Oké, zo leer je nog eens wat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:11 schreef -XOR- het volgende:
en een succesvol uitstapje als hoofdcoach van Juventus.
Ooit running gag op de achterpagina van de Volkskrant.quote:
Sad but true!quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:24 schreef heywoodu het volgende:
Ook dit jaar weer veel BN'ers die ons verlaten
Zoals elk jaarquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:24 schreef heywoodu het volgende:
Op zich begrijpelijk. De media is vanaf de jaren 80 snel flink breder geworden, dus kwamen er meer BN'ers bij voor de meer beschikbare schermtijd. En de oudsten van die generatie zijn zoetjes aan aan het sterven..quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:05 schreef Scjvb het volgende:
Oud-journaalpresentator Harmen Siezen overleden op 84-jarige leeftijd
het gaat hard de laatste tijd met overlijdens van zoal bn-ers!
Dat valt helaas niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op zich begrijpelijk. De media is vanaf de jaren 80 snel flink breder geworden, dus kwamen er mee BN'ers bij voor de meer beschikbare schermtijd. En de oudsten van die generatie zijn zoetjes aan aan het sterven..
En nog veel meer ON'ersquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:24 schreef heywoodu het volgende:
Haha zoals Ruud Lubbers in mijn jongste jaren de politiek was, was Harmen Siezen het nieuws.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:28 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Sad but true!
Bekijk deze YouTube-video
Één van de meest oudere beelden! (1982)
Ik merk het ook in m'n eigen omgeving. Het houdt momenteel maar niet op. Maar Harmen.......quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op zich begrijpelijk. De media is vanaf de jaren 80 snel flink breder geworden, dus kwamen er mee BN'ers bij voor de meer beschikbare schermtijd. En de oudsten van die generatie zijn zoetjes aan aan het sterven..
Ja die wilde ik ook posten, de Sovjet Unie is nu gewoon vervangen door Poetin.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:28 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Sad but true!
Bekijk deze YouTube-video
Één van de meest oudere beelden! (1982)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |