Die mag dadelijk jureren?quote:
Miguel heeft de post it machine gebroken..quote:Op zondag 18 mei 2025 23:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huh? Zo had ik het niet begrepen, alleen die laatste niet meer op deze manier.
De machine voor de laatste, haha, eerst hadden ze die glijbaan, toen dit en de volgende keer dus weer wat anders, zo begreep ik het.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Miguel heeft de post it machine gebroken..
Ik vat het op als nog wel een alwetende maar geen post-its meer
We zullen het volgend siezoen wel zien.. tenzij ze worden wegbezuinigd maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De machine voor de laatste, haha, eerst hadden ze die glijbaan, toen dit en de volgende keer dus weer wat anders, zo begreep ik het.
Lijkt mij ook niet, de Vara zou wel gek zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
We zullen het volgend siezoen wel zien.. tenzij ze worden wegbezuinigd maar dat zal wel niet.
Heb dat ook niet gehoord hoor.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:46 schreef golfer het volgende:
Ik heb blijkbaar iets gemist, maar werd er gisteren gezegd dat Miguel stopt?
Ik heb de aflevering een paar uur geleden teruggekeken, maar zoiets heb ik niet meegekregen.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:46 schreef golfer het volgende:
Alleen Gerri Eickhof komt niet meer terugquote:Op maandag 19 mei 2025 18:46 schreef golfer het volgende:
Heeft een nieuwe single (van een smurfenfilm) uitgebracht? Geen idee.quote:
Nee joh, die domme post-it machine, die Miguel gebroken heeft. Vandaar; thnx dude!quote:Op maandag 19 mei 2025 18:46 schreef golfer het volgende:
Volgende keer beter opletten, Miguel is er gewoon nog bij volgend jaar. Er is nergens iets anders gezegd.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Beste aflevering van het seizoen!![]()
![]()
(wel jammer dat Miguel niet meer terug komt...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |