Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:27 schreef Cirilico het volgende:
Vooruit dan maar. Pas de titel maar aan wie dat wil.
Suggesties?quote:Op donderdag 3 april 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
dat kan alleen degene die het topic opent of een mod
Oh. Ach ja.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt hem niet meer veranderen nu
Of hij verliest weer de finale, dat zou wel een stunt zijnquote:Op donderdag 3 april 2025 21:44 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ja hoor je kon er op zitten wachten, natuurlijk Floris steeds gewonnen en nu morgen tegen de haaien, hoop echt dat dat de haaien em winnen en dat Floris dan er mee kapt.... maar die droom zal waarschijnlijk maar gedeeltelijk uitkomen. Floris blijft waarschijnlijk nog wel even... Zucht..
Oh ja... dat zou televisie opleveren. Die jongen kan slecht tegen zijn verliesquote:Op donderdag 3 april 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Of hij verliest weer de finale, dat zou wel een stunt zijn
als hij mag spelen hoop ik dat hij wintquote:Op donderdag 3 april 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Of hij verliest weer de finale, dat zou wel een stunt zijn
hij heeft zich al die keren als een waardige verliezer gedragen in de finalequote:Op donderdag 3 april 2025 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... dat zou televisie opleveren. Die jongen kan slecht tegen zijn verlies
Ik hoop toch dat Vincent en Pres het halen, die gun ik het allebei wel.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... dat zou televisie opleveren. Die jongen kan slecht tegen zijn verlies
Een waardig verliezer kan ik hem niet noemen. Maar je hebt een punt, het is wel een enorme doorzetter en dat siert hem ook wel. Plus dat hij (wat je al eerder zei) zich qua feitjes wel enorm inleest.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij mag spelen hoop ik dat hij wint
[..]
hij heeft zich al die keren als een waardige verliezer gedragen in de finale
finale heb ik het over niet gewone gamesquote:Op donderdag 3 april 2025 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Een waardig verliezer kan ik hem niet noemen. Maar je hebt een punt, het is wel een enorme doorzetter en dat siert hem ook wel. Plus dat hij (wat je al eerder zei) zich qua feitjes wel enorm inleest.
Hij heeft zich wel bewezen en ik zou hem zonder sollicitatie brief aannemen.![]()
Ik ben het met je eens, je kan nog zo veel feitjes uit je hoofd leren maar je kan niet alles weten. Toch zitten er wel vaak standaard vragen bij met aantallen b.v. hoe lang is de eiffeltoren en een top 40 nummer. Floris weet ondertussen ook wel een beetje hoe het werkt. Al was het wel weer toevallig dat er twee vragen waren die ze exact weten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 00:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik geloof echt niet dat alles gestuurd en gespeeld wordt door de FEBO
Echter vind ik de vragen die ze hebben geleerd en die gesteld werden het twijfelachtig maken...
Een Petertje? Poeh dat is oldschool, als ik me niet vergis heb je het dan over Utopia, in 2014?quote:Op donderdag 3 april 2025 23:55 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloos weer die Slangen door die geholpen zijn door de FEBO met hun vraagstelling. Ik weet niet wat ze leren, maar blijkbaar elke vraag die ze van de FEBO voorgeschoteld krijgen staat 'toevallig' op 1 van die vodjes van ze. Dit valt toch niet te leren dit, het moet maar net toevallig zijn dat de FEBO deze vragen ook stelt. Geld overigens voor elke vragen ook over het nieuws die ze krijgen elke keer. En De Gieren was ook geen partij voor de Slangen daar ontbrak gewoon algemene kennis. Jammer dat Kelly een 'Petertje' doet. Zij wilde ook al graag zelf dus ze had sowieso vertrokken aan het eind van deze cyclus. Betekend toch 1 nieuwe bewoner minder.
Hopelijk winnen de Haaien morgen. Ik wil Fleuris weer schuimbekkend door die loods zien banjeren.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 01:54 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Een Petertje? Poeh dat is oldschool, als ik me niet vergis heb je het dan over Utopia, in 2014?
Ik doel niet op het delen van dat soort informatie, maar Emma gelijk geven.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Misschien mogen ze ook niet te veel vertellen. Dat zou verklaren waarom de familie van Annet weigerde om te videobellen.![]()
Ik kan mij voorstellen dat het programma snel leegloopt als mensen als Emma en Esther horen dat ze 'gehaat' worden op social media.
Exact mijn gedachte. Zo makkelijk te sturen dit, door vragen te stellen waarvan de productie weet dat Floris die bij zijn kaartjes heeft zitten.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:08 schreef Cirilico het volgende:
Als ik weet dat Floris dit weet, dan weet de FEBO dat ook.![]()
Ja, liefies, dit past perfect binnen mijn complottheorie.
Ja, jammer. Vond haar de afgelopen maand de sympathiekste deelnemer.quote:
De laatste knock out, het vertrek van Kelly, het kiezen van Floris vanuit het bondje (ervan uitgaande dat er weer een vraag uit zijn kaartenbak bij zit) en daarna het janken en smeken van Amber bij de rest van de loods om op haar te stemmen, omdat ze toch al naar huis wil en dit sowieso haar enige en laatste kans is.....boehoe!!quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:07 schreef MacDeMarco het volgende:
Vandaag de laatste knockout en ik gok dat de febo het stemmen vanuit het bondje plus de groep gaat uitsmeren over de hele aflevering, dus maandag pas de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |