Glazen bol?quote:
Dat lijkt me een nogal voorbarige conclusiequote:
Ik mag hopen dat Max beter met de banden bezig is dan Lando.quote:
Of denkt P2 is goed genoeg.quote:Op zondag 6 april 2025 08:16 schreef Newone82 het volgende:
Mijn take:
Norris gaat nog een fout maken laatste rondjes.
I hope soquote:Op zondag 6 april 2025 08:17 schreef Tijn het volgende:
Er naartoe is een, er voorbij is heel wat anders. Dit komt wel goed, hoor.
da's ook een klasse apart iddquote:Op zondag 6 april 2025 08:17 schreef wdn het volgende:
Saaie race (qua inhaalakties, uitvallers, en rode vlaggen) maar toch spannend![]()
Als hij dat denkt moet 'ie ontslagen worden.quote:Op zondag 6 april 2025 08:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of denkt P2 is goed genoeg.
Omdat het kan!quote:
Een uitspraak van voor het KERS-ERS-DRS tijdperk en we zijn niet in Monaco.quote:Op zondag 6 april 2025 08:17 schreef Tijn het volgende:
Er naartoe is een, er voorbij is heel wat anders. Dit komt wel goed, hoor.
Nou nou.quote:Op zondag 6 april 2025 08:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als hij dat denkt moet 'ie ontslagen worden.
Zou ik ook graag zien.quote:
Dan ben je geen coureurquote:Op zondag 6 april 2025 08:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
dan gaat McLaren helemaal in de ankersquote:Op zondag 6 april 2025 08:18 schreef pmponer het volgende:
Ver keertje de chicane missen voor wat tijdswinst
Moet gewoon een ander in die autoquote:Op zondag 6 april 2025 08:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom rijdt die teamgenoot van Max zo belabberd?
Niks nou nou, je bent sportman of niet.quote:
Ik denk ook nog steeds dat Piastri zijn voornaamste concurrent is. Verstappen kan ervan profiteren als ze elkaar de tent uit vechten, maar er gaan echt nog wel genoeg races komen waar zelfs Verstappen deze Red Bull niet op het podium krijgt.quote:Op zondag 6 april 2025 08:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom geef jij zoveel om het constructeurs kampioenschap?quote:Op zondag 6 april 2025 08:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Eerste race in die auto. Hij heeft nog een race om te bewijzen dat hij het kan. Anders wieberenquote:Op zondag 6 april 2025 08:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Ja Liam Lawson zou een goede keuze zijnquote:Op zondag 6 april 2025 08:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Eerste race in die auto. Hij heeft nog een race om te bewijzen dat hij het kan. Anders wieberen
quote:
Heb je al Prost-Senna, Alonso-Hamilton vibes?quote:Op zondag 6 april 2025 08:19 schreef PzKpfw het volgende:
Spanningen binnen McLaren zijn alleen maar gunstig.
Zal wel leuk zijn.quote:Op zondag 6 april 2025 08:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je al Prost-Senna, Alonso-Hamilton vibes?
Tov Lawson bewijst ie iig dat 2x Bog Last wel een beetje weinig was, zelf op een baan die ze allebei kennen legt Lawson het nu af. Wat Hadjar betreft, zal er geen verandering komenquote:Op zondag 6 april 2025 08:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Eerste race in die auto. Hij heeft nog een race om te bewijzen dat hij het kan. Anders wieberen
Ze moeten nog leren.quote:Op zondag 6 april 2025 08:21 schreef wdn het volgende:
Tactisch is MacLaren gewoon dom bezig.
Tegelijk met Max pitten was ook al dom.
Hill - Shumacherquote:Op zondag 6 april 2025 08:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je al Prost-Senna, Alonso-Hamilton vibes?
Ze hebben PIA gewoon geofferd zonder reden. Lando had de undercut moeten doen en PIA profiteren. Maar Papaya rules lijken alleen voor NOR te gelden. Beetje dom.quote:Op zondag 6 april 2025 08:21 schreef wdn het volgende:
Kijk dan niet.quote:Op zondag 6 april 2025 08:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een saaie optocht dit weer zeg, nu weet ik weer waarom ik het niet meer keek.
Volgens de NOS app zou het 'spannend' zijn, nog geen enkele actie gezien rijden gewoon in een treintje achter elkaar alsof ze op de snelweg zitten
Dat was vorig jaar een redenquote:
Nober Nober, altijd dwars en stoken.quote:
Als Max dit jaar ook WK wordt dan moet McLaren echt eens na gaan denken.quote:Op zondag 6 april 2025 08:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar een redenmaar dit jaar nee...
Het is een undercut circuit. Hoe wil je voorkomen dat je concurrent niet ook pit?quote:Op zondag 6 april 2025 08:21 schreef wdn het volgende:
Waar zie jij dat gebeuren momenteel?quote:Op zondag 6 april 2025 08:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Max dit jaar ook WK wordt dan moet McLaren echt eens na gaan denken.
Ja. Kunnen we er nog 1 bij doen:quote:Op zondag 6 april 2025 08:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Ze hebben PIA gewoon geofferd zonder reden. Lando had de undercut moeten doen en PIA profiteren. Maar Papaya rules lijken alleen voor NOR te gelden. Beetje dom.
Het seizoen duurt lang en zie vorig seizoen. McLaren kwam later ook dichterbij.quote:Op zondag 6 april 2025 08:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Waar zie jij dat gebeuren momenteel?
Seizoen is nog lang. Kan van alles gebeuren. Ook dat Max geen WK wordt.quote:Op zondag 6 april 2025 08:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Waar zie jij dat gebeuren momenteel?
Rookiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |