GMTA.quote:
Nihil.quote:
Jammerquote:
Ik vind het beter dan "bekers" die nergens op lijkenquote:
Die beeldjesquote:Op zondag 6 april 2025 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik vind het beter dan "bekers" die nergens op lijken
Alleen Hamilton, Bortoleto en Ocon op hard. Doohan en Stroll op soft.quote:
Dus ook HAM moet even oplettenquote:Op zondag 6 april 2025 07:02 schreef greysbones het volgende:
die witte bandjes zullen wel even nodig hebben
zeker met een vochtige baan
Niet wakker te krijgen.quote:Op zondag 6 april 2025 07:02 schreef raptorix het volgende:
Is Nattelat al gespot, of faalt hij weer?
dan had ik mijn ogen niet goed openquote:Op zondag 6 april 2025 07:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen Hamilton, Bortoleto en Ocon op hard. Doohan en Stroll op soft.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 6 april 2025 07:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Men is tegenwoordig netjes zonder grote botsingen
Goed kijken!quote:Op zondag 6 april 2025 07:05 schreef greysbones het volgende:
ik kan het verschil niet zien tussen de RBR en RB
RB heeft geel op den neus.quote:Op zondag 6 april 2025 07:05 schreef greysbones het volgende:
Gele neus vs witte neusquote:Op zondag 6 april 2025 07:05 schreef greysbones het volgende:
Vleugel van Max is zwartquote:Op zondag 6 april 2025 07:05 schreef greysbones het volgende:
Doen ze expres zodat ze de volgende race de auto zelf kunnen wisselen.quote:Op zondag 6 april 2025 07:05 schreef greysbones het volgende:
Getergde Max beste Max.quote:
quote:
Gelukkig wel, zou wat zijn als ie bleef staanquote:
SAI stond achter TSU & LAWquote:Op zondag 6 april 2025 07:07 schreef Peterselieman het volgende:
Yuki 2 plekken gewonnen, want Sainz was ook niet goed weg
1.1 nu.quote:
race duurt nog langquote:
Idd. Kan nog van alles gebeuren.quote:
47 van die rondjes als die laatste gisteren en Max wintquote:
Bangeletoquote:
"als"quote:Op zondag 6 april 2025 07:10 schreef wdn het volgende:
[..]
47 van die rondjes als die laatste gisteren en Max wint
En drie auto's achter je op softsquote:Op zondag 6 april 2025 07:11 schreef Perox het volgende:
[..]
Niet onverstandig om voorzichtig te doen met natte baan en harde banden en als rookie.
Hoiquote:
Ik werd wakker geappt. Anders had ik later teruggekeken. Ik voel me niet helemaal fit.quote:
Laten we hopen dat er geen gekke dingen gebeuren. Maar alles is mogelijk.quote:
Ahwquote:Op zondag 6 april 2025 07:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik werd wakker geappt. Anders had ik later teruggekeken. Ik voel me niet helemaal fit.
wie appte je wakker op dit onooglijk tijdstipquote:Op zondag 6 april 2025 07:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik werd wakker geappt. Anders had ik later teruggekeken. Ik voel me niet helemaal fit.
Max-factor.quote:Op zondag 6 april 2025 07:15 schreef Rnie het volgende:
1.7.
Interessante pace hoor. Dat Max het maximale uit de wagen haalt zijn we het over eens, maar als het ECHT een slechte bak is, dan is dit niet mogelijk.
eh "upshifts are a bit better". ahum.quote:Op zondag 6 april 2025 07:10 schreef Rnie het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het geheimtaal is voor "Het gaat prima joh".
Beterschapquote:Op zondag 6 april 2025 07:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is opzich geen slechte auto, de window waarin die goed is is alleen best klein.quote:Op zondag 6 april 2025 07:15 schreef Rnie het volgende:
1.7.
Interessante pace hoor. Dat Max het maximale uit de wagen haalt zijn we het over eens, maar als het ECHT een slechte bak is, dan is dit niet mogelijk.
"THEY SUCK."quote:
quote:Op zondag 6 april 2025 07:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
NOR is niet aan het pushen, die wacht rustig af.quote:Op zondag 6 april 2025 07:15 schreef Rnie het volgende:
1.7.
Telt voor 300% mee natuurlijk.quote:
f1PRO heb je ook en daar geen reclame.quote:Op zondag 6 april 2025 07:16 schreef Monolith het volgende:
Betaal ik hier elke maand voor en dan nog reclame?
Kan dus zijn wat wel eens eerder is gezegd: wagen vooraan, uit de hitte van een voorganger doet het veel beter dan met een wagen ervoor.quote:Op zondag 6 april 2025 07:15 schreef Rnie het volgende:
1.7.
Maar geen flinke.quote:
Webber is ziedend.quote:
Klopt, het enige nadeel is dat die geen app hebben voor mijn tv, want rechten bij ViaPlay enzo.quote:Op zondag 6 april 2025 07:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
f1PRO heb je ook en daar geen reclame.
Daar kan Norris niet omgaan.quote:
*regendansje doetquote:
Heb de app op mijn Chromecast.quote:Op zondag 6 april 2025 07:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, het enige nadeel is dat die geen app hebben voor mijn tv, want rechten bij ViaPlay enzo.
quote:
Verkeerde abbo gekozen danquote:Op zondag 6 april 2025 07:16 schreef Monolith het volgende:
Betaal ik hier elke maand voor en dan nog reclame?
Ik heb gewoon de app op de tv box van kpn geïnstalleerdquote:Op zondag 6 april 2025 07:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, het enige nadeel is dat die geen app hebben voor mijn tv, want rechten bij ViaPlay enzo.
Lijkt wel een haiku dit. Toepasselijk wel.quote:
Geen reclame gezien hier.quote:
Noem je Albon nou Hadjar?quote:
De McLaren is ook wel goed in die omstandighedenquote:Op zondag 6 april 2025 07:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Beetje vocht op de baan komt wel goed uit voor max ..
Ja dan moet je inderdaad met een Chromecast gaan werken of vanaf een mobiel apparaat casten. Chromecasts worden sowieso niet meer gemaakt inmiddels.quote:Op zondag 6 april 2025 07:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb de app op mijn Chromecast.
Maar de coureurs van McLaren niet.quote:Op zondag 6 april 2025 07:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De McLaren is ook wel goed in die omstandigheden
en da's toch 80% toch?quote:
Vervanger van chromecast en anders als je Android schil op je tv dan gewoon op je tv installerenquote:Op zondag 6 april 2025 07:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dan moet je inderdaad met een Chromecast gaan werken of vanaf een mobiel apparaat casten. Chromecasts worden sowieso niet meer gemaakt inmiddels.
ik denk dat max foutloos moet presteren en de ballen uit zijn broek moet rijdenquote:Op zondag 6 april 2025 07:23 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben wel teleurgesteld als Max nu niet wint
Erg spannend is het alleen niet....
Ik heb niets gekozen, maar ik zie nu dat ze inderdaad ergens een onderscheid tussen met en zonder reclame hebben ingevoerd en mijn account automatisch is overgegaan in met reclame inderdaad.quote:
dat zeiden we vorig jaar ookquote:Op zondag 6 april 2025 07:24 schreef Mothzor het volgende:
Hoop toch echt dat we andere banden gaan krijgen de volgende seizoenen. Zit alleen maar naar bandenmanagement te kijken
Hoezo teleurgesteld? Het moet wel heel gek lopen wil VER winnen, dat weet je van tevoren.quote:Op zondag 6 april 2025 07:23 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben wel teleurgesteld als Max nu niet wint
Erg spannend is het alleen niet....
Die wel. Google TV Chromecasts, waar je de app op kunt zetten.quote:Op zondag 6 april 2025 07:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dan moet je inderdaad met een Chromecast gaan werken of vanaf een mobiel apparaat casten. Chromecasts worden sowieso niet meer gemaakt inmiddels.
Android TV kastje kost ook geen fluitquote:Op zondag 6 april 2025 07:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vervanger van chromecast en anders als je Android schil op je tv dan gewoon op je tv installeren
Dat was vóór de start alquote:
je kunt ook nog steeds F1 tv koppelenquote:Op zondag 6 april 2025 07:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind het wel prima zo. Is ook weer niet heel lang ofzo.
Omdat het tot nu toe al iets beter gaat dan verwacht, krijg je toch een soort van hoop.quote:Op zondag 6 april 2025 07:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoezo teleurgesteld? Het moet wel heel gek lopen wil VER winnen, dat weet je van tevoren.
Het is wel duurder dan f1tvquote:Op zondag 6 april 2025 07:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind het wel prima zo. Is ook weer niet heel lang ofzo.
Ja dat bedoel ik....het kan alleen maar fout gaan.quote:Op zondag 6 april 2025 07:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat max foutloos moet presteren en de ballen uit zijn broek moet rijden
om hier te kunnen winnen
Mclaren lijkt gewoon rustig aan te doen
ik denk dat stuivertje wisselen nu ook niet heel erg nuttig isquote:Op zondag 6 april 2025 07:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Strategie van McLaren is elkaar helpen.
Ja en dan vooral Pia die Nor moet helpen, helaas zullen we dit het hele seizoen zien.quote:Op zondag 6 april 2025 07:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Strategie van McLaren is elkaar helpen.
Hopen ja, maar verwachten nog niet.. daar is de auto gewoon niet goed genoeg voorquote:Op zondag 6 april 2025 07:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Omdat het tot nu toe al iets beter gaat dan verwacht, krijg je toch een soort van hoop.
Dat Piastri zich hiervoor laat piepelen.quote:Op zondag 6 april 2025 07:27 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja en dan vooral Pia die Nor moet helpen, helaas zullen we dit het hele seizoen zien.
Piastri moet laten zien dat ie ballen heeft door Norris te verslaan.quote:Op zondag 6 april 2025 07:27 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja en dan vooral Pia die Nor moet helpen, helaas zullen we dit het hele seizoen zien.
Zo jaren “00.quote:Op zondag 6 april 2025 07:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
HDMI kabel ook niet..![]()
Heb je ook dat gedoe niet meer, werkt gewoon.
had ie gister moeten doen iddquote:Op zondag 6 april 2025 07:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Piastri moet laten zien dat ie ballen heeft door Norris te verslaan.
We are not going into the 4th dimension.quote:
was al rondje 10 gestoptquote:Op zondag 6 april 2025 07:29 schreef greysbones het volgende:
Stroll rijdt ook de sterren van de hemel hier
Vallende ster.quote:Op zondag 6 april 2025 07:29 schreef greysbones het volgende:
Wil snel naar huis.quote:Op zondag 6 april 2025 07:29 schreef greysbones het volgende:
2x iemand rechtdoor bij de chicane en 2 stops. Dat is het welquote:
ja als ervaren rijder je softs in 10 ronden aan gortquote:
da's dan wel weer zoquote:Op zondag 6 april 2025 07:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja als ervaren rijder je softs in 10 ronden aan gort
doohan kan er zelfs 14 uitpersen
Ik zit opeens te denken..waarom is er nog geen glasvezel voor TV/Monitor signaalquote:
Ik had gewoon in bed kunnen liggen en nog gaan slapen.quote:
Ja, regenrijder he..quote:Op zondag 6 april 2025 07:29 schreef greysbones het volgende:
Ik val bijna weer in slaap 😴quote:Op zondag 6 april 2025 07:30 schreef heywoodu het volgende:
Wat een intens matige race tot nu toe zeg
O is het weer eens te vroeg voor hem ja?quote:Op zondag 6 april 2025 07:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog 2/3 te gaan![]()
ik snap waarom @:Nattekat nog in zijn mand ligt
Gelukkig is er DRS nu nog even die air flow verstoring verbieden.quote:Op zondag 6 april 2025 07:31 schreef franklop het volgende:
Bijna overal gat van 2 a 3 seconde. Formula Train
Bait and switch.quote:Op zondag 6 april 2025 07:32 schreef Tijn het volgende:
"Box to overtake Verstappen" opvallend dat ze dat gewoon over de openbare radio roepen.
Sneu ja.quote:Op zondag 6 april 2025 07:32 schreef Tijn het volgende:
"Box to overtake Verstappen" opvallend dat ze dat gewoon over de openbare radio roepen.
bluf pokerquote:
Maffia is niks mis equote:
Mwah, als je erin trapt heb je alleen jezelfquote:Op zondag 6 april 2025 07:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik haat dummy pitstops.
Daar mag wel een straf opkomen.
Het lijkt wel of je zijn tandarts bent.quote:Op zondag 6 april 2025 07:33 schreef greysbones het volgende:
LEC mag nu nog niet stoppen
geen gaatjes aan de achterkant
Hallo Jack Plooijquote:Op zondag 6 april 2025 07:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je zijn tandarts bent.
Moet ie heel hard pushen.quote:
ja dat is ook weer zo, nou ja, 2 is ook zat maar hij komt er niet aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |