Dit is echt van het niveau 'klagen over je vrouw na 25 jaar huwelijk'. Vervelende act geworden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ronnie heeft het weer heel zwaar:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)t-plezier-bij-me-weg
Van die ogen ook waardoor het lijkt alsof ie permanente eyeliner heeft.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:35 schreef wimderon het volgende:
Gilbert redt het toch nog. Verder verwelkomen we Woollaston, Wakelin, Zhao, Surety, Wells en Zhou. En Day, met z'n serieuze hoofd.
Morgenochtend op BBC Radio 5 Livequote:
Ik ben benieuwd. Vrijdag richting Sheffield.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Morgenochtend op BBC Radio 5 Live
[ x ]
Ik hoop het ook voor jullie. Heel veel plezier!quote:Op woensdag 16 april 2025 16:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Vrijdag richting Sheffield.
Mijn broer heeft kaarten voor zaterdagmiddag en zondagochtend geregeld. Zaterdag Neil Robertson of Mark Williams. Ik hoop dat wij Mark Williams hebben.
Nice, even proberen in te schakelen dan.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Morgenochtend op BBC Radio 5 Live
[ x ]
Laten we hopen dat het in elk geval een beetje een stijlvol optreden wordt.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:26 schreef Faraday01 het volgende:
Ronnie heeft zijn deelname bevestigd
quote:Ronnie O’Sullivan bevestigt comeback op WK snooker na mentale break, hij doet met nieuwe keu gooi naar achtste wereldtitel
Ronnie O’Sullivan (49) heeft aan TNT Sports bevestigd dat hij zal deelnemen aan het WK snooker, waarmee hij een einde maakt aan de speculatie over zijn deelname. De zevenvoudige wereldkampioen gaat voor een achtste wereldtitel waarmee hij alleen recordhouder zou worden.
Ronnie O’Sullivan heeft aan TNT Sports verteld dat hij een gooi zal doen naar een achtste wereldtitel.
“Ik ben trots dat ik de statistiek kan verderzetten dat ik nog nooit een WK heb gemist. Ik heb veel mooie herinneringen aan The Crucible en kijk ernaar uit om er in 2025 nog meer te maken.”
“Ik heb de afgelopen week goed kunnen voorbereiden met mijn nieuwe keu, dus ik voel me goed voor dinsdag.”
The Rocket brak zijn oude keu bij zijn laatste optreden in de Championship League tegen Robert Milkins. Sinds januari heeft hij niet meer in de World Snooker Tour heeft gespeeld.
O’Sullivan begint zijn WK dinsdag tegen Ali Carter, zijn aartsrivaal waarmee hij al menig verbaal robbertje uitvocht.
De zevenvoudige wereldkampioen trok zich terug uit de Championship League, de Masters in Alexandra Palace, de German Masters in Berlijn en de Welsh Open, waarbij hij zich verontschuldigde tegenover zijn fans en zei dat hij “voor mijn gezondheid en welzijn moest zorgen.”
O’Sullivan’s laatste wereldtitel kwam in 2022, toen hij Judd Trump versloeg in de finale met 18-13.
Zie hem zo 10-3 winnen van Carter en dan alsnog eruit stappen. Geen idee wat het zal wordenquote:Op donderdag 17 april 2025 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het in elk geval een beetje een stijlvol optreden wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |