Dit moet linkse communisten toch als een engel die in hun mond pist overkomen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:41 schreef Ali_boo het volgende:
Toch nog wat goed nieuws voor vandaag![]()
[ x ]
Die zullen er toch allemaal ook niet heel erg blij van worden schat ik zo.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:27 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Klopt, die miljardairs houden het nog wel een tijdje vol.
Er is in de VS veel macht voor de grote bedrijven en de miljardairs, dus op een gegeven moment moet er wel tegengas gaan komen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:39 schreef cosmosis het volgende:
De VS is toch te democratisch om dit op de lange termijn te accepteren...toch....toch???
Die bedrijven en miljardairs die sinds Trump aan de macht is 10.000.000.000.000 hebben zien verdampen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is in de VS veel macht voor de grote bedrijven en de miljardairs, dus op een gegeven moment moet er wel tegengas gaan komen.
Gesproken als een waar groen links stemmer. LOLquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb de hele mikmak rond 3 februari verkocht en dat is maar goed ook.
Er komt niets goeds voort uit die tariffs.
Pardon?quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gesproken als een waar groen links stemmer. LOL
Hij heeft wel gelijk, ik heb hetzelfde gedaan en geen haar spijt....Kun je links of rechts noemen om krampachtig aan S&P500 achtige FTEs te blijven vasthouden in deze tijd is vrij naief...quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gesproken als een waar groen links stemmer. LOL
Ik geloof niet dat ik gedeeld heb wat ik gestemd heb.quote:
Natuurlijk heeft ie gelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:59 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, ik heb hetzelfde gedaan en geen haar spijt....Kun je links of rechts noemen om krampachtig aan S&P500 achtige FTEs te blijven vasthouden in deze tijd is vrij naief...
de USA mensen die zijn niet zo geduldig en verwachten wel dat er volgende week een oplossing komt, ik hoop voor Trump dat ie goed slaapt vannachtquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:39 schreef cosmosis het volgende:
De VS is toch te democratisch om dit op de lange termijn te accepteren...toch....toch???
Is dat niet veel te kapitalistisch voor GL?quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik gedeeld heb wat ik gestemd heb.
Maar al zou dat zo zijn dat ik GL gestemd heb, kan een GL-stemmer geen aandelen hebben dan? Of wat is je "diepere gedachte" achter de reactie?
Ga een ander vervelen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is dat niet veel te kapitalistisch voor GL?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Trump Says The Markets And Country Will 'Boom' Due To His Tariffs
Loop je met dit soort opmerkingen niet een paar decennia achter?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is dat niet veel te kapitalistisch voor GL?
vroeger toen GL nog CPN wasquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:36 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Loop je met dit soort opmerkingen niet een paar decennia achter?
Denk je niet dat "Links" een paar decennia achter looptquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:36 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Loop je met dit soort opmerkingen niet een paar decennia achter?
Blij niet, op de scorelijst zakken de nummertjes hard. Maar er blijft nog altijd wel genoeg geld over om de komende 1000 jaar als koning door het leven te gaan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Die zullen er toch allemaal ook niet heel erg blij van worden schat ik zo.
Als het huidige rechts bestaat uit bijvoorbeeld het protectionisme van Trump, de liefde voor PVV van de VVD en een afkeer van de rechtsstaat in het algemeen, dan lijkt het mij prima dat “Links” daar ver op achterloopt…quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Denk je niet dat "Links" een paar decennia achter loopt
quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:39 schreef cosmosis het volgende:
Het is juist een tool om naar een autocratie te gaan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is in de VS veel macht voor de grote bedrijven en de miljardairs, dus op een gegeven moment moet er wel tegengas gaan komen.
Jij denkt dat JPmorgan een persoon is?quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die de kerst haalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij denkt dat JPmorgan een persoon is?Dat was ie ook, is alleen al ruim een eeuw dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij denkt dat JPmorgan een persoon is?Heb het over Trump slimmerik. De hele wereld verliest biljoenen aan geld, er zijn mensen omgelegd voor een 10tje en je hebt maar 1 gek nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ok haha. Akkoord. De target op zijn rug is gigantisch.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb het over Trump slimmerik. De hele wereld verliest biljoenen aan geld, er zijn mensen omgelegd voor een 10tje en je hebt maar 1 gek nodig.
Vance is minstens net zo gek.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb het over Trump slimmerik. De hele wereld verliest biljoenen aan geld, er zijn mensen omgelegd voor een 10tje en je hebt maar 1 gek nodig.
Die is nog gekker inderdaad, zou mij niet verbazen dat hij juist Trump helemaal dol maakt in de kop wanneer je zijn uitspraken ziet.quote:
erg interessant , het wereldje van Trumpquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die is nog gekker inderdaad, zou mij niet verbazen dat hij juist Trump helemaal dol maakt in de kop wanneer je zijn uitspraken ziet.
Het plan is in volle gang.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:49 schreef RamboDirk het volgende:
Het is juist een tool om naar een autocratie te gaan.
Zo ver is het (nog) niet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het plan is in volle gang.
Maar is het nu te laat om er nog wat aan te doen, is het inmiddels een unstoppable train?
Het is gewoon chantage, maar de USA is wel een gigantische consumenten markt , laag geschoold werk naar de USA halen, dat is zeker niet de bedoeling lijkt mequote:Op zaterdag 5 april 2025 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het plan is in volle gang.
Maar is het nu te laat om er nog wat aan te doen, is het inmiddels een unstoppable train?
.quote:Imports of goods increased $187.1 billion to $3,295.6 billion in 2024
Dit is hoe kleptocratische schrikbewinden werken, dus hoe meer tijd er verstrijkt, hoe meer moed (en kritische massa) er verzameld moet worden om nog weerstand te bieden:quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:39 schreef cosmosis het volgende:
Trump heeft niets met de bevolking (of in iedere geval het deel dat hem geen geld geeft) en de bevolking heeft niets met het buitenland. Dat is hoogstens iets waar ze wel eens op vakantie zijn geweest, of waar hun werkster vandaan komt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het is gewoon chantage, maar de USA is wel een gigantische consumenten markt , laag geschoold werk naar de USA halen, dat is zeker niet de bedoeling lijkt me
Er zit wel een plan achter, ze zijn niet helemaal gestoord
quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:40 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Trump heeft niets met de bevolking (of in iedere geval het deel dat hem geen geld geeft) en de bevolking heeft niets met het buitenland. Dat is hoogstens iets waar ze wel eens op vakantie zijn geweest, of waar hun werkster vandaan komt.
quote:Grootste belegger ter wereld Larry Fink (72): ’Importtarieven Trump kunnen op lange termijn goed uitpakken’
Aangepast: 14 min geleden1 uur geledenin Financieel
Amsterdam - De importheffingen van Donald Trump zouden wel eens goed uit kunnen pakken op de lange termijn, zegt ceo Larry Fink van BlackRock prikkelend.
Hij begrijpt wel waarom Amerika de handelsverhoudingen recht wil trekken.
Fink ziet een toenemende rol voor crypto in de wereld: „Bitcoin is de munt van angst.”
quote:Larry Fink, de baas van BlackRock, met een belegd vermogen van $11.600 miljard de grootste vermogensbeheerder ter wereld, schrijft elk jaar een brief aan beleggers, waarin hij het beleggingsklimaat bespreekt.
De epistels worden goed gelezen in directiekamers, omdat ze vaak de toon zetten over de rol van bedrijven in de wereld.
We spreken hem in een exclusief interview op de middag voordat de Amerikaanse president Donald Trump zijn importheffingen bekendmaakt, een paar dagen na de publicatie van zijn jongste schrijven.
quote:Geloof ik dat de mensheid over tien jaar beter af is? Jazeker.
Geloof ik dat er geweldige kansen zijn om hier in Europa te investeren? Ja.
De technologische veranderingen zullen goede kansen bieden. Dus ik ben nog steeds een grote optimist."
Wat zou er moeten veranderen?
,,Onze taak is het om onze beleggingsportefeuilles zo samen te stellen dat ze bestand zijn tegen die veranderingen, zodat mensen van hun pensioen kunnen genieten.
We hebben een horizon van twintig, dertig, veertig jaar.
We kijken dus niet naar de waan van de dag van 'Liberation Day'."
quote:Daarmee is klimaat minder belangrijk geworden?
,,Misschien net zo belangrijk.
Maar er zijn nu meer thema's die hoog op de agenda staan.
Niet voor niets is er groeiend populisme.
Ik denk dat meer mensen bezorgd zijn over hun economische toekomst."
Ik ben benieuwd of dat ook lukt: tot nu toe bleek er vele malen minder goud te zijn dan eigendomsbewijzen, toen andere landen dat een maand geleden ook probeerden.quote:
Alleen als het geld ergens anders good besteed is wel ja anders ist niet meer dan een verdampingquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit moet linkse communisten toch als een engel die in hun mond pist overkomen?
alle professionele beleggers zullen juigen, want een crisis betekend over een tijdje koopjes jagen, dus dit is voor de rijke natuurlijk prachtig.quote:
juigen ? Zuigenquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:11 schreef Korenfok het volgende:
[..]
alle professionele beleggers zullen juigen, want een crisis betekend over een tijdje koopjes jagen, dus dit is voor de rijke natuurlijk prachtig.
dus iedereenn je eindejaars en vakantie geld komend jaar en misschien jaar erop, apart zetten en dan aandelen kopen. rustig wachten daarna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |