Is dit een 1-aprilgrapquote:Op woensdag 9 april 2025 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier zijn toch fans van Clever ijs?
https://archive.ph/ltO3i
Ben je al in Essen nu?quote:Op woensdag 9 april 2025 09:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zeker! Direct gedaan toen je dat zei laatst![]()
De camera die ik zelf mee wilde nemen deed raar gisterenGeen idee of het aan de film lag of de camera, toch maar een andere gepakt die het sowieso doet.
quote:Op woensdag 9 april 2025 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier zijn toch fans van Clever ijs?
https://archive.ph/ltO3i
Doe een tientje, zit je altijd goed lijkt me.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is een ok bedrag voor een sponsorloop voor de school van een kind van een vriendin? Het is een vast bedrag, niet per kilometer.
Ik zocht bij Vogels op de Cleversijsquote:Op woensdag 9 april 2025 18:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Dit vonden we de beste van de drie vestigingen die we hebben bezocht.
En! Helemaal vergeten te zeggen maar de enorme Jumbo Foodmarkt in Dordrecht heeft Cleversijs in de vriezerHet paste echt met geen mogelijkheid nog in de vriezer dus moest het laten staan. En ik ben zeer getalenteerd in vriezertetris.
5-10 euro.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is een ok bedrag voor een sponsorloop voor de school van een kind van een vriendin? Het is een vast bedrag, niet per kilometer.
zeg dat e moet gaan slapenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:48 schreef derLudolf het volgende:
Er is een Duitser aan de telefoon z'n familiegeschiedenis aan het vertellen - hij (50 iod) heeft het over Köningsberg in Ost Preußen(Kaliningrad in het gelijknamige oblast)
Nee. Ik moet echt om zes blank op. Maar dan moet ik ook NU gaan slapen en daar heb ik ook geen zin in dus het gaat helemaal fout en zo.quote:
Doe jij zulke lange schoonheidsslaapjes ja?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik moet echt om zes blank op. Maar dan moet ik ook NU gaan slapen en daar heb ik ook geen zin in dus het gaat helemaal fout en zo.
Slapen jijquote:Op woensdag 9 april 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet nog even kijken hoeveel kilometer het allemaal is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |