Volgens mij niet, de adapter is ook niet compatible (ander wattage).quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan er eigenlijk een Switch 1 in een Switch 2 dok? We weten dat 2 groter is, die past niet in de dock van 1, maar andersom? Zou handig zijn namelijk.
Wattage boeit niet heeeeel veel toch? Apparaten en adapters snappen het verschil wel en overloaden nietquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgens mij niet, de adapter is ook niet compatible (ander wattage).
Natuurlijk, waarom niet? Als Switch bezitter kijk ik uit naar de versie 2 met OLED over 2/3 jaar.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, hopelijk blijf je hier wel constant klagen.
Hot take (?) : Star Fox had achteraf gezien de beste muziek van heel de serie en Nintendo heeft met Hirasawa een geweldige componist uit hun handen laten glippen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:11 schreef Aether het volgende:
City Pop 🎷Star Fox(SNES) Remix Collection
0:00 Course Map Select
3:37 Corneria
5:32 Corneria Boss
8:45 Course Clear
10:27 Meteor
13:36 Titania
17:20 Fortuna
19:40 Macbeth
22:00 Asteroid & Venom
24:52 Space Armada
26:57 Venom Base
28:40 Sector X & Z
30:43 Sector Y
34:25 Andross(Last Boss)
35:58 Ending
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie ze nog steeds voor 90 euro op Nintendo.nl dus neem het met een korrel zoutquote:Update: Nintendo removes the prices of Switch 2 games on the Eshop, looks like an official price drop is incoming.
En nu mog weg met die switch 2 upgrade code onzinquote:Op woensdag 9 april 2025 12:02 schreef MMaRsu het volgende:
Europese webshops verlagen prijzen van Switch games naar 74,99
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik zie ze nog steeds voor 90 euro op Nintendo.nl dus neem het met een korrel zout
Bol heeft DK al staan voor 69 euro. Franse webshops 59. Dus de prijs is altijd vrij rekbaar. Zeker als de Switch 2 qua verkoop tegenvalt zullen de prijzen (tijdelijk) lager zijn.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:02 schreef MMaRsu het volgende:
Europese webshops verlagen prijzen van Switch games naar 74,99
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik zie ze nog steeds voor 90 euro op Nintendo.nl dus neem het met een korrel zout
Mooi om te zien dat het dus toch wel kanquote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Bol heeft DK al staan voor 69 euro. Franse webshops 59. Dus de prijs is altijd vrij rekbaar. Zeker als de Switch 2 qua verkoop tegenvalt zullen de prijzen (tijdelijk) lager zijn.
Ja, dit is altijd zo. Daarom is dat gejank om 90 euro ook onzin. Niemand betaalt de adviesprijs.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Bol heeft DK al staan voor 69 euro. Franse webshops 59. Dus de prijs is altijd vrij rekbaar. Zeker als de Switch 2 qua verkoop tegenvalt zullen de prijzen (tijdelijk) lager zijn.
De adviesprijs zou geen 90 moeten zijn.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dit is altijd zo. Daarom is dat gejank om 90 euro ook onzin. Niemand betaalt de adviesprijs.
ik weet van mijn bekende inkoopkanalen dat originele switch spelletjes van nintendo misschien een tientje marge hadden, dan zou 90 euro een forse extra marge betekenen..quote:Op woensdag 9 april 2025 12:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Games neem ik aan (de console kan ik daar niet meer vinden).quote:Op donderdag 10 april 2025 09:50 schreef Bananenpap het volgende:
Zie dat Bol ook al verlaagd is, straks eens contact opnemen want nu heb ik teveel betaald.
Prijzen van games inderdaad. Mario Kart World is van 85 naar 79 gegaan, heb het geld teruggekregen. Was voor de fysieke versie van Mario Kart gegaan omdat ik dus zo'n sukkel ben die te veel wil betalen voor een fysiek exemplaar.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Games neem ik aan (de console kan ik daar niet meer vinden).
Opa vertelt.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ben geloof ik de enige persoon ter wereld die framerate totaal niet boeiend vindt (ik zie ook echt het verschil tussen 30 en 60 niet)
ik merk het wel maar het boeit me niet zoquote:Op donderdag 10 april 2025 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ben geloof ik de enige persoon ter wereld die framerate totaal niet boeiend vindt (ik zie ook echt het verschil tussen 30 en 60 niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |