SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is vd Lama'squote:Op zaterdag 5 april 2025 20:55 schreef DerRabbit het volgende: [..] En als je laatste man als eerste het veld op komt in je eigen stadion, maar je uit speelt hep je er in principe weinig aan.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En als je geen Dick heet moet je ook geen Dick Pics sutren, maar das logischquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat is zowel juist alsmede correctquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Of jij te snel en heb je de tt al onder je plaktoetsquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet eensquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of jij te snel en heb je de tt al onder je plaktoets![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Helleu
Hoe gaat het hierOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Waarom een specifiek nummer noemen en dan niet komen
Zeg dan duurt een half uurtje, niet 25 minuten
Woest boos etcHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ach volgende keer beterquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zag ook ineens dat je de laatste post had"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ff roepen waar het toetje blijftquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Waarom een specifiek nummer noemen en dan niet komen
Zeg dan duurt een half uurtje, niet 25 minuten
Woest boos etc
Die fladdert maar wat lukraak rondquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:05 schreef greysbones het volgende:
is die gekke vogel nu alweer verdwenen?![]()
![]()
Gevlogenquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:05 schreef greysbones het volgende:
is die gekke vogel nu alweer verdwenen?![]()
verdomt nu besef ik me plots waarom het zo rustig is![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Even rustig ademhalenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Goed.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey Sally![]()
Gaat lekker hoor. Hoe issie daar?
Beetje gaar van hele dag workshop doen.
Maar weer overleefd.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
verdomt nu besef ik me plots waarom het zo rustig is![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een leuke workshop?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Goed.
Beetje gaar van hele dag workshop doen.
Maar weer overleefd.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, dat wel.quote:
Biologisch tuinieren, waarom werken ze op de manier zoals ze doen op de stadslandbouw.
Edit: wel lekker weer in de pauze, lekker naar buiten.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Die kan je hebbenquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
rellennnnnn![]()
zul je net zien dat @:SwJ op de loer ligt![]()
![]()
Ziet er lekker uit (vooral het toetje )quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was ook precies de bedoeling. Ik wilde even mijn punt makenquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Biologisch tuinieren, waarom werken ze op de manier zoals ze doen op de stadslandbouw.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: