In plaats van schaapjes, spoorbielzen tellen.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet nog even kijken hoeveel kilometer het allemaal is.
Helaquote:Op woensdag 9 april 2025 16:46 schreef Kaatje1 het volgende:
En volgens mij is voor @:vanyel Hela curry de enige curry dus die geen ook een reden om jullie kan op te k9men
Dat laatste lijkt me best lastig.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:08 schreef Sarabi het volgende:
Over een maandje kunnen we weer naar Clevers als het goed isWe houden een familieweekend in de buurt.
Normaal gingen we er altijd meerdere keren per jaar op vakantie, voordat mijn vader besloot een kluizenaar te worden.
Clevers zit op 20 min rijden van ons huis dus mijn man rijdt elke ochtend en avond 'even' op en neer.quote:Op woensdag 9 april 2025 23:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me best lastig.
Maar wat doen jullie dan met suikerpoes? Hoorde van een collega dat zij de suikerkat gewoon meeneemt op vakantie naar Zuid Frankrijk
't is altijd een wat rare reminder van een hele rare periode. Maar verdrietig ben ik niet meer. Voor haar is het goed en ik denk altijd, blij dat zij (en mijn vader) die corona tijd niet hebben hoeven meemaken.quote:
Bouwmarkt ja, en de Action ook wel vaakquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:29 schreef Tele6 het volgende:
Voorste remschijf van m'n mtb ziet er inderdaad wel viezig uit. Hij remt niet superslecht, maar maakt wel herrie. Dus ik moet er nog wel wat mee.
Kon ik nou remmenreiniger kopen bij de bouwmarkt @:fietsie of bij een tankstation of waar?
Gaat wel goed volgens mij. Wekelijks wordt ze wel met de neus op de feiten gedrukt dat ze de was niet meer hoeft op te halen dus dat is wel een lastig moment maar dat mag er ook zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
't is altijd een wat rare reminder van een hele rare periode. Maar verdrietig ben ik niet meer. Voor haar is het goed en ik denk altijd, blij dat zij (en mijn vader) die corona tijd niet hebben hoeven meemaken.
Hoe gaat het nu met je moeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 april 2025 15:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaat wel goed volgens mij. Wekelijks wordt ze wel met de neus op de feiten gedrukt dat ze de was niet meer hoeft op te halen dus dat is wel een lastig moment maar dat mag er ook zijn.Collega heeft dat afgelopen zomer gehad. Zag er enorm tegenop maar bleek een fluitje van een cent te zijn en is nu enorm blij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff Kan wel lekker doorwerken nu thuis, ben er bijna doorheen geloof ik en anders komt de rest maandag wel.We have far more in common than that which devides us..
Ik hoop hetquote:Op donderdag 10 april 2025 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Collega heeft dat afgelopen zomer gehad. Zag er enorm tegenop maar bleek een fluitje van een cent te zijn en is nu enorm blij.
Was die netvliesloslating na de staaroperatie? Ik hoorde dat dat dan relatief vaker voor komt.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn vader heeft het inmiddels aan beide ogen gehad. Ook weinig problemen over gehoord! En hij heeft ook aan beide ogen een netvliesloslating gehad waar ze eerste keer wat later bij waren dan tweede (want toen herkende ie natuurlijk de klachten) en daaraan geopereerd, dus ook wel ervaring met oogproblemen. Hij heeft alleen druppels nu ivm droge ogen, maar dat was volgens mij ook al voor de laatste staar operatie. Mn vader was er beide keren content mee in elk geval.
Oh lekker! Hoe lang duurt het terugdobberen?quote:Op donderdag 10 april 2025 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Staaroperaties zijn zo dankbaar![]()
Als je er andere oogproblemen bij hebt kan dat natuurlijk wel invloed hebben op het resultaat.
Tevens: ik heb vakantie![]()
![]()
Morgen dag 1: 7300 km. En daarna dobberen we rustig terug
Veel plezier en een rustige zee 😎quote:Op donderdag 10 april 2025 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Staaroperaties zijn zo dankbaar![]()
Als je er andere oogproblemen bij hebt kan dat natuurlijk wel invloed hebben op het resultaat.
Tevens: ik heb vakantie![]()
![]()
Morgen dag 1: 7300 km. En daarna dobberen we rustig terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |