Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:27 schreef Cirilico het volgende:
Vooruit dan maar. Pas de titel maar aan wie dat wil.
Suggesties?quote:Op donderdag 3 april 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
dat kan alleen degene die het topic opent of een mod
Oh. Ach ja.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt hem niet meer veranderen nu
Of hij verliest weer de finale, dat zou wel een stunt zijnquote:Op donderdag 3 april 2025 21:44 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ja hoor je kon er op zitten wachten, natuurlijk Floris steeds gewonnen en nu morgen tegen de haaien, hoop echt dat dat de haaien em winnen en dat Floris dan er mee kapt.... maar die droom zal waarschijnlijk maar gedeeltelijk uitkomen. Floris blijft waarschijnlijk nog wel even... Zucht..
Oh ja... dat zou televisie opleveren. Die jongen kan slecht tegen zijn verliesquote:Op donderdag 3 april 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Of hij verliest weer de finale, dat zou wel een stunt zijn
als hij mag spelen hoop ik dat hij wintquote:Op donderdag 3 april 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Of hij verliest weer de finale, dat zou wel een stunt zijn
hij heeft zich al die keren als een waardige verliezer gedragen in de finalequote:Op donderdag 3 april 2025 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... dat zou televisie opleveren. Die jongen kan slecht tegen zijn verlies
Ik hoop toch dat Vincent en Pres het halen, die gun ik het allebei wel.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... dat zou televisie opleveren. Die jongen kan slecht tegen zijn verlies
Een waardig verliezer kan ik hem niet noemen. Maar je hebt een punt, het is wel een enorme doorzetter en dat siert hem ook wel. Plus dat hij (wat je al eerder zei) zich qua feitjes wel enorm inleest.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij mag spelen hoop ik dat hij wint
[..]
hij heeft zich al die keren als een waardige verliezer gedragen in de finale
finale heb ik het over niet gewone gamesquote:Op donderdag 3 april 2025 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Een waardig verliezer kan ik hem niet noemen. Maar je hebt een punt, het is wel een enorme doorzetter en dat siert hem ook wel. Plus dat hij (wat je al eerder zei) zich qua feitjes wel enorm inleest.
Hij heeft zich wel bewezen en ik zou hem zonder sollicitatie brief aannemen.![]()
Ik ben het met je eens, je kan nog zo veel feitjes uit je hoofd leren maar je kan niet alles weten. Toch zitten er wel vaak standaard vragen bij met aantallen b.v. hoe lang is de eiffeltoren en een top 40 nummer. Floris weet ondertussen ook wel een beetje hoe het werkt. Al was het wel weer toevallig dat er twee vragen waren die ze exact weten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 00:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik geloof echt niet dat alles gestuurd en gespeeld wordt door de FEBO
Echter vind ik de vragen die ze hebben geleerd en die gesteld werden het twijfelachtig maken...
Een Petertje? Poeh dat is oldschool, als ik me niet vergis heb je het dan over Utopia, in 2014?quote:Op donderdag 3 april 2025 23:55 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloos weer die Slangen door die geholpen zijn door de FEBO met hun vraagstelling. Ik weet niet wat ze leren, maar blijkbaar elke vraag die ze van de FEBO voorgeschoteld krijgen staat 'toevallig' op 1 van die vodjes van ze. Dit valt toch niet te leren dit, het moet maar net toevallig zijn dat de FEBO deze vragen ook stelt. Geld overigens voor elke vragen ook over het nieuws die ze krijgen elke keer. En De Gieren was ook geen partij voor de Slangen daar ontbrak gewoon algemene kennis. Jammer dat Kelly een 'Petertje' doet. Zij wilde ook al graag zelf dus ze had sowieso vertrokken aan het eind van deze cyclus. Betekend toch 1 nieuwe bewoner minder.
Hopelijk winnen de Haaien morgen. Ik wil Fleuris weer schuimbekkend door die loods zien banjeren.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 01:54 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Een Petertje? Poeh dat is oldschool, als ik me niet vergis heb je het dan over Utopia, in 2014?
Ik doel niet op het delen van dat soort informatie, maar Emma gelijk geven.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Misschien mogen ze ook niet te veel vertellen. Dat zou verklaren waarom de familie van Annet weigerde om te videobellen.![]()
Ik kan mij voorstellen dat het programma snel leegloopt als mensen als Emma en Esther horen dat ze 'gehaat' worden op social media.
Exact mijn gedachte. Zo makkelijk te sturen dit, door vragen te stellen waarvan de productie weet dat Floris die bij zijn kaartjes heeft zitten.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:08 schreef Cirilico het volgende:
Als ik weet dat Floris dit weet, dan weet de FEBO dat ook.![]()
Ja, liefies, dit past perfect binnen mijn complottheorie.
Ja, jammer. Vond haar de afgelopen maand de sympathiekste deelnemer.quote:
De laatste knock out, het vertrek van Kelly, het kiezen van Floris vanuit het bondje (ervan uitgaande dat er weer een vraag uit zijn kaartenbak bij zit) en daarna het janken en smeken van Amber bij de rest van de loods om op haar te stemmen, omdat ze toch al naar huis wil en dit sowieso haar enige en laatste kans is.....boehoe!!quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:07 schreef MacDeMarco het volgende:
Vandaag de laatste knockout en ik gok dat de febo het stemmen vanuit het bondje plus de groep gaat uitsmeren over de hele aflevering, dus maandag pas de finale.
Ja precies, maar dat komt niet bij hem op blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij kan gewoon naar huis.
Zo niet zo gek zijn als je echt verliefd bent.
Hij is meer verliefd op die ton.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij kan gewoon naar huis.
Zo niet zo gek zijn als je echt verliefd bent.
Het is het elke keer net niet, ook wel frustrerend.quote:
2 finales gespeeld, en of dichtbij, maar net niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is het elke keer net niet, ook wel frustrerend.
Had eigenlijk verwacht dat als dit keer het niet zou lukken dat hij zou gaan. Ook omdat hij steeds roept dat hij de hoofdprijs al heeft.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
2 finales gespeeld, en of dichtbij, maar net niet.
Het geluk zit op hem te wachten, laat hij daar maar naar toe gaan.
Ja en hij kan zo gaan als hij wilquote:
Hoeveel geduld zou ze hebben? Neem aan dat ze niet elk weekend braaf op de bank naar herhalingen van Bondgenoten zit te kijken,quote:
die zet elk weekendquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeveel geduld zou ze hebben? Neem aan dat ze niet elk weekend braaf op de bank naar herhalingen van Bondgenoten zit te kijken,
Vast nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:14 schreef spapaars het volgende:
Hoop dat we vandaag nog meemaken wie de finale mogen spelen.
Of alleen de eerste, en de tweede op maandag.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vast niet
Jan heeft amper de tijd om een zin te zeggen; zo weinig tijd tussen de reclames
En dan smeren ze de finale weer uit op maandag en dinsdagquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of alleen de eerste, en de tweede op maandag.
Senna had Flo toch laten beloven om niet op te geven en pas naar huis te komen als hij de ton had gewonnenquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Had eigenlijk verwacht dat als dit keer het niet zou lukken dat hij zou gaan. Ook omdat hij steeds roept dat hij de hoofdprijs al heeft.
Ja, dat is zoiets wat je zegt als troost. Het is natuurlijk niet iets wat hij waar kan maken of moet er nog een jaar blijven zitten. Hij heeft al zoveel kansen gehad.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Senna had Flo toch laten beloven om niet op te geven en pas naar huis te komen als hij de ton had gewonnen
Ik zie het wel gebeuren dat Pres het gaat spelen.quote:
Het verbaasde me wel dat er toch een aantal zijn die John de finale gunnen. Snap het wel het is een fijne gozer maar die blijft nog wel even. Zou zo zuur zijn voor Pres.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:33 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik begon spontaan te klappen toen de haaien hadden gewonnen en gelukkig flo dus niet.
Flo kan dan wel een doorzetter zijn, maar ik zou gek worden met zo iemand in mijn team!Het straalt er vanaf, als hij verliest , nog net niet door het lint en als hij een opdracht wint ook compleet extreem gedrag .. laat hem lekker naar Senna gaan, hij kan toch gewoon weg? Oprotten met die gast.
Ben blij voor de haaien en hoop dat Precious mee mag spelen in de finale, haar gun ik het het meest.
10% punten aftrek van 0quote:
Misschien moest ik ook maar meedoen na die 10+ kilo die ik ben aangekomen afgelopen anderhalf jaar.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Als je naar Vin zijn eerste foto kijkt, man wat is die afgevallen en ziet er vele malen beter uit nu.
Diegene die NIET gaat spelen mag kiezen welke van de overige twee WEL gaat spelen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:44 schreef freaky40 het volgende:
ik snapte alleen uit het verhaal van Jan dat ze degene moeten kiezen die zij NIET de finale gunnen, en daarna was hij me kwijt...
Maar hij is toch ook gewoon beter? Zij weet niks, heeft niks geleerd. Bij die tv vraag wilde ze bijvoorbeeld ook nog hoger gaan zitten. Ik zou die amber ook gewoon totaal negeren, je hebt ook maar een paar minuten. Er is geen tijd om beleefd te zijn. Hij luistert wel naar che bijvoorbeeld, omdat hij weet dat die ook de feitjes heeft geleerd.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:54 schreef Yver73 het volgende:
Floris bepaalt ook wéér alle antwoorden. De minachtig voor Amber spatte er vanaf. Die is echt minderwaardig in zijn ogen. Alles wat zij zegt wordt van tafel geveegd. Best raar dat Amber dat van hem accepteert, maar wel over de zeik gaat als El Che niet naar haar luistert toen het om het jureren bij die rap battle ging.
Hoe kan het dan toch dat Febo Floris wil laten winnen en daarvoor het spel manipuleert, maar dat Floris maar niet wint? Jullie complotdenkers twijfelen zelfs aan die code. Hoe the fuck verklaar je dan dat ze Floris niet gewoon kunnen laten winnen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:44 schreef freaky40 het volgende:
Mooie TV, Fleuris weer geen finale, ik was net zo aan het juichen op de manier zoals hij altijd doet als hij wat gewonnen heeft. Hij lied zich weer als een halve tamme gaan. Gelijk gaan schoppen wat gewoon gele misschien zelfs rodekaart waardig is! Maar nee, de FEBO is Fleuris-fanboy dus die mag nergens heen. Het is sowieso niet gelukt om hem in de finale te matsen ondanks de vele hulp vooraf. Hopelijk vertrekt hij want een definitief nee ik blijf heb ik dit keer niet gehoord, alleen pushte die vreselijke Emma crybaby om toch nog voor die ton te strijden terwijl zij wel weg gaat. Wel leuk voor de haaien, Vincent mag hem pakken tegen Thijs wat mij betreft. Snap alleen niet precies hoe de laatste finalist gekozen wordt door de rest van bondjes, ik snapte alleen uit het verhaal van Jan dat ze degene moeten kiezen die zij NIET de finale gunnen, en daarna was hij me kwijt...
Het moet niet in de gaten lopen natuurlijk, maar zo heel slinks proberen ze het toch door hem wat vragen waar hij zich op kan voorbereiden toe te schuiven. Dat het dan niet lukt, ja dat ligt dan toch echt aan Fleuris en de andere uit zijn bondje. Dit heeft niets met complotten te maken maar gewoon zoals TV nu eenmaal werkt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 07:22 schreef Cosima het volgende:
[..]
Hoe kan het dan toch dat Febo Floris wil laten winnen en daarvoor het spel manipuleert, maar dat Floris maar niet wint? Jullie complotdenkers twijfelen zelfs aan die code. Hoe the fuck verklaar je dan dat ze Floris niet gewoon kunnen laten winnen?
Zolang hij in de loods zit, heeft zij vrij spel om in Eindhoven de bloemetjes buiten te zetten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Senna had Flo toch laten beloven om niet op te geven en pas naar huis te komen als hij de ton had gewonnen
Degene die dan de meeste stemmen krijgt, moet dan de tweede finalist aanwijzen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:44 schreef freaky40 het volgende:
Mooie TV, Fleuris weer geen finale, ik was net zo aan het juichen op de manier zoals hij altijd doet als hij wat gewonnen heeft. Hij lied zich weer als een halve tamme gaan. Gelijk gaan schoppen wat gewoon gele misschien zelfs rodekaart waardig is! Maar nee, de FEBO is Fleuris-fanboy dus die mag nergens heen. Het is sowieso niet gelukt om hem in de finale te matsen ondanks de vele hulp vooraf. Hopelijk vertrekt hij want een definitief nee ik blijf heb ik dit keer niet gehoord, alleen pushte die vreselijke Emma crybaby om toch nog voor die ton te strijden terwijl zij wel weg gaat. Wel leuk voor de haaien, Vincent mag hem pakken tegen Thijs wat mij betreft. Snap alleen niet precies hoe de laatste finalist gekozen wordt door de rest van bondjes, ik snapte alleen uit het verhaal van Jan dat ze degene moeten kiezen die zij NIET de finale gunnen, en daarna was hij me kwijt...
Kan ik me ook aanmelden 😉quote:Op zaterdag 5 april 2025 06:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Misschien moest ik ook maar meedoen na die 10+ kilo die ik ben aangekomen afgelopen anderhalf jaar.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 06:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Misschien moest ik ook maar meedoen na die 10+ kilo die ik ben aangekomen afgelopen anderhalf jaar.
Doen!quote:
Laten we ons allemaal aanmelden.. en hernoemen het programma Fok!genotenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Doen!
Wel een FOK! t-shirt ofzo meenemen (en aantrekken daar)!
Fokgenoten klinkt wel goed, maar klinkt ook een beetje viesquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:36 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Laten we ons allemaal aanmelden.. en hernoemen het programma Fok!genoten
Nou en? Slipper voor de deur!quote:Op zondag 6 april 2025 03:11 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Fokgenoten klinkt wel goed, maar klinkt ook een beetje vies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2025 04:02 schreef Adat231 het volgende:
Spoiler alert dus niet lezen als je het niet wil weten en nee dit gaat niet over de winnaar of iets van de finaleWas een 1 april grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 7 april 2025 04:02 schreef Adat231 het volgende:
Spoiler alert dus niet lezen als je het niet wil weten en nee dit gaat niet over de winnaar of iets van de finaleVond hij zelf met name een erg leuke grap. Die hoef ik echt niet meer te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Als ik zo kijkt naar het gedrag van anderen in de loods, herken ik soms mijzelf erin. En ik denk dat ik dus ook gehaat zou worden om bepaalde uitspraken of gedragingen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Doen!
Wel een FOK! t-shirt ofzo meenemen (en aantrekken daar)!
Zou fijn zijn... die finale vind ik altijd zo saaiquote:Op maandag 7 april 2025 17:20 schreef freaky40 het volgende:
Vanavond toch al finale aan de socials te zien. En zelfs de ontknoping al.
Jaaaaaquote:Op maandag 7 april 2025 18:54 schreef DilanoNirvana het volgende:
Yeaahh op naar de nieuwe bewoners 😄
Oh...quote:Op maandag 7 april 2025 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat waren Flo's woorden na het verliezen
Gezien de zeer beperkte kennis en kunde zal ze niet veel presteren en bereiken. Ligt ook niet goed in de groep.quote:Op maandag 7 april 2025 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
Manon wil Robert in de rol die ze eerst Char gaf?
Mevrouw is wel heel sneaky bezig.
Ze hadden al eerder onder elkaar gestemd, dus kan je scheve gezichten krijgen.quote:Op maandag 7 april 2025 19:47 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat lullig voor Pres, was al duidelijk dat John voor Thijs ging.
tjaquote:Op maandag 7 april 2025 19:47 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat lullig voor Pres, was al duidelijk dat John voor Thijs ging.
Ja dat kan. Er zijn ergere dingen in het leven.quote:Op maandag 7 april 2025 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je zal maar onzeker zijn over je haargrens
Tja... ik vind het rondreizen van die geblondeerde knakker die telkens voorbij komt meer zonde geldquote:Op maandag 7 april 2025 19:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat kan. Er zijn ergere dingen in het leven.
Ja die is ook irritant. Van mij mogen ze dat filmpje nu wel weghalen,quote:Op maandag 7 april 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... ik vind het rondreizen van die geblondeerde knakker die telkens voorbij komt meer zonde geld
Vast wel, aan het eind preview van de nieuwe bewoners… (tenzij er 10 mensen vertrekken.. dan moet je een hele uitzending vullen …quote:Op maandag 7 april 2025 20:12 schreef spapaars het volgende:
Nu, moet nog zien of we vandaag de winnaar kennen.
Nee gaat vandaag niet meer lukken.quote:Op maandag 7 april 2025 20:13 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Vast wel, aan het eind preview van de nieuwe bewoners… (tenzij er 10 mensen vertrekken.. dan moet je een hele uitzending vullen …
Emma, Thijs, Precious, Die ene die er maar 1 dag was, Amber, Boy, Charissa sowiesoquote:
En Kelly is weg, zou ze ook gegaan zijn als ze wist dat Charissa zou gaan?quote:Op maandag 7 april 2025 20:39 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Emma, Thijs, Precious, Die ene die er maar 1 dag was, Amber, Boy, Charissa sowieso
(Was het al bekend of Vincent sowieso ging vertrekken ?
Plus Kelly erbij maakt 8, dus dan zou Vincent nog blijven..? Dus Thijs heeft gewonnen..? Denk ikquote:Op maandag 7 april 2025 20:39 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Emma, Thijs, Precious, Die ene die er maar 1 dag was, Amber, Boy, Charissa sowieso
(Was het al bekend of Vincent sowieso ging vertrekken ?
Ja beetje suf van de FEBO om te laten zien dat er 8 nieuwe zijn. Als Vincent wint zou Thijs ook gaan dus dan zijn het er 9. Ze kunnen ook niks, of hebben ze Charissa als medewerker aangenomenquote:Op maandag 7 april 2025 21:16 schreef wendmille het volgende:
[..]
Plus Kelly erbij maakt 8, dus dan zou Vincent nog blijven..? Dus Thijs heeft gewonnen..? Denk ik
Soms denk ik ook dat alle wilde verhalen over doorgestoken kaart en de FEBO had het zo geregeld het dwingt aan de programma makers om de boel te veranderen. Zoals het heen en weer gaan van de nummers, het veranderen van kies methodes. Alles om die geruchten uit de weg te helpen. Maar zoals verleden keer dat nr.8 heen en weer ging was weer olie op het vuur van de complot denkers. Zie je welquote:Op maandag 7 april 2025 22:13 schreef Cirilico het volgende:
Goh, de spoiler klopte dit keer niet. Het ging vorige week al rond dat Precious zou hebben gewonnen, tegenover Vincent. En er zouden 9 nieuwe deelnemers komen.
Zo zie je maar: je kan nooit uitgaan van de roddels.
Heel jammer dit, want ik was echt voor Precious en zo erg níet voor Thijs. Dat zwarte schaap en dat nieuwe oneerlijke stemstysteem hebben alles verpest.
Klagen is niet verboden maar er staat duidelijk in hun contract dat spelregels dat gedurende de loop van het programma kunnen veranderen. Dat timmert Talpa bij RLS's altijd spijkerhard dicht dus klagen heeft geen zin.quote:Op maandag 7 april 2025 22:21 schreef schetterklep het volgende:
Meer dan 10 jaar niet gereageerd maar deze waardeloze manier van stemmen verandert alles!
Waarom zegt niemand daar iets over of teken je van te voren dat klagen verboden is? En die Precious kan toch gewoon zeggen tegen die John dat hij n klootzak is en ze hem maximaal dwars gaat zitten? Weet ook niet waarom ik kijk want sowieso tenenkrommend niveau van de meeste kandidaten.
Het klagen komt van buiten af, daarom gooien ze dingen om. En dan klagen de kijkers weer dat er veranderingen zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klagen is niet verboden maar er staat duidelijk in hun contract dat spelregels dat gedurende de loop van het programma kunnen veranderen. Dat timmert Talpa bij RLS's altijd spijkerhard dicht dus klagen heeft geen zin.
Pff heethoofd neem het niet zo persoonlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Ik reageer op de opmerking van 'schetterklep': "Waarom zegt niemand daar iets over of teken je van te voren dat klagen verboden is?"
Het klagen van de bewoners, dus niet de kijkers.
Nee sorry, dacht het even. En ik hoop niet dat Robert met Manon in een bondje gaat. Hij heeft wel een beetje zwak voor dat achterbakse kind. Maar zo goed is ze niet (heb haar nog niet zien presteren)quote:Op dinsdag 8 april 2025 01:05 schreef freaky40 het volgende:
Waar lees je dat ik het persoonlijk neem. Heb je een kort lontje of zo!
Eens. Alleen Floris had het door. Ik had ook al in m'n hoofd dat John Thijs zou kiezen, Thijs Precious zou kiezen en Precious Thijs zou kiezen.quote:Op maandag 7 april 2025 19:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Volgens mij wilde de groep eigenlijk dat Precious gekozen zou worden, maar dan hadden ze op Thijs moeten stemmen die uitgesloten zou worden. Thijs had 100% voor Precious gekozen.
Maar er zijn echt te veel domme geiten daar.
Ik vrees van wel ja. Al zou het ook nog kunnen dat er wel een 9e is maar die (toevallig of juist bewust) niet in het shot van de nieuwen stond. Ze hebben niet altijd alle nieuwe meteen in beeld de aflevering ervoor namelijk en het zou ons op een dwaalspoor zetten. Maar wetende hoe dom ze zijn met hints weggeven over winnaars vrees ik dat we de winnaar nu idd al kennen.quote:Op maandag 7 april 2025 21:16 schreef wendmille het volgende:
[..]
Plus Kelly erbij maakt 8, dus dan zou Vincent nog blijven..? Dus Thijs heeft gewonnen..? Denk ik
Nee hoor, ik ook. Sowieso zat zij oorspronkelijk niet in dat bondje. Zoals het bondje in het begin was, zou Vincent en Thijs logisch zijn geweest voor de finale. Daar hebben ze dat bondje ook voor gemaakt. Dat Pres zich als zwart schaap erin wurmt, geeft haar niet per definitie recht op een finaleplaats.quote:Op maandag 7 april 2025 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ik nou de enige die dit prima vind
Precious doet me echt niks
En ik ga lekker een paar maanden de wereld rondreizen. Zo irritant.quote:Op maandag 7 april 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... ik vind het rondreizen van die geblondeerde knakker die telkens voorbij komt meer zonde geld
Ja wilde ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
Als er 9 vertrokken zijn en er 8 nieuwe komen, kan het ook nog zijn dat er geen zwart schaap meer is.
Ik wilde een eigen bakkerij beginnen en dat is gelukt!quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ook. Sowieso zat zij oorspronkelijk niet in dat bondje. Zoals het bondje in het begin was, zou Vincent en Thijs logisch zijn geweest voor de finale. Daar hebben ze dat bondje ook voor gemaakt. Dat Pres zich als zwart schaap erin wurmt, geeft haar niet per definitie recht op een finaleplaats.
Wat mij betreft maakte het niet veel uit. Gunde het Pres ook, omdat het haar laatste cyclus was, maar vind Thijs ook prima om bovenstaande reden.
[..]
En ik ga lekker een paar maanden de wereld rondreizen. Zo irritant.
Regna overigens ook: En ik heb eindelijk een huis gekocht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer info over de nieuwe deelnemers in De Linda
[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 08-04-2025 18:47:50 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:21 schreef KinKiJan het volgende:
En we hebben namen, niet al te beste caps, maar goed, vanavond zien we ze beterDie romaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer info over de nieuwe deelnemers in De Linda
Met staartje op dr kop
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het Thijs echt niet gun
Las gister een bericht dat meerdere mensen dat vinden.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het Thijs echt niet gun
Ja eerder zei die toch dat Manon niks kon?quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
Huh Robert met Manon en regnar ( of hoe hij ook heet ?)
Febo heeft 5 weken om die 10 codes in die kluis in te voeren, daar hebben ze zo'n goedkopequote:Op dinsdag 8 april 2025 19:39 schreef chufi het volgende:
Zijn die codes eigenlijk elke maand gelijk ? lijkt me wel zo praktisch
Geen idee, maar ik twijfel nog steeds of het voorgeprogrammeerd is of dat iemand op de rode of groene knop drukt.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:39 schreef chufi het volgende:
Zijn die codes eigenlijk elke maand gelijk ? lijkt me wel zo praktisch
Ja dat was hetquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja eerder zei die toch dat Manon niks kon?
Radek voogens mij
ja dat zat er in, heb ze al vaker met elkaar zien pratenquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
Hij ziet er nu zo goed uit.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeetje wat is die Vincent afgevallen in die tijd in de loods
Ja wat een plofkop had ie.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeetje wat is die Vincent afgevallen in die tijd in de loods
Pffff nee enige was maanden geleden zijn trieste, pijnlijke gepraat over zijn relatie. Verder wisten ze in het filmpje ook weinig hoogtepunten te laten zien.quote:
Dat schoot bij mij ook ff door mijn hoofd....... hoor dat nou met zijn grote muilquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:06 schreef spapaars het volgende:
Snotneus Floor.
Goed gewerkt jongens, meer dan trots.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:06 schreef spapaars het volgende:
Snotneus Floor.
Goed gewerkt jongens, meer dan trots.
Voelen de herenquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat schoot bij mij ook ff door mijn hoofd....... hoor dat nou met zijn grote muil
quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik twijfel nog steeds of het voorgeprogrammeerd is of dat iemand op de rode of groene knop drukt.
Ik doel eigenlijk meer op de echte nummers en de bordjes .. Ze hebben er tien eindigend van 1-10 (of 0) wat en wie boeit het die andere getallen ervoor ...quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Febo heeft 5 weken om die 10 codes in die kluis in te voeren, daar hebben ze zo'n goedkope
stagiair voor
Jaquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 van de mannen was Robert, en dan zegt zo'n snotneus dat.
Sensa creeerenquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:22 schreef spapaars het volgende:
Probeer nog steeds het nut ervan in te zien van die brief vooraf, die niet mag worden geopend.
Ja heel raarquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:22 schreef chufi het volgende:
tav de nieuwe deelnemers staat er toch op de envelop?!?
dat, dus dat kleuter gedoe eromheen begrijp ik niet zoquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:22 schreef chufi het volgende:
tav de nieuwe deelnemers staat er toch op de envelop?!?
Dacht een Charissa van temuquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
Ik krijg echt een Romana vibe bij Roma
Hier een wachtlijst bij de woningbouw van 12 jaarquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel erg al die mensen die geen huis kunnen krijgen![]()
Zit er zo ingeroest he?quote:
Ja lullig.quote:
Ja... zelf heb ik nooit langer dan tien dagen naar een huis gezocht (studentenkamers voordat die de hoofdprijs werden) en vijftien jaar punten sparen voor mijn huidige huis.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier een wachtlijst bij de woningbouw van 12 jaar
Dus jongeren zijn echt de Sjaak
Big Brother huis staat op Fundaquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... zelf heb ik nooit langer dan tien dagen naar een huis gezocht (studentenkamers voordat die de hoofdprijs werden) en vijftien jaar punten sparen voor mijn huidige huis.
En ja... kamers zijn al niet te betalen (al heb je elke september in Groningen veel dakloze studenten) . Een koopwoning is ook de hoofdprijs. Sociale huur is eindeloos wachten en particulier wederom hoofdprijs
Het is echt heel erg gesteld momenteel
Sneuquote:
Neuh, was sarcastisch bedoeld. Die barakken komen niet op Funda natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Big Brother huis staat op Funda
https://lovereality.nl/bi(...)huis-staat-op-funda/
Misschien zijn de nieuwen een beetje geïntimideerd.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sneu
Maar ook wel te begrijpen
Ze was veel negatief in beeld. Wat de nieuwelingen kan afschrikken
En de rest heeft de conflictsituaties met haar gezien of meegemaakt
Dat zie ik niet Robert is zeer gewild.quote:Op woensdag 9 april 2025 00:32 schreef Majoraan het volgende:
Misschien kan Esther een pact met Robert sluiten, want die lijkt een soortgelijk probleem te hebben.
Manon en die (achteraf best aardige) vent die Esther steeds zogenaamd liefkozend "kutje" noemde...quote:Op woensdag 9 april 2025 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zie ik niet Robert is zeer gewild.
Ik ook! Echt een mooi mens, nooit zeuren, nooit ruzies. Super doorzettingsvermogen (zie die balanceerproef, 3 uur gestaan) en ondanks een prachtig uiterlijk en een HBO-diploma toch zeer bescheiden. Echt een topper.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:56 schreef King_Merc het volgende:
Ga Precious haar gezichtsuitdrukkingen wel missen..
Een lieverd.quote:Op woensdag 9 april 2025 01:41 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik ook! Echt een mooi mens, nooit zeuren, nooit ruzies. Super doorzettingsvermogen (zie die balanceerproef, 3 uur gestaan) en ondanks een prachtig uiterlijk en een HBO-diploma toch zeer bescheiden. Echt een topper.
Hij zal wel verwachten dat wanneer zij winnen hij en Manon de finale spelen. En Manon zal met Robert willen zodat zij uiteindelijk 2 opties open heeft, OF met Robert, OF met Radek de finale spelen. Dus deze 3 en dan een nieuwe erbij, die waarschijnlijk geen kans heeft op een finale plek. Ik vind het nog niet zo gek bedacht van zowel Robert als Manon.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat Robert ineens een bondje wil vormen met die vreselijke sLinkse Manon
Ze kan het ook zoals Mary aanpakken: gezellig kletsen en ik zie wel wie over blijft.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja lullig.
Uiteindelijk moet er 1 bondje haar nemen om op 4 te komen, maar het blijft vervelend.
wat in beeld wordt gebracht is niet altijd de werkelijkheid hequote:Op woensdag 9 april 2025 09:55 schreef Cirilico het volgende:
De groep is heel gezellig nu een groot deel van het gif eruit is.Geen Emma, Amber, Charissa, Thijs. Je merkt meteen een verschil .
Hopelijk komt er niet al te veel nieuw gif bij.
Dat is op een uitrekentje van Manon en Radek, ervan uitgaande dat Robert genoeg gehaat wordt dat die niet vanuit de loods gekozen wordt als finalist. Met een nieuwe erbij is dat voor Manon en Radek een prima positie.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
Over Regna gesproken trouwens,quote:Op woensdag 9 april 2025 06:48 schreef ThijsTH het volgende:
We hebben onze nieuwe Regna weer, zo te zien. Let's hope she talks a little bit less English though.....
Wrijving is prima maar liever niet met emotioneel dan wel mentaal labiele mensen. De Emma's en de Brittjes mogen thuis blijven.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:00 schreef freaky40 het volgende:
Dat wordt mij dan weer te Kumbaya. Het is geen Ponykamp natuurlijk.
Klopt inderdaad.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat in beeld wordt gebracht is niet altijd de werkelijkheid he
er wordt wel zo geknipt en geplakt dat dingen soms/vaak groter zijn de de werkelijkheid
Ik denk dat het voor hen wordt geadviseerd niet te lezen , of danwel met een korrel zout te nemen .. lijkt me ook dat ze hiervoor dingen op socials hebben gezien… (bij lange na niet de eersten in dat huis)quote:Op woensdag 9 april 2025 12:16 schreef Cirilico het volgende:
Ik vraag me trouwens elke maand af hoe het is voor mensen als Amber, Thijs en Emma om de laatste week thuis mee te kijken en dan mee te lezen hoe iedereen op hen reageert.
Ze hadden het zwarte schaap meer macht moeten geven. Bijvoorbeeld (met opdrachten) punten stelen van bondjes voor de boodschappen oid. Het was een wedstrijdje per week en verder enkel luxe. Tja... dat is saaiquote:Op woensdag 9 april 2025 17:17 schreef freaky40 het volgende:
Zwarte Schaap verdwijnt dus definitief. Wel jammer, de uitwerking vond ik achteraf toch tegenvallen. Ik had hier veel meer van verwacht, meer opschudding. Schokkende plottwists. Helemaal iets van dat alles, het deed de bewoners ook niet veel. Gewoon 'another day in the office' en iedereen ging weer door waar men mee bezig was.
Misschien gaven ze weinig macht omdat iedereen elkaar al in de haren vloogquote:Op woensdag 9 april 2025 17:20 schreef freaky40 het volgende:
Hij/zij had niet veel inbreng nee. Behalve af en toe stand in bij een opdracht. Denk dat John de Mol dit ook zo vond. Benieuwd waar ze nu mee komen. Je moet zoals gezegd niet te veel gaan zwalken binnen het format want dat schrikt kijkers af.
Geef het schaap machtquote:Op woensdag 9 april 2025 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien gaven ze weinig macht omdat iedereen elkaar al in de haren vloog
Het is nogal een dilemma die rolquote:Op woensdag 9 april 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geef het schaap macht
Dan willen mensen misschien te lang schaap blijven.
totaal niets, was alleen vervelendquote:Op woensdag 9 april 2025 19:41 schreef spapaars het volgende:
Geen zwarte schaap, en terecht, het voegde niets toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |