Season Pass?quote:Op donderdag 10 april 2025 20:13 schreef MMaRsu het volgende:
Breath of the Wild Switch 2 editie bevat niet de season pass
De DLC.quote:
Heel apart, dat voel je toch direct.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ben geloof ik de enige persoon ter wereld die framerate totaal niet boeiend vindt (ik zie ook echt het verschil tussen 30 en 60 niet)
Ligt ook een beetje aan de games die je speelt. Maar 60 fps is wel een game changer.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ben geloof ik de enige persoon ter wereld die framerate totaal niet boeiend vindt (ik zie ook echt het verschil tussen 30 en 60 niet)
Ze hebben wel gelijk hoewel cartridges duurder waren om te produceren, Nintendo een soort monopoly had en zeker de jaren 90 een niche was in vergelijking met nu.quote:Op zaterdag 12 april 2025 06:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tweakers heeft gesproken
https://tweakers.net/revi(...)zien-een-koopje.html
En nu allemaal bakkes houden over de prijzen
zoals aangestipt in de reacties onder het artikel, er zijn zoveel facetten niet meegenomen in die vergelijking dat het bijna lachwekkend isquote:Op zaterdag 12 april 2025 06:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tweakers heeft gesproken
https://tweakers.net/revi(...)zien-een-koopje.html
En nu allemaal bakkes houden over de prijzen
Mogen snoep worteltjes bij de AH nog wel?quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:32 schreef CoExist het volgende:
Gejank over die prijzen door Gen Z figuren.
Alsof het een grondrecht is om een Nintendo console of games te kopen voor een lage prijs. Misschien wat minder limonade koffie van de Starbucks en broodjes zalm pesto bij de AH2GO kopen en sparen voor iets wat je daadwerkelijk wilt.
quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:32 schreef CoExist het volgende:
Gejank over die prijzen door Gen Z figuren.
Alsof het een grondrecht is om een Nintendo console of games te kopen voor een lage prijs. Misschien wat minder limonade koffie van de Starbucks en broodjes zalm pesto bij de AH2GO kopen en sparen voor iets wat je daadwerkelijk wilt.
Nog niet bekend. Enige dat we weten is dat er een JPN Only model is. Die is locked.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:49 schreef Bartttt het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de Switch 2 en region locks? Ik heb een stuk of 5 fysieke games uit de US regio en dat werkte prima op Switch 1 maar zullen deze fysieke games wel werken op de Switch 2 die volgens mij weer een aantal restricties heeft op dat gebied?
Volgens mij alleen locked voor de accounts (je kunt alleen een Japans account gebruiken).quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Enige dat we weten is dat er een JPN Only model is. Die is locked.
Daarmee impliceren ze een beetje dat de rest niet locked is.
waarom dat nou weer dan?quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgens mij alleen locked voor de accounts (je kunt alleen een Japans account gebruiken).
Hopelijk werken die games dan gewoon. Zeker de Switch 1 games.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Enige dat we weten is dat er een JPN Only model is. Die is locked.
Daarmee impliceren ze een beetje dat de rest niet locked is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |