Hm. Ik zie iemand op FB die wel heel veel op jou lijkt 🤔quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Allemaal dingen die ik al niet deed![]()
Ik heb een vrij nieuwe Apple. Die kan ik natuurlijk niet zomaar vervangen.quote:Microsoft...hmm ik heb wel een systeempje op LInux draaien.. maar zit met de "Beast" nog op Windows
Dezequote:Op vrijdag 4 april 2025 18:27 schreef maily het volgende:
Is dat Gare du Nord?![]()
Alleen vaak gehoord, nooit gezien
Heer Pullup, een uitstekende selectie uit haar magnafieque oeuvrequote:
Zoek de laatste post eens opquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm. Ik zie iemand op FB die wel heel veel op jou lijkt 🤔
[..]
Ik heb een vrij nieuwe Apple. Die kan ik natuurlijk niet zomaar vervangen.
Maar verder laat ik Amerikaanse producten zo veel mogelijk liggen.
“Het was weer fantastisch”quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoek de laatste post eens op
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik me geen betere afsluiter bedenken
Het verleden uitwissen is niet mijn ding.. het heeft me gemaakt waar ik nu ben. Ik laat het zoals het is voorlopig.. de data is al gejatquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Ik ga de boel daar ook afsluiten. Ik hou mijn account voorlopig maar heb bijna alles weggehaald.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:37 schreef Lovely het volgende:
Op mijn FB account staat gelukkig geen info van mij op
Vroeger idd.. maar nu al jaren niet meerquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:38 schreef pullup het volgende:
[..]Dat was eigenlijk wel een beetje de bedoeling
Nee het is bij mij ook wel dood.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vroeger idd.. maar nu al jaren niet meer
Doe er ook niet veel mee
Dat heb ik vooral op Fok, als ik daarna een dag vrij heb en inlog...quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het is bij mij ook wel dood.
Krijg nog af en toe van die herinneringen gepushed.
Post van 10 jaar geleden, en dan verbaas ik me bij best veel ervan : "Huh heb ik dat ooit gepost"
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heb ik vooral op Fok, als ik daarna een dag vrij heb en inlog...
Volg wat groepen enz..quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het is bij mij ook wel dood.
Krijg nog af en toe van die herinneringen gepushed.
Post van 10 jaar geleden, en dan verbaas ik me bij best veel ervan : "Huh heb ik dat ooit gepost"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |