quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Bij? Of met?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou liever bij de Bangles hebben gespeeld
Toevallig net toen ik mijn Phone pakte maar dat was voor het eerst zo ongeveer dit jaar en zeker niet frequentquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik krijg de laatste tijd zoveel statische elektrische shokken.. ik kan de verlichting er op draaien. Gewoon niet mer leuk, en ondertussen weet ik het ook wel.. en ga je proberen dingen voorzicht aan te raken.. nog klote.
Ik zie de vonken. EN ja, deze schoenen heb al drie jaar., van de week op op andere schoeien, op het werk thuis.. Geen idee waarom dat zo extreem is de laatste tijd. Iemand nog meer? Droge lucht ofzo?
Ik heb het ook heel erg, heel sneu voor Tom ook, want die krijgt ze ook door zijn obsessieve kroelgedrag. Geen idee waarom het ineens zo erg is. Heb je het nog niet aan Chad gevraagd?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik krijg de laatste tijd zoveel statische elektrische shokken.. ik kan de verlichting er op draaien. Gewoon niet mer leuk, en ondertussen weet ik het ook wel.. en ga je proberen dingen voorzicht aan te raken.. nog klote.
Ik zie de vonken. EN ja, deze schoenen heb al drie jaar., van de week op op andere schoeien, op het werk thuis.. Geen idee waarom dat zo extreem is de laatste tijd. Iemand nog meer? Droge lucht ofzo?
Ik de laatste week vaker van de auto. Ben nu zo ver dat ik de deur aan het raam dicht duw.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Komt idd door de droge lucht. Wat helpt is even "aarde" maken, zoals de koele leiding vd cv-leiding vastpakken bv.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja same, of ik probeer met mijn been eerst aarde te maken.. maar zelfs voel ik door een spijkerbroek heen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik de laatste week vaker van de auto. Ben nu zo ver dat ik de deur aan het raam dicht duw.
Ja duh.. maar het gebeurt daarvoor te vaak en te snel. Hang ik de hele dag aan de verwarmingquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt idd door de droge lucht. Wat helpt is even äarde" maken, even de koele leiding vd cv-leiding vastpakken bv.
Gewoon een verlengsnoer tussen jou en de kachel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja same, of ik probeer met mijn been eerst aarde te maken.. maar zelfs voel ik door een spijkerbroek heen.
[..]
Ja duh.. maar het gebeurt daarvoor te vaak en te snel. Hang ik de hele dag aan de verwarming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zou het aan mijn flanellen shirt kunnen liggen?Nope, ligt aan het hoedje die geen aarde maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Warme augurk?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:27 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Petronella, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
archieffoto
Nee. Die is niet warm.quote:
Mij lijkt het niets, als jullie er maar van genoten hebben.quote:
Dat is die op je hamburger toch ookquote:
Die flikker ik er altijd uit.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is die op je hamburger toch ook
Want koud?quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die flikker ik er altijd uit.
Nog enig idee wat en waar?quote:
Iets anders leuks bij jou dan?quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ken het niet. Maar ziekenhuisseries kunnen vaak wel leuk zijn
Dat keek ik toen ook wel jaquote:
We hebben nauwelijks actieseries gehad. Maar toch wel een hoop goede (jeugd)series.quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat keek ik toen ook wel ja
Al zijn NL series vaak weer minder
Maar wat zijn nou echt goede NL series van de laatste 10 jaar ofzo?quote:Op zaterdag 5 april 2025 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben nauwelijks actieseries gehad. Maar toch wel een hoop goede (jeugd)series.
Het doet ook goed.quote:Op zondag 6 april 2025 09:15 schreef Prisha het volgende:
Die laatste paar dagen van strakblauwe lucht en zon doet me wel heel erg goed.
Het is best een grijze, zonloze winter/voorjaar geweest.
Ik zie overal bomen prachtig in bloei staan, wit en zachtroze. Heerlijk!
Ja prachtig he?quote:Op zondag 6 april 2025 09:15 schreef Prisha het volgende:
Die laatste paar dagen van strakblauwe lucht en zon doet me wel heel erg goed.
Het is best een grijze, zonloze winter/voorjaar geweest.
Ik zie overal bomen prachtig in bloei staan, wit en zachtroze. Heerlijk!
Ah, ik moest ff goed kijken wat er nou stond op die gezichten van de kattenquote:
Ik zag hem gisteren en vond hem wel grappig.quote:Op zondag 6 april 2025 09:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, ik moest ff goed kijken wat er nou stond op die gezichten van de katten![]()
Mobiel zie je het wel meteenquote:Op zondag 6 april 2025 09:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren en vond hem wel grappig.
Ogen bijna dichtknijpen en je ziet het.![]()
Ik vind die optische illusies vaak ook wel best leuk.quote:
Of van die zoekplaatjes..quote:Op zondag 6 april 2025 10:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind die optische illusies vaak ook wel best leuk.
Ook wel eens leuk maar die vind ik wat minder. Van die plaatjes waarbij je denkt; Wat zie ik nou, dit klopt niet vind ik leuk.quote:
Ik zie een kat, met een vlekquote:Op zondag 6 april 2025 10:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook wel eens leuk maar die vind ik wat minder. Van die plaatjes waarbij je denkt; Wat zie ik nou, dit klopt niet vind ik leuk.
[ afbeelding ]
Ik was al op de hoogte. Goed nieuwsquote:Op zondag 6 april 2025 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/dieren/(...)het-eerst-ouder.html
Misschien door iemand uit de auto gezet omdat ze te groot werden.quote:Op zondag 6 april 2025 17:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zag van de week tijdens een rondje wandelen twee aardig grote (voor NL begrippen) schildpadden aan de slootrand lekker zonnen. Schat maatje basketbal en maatje handbal (maar dan wat platter ) Eerste keer dat ik ze in NL in het "wild" zag. Vond het wel gaaf. ik weet het.. invasief enzo.. maar gaaf!
Het is zo'n woonwijksloot met wat diepere grotere stukje.. maar zeker auto.. tuin of zoiets.quote:Op zondag 6 april 2025 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien door iemand uit de auto gezet omdat ze te groot werden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |