Het doet ook goed.quote:Op zondag 6 april 2025 09:15 schreef Prisha het volgende:
Die laatste paar dagen van strakblauwe lucht en zon doet me wel heel erg goed.
Het is best een grijze, zonloze winter/voorjaar geweest.
Ik zie overal bomen prachtig in bloei staan, wit en zachtroze. Heerlijk!
Ja prachtig he?quote:Op zondag 6 april 2025 09:15 schreef Prisha het volgende:
Die laatste paar dagen van strakblauwe lucht en zon doet me wel heel erg goed.
Het is best een grijze, zonloze winter/voorjaar geweest.
Ik zie overal bomen prachtig in bloei staan, wit en zachtroze. Heerlijk!
Ah, ik moest ff goed kijken wat er nou stond op die gezichten van de kattenquote:
Ik zag hem gisteren en vond hem wel grappig.quote:Op zondag 6 april 2025 09:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, ik moest ff goed kijken wat er nou stond op die gezichten van de katten![]()
Mobiel zie je het wel meteenquote:Op zondag 6 april 2025 09:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren en vond hem wel grappig.
Ogen bijna dichtknijpen en je ziet het.![]()
Ik vind die optische illusies vaak ook wel best leuk.quote:
Of van die zoekplaatjes..quote:Op zondag 6 april 2025 10:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind die optische illusies vaak ook wel best leuk.
Ook wel eens leuk maar die vind ik wat minder. Van die plaatjes waarbij je denkt; Wat zie ik nou, dit klopt niet vind ik leuk.quote:
Ik zie een kat, met een vlekquote:Op zondag 6 april 2025 10:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook wel eens leuk maar die vind ik wat minder. Van die plaatjes waarbij je denkt; Wat zie ik nou, dit klopt niet vind ik leuk.
[ afbeelding ]
Ik was al op de hoogte. Goed nieuwsquote:Op zondag 6 april 2025 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/dieren/(...)het-eerst-ouder.html
Misschien door iemand uit de auto gezet omdat ze te groot werden.quote:Op zondag 6 april 2025 17:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zag van de week tijdens een rondje wandelen twee aardig grote (voor NL begrippen) schildpadden aan de slootrand lekker zonnen. Schat maatje basketbal en maatje handbal (maar dan wat platter ) Eerste keer dat ik ze in NL in het "wild" zag. Vond het wel gaaf. ik weet het.. invasief enzo.. maar gaaf!
Het is zo'n woonwijksloot met wat diepere grotere stukje.. maar zeker auto.. tuin of zoiets.quote:Op zondag 6 april 2025 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien door iemand uit de auto gezet omdat ze te groot werden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |