Hm. Ik zie iemand op FB die wel heel veel op jou lijkt 🤔quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Allemaal dingen die ik al niet deed![]()
Ik heb een vrij nieuwe Apple. Die kan ik natuurlijk niet zomaar vervangen.quote:Microsoft...hmm ik heb wel een systeempje op LInux draaien.. maar zit met de "Beast" nog op Windows
Dezequote:Op vrijdag 4 april 2025 18:27 schreef maily het volgende:
Is dat Gare du Nord?![]()
Alleen vaak gehoord, nooit gezien
Heer Pullup, een uitstekende selectie uit haar magnafieque oeuvrequote:
Zoek de laatste post eens opquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm. Ik zie iemand op FB die wel heel veel op jou lijkt 🤔
[..]
Ik heb een vrij nieuwe Apple. Die kan ik natuurlijk niet zomaar vervangen.
Maar verder laat ik Amerikaanse producten zo veel mogelijk liggen.
“Het was weer fantastisch”quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoek de laatste post eens op
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik me geen betere afsluiter bedenken
Het verleden uitwissen is niet mijn ding.. het heeft me gemaakt waar ik nu ben. Ik laat het zoals het is voorlopig.. de data is al gejatquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Ik ga de boel daar ook afsluiten. Ik hou mijn account voorlopig maar heb bijna alles weggehaald.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:37 schreef Lovely het volgende:
Op mijn FB account staat gelukkig geen info van mij op
Vroeger idd.. maar nu al jaren niet meerquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:38 schreef pullup het volgende:
[..]Dat was eigenlijk wel een beetje de bedoeling
Nee het is bij mij ook wel dood.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vroeger idd.. maar nu al jaren niet meer
Doe er ook niet veel mee
Dat heb ik vooral op Fok, als ik daarna een dag vrij heb en inlog...quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het is bij mij ook wel dood.
Krijg nog af en toe van die herinneringen gepushed.
Post van 10 jaar geleden, en dan verbaas ik me bij best veel ervan : "Huh heb ik dat ooit gepost"
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heb ik vooral op Fok, als ik daarna een dag vrij heb en inlog...
Volg wat groepen enz..quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het is bij mij ook wel dood.
Krijg nog af en toe van die herinneringen gepushed.
Post van 10 jaar geleden, en dan verbaas ik me bij best veel ervan : "Huh heb ik dat ooit gepost"
Who got mequote:
Zou kunnen uitzetten maar doe er niks meer meequote:Op vrijdag 4 april 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volg wat groepen enz..
Dat kan je ook wel uitzetten toch of verwijderen? Maar soms ook wel leuk om het weer terug te lezen
Net zoals berichten die je op FOK! hebt gepost bijv
Ik bewaar mijn verleden wel hoor. Maar niet op Facebookquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het verleden uitwissen is niet mijn ding.. het heeft me gemaakt waar ik nu ben. Ik laat het zoals het is voorlopig.. de data is al gejat
Top!quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn verleden wel hoor. Maar niet op Facebook
Nu is je ijs eraanquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer... wil ik iets snacken.. huh.. ohja..heb ik mijn boodschappen in de auto laten liggen.. alles warm
Dan hoef je het niet meer op te warmen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer... wil ik iets snacken.. huh.. ohja..heb ik mijn boodschappen in de auto laten liggen.. alles warm
Alleen even uitkijken met de kipquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan hoef je het niet meer op te warmen.
Had gelukkig geen vries spul.. ook geen opwarm spul.. maar wel cool spul...quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan hoef je het niet meer op te warmen.
Voelt alles warm aan ( de producten)quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had gelukkig geen vries spul.. ook geen opwarm spul.. maar wel cool spul...
Bakje filet America,.. en varkensvleeesch..quote:
Wacht ff hè.. het verleden gooi je niet weg, dat neem je op en je gaat door!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wacht ff hè.. het verleden gooi je niet weg, dat neem je op en je gaat door!En dan last krijgen van spetterpoepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
En daar heeft de bassiste van Maneskin dan weer het antwoord op!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En daar heeft de bassiste van Maneskin dan weer het antwoord op!Ik weet het antwoord nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het internet is geen exporterend bedrijf.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar laten we jullie activistjes in spé eens testen...
Stel dat het internet uitgevonden zou zijn in Amerika... de VS, dan neem ik aan dat jullie allemaal weer een vaste telefoonlijn nemen en een klapper?
Rare stelling eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stel dat het internet uitgevonden zou zijn in Amerika... de VS, dan neem ik aan dat jullie allemaal weer een vaste telefoonlijn nemen en een klapper?
quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En niet alles wat uit de VS komt is fout.
Je kunt kiezen uit *chocola *wijn en *nieuwe tas/schoenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb VPN voor als het uitkomtquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Generaliseren kan je niet afleren (blijkbaar)quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het internet is geen exporterend bedrijf.
En niet alles wat uit de VS komt is fout.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt kiezen uit *chocola *wijn en *nieuwe tas/schoenenChocola en nieuwe schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben niet zo van de tasjes/tassenquote:
Internet is uitgevonden in Amerika.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kon het vroeger gewoon dichtzetten ... nooit gedaan maar het had gekundquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Internet is uitgevonden in Amerika.
In het leger toch?quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Internet is uitgevonden in Amerika.
Klopt, Amerika was geschrokken toen de Russen de Spoetnik lanceerde. Ze ontwikkelden toen het ARPA netwerk zodat computers over grote afstand konden communiceren. Dat was de voorloper van internet.quote:
Het leger zal zelf nog wel een eigen internet hebben. Waar geen mens in kan komen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, Amerika was geschrokken toen de Russen de Spoetnik lanceerde. Ze ontwikkelden toen het ARPA netwerk zodat computers over grote afstand konden communiceren. Dat was de voorloper van internet.
Of zoiets.
Green webquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het leger zal zelf nog wel een eigen internet hebben. Waar geen mens in kan komen.
Dark web, deep web...er zal vast nog wel iets zijn wat we nog niet weten..quote:
Er is meer wat we niet weten dan wat we wel weten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dark web, deep web...er zal vast nog wel iets zijn wat we nog niet weten..
Ik hoef het ook allemaal niet te wetenquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is meer wat we niet weten dan wat we wel weten.
Betwijfel hetquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het leger zal zelf nog wel een eigen internet hebben. Waar geen mens in kan komen.
Milwebquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
AMS-IX is ook wel een grote jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb even aan een Amerikaanse Ai gevraagd of we ze nodig hebben...
Zolang we Frankfurt te vriend houden zitten we voorlopig goed![]()
Ons kikkerlandje gewoon op Nr 2 !! Niemand nodig![]()
[ afbeelding ]
Ik geeft het 231% kans dat dat Frankfurter knooppunt een Amerikaanse tap heeft.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:22 schreef chufi het volgende:
Ooit was AMS-IX de grootste... Heb ooit voor de Amerikanen wel ooit op Frankfurt een knooppunt geinstalleerd .. nu spijt van ..
Denk dat er voor Katwijk onderzees wel het een en ander extra ligt ...quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik geeft het 231% kans dat dat Frankfurter knooppunt een Amerikaanse tap heeft.
Jij bent er in thuisquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:27 schreef chufi het volgende:
In de begin jaren 90 liep alles vooral nog via het universiteiten netwerk op 64Kb lijnen .. die liepen vooral via AMSix want dat werkte toen nog voor de universiteit volgens mij ...
Dat werd toen ook door ons beheerd
Precies.. dus de enige veilige manier is er niet aan mee doen.. of een encrypte.. maarja.. die encryptie maakt je al verdacht, los er van of ze het kunnen ontcijferen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:31 schreef chufi het volgende:
Maar taps liggen overal .. Elke provider heeft ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Taps aanvragen ging een decennia geleden nogal officieel volgens officier van justitie en zo (ala hunted, maar zo gemakkelijk was het toen niet)quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij bent er in thuis
[..]
Precies.. dus de enige veilige manier is er niet aan mee doen.. of een encrypte.. maarja.. die encryptie maakt je al verdacht, los er van of ze het kunnen ontcijferen.
Ja de officiele wegquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Taps aanvragen ging een decennia geleden nogal officieel volgens officier van justitie en zo (ala hunted, maar zo gemakkelijk was het toen niet)
Software taps was natuurlijk al wel langer mogelijk..quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja de officiele weg
Maar door Wikileaks and Snowden weten we dat dat voor de Bühne was.
Maar alten we maar vrolijk het weekend in gaan...![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hoeveel heeft ruskia er al gesloopt?quote:
Wow! Technisch wonder wel, dat zijn wat meters kabelquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef chufi het volgende:
Officieel zijn dit al de lijnen die her en der rondom de wereld liggen
Ja die zijn er ook ... vorige week wat Starlink live streams vanaf hawaii gevolgd en die waren nog niet 100% waterdichtquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow! Technisch wonder wel, dat zijn wat meters kabel![]()
En daar kunnen we tegenwoordig Starlink en andere draadloze netwerken nog bijtellen,.
Hoe werkt dat met Starlink eigenlijk? Gaat dat allemaal naar één downlink? Of hebben ze over de wereld verdeelde downlinks?
Qua prijs begint het op mijn KPN abbo te lijkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zijn er ook ... vorige week wat Starlink live streams vanaf hawaii gevolgd en die waren nog niet 100% waterdicht
Hoe vreemd het ook klinkt.. die zijn gebaat bij instandhouding.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goeie challenge voor de Russen en Chinezen
Ik ga ff zoeken hoe en waar ze downlinkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:07 schreef chufi het volgende:
Starlink is volgens mij ook gewoon een mobiel network, maar dan vanuit de ruimte.. je jumpt van de ene cel naar de andere..
Daar zijn covermaps van iddquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ga ff zoeken hoe en waar ze downlinken
En musk heeft de 'sleutel' dus kan het ook uitzetten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ga ff zoeken hoe en waar ze downlinken
Edit:
[ afbeelding ]
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En musk heeft de 'sleutel' dus kan het ook uitzetten.
Wat hij dus ook deed boven de Oekraine
Bosuitjesquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:14 schreef engine het volgende:
2 van de 3 jonge bosuiltjes zijn uit het ei![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Uiteindelijk leiden alle wegen naar Clint.
Bekijk deze YouTube-video
Oh for fucking christsakesquote:
Het zonnetje schijnt dus de dag begint iig goed.quote:
Sportief op de vroege morgenquote:
Jammer van die wind. Word ook niet meer zo warm als gisterenquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was daarstraks al even buiten, prachtig blauw met zon.. maar wel een fris windje
Stuk wandelen hier🚶♂️🚶♀️🚶♂️🚶♀️🚶♂️🚶♀️quote:
Zeikerd.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
[..]
Sportief op de vroege morgen
[..]
Jammer van die wind. Word ook niet meer zo warm als gisteren
Lucht op hoor, loop jij maar eens met een volle blaasquote:
Beter een volle blaas dan een volle zak.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucht op hoor, loop jij maar eens met een volle blaas
Daar kan ik dan weer niet over oordelenquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter een volle blaas dan een volle zak.
Laten we het maar snel over wat anders hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet over oordelen
Jaaa!quote:
Over het weerquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we het maar snel over wat anders hebben.
Dat is het nadeel van korte pootjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter een volle blaas dan een volle zak.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over het weerTe veel wind volgens GOA
quote:
Doe jij maar eens even snel aan het niveau hier. De vrouwen zijn van slag door het mooie weer.quote:
Vanmiddag mijn cluppie NIVO-Sparta tegen Theole uit.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe jij maar eens even snel aan het niveau hier. De vrouwen zijn van slag door het mooie weer.
Mijn parkiet en ik zullen voor je duimen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag mijn cluppie NIVO-Sparta tegen Theole uit.
Hup niveau..............
Mijn opa verfde in de crisisjaren begin vorige eeuw mussen geel en verkocht ze als parkieten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet en ik zullen voor je duimen.
Over vorige eeuw gesproken. Ik ben thuis aan het opruimen en aan het uitzoeken. Ik kom net speciale enveloppen tegen om diskettes te versturen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn opa verfde in de crisisjaren begin vorige eeuw mussen geel en verkocht ze als parkieten.
Ja met zo hogedruk krijg je er een hoop bagger af, maar je je houdt aan het einde van de rit ook een hoop modder over. Wij hebben hier geen afvoerputje achter het huisquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:31 schreef Prisha het volgende:
Ik ben de afgelopen week in de weer geweest met de hogedrukspuit. De tegels in de tuin zijn volgens mij hier nooit gedaan, zoveel bagger dat eraf kwam. Nu zie je pas dat de tegels verschillende kleuren zijn, waaronder okergeel.
Ik doe het in etappes, het is teveel om in 1 x te doen. Hopelijk krijg ik het straks af.
Moet wel even wat warmer worden want het is nog behoorlijk frisjes. Zeker met dat water.
Morguh heerquote:
En die kun je nu wel weg gooienquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over vorige eeuw gesproken. Ik ben thuis aan het opruimen en aan het uitzoeken. Ik kom net speciale enveloppen tegen om diskettes te versturen.
Maar ik heb ook nog diskettes.quote:
Misschien heeft de kringloop er belang bij?quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ik heb ook nog diskettes.
Tijdens m'n opname was m'n broer bezig gegaan met zooi opruimen bij mij. Hij vond ouwe voetbalschoenen 20 jaar eerder gestopt. Nooit schoongemaakt. 's avonds hebben we er champignons van gegeten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over vorige eeuw gesproken. Ik ben thuis aan het opruimen en aan het uitzoeken. Ik kom net speciale enveloppen tegen om diskettes te versturen.
Die willen alleen maar dingen hebben die ze ook kunnen verkopen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien heeft de kringloop er belang bij?
Zouden ze jou kunnen verkopen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die willen alleen maar dingen hebben die ze ook kunnen verkopen.
Dat is waar, dan maar bewarenquote:Op zaterdag 5 april 2025 12:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die willen alleen maar dingen hebben die ze ook kunnen verkopen.
Ik ben onbetaalbaar.quote:
Ja, een gemiddelde 2de hands badeend moet toch prima voor een euro of 2 te krijgen zijn?quote:
Een badeend heb je voor het leven, die verkoop je niet als 2de hands.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, een gemiddelde 2de hands badeend moet toch prima voor een euro of 2 te krijgen zijn?
Natuurlijk wel, om de paar jaar moet je een andere nemen om het spannend te houdenquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een badeend heb je voor het leven, die verkoop je niet als 2de hands.
Jou flikkeren we hier toch ook niet weg voor een nieuwe.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, om de paar jaar moet je een andere nemen om het spannend te houden_
Hoorde het op de radio..quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Harmen Siezen is er ook al niet meer.
Met zijn zadelpijn.quote:
Gaan nu best veel, ook door dat ze ziek zijn..quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met zijn zadelpijn.
Steeds meer mensen waarvan ik denk, daar ben ik mee opgegroeid.
Maar om nou te zeggen dat dat slim isquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou flikkeren we hier toch ook niet weg voor een nieuwe.
Ouderdom is ook wel een factor.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaan nu best veel, ook door dat ze ziek zijn..
Gaan mensen daar tegenwoordig nog wel aan dood?quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ouderdom is ook wel een factor.
Wie weet wat we ervoor terug krijgen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar om nou te zeggen dat dat slim is
Genoeg, Harmen Siezen was ook al 84 jaar.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaan mensen daar tegenwoordig nog wel aan dood?
Dat is dan 1 van de 7 bekende Nederlanders die dit jaar zijn overledenquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Genoeg, Harmen Siezen was ook al 84 jaar.
T kan alleen maar beter worden tochquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie weet wat we ervoor terug krijgen.
Van mijn parkiet moet je blijven.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T kan alleen maar beter worden toch
Vind ik ook, mooi leven gehadquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Genoeg, Harmen Siezen was ook al 84 jaar.
Die zoekt gewoon een nieuwe maaltijd voor nadat die klaar is met jouquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mijn parkiet moet je blijven.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zoekt gewoon een nieuwe maaltijd voor nadat die klaar is met jou
Zo'n idee jaquote:
Dat is altijd wel goed jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo'n idee ja
Eigenlijk wel weer eens zin om een serie tekenfilms te kijken
Kom maar langs, ik heb er genoeg.quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo'n idee ja
Eigenlijk wel weer eens zin om een serie tekenfilms te kijken
Deze sc wordt echt niet leuker van dit soort generaliserende posts.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
Steeds als je denkt dat amerikanen niet dommer kunnen![]()
![]()
https://www.ad.nl/video/p(...)acht-hem-uit-1296867
RIP Harmen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Harmen Siezen is er ook al niet meer.
Oh jee dat klinkt inderdaad niet goedquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
RIP Harmen.
Op een doorgaande weg hier in het centrum is een verzorgingstehuis, daar kom ik met de auto langs als ik naar mijn werk rijd, ik fiets en wandel er regelmatig langs en de kamers van de benedenverdieping liggen met hun raam aan de straat. In één van de kamers woont een oudere dame, die ik dus regelmatig zag en waar ik sinds een jaar of 2 altijd naar zwaaide als ik langs liep of reed wanneer zij in haar kamer was. Wanneer ik 's ochtends om een uur of 7 langs reed waren haar gordijnen al open en lag ze vaak in haar kleding bovenop de dekens en soms stond ze voor het raam en dan zwaaide ik, net als afgelopen maandag.
Vanmorgen fietste ik langs en was haar kamer leeg, het bed was afgehaald, alle snuisterijen en schilderijtjes waren weg, dus ik vermoed het ergste en ik ben daar best een beetje van ontdaan
Ze woonde daar natuurlijk niet voor niets, het is een verzorgingstehuis voor somatische problematiek, dus ze woonde er niet vanwege haar zweetvoeten, maar toch was ik verrast.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee dat klinkt inderdaad niet goed
Wat ik wel mooi vind is dat ik denk dat je met je zwaaimomentje een lichtpuntje in haar dag was de laatste paar jaarquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze woonde daar natuurlijk niet voor niets, het is een verzorgingstehuis voor somatische problematiek, dus ze woonde er niet vanwege haar zweetvoeten, maar toch was ik verrast.
Het is altijd vreemd als er ineens iets vertrouwds wegvalt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze woonde daar natuurlijk niet voor niets, het is een verzorgingstehuis voor somatische problematiek, dus ze woonde er niet vanwege haar zweetvoeten, maar toch was ik verrast.
Ja dat hoop ik dan maar, we hielden er ook echt rekening mee "lopen we zo of lopen we zo?", "laten we zo lopen, dan kunnen we nog even zwaaien".quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat ik wel mooi vind is dat ik denk dat je met je zwaaimomentje een lichtpuntje in haar dag was de laatste paar jaar
Schijnbaar kleine dingen die toch belangrijk zijn, voor haar in ieder geval maar ik zou daar zelf ook houvast uit halen ergens.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben daar heel slecht in, maar ja, wie niet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is altijd vreemd als er ineens iets vertrouwds wegvalt.
inderdaad, kleine moeite groot plezier, zoiets.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Schijnbaar kleine dingen die toch belangrijk zijn, voor haar in ieder geval maar ik zou daar zelf ook houvast uit halen ergens.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:13 schreef Deisyy het volgende:
En elke keer als ik deze tt zie denk ik "allememachies".
Coole bassistes denk ik aanquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:13 schreef Deisyy het volgende:
En elke keer als ik deze tt zie denk ik "allememachies".
Die dove, de oorspronkelijke acteur B2.quote:
Beter. Waar is zij van?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Coole bassistes denk ik aan
[ afbeelding ]
Deze is van de groep warpaintquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter. Waar is zij van?
En had Bananarama ook niet zo'n leuke bassiste?
Even die van bananarama checken. In al die video's die ik me voorde geest kan halen zongen ze alleenquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter. Waar is zij van?
Bananarama bestond idd uit 3 zangeressen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Even die van bananarama checken. In al die video's die ik me voorde geest kan halen zongen ze alleen
Bedoel je soms de Bangles?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter. Waar is zij van?
Oh dat zou ook kunnen jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bedoel je soms de Bangles?
Die hebben er in het begin ééntje gehad maar toen waren ze nog niet bekend.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik, het scheelt maar een paar lettersquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Annette Zilinskas, maar zij stopte in 83, in '86 werden ze pas echt bekend.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik, het scheelt maar een paar letters
Daar kwam toch een ander voor in de plaats?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Annette Zilinskas, maar zij stopte in 83, in '86 werden ze pas echt bekend.
Ze bestonden uit 4 leden en zijn na haar vertrek met zijn drieën bekend geworden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kwam toch een ander voor in de plaats?
Iemand moet die bas hebben gespeeldquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze bestonden uit 4 leden en zijn na haar vertrek met zijn drieën bekend geworden.
Geen bekende hitjes maar 4 echt goede muzikanten. Vorig jaar tourden ze in Europa maar helaas in nederland alleen op Pinkpop en dat is me veel te massaalquote:
Die speelde bij De heidezangers.quote:
Ik zou liever bij de Bangles hebben gespeeldquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die speelde bij De heidezangers.
Hoe is het met je voet?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die speelde bij De heidezangers.
quote:
Bij? Of met?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou liever bij de Bangles hebben gespeeld
Toevallig net toen ik mijn Phone pakte maar dat was voor het eerst zo ongeveer dit jaar en zeker niet frequentquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik krijg de laatste tijd zoveel statische elektrische shokken.. ik kan de verlichting er op draaien. Gewoon niet mer leuk, en ondertussen weet ik het ook wel.. en ga je proberen dingen voorzicht aan te raken.. nog klote.
Ik zie de vonken. EN ja, deze schoenen heb al drie jaar., van de week op op andere schoeien, op het werk thuis.. Geen idee waarom dat zo extreem is de laatste tijd. Iemand nog meer? Droge lucht ofzo?
Ik heb het ook heel erg, heel sneu voor Tom ook, want die krijgt ze ook door zijn obsessieve kroelgedrag. Geen idee waarom het ineens zo erg is. Heb je het nog niet aan Chad gevraagd?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik krijg de laatste tijd zoveel statische elektrische shokken.. ik kan de verlichting er op draaien. Gewoon niet mer leuk, en ondertussen weet ik het ook wel.. en ga je proberen dingen voorzicht aan te raken.. nog klote.
Ik zie de vonken. EN ja, deze schoenen heb al drie jaar., van de week op op andere schoeien, op het werk thuis.. Geen idee waarom dat zo extreem is de laatste tijd. Iemand nog meer? Droge lucht ofzo?
Ik de laatste week vaker van de auto. Ben nu zo ver dat ik de deur aan het raam dicht duw.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Komt idd door de droge lucht. Wat helpt is even "aarde" maken, zoals de koele leiding vd cv-leiding vastpakken bv.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja same, of ik probeer met mijn been eerst aarde te maken.. maar zelfs voel ik door een spijkerbroek heen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik de laatste week vaker van de auto. Ben nu zo ver dat ik de deur aan het raam dicht duw.
Ja duh.. maar het gebeurt daarvoor te vaak en te snel. Hang ik de hele dag aan de verwarmingquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt idd door de droge lucht. Wat helpt is even äarde" maken, even de koele leiding vd cv-leiding vastpakken bv.
Gewoon een verlengsnoer tussen jou en de kachel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja same, of ik probeer met mijn been eerst aarde te maken.. maar zelfs voel ik door een spijkerbroek heen.
[..]
Ja duh.. maar het gebeurt daarvoor te vaak en te snel. Hang ik de hele dag aan de verwarming
quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zou het aan mijn flanellen shirt kunnen liggen?Nope, ligt aan het hoedje die geen aarde maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Warme augurk?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:27 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Petronella, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
archieffoto
Nee. Die is niet warm.quote:
Mij lijkt het niets, als jullie er maar van genoten hebben.quote:
Die flikker ik er altijd uit.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is die op je hamburger toch ook
Want koud?quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die flikker ik er altijd uit.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ken het niet. Maar ziekenhuisseries kunnen vaak wel leuk zijn
Dat keek ik toen ook wel jaquote:
We hebben nauwelijks actieseries gehad. Maar toch wel een hoop goede (jeugd)series.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat keek ik toen ook wel ja
Al zijn NL series vaak weer minder
Maar wat zijn nou echt goede NL series van de laatste 10 jaar ofzo?quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben nauwelijks actieseries gehad. Maar toch wel een hoop goede (jeugd)series.
Het doet ook goed.quote:Op zondag 6 april 2025 09:15 schreef Prisha het volgende:
Die laatste paar dagen van strakblauwe lucht en zon doet me wel heel erg goed.
Het is best een grijze, zonloze winter/voorjaar geweest.
Ik zie overal bomen prachtig in bloei staan, wit en zachtroze. Heerlijk!
Ja prachtig he?quote:Op zondag 6 april 2025 09:15 schreef Prisha het volgende:
Die laatste paar dagen van strakblauwe lucht en zon doet me wel heel erg goed.
Het is best een grijze, zonloze winter/voorjaar geweest.
Ik zie overal bomen prachtig in bloei staan, wit en zachtroze. Heerlijk!
Ah, ik moest ff goed kijken wat er nou stond op die gezichten van de kattenquote:
Ik zag hem gisteren en vond hem wel grappig.quote:Op zondag 6 april 2025 09:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, ik moest ff goed kijken wat er nou stond op die gezichten van de katten![]()
Mobiel zie je het wel meteenquote:Op zondag 6 april 2025 09:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren en vond hem wel grappig.
Ogen bijna dichtknijpen en je ziet het.![]()
Ik vind die optische illusies vaak ook wel best leuk.quote:
Of van die zoekplaatjes..quote:Op zondag 6 april 2025 10:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind die optische illusies vaak ook wel best leuk.
Ook wel eens leuk maar die vind ik wat minder. Van die plaatjes waarbij je denkt; Wat zie ik nou, dit klopt niet vind ik leuk.quote:
Ik zie een kat, met een vlekquote:Op zondag 6 april 2025 10:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook wel eens leuk maar die vind ik wat minder. Van die plaatjes waarbij je denkt; Wat zie ik nou, dit klopt niet vind ik leuk.
[ afbeelding ]
Ik was al op de hoogte. Goed nieuwsquote:Op zondag 6 april 2025 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/dieren/(...)het-eerst-ouder.html
Misschien door iemand uit de auto gezet omdat ze te groot werden.quote:Op zondag 6 april 2025 17:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zag van de week tijdens een rondje wandelen twee aardig grote (voor NL begrippen) schildpadden aan de slootrand lekker zonnen. Schat maatje basketbal en maatje handbal (maar dan wat platter ) Eerste keer dat ik ze in NL in het "wild" zag. Vond het wel gaaf. ik weet het.. invasief enzo.. maar gaaf!
Het is zo'n woonwijksloot met wat diepere grotere stukje.. maar zeker auto.. tuin of zoiets.quote:Op zondag 6 april 2025 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien door iemand uit de auto gezet omdat ze te groot werden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |