:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Was niet zoveel sneller dan Norris, kwam er rondenlang met DRS niet langs.
klopt, Lando loopt 1 puntje voorquote:Op zondag 6 april 2025 08:34 schreef Tijn het volgende:
Geen winnaarsmentaliteit, geen killer, zonder raketauto geen WDC.quote:Op zondag 6 april 2025 08:34 schreef pmponer het volgende:
Mentaal komt Lando over als een verwend nest, dus die gaat het never nooit niet halen.
Dat was expres zodat hij zeker weten p2 werdquote:Op zondag 6 april 2025 08:35 schreef Newone82 het volgende:
Norris die nog een fout maakt laatste rondje.
Always choken die Norris.
Auto + coureurquote:Op zondag 6 april 2025 08:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen winnaarsmentaliteit, geen killer, zonder raketauto geen WDC.
His father Adam Norris is a retired pensions manager, and is one of Bristol's wealthiest people as well as the 501st-richest person in the country (as of 2018).quote:Op zondag 6 april 2025 08:34 schreef pmponer het volgende:
Mentaal komt Lando over als een verwend nest, dus die gaat het never nooit niet halen.
Inderdaad. Alsof het normaal is om iemand uit de fast lane te duwenquote:Op zondag 6 april 2025 08:36 schreef SiGNe het volgende:
Lando wil niet toegeven dat hij fout zat na die pits, zegt alleen dat hij niet verwacht had dat Max ruimte zou geven.
Als je dat dan toch verwacht dan ben je ook wel een kneus als je dan het gras in gaat rijden met banden die niet op temperatuur zijn. Daar heeft hij zo weer een seconde weg gegooid.quote:Op zondag 6 april 2025 08:36 schreef SiGNe het volgende:
Lando wil niet toegeven dat hij fout zat na die pits, zegt alleen dat hij niet verwacht had dat Max ruimte zou geven.
Niet eens top 500.quote:Op zondag 6 april 2025 08:36 schreef Nober het volgende:
[..]
His father Adam Norris is a retired pensions manager, and is one of Bristol's wealthiest people as well as the 501st-richest person in the country (as of 2018).
Verstappen rijdt je lachend de vangrail in als het moet en dat hoort ook zo bij wijze van spreken.quote:
Knak.quote:Op zondag 6 april 2025 08:37 schreef pmponer het volgende:
[..]
Als je dat dan toch verwacht dan ben je ook wel een kneus als je dan het gras in gaat rijden met banden die niet op temperatuur zijn. Daar heeft hij zo weer een seconde weg gegooid.
Ze komen (bijna) allemaal van veel geld, het gaat me meer om het verwende gedeelte.quote:Op zondag 6 april 2025 08:36 schreef Nober het volgende:
[..]
His father Adam Norris is a retired pensions manager, and is one of Bristol's wealthiest people as well as the 501st-richest person in the country (as of 2018).
Precies. Hard racen maar wel fair.quote:Op zondag 6 april 2025 08:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Verstappen rijdt je lachend de vangrail in als het moet en dat hoort ook zo bij wijze van spreken.
Petje af. Of niet.quote:Op zondag 6 april 2025 08:37 schreef Nober het volgende:
Max die nog steeds maar niet van zijn pet af kan blijven.
En Norris niet van zijn kraag/boordje weet ik veelquote:Op zondag 6 april 2025 08:37 schreef Nober het volgende:
Max die nog steeds maar niet van zijn pet af kan blijven.
Max die zal wel gedacht hebben ... he knul we zijn hier bij een Formule 1 race ...quote:Op zondag 6 april 2025 08:37 schreef Perox het volgende:
Hinch: "Hoe belangrijk is het om hier hard te rijden gezien het verschil met de MCL nu?"
Max: "Het is ALTIJD belangrijk om hard te rijden"
Zit je Hinch nou af te zeiken?!quote:Op zondag 6 april 2025 08:39 schreef RAVW het volgende:
[..]
Max zie zal wel gedacht hebben ... he knul we zijn hier bij een Formule 1 race ...
Was allang bekend.quote:Op zondag 6 april 2025 08:39 schreef Peterselieman het volgende:
Norris is imo net niet killer genoeg
"net niet"? understatementquote:Op zondag 6 april 2025 08:39 schreef Peterselieman het volgende:
Norris is imo net niet killer genoeg
Beetje spannend op het einde.quote:Op zondag 6 april 2025 08:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een snoozefest zeg.
Wel leuk voor Verstappen.
"Gaat u maar voor."quote:Op zondag 6 april 2025 08:40 schreef wdn het volgende:
[..]
"net niet"? understatement
Veel en veel te lief.
Mwah die vraag was wel goed alleen het antwoord vond ik hilarisch. Het zijn belangrijke punten als je achter ligt met de auto maar Max antwoordt als een echte racer.quote:
Op zich eens, maar de familie Norris is ook wel echt 'up there' hoor.quote:Op zondag 6 april 2025 08:38 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ze komen (bijna) allemaal van veel geld, het gaat me meer om het verwende gedeelte.
Lando komt gewoon niet over als een vechter. Als het niet gaat, jammer dan, geen stapje erbij niks.
Hij is NIET lief. Kijk hoe hij Max altijd een straf probeert aan te naaienquote:Op zondag 6 april 2025 08:40 schreef wdn het volgende:
[..]
"net niet"? understatement
Veel en veel te lief.
Landi is écht niet lief hoor. Hij is gewoon niet genoegquote:
Heat of the moment, doen alle rijders.quote:Op zondag 6 april 2025 08:42 schreef SiGNe het volgende:
Maar ook toen Norris de beelden zag van zijn pit zegt ie er verder niks over, geen excuses of toegeven dat hij daar fout zat.
Mar wel meteen op de boordradio roepen dat Max 'm van de baan probeerde te rijden
Nopequote:Op zondag 6 april 2025 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heat of the moment, doen alle rijders.
Echt 'fout' zat hij natuurlijk niet, hij moest ergens iets proberen en het mislukte.quote:Op zondag 6 april 2025 08:36 schreef SiGNe het volgende:
Nu moet je er ook niet te veel van maken.quote:Op zondag 6 april 2025 08:42 schreef SiGNe het volgende:
Maar ook toen Norris de beelden zag van zijn pit zegt ie er verder niks over, geen excuses of toegeven dat hij daar fout zat.
Mar wel meteen op de boordradio roepen dat Max 'm van de baan probeerde te rijden
Als iemand in de race verkeerd naar een ander kijkt roepen ze al "he pushed me off!"quote:Op zondag 6 april 2025 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tsunoda.quote:Op zondag 6 april 2025 08:43 schreef Rnie het volgende:
Wie is eigenlijk DOTD? Zat niet op te letten.
Joekelquote:Op zondag 6 april 2025 08:43 schreef Rnie het volgende:
Hij gaf in het post race interview ook gewoon aan dat Max daar in zijn recht stond. Weer een hoop gedoe om niets.quote:Op zondag 6 april 2025 08:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nu moet je er ook niet te veel van maken.
Yukiquote:Op zondag 6 april 2025 08:43 schreef Rnie het volgende:
Yuki natuurlijk. Ze zijn in Japanquote:Op zondag 6 april 2025 08:43 schreef Rnie het volgende:
Begrijpelijk maar dan moet je minstens wel ook je excuses aanbieden als je weer wat helderder kan denken.quote:Op zondag 6 april 2025 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, zeker niet als hij na de race zelf zegt: hoort er allemaal bij dit is gewoon racen.quote:Op zondag 6 april 2025 08:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nu moet je er ook niet te veel van maken.
Zelfs als die uit zou vallen zou die DotD geworden zijn.quote:
Nopequote:Op zondag 6 april 2025 08:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als iemand in de race verkeerd naar een ander kijkt roepen ze al "he pushed me off!"
Ja maar dat je er in de cooldownroom niks over zegt, geeft wel een beetje aan wat voor type het is.quote:Op zondag 6 april 2025 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op zondag 6 april 2025 08:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Begrijpelijk maar dan moet je minstens wel ook je excuses aanbieden als je weer wat helderder kan denken.
quote:Op zondag 6 april 2025 08:44 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar dat je er in de cooldownroom niks over zegt, geeft wel een beetje aan wat voor type het is.
quote:
Max of Antonelli vanwege de FL?quote:Op zondag 6 april 2025 08:43 schreef Rnie het volgende:
Maar NOR heeft niets verkeerd gedaan en ze hebben allebei geprobeerd de ander een straf aan te naaien.quote:Op zondag 6 april 2025 08:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Begrijpelijk maar dan moet je minstens wel ook je excuses aanbieden als je weer wat helderder kan denken.
Nog een half uur wachtenquote:
Whut?quote:Op zondag 6 april 2025 08:45 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar NOR heeft niets verkeerd gedaan en ze hebben allebei geprobeerd de ander een straf aan te naaien.
Maar daarna meteen je verlies nemen in plaats van Max proberen een straf aan te naaien door het gras op te gaan.quote:Op zondag 6 april 2025 08:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Echt 'fout' zat hij natuurlijk niet, hij moest ergens iets proberen en het mislukte.
Norris reed bewust het gras op in plaats van zijn verlies te nemen.quote:Op zondag 6 april 2025 08:47 schreef Perox het volgende:
[..]
NOR: "He pushed me off"
VER: "He released pit limiter too soon!"
Mwa.. Max constateerde iets, die zag dat Lando opeens sneller dichterbij kwam, alsof de limiter uitgezet was.quote:Op zondag 6 april 2025 08:45 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar NOR heeft niets verkeerd gedaan en ze hebben allebei geprobeerd de ander een straf aan te naaien.
Waardoor hij dus meer verloor.quote:Op zondag 6 april 2025 08:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Norris reed bewust het gras op in plaats van zijn verlies te nemen.
In mijn opinie heeft Max hier gelijk en Norris niet. Dus het "aannaaien" komt maar van 1 kant.quote:Op zondag 6 april 2025 08:47 schreef Perox het volgende:
[..]
NOR: "He pushed me off"
VER: "He released pit limiter too soon!"
Hij hoopte op een straf voor Maxquote:Op zondag 6 april 2025 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waardoor hij dus meer verloor.
Niet als het hem gelukt was Max inderdaad een straf aan te naaienquote:Op zondag 6 april 2025 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waardoor hij dus meer verloor.
Het is zeiken van 2 kanten en is helaas normaal geworden. We moeten nou niet gaan doen of Max daar niet aan meedoet want dat doet hij zeker wel.quote:Op zondag 6 april 2025 08:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In mijn opinie heeft Max hier gelijk en Norris niet. Dus het "aannaaien" komt maar van 1 kant.
Je kan je mod status ook iets te serieus nemen he?quote:
Do not agreequote:Op zondag 6 april 2025 08:50 schreef Perox het volgende:
[..]
Het is zeiken van 2 kanten en is helaas normaal geworden. We moeten nou niet gaan doen of Max daar niet aan meedoet want dat doet hij zeker wel.
Ik bedoelde er niks meequote:Op zondag 6 april 2025 08:50 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je kan je mod status ook iets te serieus nemen he? Race is net 2 minuten afgelopen.![]()
Wel als je een straf probeert aan te naaien. En het is niet alsif hij de race dáár verloren heeft..quote:Op zondag 6 april 2025 08:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
moet je alleen geen gras gaan maaien
Even de note weghalenquote:
Norris en McLaren mogen blij zijn dat geen straf hebben gekregen vanwege een unsafe release.quote:Op zondag 6 april 2025 08:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Norris reed bewust het gras op in plaats van zijn verlies te nemen.
Jij denkt dat hij expres het gras in reed? Ik zie het als verwoede poging er nog voorbij te komen en als dat niet lukt achteraf klagen. Vooropgezet plan lijkt me toch wel uitgesloten. Ook een slecht plan als dat echt zo is.quote:Op zondag 6 april 2025 08:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel als je een straf probeert aan te naaien. En het is niet alsif hij de race dáár verloren heeft..
Lijkt me ook overdreven. Hij hinderde uiteindelijk VER niet, maar vooral zichzelf. Als ie de fast lane in was gereden en VER aan de kant had gedrukt was het een ander verhaal geweest.quote:Op zondag 6 april 2025 08:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Norris en McLaren mogen blij zijn dat geen straf hebben gekregen vanwege een unsafe release.
Dat vond ik dus geen unsafe release want Max werd niet gehinderd. Lando bleef er keurig naast.quote:Op zondag 6 april 2025 08:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Norris en McLaren mogen blij zijn dat geen straf hebben gekregen vanwege een unsafe release.
Dat was duidelijk expres, want er was geen ruimte om op de baan te blijven. Dus je maakt de keuze het gras op of erachter aansluiten.quote:Op zondag 6 april 2025 08:53 schreef Perox het volgende:
In mijn beleving doet hij een verwoede poging om in de pitlane erlangs te gaan, lukt niet - runs out of road - en dan klaagt hij vervolgens dat het de schuld van de ander is. Max maakt dit ook mee en gaat in de aanval als reactie. Boordradio was misschien het spannendste van deze hele race.
[..]
Jij denkt dat hij expres het gras in reed? Ik zie het als verwoede poging er nog voorbij te komen en als dat niet lukt achteraf klagen. Vooropgezet plan lijkt me toch wel uitgesloten. Ook een slecht plan als dat echt zo is.
Dubbeldom dan.quote:Op zondag 6 april 2025 08:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was duidelijk expres, want er was geen ruimte om op de baan te blijven. Dus je maakt de keuze het gras op of erachter aansluiten.
Hij is een newbie mod, dan is het hem vergeven.quote:Op zondag 6 april 2025 08:50 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je kan je mod status ook iets te serieus nemen he?Race is net 2 minuten afgelopen.
![]()
Veel langer dan dat kun je deze optocht ook niet nabeschouwenquote:Op zondag 6 april 2025 08:50 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je kan je mod status ook iets te serieus nemen he?Race is net 2 minuten afgelopen.
![]()
Nog 2 races de tijd en dan wisselen!quote:Op zondag 6 april 2025 08:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is een newbie mod, dan is het hem vergeven.
Alleen een dingetje in de Britse media.quote:Op zondag 6 april 2025 08:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dat grasmaaien gaat weer een week lang meer een dingetje zijn in de media, dan dat het überhaupt een ding is bij de coureurs.
Ik vraag me wel af hoe ze hadden kunnen vechten als Norris er achter was blijven rijden.
Verschrikkelijk weer.quote:Op zondag 6 april 2025 08:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Veel langer dan dat kun je deze optocht ook niet nabeschouwen
Dan pas?! Je bent vriendelijker dan RBRquote:
Geeft het even de tijd, maar we willen wel echt verbetering zien over de komende races!quote:
Daar zijn grasmaairaces dan ook populair.quote:Op zondag 6 april 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen een dingetje in de Britse media.
Hadjar eindigt een plek lager dan hij begonquote:Op zondag 6 april 2025 09:03 schreef -XOR- het volgende:
Hadjar, Bearman en Antonelli alledrie erg goed trouwens.
Desalniettemin, knap staande gehoudenquote:Op zondag 6 april 2025 09:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hadjar eindigt een plek lager dan hij begon
Met een Racing Bull is dat prima. De vorige races gaven ze het helemaal weg, nu hield hij volquote:Op zondag 6 april 2025 09:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hadjar eindigt een plek lager dan hij begon
Het lijkt allemaal meer een grote marketingactie geweest te zijn om zn eigen persoon.quote:Op zondag 6 april 2025 09:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zou Hamilton wat anders hebben verwacht met zijn overstap?
Enige waar hij op kon hopen was een dominante auto, maar die kans was niet groot. Hij klinkt al weer goed neergeslagen.
Ik weet niet wat Lewis dacht, maar het was op zich voor iedereen al vanaf het begin duidelijk dat dit alleen maar een drama kon gaan worden. Alsof Ferrari opeens na 20 jaar een WK-winnende auto heeft. En als ze die al zouden hebben, dan wordt Leclerc kampioen en niet Lewis.quote:Op zondag 6 april 2025 09:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zou Hamilton wat anders hebben verwacht met zijn overstap?
Enige waar hij op kon hopen was een dominante auto, maar die kans was niet groot. Hij klinkt al weer goed neergeslagen.
Zijn bankrekening wordt er niet minder vanquote:Op zondag 6 april 2025 09:19 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal meer een grote marketingactie geweest te zijn om zn eigen persoon.
Fucking ongelofelijk weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |