quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Postbezorging in mijn buurt heeft vertraging… postbode staat al een uur boos voor mijn huis te bellen.
Eerst met haar ex (iets met naleven van afspraken) en nu is ze dat gesprek aan het bespreken met een vriend(in).
Oh ja Leyduin wil ik ook nog eens wandelen!quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:29 schreef borisz het volgende:
Dag begonnen met rondje Leyduin. Zo naar met de fam naar de de fam in de Betuwe..
Trekvogelpad moet even twee weken wachten![]()
Vrijdag wel weer Marskrameren in het oosten des lands.
Verder weer genoten van Cees en Stella.
Bekijk deze YouTube-video
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:21 schreef flipsen het volgende:
Mariela en Willem zojuist tweede geeindigd (van de 71) en daarmee gekwalificeerd voor de finales van morgen![]()
Internationale agility kampioenschappen on santiago de Chile, fotos en videos op haar Instagram (crisolderazas)
Wij worden hier ondertussen stapel gekek van motorrijders die de geluidsdempers uit de uitlaat gesloopt hebben. Stoplicht voor de deur dus even extra laten ronken en met heel veel herrie optrekken. En doorgaande weg dus het gaat van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Aan het helpen bij een motorevent hier in het dorp. Stempelpost voor een route van 500 kilometer. De stempel is geleend van Abel; de burgemeester. In ieder boekje de officiële gemeentestempel
Hier allemaal heel beschaafd. Wel cider bij iedere stop, zie je het in Nederland gebeurenquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wij worden hier ondertussen stapel gekek van motorrijders die de geluidsdempers uit de uitlaat gesloopt hebben. Stoplicht voor de deur dus even extra laten ronken en met heel veel herrie optrekken. En doorgaande weg dus het gaat van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat.
Oef, nee denk niet dat veel mensen dat doen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hier allemaal heel beschaafd. Wel cider bij iedere stop, zie je het in Nederland gebeurenOh je moet nog vierhonderd kilometer op een motor zitten? Neem wel een glas of twee alcohol voor je weer opstapt
De wielrenners zijn ook weer uit de winterslaap.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wij worden hier ondertussen stapel gekek van motorrijders die de geluidsdempers uit de uitlaat gesloopt hebben. Stoplicht voor de deur dus even extra laten ronken en met heel veel herrie optrekken. En doorgaande weg dus het gaat van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat.
Niet alleen Willem.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:50 schreef derLudolf het volgende:
Vragen mensen om je mening, geef je die is het weer niet goed.
Ik parkeerde bij de Jumbo vrij netjes midden in het vak en zag toen dat de auto links van me een enorme deuk in de deur had, dus hup, stukje vooruit en weer achteruit en de auto iets naar rechts in het vak.
Ik doe m'n deur open, dat kon makkelijk. Komen die mensen van die auto er aan "ja, wat denk je, er zit toch al een deuk dus maakt niet uit of ik m'n deur er tegenaan gooi"
Toen antwoorde ik dat ik dus dacht dat auto misschien van aso's was die het niet boeide als ze schade zouden rijden bij een ander en ik de auto daarom verder van hun auto had geparkeerd.
Vonden ze volgens mij niet leuk
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:40 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwlief happy
[ afbeelding ]
Willem ook, want 50+ border collies achter zich gelaten![]()
REDDIT BANquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als mensen al verzekerd zijn, dan zijn er een miljoen uitsluitingsclausules, en zelfs als dat allemaal in theorie zou kloppen wordt er nog van alles en nog wat afgewezen.
Vandaar deny, defend, depose.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |