abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217370542
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2025 19:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Letterlijk 3 Tesla's met 4+-ton op de teller tegenover 55 Toyota's met 4+-ton, lekker gewerkt weer baardmansio.
Selectief shoppen in statistieken. Komt hier wel vaker voor geloof ik.

Maar goed, om het dan volledig te maken. Er rijden dan waarshcijnlijk ook meer toyota's rond dan Tesla's. En nog wat verder: bijna alle Tesla's zijn leasebakken.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2025 19:08:17 ]
pi_217370560
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 19:07 schreef Vliegbaard het volgende:

bijna alle Tesla's zijn leasebakken.
Dat is zeker nu niet meer het geval.
pi_217370570
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2025 19:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Letterlijk 3 Tesla's met 4+-ton op de teller tegenover 55 Toyota's met 4+-ton, lekker gewerkt weer baardmansio.
Komt omdat ze meer modellen hebben ahahah
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:09 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Toyota heeft veel meer modellen rondrijden en met meer modellen heb je ook meer kans op terugroepacties.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217370593
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 19:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is zeker nu niet meer het geval.
Ik zou daar mijn geld niet op inzetten.
pi_217370597
Hahahaha
pi_217370614
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 19:16 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik zou daar mijn geld niet op inzetten.
Dan zul je je geld kwijtraken.
  maandag 14 april 2025 @ 19:20:20 #232
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217370625
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 19:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan zul je je geld kwijtraken.
Als je je geld ergens niet op inzet, hoe raak je het dan kwijt :?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217370721
quote:
6s.gif Op maandag 14 april 2025 18:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dus? ADAC in Duitsland noemt Toyota onwerkelijk slecht.

https://www.adac.de/rund-(...)gewoehnlich-schlecht
[..]
Al die cheap ass toyota's worden nl. wel vergelijken in de heilige verkoopaantallen met Elon's goddelijke wagens.
Die aziatische aliexpress/temu auto's die het klimaat vervuilen en om de haverklap uitvallen, maarja wat wil je als je een auto koopt voor 10-15k. Plastic fantastic.

Vele Tesla's halen makkelijk 4-5ton+

https://www.gaspedaal.nl/tesla?srt=km-d#o114168056

"Ungewohn" in deze context betekent dat men het niet gewend is van toyota dat die problemen hebben met auto's, omdat ze tot voor kort altijd een van de merken met de minste problemen waren.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_217370747
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 19:20 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als je je geld ergens niet op inzet, hoe raak je het dan kwijt :?
Omdat je het dan op het tegendeel zet?
pi_217370823
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 15:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Omdat ik er niet 1 daarvan langs heb zien komen. Maar graag: welke vijf?

En weldegelijk is door meerderen gemeld dat Duitse auto’s beter zijn. Wat nu bij Porsche moet heb ik bij Tesla nooit gezien.

Verder: waarom zo kritisch naar mij, maar alle shitposts over Tesla hier (door sommigen week in, week uit) als normaal zien? Is dat jouw niveau van objectiviteit?
Omdat ik niet snap welk punt je probeert te maken en waarom. Jij bent extra in de database van terugroepacties gedoken om nu een berichtje te posten over een terugroepactie van november 2024, van een Porsche die jij helemaal niet hebt. Waarom?

Omdat "iedereen" volgens jou de hele tijd zit op te scheppen over de Duitse kwaliteit, maar tegelijkertijd is er op de laatste pagina's van dit topic helemaal niemand die zegt dat Duitse auto's betrouwbaarder zijn. (Vorige week was er wel een discussie over een mooier interieur bij veel Duitse merken, maar dat is een andere soort kwaliteit en nogal subjectief)

En als je in diezelfde database kijkt, dan zie je inderdaad dat Tesla vijf keer voor verschillende dingen ook een terugroepactie gehad heeft. En bij een willekeurig ander merk waarschijnlijk net zo. Dus ik snap niet welk punt je hiermee wil maken.
Of zoals al eerder gezegd; als Tesla zo ontzettend goed is, dan hoef je toch geen andere merken neer te halen om je punt te bewijzen?
pi_217370871
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 19:50 schreef knoopie het volgende:

[..]
Omdat ik niet snap welk punt je probeert te maken en waarom. Jij bent extra in de database van terugroepacties gedoken om nu een berichtje te posten over een terugroepactie van november 2024, van een Porsche die jij helemaal niet hebt. Waarom?

Omdat "iedereen" volgens jou de hele tijd zit op te scheppen over de Duitse kwaliteit, maar tegelijkertijd is er op de laatste pagina's van dit topic helemaal niemand die zegt dat Duitse auto's betrouwbaarder zijn. (Vorige week was er wel een discussie over een mooier interieur bij veel Duitse merken, maar dat is een andere soort kwaliteit en nogal subjectief)

En als je in diezelfde database kijkt, dan zie je inderdaad dat Tesla vijf keer voor verschillende dingen ook een terugroepactie gehad heeft. En bij een willekeurig ander merk waarschijnlijk net zo. Dus ik snap niet welk punt je hiermee wil maken.
Of zoals al eerder gezegd; als Tesla zo ontzettend goed is, dan hoef je toch geen andere merken neer te halen om je punt te bewijzen?
Ik ben helemaal niet in de database gedoken. Ik kwam het toevallig tegen.

En nogmaals: een accu die zomaar in de hens kan vliegen vind ik nogal wat. Temeer daar die van mij in de garage staat en daarmee het risico bestaat dat je midden in de nacht niet alleen een auto, maar ook een huis kwijtraakt.
pi_217370970
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 19:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En nogmaals: een accu die zomaar in de hens kan vliegen vind ik nogal wat. Temeer daar die van mij in de garage staat en daarmee het risico bestaat dat je midden in de nacht niet alleen een auto, maar ook een huis kwijtraakt.
Oh ja. Ik kom ook altijd spontaan berichten tegen over terugroepacties van auto's die ik niet heb. Waarschijnlijk omdat ik ook problemen heb met het verschil te zien tussen www.nos.nl en terugroepregister.rdw.nl als ik gewoon even het nieuws wil lezen. En daar komen ook altijd spontaan berichten van een half jaar oud als eerste naar boven. _O-
pi_217371647
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 20:14 schreef knoopie het volgende:

[..]
Oh ja. Ik kom ook altijd spontaan berichten tegen over terugroepacties van auto's die ik niet heb. Waarschijnlijk omdat ik ook problemen heb met het verschil te zien tussen www.nos.nl en terugroepregister.rdw.nl als ik gewoon even het nieuws wil lezen. En daar komen ook altijd spontaan berichten van een half jaar oud als eerste naar boven. _O-
Werd gewoon op een ander forum gepost. En via google vond ik deze link. Zo simpel is het.
pi_217371855
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 19:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Heeft Porche je nog niet op de hoogte gebracht?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217372162
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 21:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Heeft Porche je nog niet op de hoogte gebracht?
Wat is Porche?
pi_217372253
Bekijk deze YouTube-video

Mark Rober Debunk - Heavy Rain Test - 2026 Tesla Model Y HW4 FSD

Deboonked _O-
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217372334
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2025 22:42 schreef epicbeardman het volgende:

Mark Rober Debunk - Heavy Rain Test - 2026 Tesla Model Y HW4 FSD

Deboonked _O-
Gewoon zelf proberen, dan weet je het zeker.
pi_217372841
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 22:59 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Gewoon zelf proberen, dan weet je het zeker.
Hij heeft geen Tesla _O-

Anyway, Tesla's met de nieuwste firmware trappen niet in de Roadrunner truc.
pi_217373108
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2025 06:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij heeft geen Tesla _O-

Anyway, Tesla's met de nieuwste firmware trappen niet in de Roadrunner truc.
Wat?!? Hij heeft zelf geen goddelijke wagen met FSD die zelf rijd? :wtf:

Maar hij gaat dus langzaam rijden of stoppen als hij niets meer ziet. Op zich prima, maar in delen van de wereld waar het veel regent niet zo heel handig.

[ Bericht 5% gewijzigd door SymbolicFrank op 15-04-2025 07:56:59 ]
pi_217377319

New Porsche 911 v Cybertruck: DRAG RACE

Goddelijke prestaties voor een pickup truck _O_
pi_217377866
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 april 2025 16:51 schreef epicbeardman het volgende:

New Porsche 911 v Cybertruck: DRAG RACE

Goddelijke prestaties voor een pickup truck _O_
Ja, rechtdoor over 400 meter. Maar dan haalt de Porsche hem in. En er zitten geen bochten in, dat zou de zaak nog meer in het voordeel van die Porsche hebben beslist. En dat een elektrische auto (met vierwielaandrijving) als eerste weg is bij het stoplicht, dat weten we ondertussen allemaal.

Heb je een tank wel eens zien optrekken of stoppen? Toen ik in dienst zat, reed ik een keer in een jeepje achter een tank aan. Toen we bij de kazerne kwamen, ging hij linksaf. Oftewel, hij staat binnen een paar meter stil, terwijl de achterkant een meter omhoog komt. Waardoor ik er bijna onder verpletterd werd. En na het draaien gebeurt het omgekeerde. 0-90 in een seconde of zo. En natuurlijk rijd je met zo'n ding dwars door een huis heen. Daarom hield ik daarna altijd veel afstand van die dingen.

Maar, net zoals met de Cybertruck, mag je daar in Europa als burger niet mee rondrijden.
pi_217378022
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:06 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ja, rechtdoor over 400 meter. Maar dan haalt de Porsche hem in. En er zitten geen bochten in, dat zou de zaak nog meer in het voordeel van die Porsche hebben beslist. En dat een elektrische auto (met vierwielaandrijving) als eerste weg is bij het stoplicht, dat weten we ondertussen allemaal.

Heb je een tank wel eens zien optrekken of stoppen? Toen ik in dienst zat, reed ik een keer in een jeepje achter een tank aan. Toen we bij de kazerne kwamen, ging hij linksaf. Oftewel, hij staat binnen een paar meter stil, terwijl de achterkant een meter omhoog komt. Waardoor ik er bijna onder verpletterd werd. En na het draaien gebeurt het omgekeerde. 0-90 in een seconde of zo. En natuurlijk rijd je met zo'n ding dwars door een huis heen. Daarom hield ik daarna altijd veel afstand van die dingen.

Maar, net zoals met de Cybertruck, mag je daar in Europa als burger niet mee rondrijden.
Ja maar de Porsche is een afstammeling van de VW Beetle.. en die komt uit de mouw van Adolf..

quote:
In May 1934, at a meeting at Berlin's Kaiserhof Hotel, the leader of Nazi Germany, Adolf Hitler, insisted on the development of a vehicle that could accommodate two adults and three children while not using more than seven litres of fuel per 100 km (33.6 mpg US/40.4 mpg UK).[5] All components were designed for a quick and inexpensive part exchange.

As Hitler explained, the reason for choosing an air-cooled engine was the lack of a garage for every country doctor.[6][7] On 22 June 1934, Ferdinand Porsche received a development contract from the Verband der Automobilindustrie (German Association of the Automotive Industry) for the prototype of an inexpensive and economical passenger car after Hitler decided there was a need for a people's car (in German, "volkswagen")—a car affordable and practical enough for lower-class people to own—to serve the country's new road network, the Reichsautobahn.[8][9] Although the Volkswagen Beetle was primarily the conception of Porsche and Hitler, the idea of a "people's car" is much older than Nazism and has existed since the introduction of automotive mass-production.[10]
Dus dat is dan kiezen tussen letterlijk Hitler en in jullie ogen Tesla's figuurlijke Hitler. Mmm. Achja.. iedereen met een andere mening is tegenwoordig een Hitler.
pi_217378111
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja maar de Porsche is een afstammeling van de VW Beetle.. en die komt uit de mouw van Adolf..
[..]
Dus dat is dan kiezen tussen letterlijk Hitler en in jullie ogen Tesla's figuurlijke Hitler. Mmm. Achja.. iedereen met een andere mening is tegenwoordig een Hitler.
Ach, jouw grote held is opgegroeid in Zuid-Afrika, ten tijde van Apartheid. En is nu overal extreem rechtse politieke partijen en presidenten aan het steunen. Klinkt toch aardig fascistisch, nietwaar? Allemaal 1 pot nat.
pi_217378133
quote:

[..]
[..]
Slaat natuurlijk weer nergens op.
pi_217378226
quote:

[..]
[..]
Is je AI-assistent overleden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')