Bouwmarkt ja, en de Action ook wel vaakquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:29 schreef Tele6 het volgende:
Voorste remschijf van m'n mtb ziet er inderdaad wel viezig uit. Hij remt niet superslecht, maar maakt wel herrie. Dus ik moet er nog wel wat mee.
Kon ik nou remmenreiniger kopen bij de bouwmarkt @:fietsie of bij een tankstation of waar?
Gaat wel goed volgens mij. Wekelijks wordt ze wel met de neus op de feiten gedrukt dat ze de was niet meer hoeft op te halen dus dat is wel een lastig moment maar dat mag er ook zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
't is altijd een wat rare reminder van een hele rare periode. Maar verdrietig ben ik niet meer. Voor haar is het goed en ik denk altijd, blij dat zij (en mijn vader) die corona tijd niet hebben hoeven meemaken.
Hoe gaat het nu met je moeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 april 2025 15:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaat wel goed volgens mij. Wekelijks wordt ze wel met de neus op de feiten gedrukt dat ze de was niet meer hoeft op te halen dus dat is wel een lastig moment maar dat mag er ook zijn.Collega heeft dat afgelopen zomer gehad. Zag er enorm tegenop maar bleek een fluitje van een cent te zijn en is nu enorm blij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff Kan wel lekker doorwerken nu thuis, ben er bijna doorheen geloof ik en anders komt de rest maandag wel.We have far more in common than that which devides us..
Ik hoop hetquote:Op donderdag 10 april 2025 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Collega heeft dat afgelopen zomer gehad. Zag er enorm tegenop maar bleek een fluitje van een cent te zijn en is nu enorm blij.
Was die netvliesloslating na de staaroperatie? Ik hoorde dat dat dan relatief vaker voor komt.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn vader heeft het inmiddels aan beide ogen gehad. Ook weinig problemen over gehoord! En hij heeft ook aan beide ogen een netvliesloslating gehad waar ze eerste keer wat later bij waren dan tweede (want toen herkende ie natuurlijk de klachten) en daaraan geopereerd, dus ook wel ervaring met oogproblemen. Hij heeft alleen druppels nu ivm droge ogen, maar dat was volgens mij ook al voor de laatste staar operatie. Mn vader was er beide keren content mee in elk geval.
Oh lekker! Hoe lang duurt het terugdobberen?quote:Op donderdag 10 april 2025 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Staaroperaties zijn zo dankbaar![]()
Als je er andere oogproblemen bij hebt kan dat natuurlijk wel invloed hebben op het resultaat.
Tevens: ik heb vakantie![]()
![]()
Morgen dag 1: 7300 km. En daarna dobberen we rustig terug
Veel plezier en een rustige zee 😎quote:Op donderdag 10 april 2025 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Staaroperaties zijn zo dankbaar![]()
Als je er andere oogproblemen bij hebt kan dat natuurlijk wel invloed hebben op het resultaat.
Tevens: ik heb vakantie![]()
![]()
Morgen dag 1: 7300 km. En daarna dobberen we rustig terug
Nee, in beide gevallen ervoorquote:Op donderdag 10 april 2025 17:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Was die netvliesloslating na de staaroperatie? Ik hoorde dat dat dan relatief vaker voor komt.
Nouja ik hoop echt dat hij een beetje zijn leven terugkrijgt. De afgelopen 2 jaar zit hij alleen maar binnen op de bank.
Niet tijdens netvlies ook de staar gefixt? Deden ze bij mijne ineens.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:25 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nee, in beide gevallen ervoor
15 dagenquote:Op donderdag 10 april 2025 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh lekker! Hoe lang duurt het terugdobberen?
Krijgt collega ookquote:Op donderdag 10 april 2025 19:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet tijdens netvlies ook de staar gefixt? Deden ze bij mijne ineens.
En is het echt zo'n luxe "love boat" boot?quote:
Luxe: oordeel zelf https://www.meinschiff.com/an-bord?locale=enquote:Op donderdag 10 april 2025 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En is het echt zo'n luxe "love boat" boot?
Ja, mijne ookquote:Op donderdag 10 april 2025 17:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn vader heeft het inmiddels aan beide ogen gehad. Ook weinig problemen over gehoord! En hij heeft ook aan beide ogen een netvliesloslating gehad waar ze eerste keer wat later bij waren dan tweede (want toen herkende ie natuurlijk de klachten) en daaraan geopereerd, dus ook wel ervaring met oogproblemen. Hij heeft alleen druppels nu ivm droge ogen, maar dat was volgens mij ook al voor de laatste staar operatie. Mn vader was er beide keren content mee in elk geval.
Dat een tas los bij besteld moet worden is redelijk standaard. Zoveel mensen, zoveel smaken.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:19 schreef Tele6 het volgende:
Schijnbaar kan je baas wel een sleeve of tas voor je bestellen. Maar ik ben een beetje klaar met zeuren
Dus ik koop zelf wel een sleeve denk ik...
Buitenhut = hut met niet te openen raam.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Ziet er goed uit @:Cat-astrophe Wat voor soort hut hebben jullie? Wel een buitenhut? Dat je in ieder geval op het balkon kunt zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |