Het is gewoon lachwekkend hoe alles goed wordt gepraat.quote:
Heb je daar ook een bron van?quote:Op zaterdag 12 april 2025 09:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En nog steeds is de best verkochte auto in China afgelopen maand de Model Y…
Meerdere (en jij ook als je wil…).quote:
Als je gewoon had geschreven dat het beleid van Trump op dit punt zwaar klote is voor de autoindustrie dan had ik je gewoon gelijk gegeven.quote:Op zaterdag 12 april 2025 09:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend hoe alles goed wordt gepraat.
Het roekeloze beleid van Trump is schadelijk voor de Amerikaanse industrie.
Tesla exporteert niet 10 jaar lang Model S naar China als die handel ze niets interesseert vanwege de omvang.
Die export, maar ook van toekomstige modellen die in de VS worden geproduceerd, is nu onmogelijk gemaakt door Trump.
Dit topic is Tesla.quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je gewoon had geschreven dat het beleid van Trump op dit punt zwaar klote is voor de autoindustrie dan had ik je gewoon gelijk gegeven.
Prima. Maar noem ze dan niet het eerste slachtoffer, wat gewoon een onwaarheid is.quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit topic is Tesla.
Dus dan lijkt het mij logisch dat we naar de gevolgen voor Tesla kijken.
Dat jij getriggerd wordt is verder aan jou.quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Prima. Maar noem ze dan niet het eerste slachtoffer, wat gewoon een onwaarheid is.
Als je neutraal gemeld had dat Tesla (tijdelijk! net als EU producenten in de VS gestopt zijn met importeren) gestopt is met de Model S/X in China was de discussie anders verlopen lijkt mij zo.
Jij geeft er echter draaien aan die reacties oproepen.
Snap je het zelf nog een beetje? Ik reageer op die opmerking over markt verliezen. Die was niet van mezelf.quote:Op zaterdag 12 april 2025 08:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niemand beweert dat Tesla een gigantische markt gaat verliezen.
Je haalt er zelf van alles bij.
Ik was niet degene die getriggerd werd in dezen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat jij getriggerd wordt is verder aan jou.
Ik hoop dat dit tijdelijk is en de relatie met China niet definitief is verstoord voor Amerika.
China stopt bijvoorbeeld met LNG import uit de VS en richt zich op Australië.
Maar dat is voor een ander topic.
Jij plakt daar gigantisch aan vast.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:06 schreef Repentless het volgende:
[..]
Snap je het zelf nog een beetje? Ik reageer op die opmerking over markt verliezen. Die was niet van mezelf.
De handelsoorlog kent alleen verliezers.quote:Je bent nu echt heel onlogisch aan het reageren om maar een beetje bijdehand te kunnen doen. En dat weet je zelf ook wel.
Nee, ook niet. Ik reageerde op deze post:quote:
Het klopt simpelweg niet wat je aan mij toeschrijft.quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:06 schreef capricia het volgende:
[..]
China is groot ja.
Als Tesla daar ook gigantisch markt gaat verliezen zoals in de EU, blijft het niet bij die 0,33%.
Dat klopt, niemand betwist dat ze dat segment niet meer kunnen afzetten in China.quote:De handelsoorlog kent alleen verliezers.
Tesla is daar 1 van, die kan het hogere segment niet meer afzetten in China.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Tesla Completely Shut Down In Canada After Introducing 100% Tariffs!
Och,de afzet was toch al minimaal...quote:Op zondag 13 april 2025 21:30 schreef michaelmoore het volgende:
Canada is helemaaal klaar met Tesla
[..]
Bekijk deze YouTube-video
nou jaquote:
quote:Tesla Canada Sales Figures & Recent Highlights
Tesla Canada sales have been increasing rapidly in recent years. In 2020, Tesla Canada sales were 6,030 units. In 2021, Tesla Canada sales rose to 20,799 units.
And in 2022, Tesla Canada sales increased further to 45,000 units.
Waarom plaats je hier een terugroepactie van Porsche uit november 2024, maar noem je niet de vijf meldingen van Tesla die sindsdien in het systeem gezet zijn? Besturing die het ineens niet meer doet omdat de stuurbekrachtigingsmotor een kortsluiting veroorzaakt lijkt mij namelijk ook tamelijk kwalijk, bijvoorbeeld. Of dat ze bij de Tesla model X sierlijsten (alweer) niet goed vastgelijmd hebben, en die er dus vanaf kunnen vliegen.quote:Op maandag 14 april 2025 09:19 schreef VEM2012 het volgende:
Nog iemand iets over Duitse kwaliteit?
https://terugroepregister(...)?mgpnummer=MGP240401
Gewoon even om de 60 dagen naar de dealer voor controle van de accu. En niet meer boven de 80% mogen laden.
Top!
Omdat ik er niet 1 daarvan langs heb zien komen. Maar graag: welke vijf?quote:Op maandag 14 april 2025 14:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Waarom plaats je hier een terugroepactie van Porsche uit november 2024, maar noem je niet de vijf meldingen van Tesla die sindsdien in het systeem gezet zijn? Besturing die het ineens niet meer doet omdat de stuurbekrachtigingsmotor een kortsluiting veroorzaakt lijkt mij namelijk ook tamelijk kwalijk, bijvoorbeeld. Of dat ze bij de Tesla model X sierlijsten (alweer) niet goed vastgelijmd hebben, en die er dus vanaf kunnen vliegen.
Waarom ge je de hele tijd in de verdediging, terwijl niemand heeft gezegd dat Duitse auto's betere kwaliteit zijn? Als Tesla zo goed is, dan hoef je toch geen andere merken af te kraken om Tesla goed voor de dag te laten komen? En ik wil helemaal niet Tesla aanvallen op de kwaliteit van hun auto, maar ik vraag mij wel heel erg af waarom jij zo de behoefte voelt om uit het niets een terugroepactie van een Porsche van vorig jaar op te rakelen. Zit je zo in de piepzak over de aandelen omdat je je hele pensioenpotje in Tesla geïnvesteerd hebt?
Je hebt zelf toch ook het terugroepregister voor je neus? Je post het net nog.quote:Op maandag 14 april 2025 15:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat ik er niet 1 daarvan langs heb zien komen. Maar graag: welke vijf?
#whataboutismquote:Op maandag 14 april 2025 09:19 schreef VEM2012 het volgende:
Nog iemand iets over Duitse kwaliteit?
https://terugroepregister(...)?mgpnummer=MGP240401
Gewoon even om de 60 dagen naar de dealer voor controle van de accu. En niet meer boven de 80% mogen laden.
Top!
Je kan ook algemeen zoeken. Leuk. Ik zie dat Toyota op 6 staat in dezelfde periode. Dat bewijst dan toch mooi wat eerder besproken werd dat terugroepacties vrij gewoon zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 15:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je hebt zelf toch ook het terugroepregister voor je neus? Je post het net nog.
Toyota heeft veel meer modellen rondrijden en met meer modellen heb je ook meer kans op terugroepacties.quote:Op maandag 14 april 2025 16:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan ook algemeen zoeken. Leuk. Ik zie dat Toyota op 6 staat in dezelfde periode. Dat bewijst dan toch mooi wat eerder besproken werd dat terugroepacties vrij gewoon zijn.
Dus? ADAC in Duitsland noemt Toyota onwerkelijk slecht.quote:Op maandag 14 april 2025 18:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toyota heeft veel meer modellen rondrijden en met meer modellen heb je ook meer kans op terugroepacties.
Al die cheap ass toyota's worden nl. wel vergelijken in de heilige verkoopaantallen met Elon's goddelijke wagens.quote:Toyota ungewöhnlich schlecht
Front und Seitenansicht eines stehenden Toyota C-HR
Auffällig häufig ist Toyota von Batterieproblemen betroffen© Toyota
Besonders auffällig ist, wie schlecht Modelle von Toyota seit zwei Jahren abschneiden. Das gilt fast über alle ausgewerteten Baujahre des Toyota C-HR und des Toyota RAV4, beim Yaris und dem Yaris Cross sind jüngere Baujahre betroffen. Diese Pannenhäufigkeiten überraschen, denn die Marke Toyota hat sich in der Vergangenheit zu Recht den Ruf erworben, zuverlässige Autos zu bauen.
Mit den Ergebnissen konfrontiert erklärt Toyota, dass es Batterieprobleme bei diesen Modellen gegeben habe. Die Starterbatterie ließ sich nicht mit der nötigen Stromaufnahmestärke aufladen. Vielfach seien die Batterien betroffener Fahrzeuge inzwischen durch stärkere Versionen ersetzt worden – entweder kostenlos im Rahmen der 3-jährigen Herstellergarantie oder auf dem Wege einer individuellen Kulanzregelung. Neufahrzeuge würden mit der schwächelnden Batterie nicht mehr bestückt.
Je vertaling app werkt niet goed.quote:Op maandag 14 april 2025 18:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dus? ADAC in Duitsland noemt Toyota onwerkelijk slecht.
https://www.adac.de/rund-(...)gewoehnlich-schlecht
[..]
Letterlijk 3 Tesla's met 4+-ton op de teller tegenover 55 Toyota's met 4+-ton, lekker gewerkt weer baardmansio.quote:Op maandag 14 april 2025 18:52 schreef epicbeardman het volgende:
Vele Tesla's halen makkelijk 4-5ton+
https://www.gaspedaal.nl/tesla?srt=km-d#o114168056
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |